ΟΑΕΔ - Κοινωφελής: Ένας στους 12 θα προσληφθεί στα hot spot
Στις 30.447 έφτασαν οι αιτήσεις στον ΟΑΕΔ για τις 2.500 θέσεις στα hot spot, δηλαδή πρόκειται να προσλήφθεί 1 στους 12. Aυτό ανέφερε σε δηλώσεις κατά την επίσκεψή της στα γραφεία του ΟΑΕΔ στη Θεσσαλονίκη η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας Ράνια Αντωνοπούλου.
«Σε συνεργασία με τον κ. Μουζάλα έχουμε βγάλει μία πρόσκληση για 2.500 ανέργους στα hot spots και σε κάποια κέντρα που είχαν ήδη ολοκληρωθεί οι εγκαταστάσεις τους έως τα τέλη Μαρτίου», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι για το πρόγραμμα αυτό κατατέθηκαν 30.447 αιτήσεις.
Παράλληλα η κ. Αντωνοπούλου ανακοίνωσε ότι το κέντρο φιλοξενίας προσφύγων «Frakapor» στη Σίνδο «προγραμματίζεται να κλείσει σε ένα πολύ εύλογο χρονικό διάστημα.»
Πηγή: aftodioikisi.gr
Λάβαμε και δημοσιεύουμε. Στο νοσοκοµείο από δάγκωµα σκύλου...
Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 14/07/2016
Το χάρο µε τα µάτια της είδε, προχθές, εξηντάχρονη συµπολίτισσά µας, που πήγαινε βόλτα µε τα ποδήλατα µε τον 8χρονο εγγονό της.
Στη διασταύρωση πίσω από το κτίριο της παλιάς Νοµαρχίας, στη µέση του δρόµου ήταν «αγέλη» αδέσποτων σκύλων.
Ένα από αυτά, άγριο και µεγαλόσωµο, χωρίς κυριολεκτικά λόγο και χωρίς να προκληθεί, επιτίθεται µε µανία στη γυναίκα, πάνω στο ποδήλατό της και ενώ της σκίζει τα ρούχα, ψηλά στο πίσω µέρος του µηρού, της προκαλεί φοβερά τραύµατα δαγκώνοντάς την πολλές φορές. Έπαθε σοκ και σκούζοντας από τον πόνο βλέπει αίµα να ρέει ποτάµι. Σοκ όµως έπαθε και ο µικρός εγγονός της, έβαλε τα κλάµατα τροµοκρατηµένος, µη µπορώντας να αντιδράσει ή να βοηθήσει την άτυχη γιαγιά του.
Φανταστείτε να είχε δεχτεί ο µικρός την επίθεση… Αποτέλεσµα; Νοσοκοµείο, οροί και ισχυρή αντιβίωση µε τους έκπληκτους γιατρούς απ’ τα τραύµατα, να της λένε: «Ευτυχώς που το σκυλί δαγκώνοντας τις σάρκες, δεν έκανε την ίδια κίνηση µε τα ρούχα». Να τραβήξει δηλαδή τις σάρκες, όπως τράβηξε τα ρούχα της. Θα την είχε διαλύσει. Το περιστατικό προς γνώση κάθε αρµόδιου, αφού η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς. Μακάρι να µη ζήσουµε χειρότερα. Τι να πούµε!
Ν.Λ.
Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα ή να κατεβάσετε και ηλεκτρονικά την έκδοση ή τις εκδόσεις της εφημερίδας που θέλετε εδώ
Αστυνομικές εξορμήσεις στη Δυτική Ελλάδα
Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, της μη νόμιμης μετανάστευσης και των τροχαίων ατυχημάτων, πραγματοποιήθηκαν χθες (13-07-2016), στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις, σε περιοχές της Αχαΐας, Ακαρνανίας, Ηλείας και Αιτωλίας.
Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας, με τη συμμετοχή αστυνομικών των τοπικών Αστυνομικών Τμημάτων και των Υπηρεσιών Ασφαλείας των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αχαΐας, Ακαρνανίας, Ηλείας και Αιτωλίας.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικές επιχειρήσεις είχαν τα εξής αποτελέσματα:
Ελέχθησαν: (713) άτομα και (709) οχήματα.
Προσήχθησαν:(83) άτομα στις αστυνομικές υπηρεσίες.
Συνελήφθησαν: (47) άτομα, από τα οποία:
(16) άτομα για παράβαση διατάξεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
(11) άτομα για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
(7) άτομα για κλοπές και κλοπές ηλεκτρικού ρεύματος,
(5) άτομα για καταδικαστικές αποφάσεις,
(3) άτομα για κατοχή ναρκωτικών
(1) ημεδαπός για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος,
(3) αλλοδαποί για παράβαση της νομοθεσίας περί αλλοδαπών,
(1) ημεδαπός για ανυποταξία
Βεβαιώθηκαν:
(181) παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
Υπογραμμίζεται ότι, οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση, σε όλη την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, καθότι είναι στοχευμένες και αποσκοπούν στην πρόληψη και στην καταστολή της εγκληματικότητας.
Νέκρωσαν και πάλι τα έργα στο Άκτιο-Αμβρακία
Νέκρωσαν τα εργοτάξια στο Άκτιο-Αμβρακία για μία ακόμα φορά, με τα έργα να μένουν μετέωρα και τους εργαζόμενους χωρίς δουλειά.
Τα προβλήματα στις 4 εργολαβίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου των 48,5χλμ δεν έχουν τέλος και αυτή τη φορά αναζητείται η οριστική λύση που θα επιτρέψει την επιστροφή των εργαζομένων στα εργοτάξια και την ολοκλήρωση του πολύπαθου έργου που κλείνει 6,5 χρόνια έργων με την πρόοδο να είναι κολλημένη.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το Υπ.Υποδομών οι συμπληρωματικές συμβάσεις στις 3 από τις 4 εργολαβίες είναι σε στάδιο έγκρισης και είναι αυτές που θα επιτρέψουν στο τέλος του 2017 την ολοκλήρωση κάποιων τμημάτων.
Ωστόσο όσο αυτές δεν εγκρίνονται τόσο εντείνεται η αβεβαιότητα και φυσικά δεν προχωρά η ωρίμανση των έργων. Η νέα παράταση που δόθηκε μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2016 ήταν μία κίνηση να κερδηθεί χρόνος για να ενεργοποιηθούν αυτές οι συμβάσεις ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει μέχρι τώρα.
Το έργο που θα προσφέρει απευθείας σύνδεση με την Ιόνια Οδό, θα παρακάμπτει την Αμφιλοχία και την Βόνιτσα και θα ενώνεται με την Υποθαλάσσια Σήραγγα Άκτιο-Πρέβεζα, αναμένεται να ζωντανέψει με την δημοπράτηση της εργολαβίας-σκούπας που θα μαζέψει ότι υπόλοιπα έχουν μείνει και θα δρομολογηθεί το 2017 ενώ η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου εκτιμάται να ξεκινήσει από τα τέλη του 2017 και να φτάσει μέχρι το 2020.
Η χρηματοδότηση αυτού του έργου είναι εξασφαλισμένη από το Νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ως ένα από τα ελάχιστα μεγάλα έργα υποδομής που κατάφεραν να ενταχθούν στη νέα προγραμματική περίοδο.
Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com
Ενίσχυση 2 εκατ. ευρώ στα μικρά νησιά από το υπουργείο Εσωτερικών
Με 2 εκατ. ευρώ ενισχύθηκαν τα μικρά νησιά από το υπουργείο Εσωτερικών για φέτος, ώστε να «οι μικροί δήμοι να λειτουργούν ισόρροπα», όπως ανακοίνωσε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής.
Ο υπουργός Εσωτερικών είχε συνάντηση με τον χωρικό αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου Χαράλαμπο Κόκκινο, στον οποίο και επισήμαν την έμπρακτη μέριμνα και στήριξη της κυβέρνησης προς τα μικρά νησιά, με σειρά μέτρων όπως την απόλυτη προτεραιότητα που θα έχουν οι δήμοι τους στη διαδικασία έγκρισης των προσλήψεων προσωπικού, καθώς και στη διαδικασία προγραμματισμού ωρίμανσης και ένταξης έργων δικής τους προτεραιότητάς, στο ΕΣΠΑ '14-'20.
Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης ενημέρωσε τον υπουργό για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Δωδεκάνησα (προσφυγικό, υποστελέχωση των υπηρεσιών της Αυτοδιοίκησης και μετακίνηση των νησιωτών) και ζήτησε να ληφθεί υπ' όψιν η ιδιαιτερότητα της νησιωτικότητας, στο επικείμενο σχέδιο νόμου για τις μεταρρυθμίσεις στη Δημόσια Διοίκηση και την Αυτοδιοίκηση. Ακόμη, ο κ. Κόκκινος ευχαρίστησε τον υπουργό για τις ενέργειές του στη συμβολή των εναέριων δυνάμεων στην κατάσβεση της πρόσφατης πυρκαγιάς στη Νότια Ρόδο και τόνισε την ανάγκη επίσπευσης των αποζημιώσεων των πληγέντων.
Ο κ. Κουρουμπλής, όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, χαρακτήρισε «καθοριστική» τη συμβολή των εναέριων δυνάμεων στον περιορισμό της επέκταση της πυρκαγιάς, προσθέτοντας ότι ήδη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου προχώρησε στην έκτακτη οικονομική ενίσχυση του δήμου Ρόδου, ύψους περίπου 100.000 ευρώ.
Τέλος ο υπουργός θα επισκεφθεί την Ρόδο και την Χάλκη το ερχόμενο Σάββατο και την Κυριακή.
Πηγή: iefimerida.gr
Ανατροπές σε ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας Ι.Χ., ΦΠΑ αγροτών
Μια σειρά από σημαντικές διατάξεις που αφορούν τον ΕΝΦΙΑ, τα τέλη κυκλοφορίας, το ειδικό καθεστώς ΦΠΑ των αγορών αλλά και τις ληξιπρόθεσμες οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία, περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για το λαθρεμπόριο καπνικών προϊόντων που κατατέθηκε στη Βουλή.
Επίσης, διευρύνεται ο κατάλογος με τα ονόματα των οφειλετών του δημοσίου που θα δίδεται στη δημοσιότητα (πλέον θα δημοσιοποιούνται και οι οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων) ενώ καταργείται η έκπτωση του ΕΝΦΙΑ για όσους έχουν εισοδήματα από τόκους άνω των 300 ευρώ.
Η υποχρεωτική διατήρηση στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ των αγροτών περιορίζεται στα τρία από τα πέντε χρόνια, ενώ περνά ευνοϊκή ρύθμιση για τα τέλη κυκλοφορίας μεταχειρισμένων οχημάτων που έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό (τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης και όχι εισαγωγής στην Ελλάδα). Κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των τελών, ειδικά για μεγάλα Ι.Χ. που έχουν μεγάλες επιβαρύνσεις.
Αναλυτικά, οι αλλαγές, όπως περιγράφονται στην έκθεση του γενικού λογιστηρίου του κράτους, έχουν ως εξής:
1. Θεσπίζονται απευθείας από τον ΚΦΔ οι κυρώσεις για την παραβίαση του απορρήτου των στοιχείων και πληροφοριών που τηρούνται στη Φορολογική Διοίκηση. Ειδικότερα, για τους υπαλλήλους που υποχρεούνται κατά το άρθρο 17 του ίδιου νόμου να το τηρούν επιβάλλεται πρόστιμο ύψους από χίλια έως εκατό χιλιάδες (1.000 - 100.000) ευρώ, ενώ για την παραβίαση από τους υπαλλήλους ή τους διοικούντες τις αναδόχους εταιρείες, που αναλαμβάνουν έργα του Υπουργείου Οικονομικών, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ ανά παράβαση στην εταιρεία.
2. Επαναπροσδιορίζεται, από 1.1.2016, η αφετηρία επιβολής τόκων στις περιπτώσεις στις οποίες ο φορολογούμενος δεν υποβάλλει δήλωση στοιχείων ακινήτων ή υποβάλλει εκπρόθεσμα ή ανακριβή τέτοια δήλωση (ορίζεται, εφεξής, η επομένη της ημερομηνίας της πρώτης ηλεκτρονικής έκδοσης των πράξεων διοικητικού προσδιορισμού του φόρου για το οικείο έτος, αντί της επομένης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής δήλωσης στοιχείων ακινήτων του οικείου έτους που ισχύει σήμερα).
3. Στο άρθρο 9 του ν. 3943/2011, σχετικά με την υποχρεωτική δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των στοιχείων των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο άνω των 150.000 ευρώ, περιλαμβάνονται πλέον και οι ασφαλιστικές εισφορές προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (ΦΚΑ). Παράλληλα, μειώνεται στους 3 μήνες (από ένα έτος) το ελάχιστο χρονικό διάστημα καθυστέρησης καταβολής που αποτελεί προϋπόθεση για τη δημοσιοποίηση, και διευρύνονται οι κατηγορίες των οφειλών που εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις του εν λόγω άρθρου.
4. Παρατείνονται, έως 30.10.2016, οι προθεσμίες για την υποβολή από τους φορολογουμένους της ανέκκλητης δήλωσης αποδοχής των παραβάσεών τους, προκειμένου να εφαρμοστούν για τις εκκρεμείς (κατά τη δημοσίευση του ν. 4337/2015) υποθέσεις οι ευνοϊκότερες διατάξεις του ίδιου νόμου. Παράλληλα, ρυθμίζεται ο χρόνος καταβολής του συνόλου της οφειλής που αποτελεί προϋπόθεση για την εφαρμογή των ευνοϊκότερων για τους φορολογουμένους διατάξεων.
5. Τροποποιούνται οι διατάξεις για τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας οχημάτων για το έτος 2017 και τα επόμενα. Ειδικότερα, κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών των οχημάτων με βάση τους ισχύοντες και σήμερα πίνακες θα είναι πλέον ο χρόνος πρώτης ταξινόμησης, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε χώρα της ΕΕ ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ). Με αυτόν τον τρόπο, αυτοκίνητα που, πριν την πρώτη ταξινόμησή τους στην Ελλάδα, είχαν ταξινομηθεί σε χώρα της ΕΕ ή του ΕΟΧ θα αποτελούν πλέον παλαιότερα αυτοκίνητα για την επιβολή των τελών κυκλοφορίας.
6. Τροποποιούνται, από 1.1.20 17, οι διατάξεις του άρθρου 41 του Κώδικα ΦΠΑ (ν. 2859/2000), σχετικά με το ειδικό καθεστώς αγροτών (ισχύει για τους αγρότες με ακαθάριστα έσοδα κάτω των 15.000 ευρώ και επιδοτήσεις κάτω των 5.000 ευρώ) κυρίως στα εξής:
α. Για παραδόσεις αγροτικών προϊόντων παραγωγής τους και για παροχές αγροτικών υπηρεσιών που πραγματοποιούνται προς άλλους αγρότες που υπάγονται στο ειδικό καθεστώς ή προς μη υποκείμενα στο φόρο πρόσωπα εκδίδεται ειδικό στοιχείο που περιλαμβάνει το είδος, την ποσότητα και την αξία των παραδιδόμενων αγαθών ή το είδος και την αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η αξία που αναγράφεται επί του ειδικού στοιχείου λαμβάνεται υπόψη για τον προσδιορισμό των ακαθάριστων εσόδων (προκειμένου να υπαχθούν ή μη στο ειδικό καθεστώς).
β. Παύουν να υπάγονται στο ειδικό καθεστώς οι αγρότες που παραδίδουν προϊόντα παραγωγής τους από λαϊκές αγορές ή από δικό τους κατάστημα ή πραγματοποιούν εξαγωγές ή παραδόσεις των προϊόντων τους προς άλλο κράτος μέλος της ΕΕ. [Μέχρι σήμερα η ανωτέρω κατηγορία αγροτών υπαγόταν στο ειδικό καθεστώς (ακόμα και εάν ασκούσαν και άλλη οικονομική δραστηριότητα για την οποία είχαν υποχρέωση να τηρούν βιβλία) και δικαιούνταν επιστροφή φόρου με την εφαρμογή κατ' αποκοπή συντελεστή 3%.]
γ. Η προαιρετική μετάταξη από το ειδικό στο κανονικό καθεστώς δεν μπορεί να ανακληθεί πριν την πάροδο τριετίας αντί πενταετίας που ίσχυε.
7. Τροποποιούνται και συμπληρώνονται (από 1.1.2016) διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, σχετικά με τη δήλωση στοιχείων ακινήτων και τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ), στα εξής σημεία: α. Ορίζεται ότι, στις περιπτώσεις που υπόχρεος για την υποβολή δηλώσεων στοιχείων ακινήτων είναι ο κηδεμόνας σχολάζουσας κληρονομιάς, ο εκτελεστής διαθήκης ή ο εκκαθαριστής κληρονομιάς, ο σύνδικος της πτώχευσης και ο μεσεγγυούχος ακίνητης περιουσίας, η περιουσία αυτή δηλώνεται διαχωρισμένη από την ατομική τους περιουσία. Όμοια αντιμετώπιση προβλέπεται και κατά την υποχρέωση των παραπάνω προσώπων σε καταβολή του ΕΝΦΙΑ. β. Επανακαθορίζονται οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση έκπτωσης στο φορολογούμενο, τον ή τη σύζυγο και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του, για τον οφειλόμενο ΕΝΦΙΑ. Συγκεκριμένα, δεν χορηγείται, εφεξής, επί του ΕΝΦΙΑ η έκπτωση 50% (άρθρο 7 παρ.1 ν. 4223/2013) και 100% (άρθρο 7 παρ.2 ν. 4223/2013) σε φυσικά πρόσωπα τα οποία έχουν εισοδήματα από τόκους άνω των 300 ευρώ και 600 ευρώ, αντίστοιχα.
Πηγή: imerisia.gr
Αεροδρόμιο Αράξου: Η εξαιρετική του λειτουργία το καθιστά πλεονέκτημα της Δυτ. Ελλάδας
Την ώρα που μεγάλη συζήτηση γίνεται για την τύχη των Περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας (πολλά εκ των όποιων έχουν ήδη περάσει στην εκμετάλλευση της Γερμανικών συμφερόντων FRAPORT), ένα από αυτά, το Αεροδρόμιο του Αράξου (παραμένει υπό Κρατικό έλεγχο, δεν πέρασε στην FRAPORT), με τη λειτουργία του αποδεικνύει ότι η ιδιωτικοποίηση δεν είναι μονόδρομος. Και υπό Κρατικό έλεγχο μπορεί να συνεισφέρει τα μέγιστα στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, αρκεί να αξιοποιηθεί σωστά και με σχέδιο.
Επισκεπτόμενοι πρόσφατα το Αεροδρόμιο του Αράξου, εντυπωσιαστήκαμε από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, αλλά και από τον άψογο τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Οι εγκαταστάσεις του, που ανακαινίστηκαν το 2008, βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση, κάθε γωνιά του αεροδρομίου λάμπει από καθαριότητα, ενώ η εξυπηρέτηση των τουριστών που φτάνουν ή αναχωρούν, παίρνει άριστα.
Είναι φανερό ότι οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη λειτουργίας του, ο αερολιμενάρχης κ. Γιώργος Γουβίτσας και οι συνεργάτες του που εργάζονται στο αεροδρόμιο, κάνουν εξαιρετική δουλειά. Όλοι με το χαμόγελο, παρατηρώντας τους καταλαβαίνεις ότι δεν κάνουν τη δουλειά τους με βαριά καρδιά.
Δεν είναι η περίπτωση των αδιάφορων δημοσίων υπαλλήλων που κοιτάνε πότε θα περάσει η ώρα για να σχολάσουν. Από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου, μέχρι τους Αστυνομικούς που έργο τους είναι ο έλεγχος των επιβατών, όλοι δείχνουν να δουλεύουν με όρεξη. Ευγενικοί, εξυπηρετικοί, χαμογελαστοί βγάζουν προς τα έξω μια πολύ καλή εικόνα. Την εικόνα μιας φιλόξενης και εργατικής Ελλάδας, που διαψεύδει το μύθο «του τεμπέλη Έλληνα». Και τον διαψεύδει σε αυτούς που εδώ και έξι χρόνια μας κοιτάζουν περίεργα: στους Ευρωπαίους πολίτες. Τι καλύτερη διαφήμιση για τη χώρα;
Από το αεροδρόμιο του Αράξου θα περάσουν το 2016, 60.000-80.000 τουρίστες προερχόμενοι κυρίως από την Ρωσία, την Αυστρία, την Πολωνία, την Γερμανία, την Βρετανία, την Γαλλία. Όλοι τους με πτήσεις τσάρτερ. Φτάνουν στον Άραξο και προωθούνται σε ξενοδοχεία, κυρίως της Ηλείας, αλλά όχι μόνον. Την προηγούμενη εβδομάδα, ένα γκρουπ Γάλλων είχε προορισμό την Ερατεινή, ενώ κάποιοι κατευθύνονται και στα λιγοστά ξενοδοχεία της Αχαΐας. Η μερίδα του λέοντος όμως, ανήκει στην Ηλεία.
Αναμφίβολα, το αεροδρόμιο του Αράξου είναι μια σημαντική υποδομή, ένα πλεονέκτημα που αν αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να αποτελέσει πύλη εισόδου εκατοντάδων χιλιάδων τουριστών. Αυτό είναι ένα στοίχημα που αναλογεί στους Φορείς που ασχολούνται με την τουριστική ανάπτυξη.
Πηγή: thebest.gr
«Έφαγαν» τον Πάνο Παπαδόπουλο οι Αγρινιώτες;
Του Βασίλη Μπρούμα
Όχι, δεν έχουμε κάποια ειδική πληροφόρηση σχετικά με το ότι συγκεκριμένος Αγρινιώτης ή Αγρινιώτες έχουν πρωτοστατήσει για να βγάλουν από τη μέση ως δυνάμει διοικητή του Νοσοκομείου Μεσολογγίου τον Πάνο Παπαδόπουλο. Απλώς γνωρίζουμε ίσως κάπως καλύτερα πώς σκέφτεται η συγκεκριμένη αυτή κοινωνική κατηγορία και πώς ενεργεί υπογείως.
Ομολογούμε όμως ότι κι εμείς αιφνιδιαστήκαμε από το εντελώς απροσδόκητο των εξελίξεων. Δεν φανταζόμασταν ότι θα «έτρωγαν» τον μετριοπαθή, καλό γνώστη του αντικειμένου και με τα απαραίτητα προσόντα, Πάνο Παπαδόπουλο. Ούτε εμείς προβλέψαμε την «καρατόμησή» του και νομίζαμε ότι θα άφηναν τουλάχιστον το Νοσοκομείο Μεσολογγίου να ανασάνει. Πέσαμε έξω.
Σε κάθε περίπτωση , αναφορικά με όσους εμπλέκονται σε αυτή την ιστορία, πρόκειται για απαράδεκτους , απερίγραπτους, ασεβείς, απομακρυσμένους από το κοινό αίσθημα και αποσπασμένους από την πραγματικότητα, τουλάχιστον αδιάφορους για το Μεσολόγγι καιροσκόπους.
Ο Πάνος Παπαδόπουλος, από τη θέση του και όσο μπορούσε, έχει προβάλει εμπόδιο για την απαξίωση του Νοσοκομείου Μεσολογγίου, έχει πρωτοστατήσει το τελευταίο διάστημα στην υποστήριξή του και, επιπλέον, έχει μιλήσει ξεκάθαρα για το δίκαιο και την αναγκαιότητα της αποκατάστασης και επαναφοράς της διοικητικής αυτονομίας του Νοσοκομείου. Ιδού γιατί «φαγώθηκε», για να μη θυμίζει τίποτα από όλα αυτά και για να μην ενοχλεί. Ο ίδιος με σχετική επιστολή του θυμίζει στους πάντες, ανάμεσα σε άλλα, ότι πρωτεύουσα της Αιτωλοακαρνανίας είναι το Μεσολόγγι. Το γεγονός λέει πολλά για την κατάσταση στη σημερινή Αιτωλοακαρνανία. Δεν θέλουν με τίποτα να σηκώσει κεφάλι το Μεσολόγγι. Ο Πάνος Παπαδόπουλος αντί να επιβραβευθεί, μεταβλήθηκε, έτσι ξαφνικά, σε απόβλητο της διοίκησης.
Και καλά οι Αγρινιώτες. Οι της κυβέρνησης θα αποδειχθούν εντέλει ότι πορεύονται χωρίς αρχές, χωρίς αξίες, θλιβεροί λιγούρηδες της εξουσίας με κάθε τίμημα; Την πρώτη σβουριχτή καρπαζιά πάντως την έφαγε η κυβέρνηση από την τοπική οργάνωση Μεσολογγίου του ΣΥΡΙΖΑ κι αυτή των Οινιαδών – Αιτωλικού , που κάνουν λόγο ακόμη και για ανήθικη διάσταση της συμπεριφοράς της κυβέρνησης προς το Μεσολόγγι και τη … διαολοστέλνουν!
Αγρινιώτες, κυβέρνηση κινούνται κι ενεργούν αδίστακτα, ανελέητα, με γνώμονα το στενά και αποκλειστικά δικό τους συμφέρον, τα πάντα προς όφελός τους και μόνο, δυστυχώς. Το ζήτημα είναι εμείς τι κάνουμε. Απέναντι στη νέα κλιμάκωση της βάρβαρης, αήθους αντιμεσολογγίτικης επιδρομής τους απαιτείται η ανασυγκρότηση και η αποτελεσματική διεκδίκηση εκ μέρους του Δήμου, των φορέων του, όλων των δημοτών, όσων τουλάχιστον δεν είμαστε «για τα πανηγύρια», που θα ’λεγε και ο πρώην δήμαρχος, Πάνος Κατσούλης.
Συνολικά 36 έργα και δράσεις ύψους πάνω από 64 εκατ. ευρώ μέχρι στιγμής στο νέο ΕΣΠΑ
Συνάντηση εργασίας σχετικά με την πορεία υλοποίησης του νέου Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Ελλάδας 2014-2020 (νέο ΕΣΠΑ) είχε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας με την Διευθύντρια της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. ΠΔΕ Άλκηστις Σταθοπούλου και τους προϊσταμένους των οργανικών Μονάδων της ΕΥΔ/ΕΠ.
Μέχρι σήμερα έχουν ενταχθεί στο ΠΕΠ 2014-2020 συνολικά 36 έργα και δράσεις προϋπολογισμού 64.660.271 ευρώ και με συνολικές πληρωμές 24.693.119 ευρώ.
Από αυτά 29 έργα συγχρηματοδοτούνται από το ταμείο ΕΤΠΑ και αφορούν έργα κατασκευής σχολικών μονάδων, κτιρίων πρόνοιας και αστικών αναπλάσεων (συνολικό προϋπολογισμό 55.520.692 ευρώ, ενώ οι δαπάνες τους ανέρχονται στα 20.393.845 ευρώ), ενώ επτά έργα συγχρηματοδοτούνται από το ταμείο ΕΚΤ και αφορούν δράσεις εξειδικευμένης σχολικής υποστήριξης για το σχολικό έτος 2015-2016, Εναρμόνισης Επαγγελματικής και Οικογενειακής Ζωής για το σχολικό έτος 2015-2016 και Εναρμόνισης Επαγγελματικής και Οικογενειακής Ζωής για ΑμεΑ, λειτουργία δομών και υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης προς όφελος των γυναικών και για την καταπολέμηση της βίας κλ.π. (τα έργα αυτά έχουν συνολικό προϋπολογισμό 9.139.579 ευρώ ενώ οι δαπάνες τους ανέρχονται στα 4.299.274 ευρώ).
Παράλληλα, έχει ενεργοποιηθεί πλήθος προσκλήσεων του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας 2014-2020 για την υποβολή προτάσεων ανέρχεται σε 38 με τον συνολικό προϋπολογισμό δημόσιας δαπάνης των προσκλήσεων (ενεργοποίηση του προγράμματος) να ανέρχεται σε 166.857.074,15 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί στο 33,98% της συνολικής Δημόσιας δαπάνης του προγράμματος.
«Στόχος μας είναι να είμαστε χρήσιμοι στα κρίσιμα. Είμαστε εδώ για να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε μεθοδικά, με γνώμονα πάντα τη βελτίωση των υποδομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, την καλυτέρευση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη. Ως Περιφερειακή Αρχή θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας συμπληρώνοντας πως «μείζονος σημασίας για να το πετύχουμε αυτό είναι η στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».
Στη συνάντηση εκτός του Απ. Κατσιφάρα και της κ. Σταθοπούλου, συμμετείχαν οι: Βαγγέλης Γεωργίου, προϊστάμενος της Μονάδας Α: Προγραμματισμού και Αξιολόγησης, Νίκος Θωμόπουλος προϊστάμενος της Μονάδας Β1: Διαχείρισης Πράξεων Αξόνων Προτεραιότητας 1,3,4 του Ε.Π. 2014-2020, Ιωάννα Φαναριώτου, προϊσταμένη της Μονάδας Β2: Διαχείρισης Πράξεων Αξόνων Προτεραιότητας 2,5,6,7 του Ε.Π. 2014-2020, Ελένη Πουλιάση, προϊσταμένη της Μονάδας Γ: Οργάνωσης – Υποστήριξης, η Εκτελεστική Γραμματέας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Διονυσία Μαράτου και ο Δημήτρης Καραβίδας, Γενικός Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών.
Ανακαλούνται οχήματα Volkswagen και μηχανές Honda στην Ελλάδα
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Volkswagen Up, Polo, Tiguan, Golf, Jetta, Sportvan, Passat CC και E-Golf ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας.
Η ενέργεια αφορά 436 αυτοκίνητα που παρήχθησαν από τον Σεπτέμβριο του 2015 έως τον Απρίλιο του 2016. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα εμπλεκόμενα οχήματα με χειροκίνητη παιδική ασφάλεια, υπάρχει το ενδεχόμενο η ενεργοποιημένη παιδική ασφάλεια να απενεργοποιηθεί χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό, ιδιαίτερα σε έντονα τραντάγματα, με αποτέλεσμα η πόρτα να μπορεί να ανοίξει από μέσα.
Πληροφορίες στο 210 9981100.
Επίσης ανακαλούνται 11 μοτοσυκλέτες μάρκας Honda, μοντέλο GL1800/GL1800A Goldwing (Κωδικός Μοντέλου: SC47, Έτος Μοντέλου: 2007 & 2008) για δυσλειτουργία στο μηχανισμό ενεργοποίησης του αερόσακου.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, σε ορισμένες μοτοσυκλέτες, ενδέχεται ο μηχανισμός ενεργοποίησης του αερόσακου, στην περίπτωση μόνο που αυτός ενεργοποιηθεί κατά την διάρκεια ατυχήματος, να παραγάγει μεγαλύτερη πίεση φουσκώματος από την κανονική, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει την ρήξη του και ενδεχομένως τον τραυματισμό του αναβάτη.
Περισσότερα...
Στην κυκλοφορία τμήματα της Ολυμπίας Οδού εντός του Ιουλίου
Έως το τέλος Ιουλίου θα δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα του αυτοκινητόδρομου της Ολυμπίας Οδού έως το Κιάτο και το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου θα δοθούν στις κυκλοφορία και οι δύο σήραγγες Δερβενίου στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Πάτρα, τόνισε με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, ολοκληρώνοντας χτες επίσκεψή του στα εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού.
Παράλληλα, ανακοίνωσε την κατασκευή παράπλευρου δρόμου από την Αρχαία Κόρινθο έως το Κιάτο, που θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του χρόνου, για την αποσυμφόρηση της παλαιάς εθνικής οδού, που αποτελούσε αίτημα των κατοίκων και των φορέων της δυτικής Κορινθίας, η κατασκευή του οποίου έχει ξεκινήσει. Επιπλέον, υπογράμμισε ότι θα τηρηθούν στο έπακρο τα χρονοδιαγράμματα και θα ολοκληρωθεί η Ολυμπία Οδός το Μάρτιο του 2017 και τον προσεχή Οκτώβριο θα ολοκληρωθεί πλήρως ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα με την περιμετρική της Καλαμάτας, ενώ μεθαύριο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης θα δώσει στην κυκλοφορία τον κόμβο και την συνδετήρια οδό της Μεγαλόπολης.
«Είναι πια ορατό δια γυμνού οφθαλμού ότι έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο σ’ αυτόν τον κρίσιμο αυτοκινητόδρομο. Υπάρχει μια εντατικοποίηση και επιτάχυνση των εργασιών σε όλο το μέτωπο του οδικού άξονα Κόρινθος - Πάτρα, που μας επιτρέπει να εκφράσουμε την απόλυτη ικανοποίηση κατά την επίσκεψή μας στο έργο» ανέφερε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες.
Πρόσθεσε ότι «για τον αυτοκινητόδρομο το κρίσιμο ορόσημο του Μαρτίου του 2017 θα κρατηθεί και το στοίχημα της ολοκλήρωσης του έργου θα κερδηθεί για τους έλληνες πολίτες που από το υστέρημά τους χρηματοδοτούν αυτό το σημαντικό έργο υποδομής». Ο γενικός γραμματέας ανακοίνωσε ότι τηρείται με ευλάβεια το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου και εντός του Ιουλίου θα παραδοθεί το αυτοτελές τμήμα από τον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου έως τα διόδια του Κιάτου, μήκους 19 χιλιομέτρων και εντός του πρώτου δεκαημέρου του Αυγούστου θα γίνει η παράδοση στην κυκλοφορία και των δύο σηράγγων του Δερβενίου. Σημειώνοντας, «αυτό σημαίνει ότι και το χρονοδιάγραμμα τηρείται απαρέγκλιτα, αλλά και η συμφωνία που μας οδηγεί στην κατάκτηση ολοκλήρωσης του δρόμου το Μάρτιο του 2017 είναι εφαρμόσιμη και υλοποιήσιμη και μέρα με τη μέρα την κατακτάμε».
Ο Γιώργος Δέδες ανακοίνωσε ακόμη την κατασκευή παράπλευρου δρόμου από τον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου έως το Κιάτο, μήκους 20 χιλιομέτρων και υπογράμμισε, «πρόκειται για έργο σημαντικό για τα δεδομένα του νομού Κορινθίας, που δέχτηκαν οι κατασκευαστές, αν και στην αρχική σύμβαση δεν προβλεπόταν. Η κατασκευή ενός service road, από την Κόρινθο έως το Κιάτο, παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο, θα αποσυμφορήσει την παλαιά εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου η οποία είναι από τους πλέον κορεσμένους δρόμους του οδικού δικτύου, χωρίς οδική ασφάλεια και με τεράστια προβλήματα συντήρησης».
Εξήγησε ότι έχει ξεκινήσει η κατασκευή του παράπλευρου αυτού δρόμου και θα μπορούσε να συνεχιστεί είπε, με πολύ πιο έντονους ρυθμούς, αλλά έχουν αποδεχτεί το αίτημα των καλλιεργητών της περιοχής ειδικά αυτή την περίοδο που ‘’δένει” ο καρπός του σταφυλιού να μην υπάρχει μεγάλη σκόνη που επιβαρύνει και θα καταστρέψει τις καλλιέργειες. Επεσήμανε πως γίνεται διακριτικά η εκτέλεση του έργου αυτό το διάστημα, αλλά ο στόχος να ολοκληρωθεί και ο παράπλευρος δρόμος ως το τέλος του χρόνου θα επιτευχθεί.
Ταυτόχρονα ο γενικός γραμματέας δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ την ικανοποίησή του, γιατί τόσο στο χρονοδιάγραμμα όσο και σε επίπεδο συμφωνηθέντων οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες έχουν ανταποκριθεί πλήρως στο σύνολό τους και ρυθμοί είπε, που έχουν σήμερα τα έργα είναι κάτι δυσθεώρητο και απίστευτο για τα προηγούμενα χρόνια. Μάλιστα ο κ. Δέδες ανέφερε ότι στις αρχές του 2015 που πήγε στο υπουργείο ο κ. Σπίρτζης και ο ίδιος ανέλαβε την Γενική Γραμματεία Υποδομών, οι ρυθμοί απορρόφησης ήταν τέτοιοι που αντιστοιχούσαν σε οικονομικές καταβολές 4 με 6 εκατ. ευρώ το μήνα και σήμερα, τον τελευταίο μήνα, οι καταβολές άγγιξαν τα 30 εκατ. ευρώ. Επανέλαβε ότι το μεγάλο στοίχημα του Μαρτίου του 2017 θα κατακτηθεί και όλα τα ενδιάμεσα χρονικά ορόσημα θα υλοποιηθούν στο έπακρο.
Αναφορικά με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου του Μορέα ο γενικός γραμματέας ανέφερε ότι, «τα χρονοδιαγράμματα όχι απλά έχουν τηρηθεί πλήρως, αλλά πολλές φορές είμαστε πιο μπροστά και πιο έγκαιρα έτοιμοι σε σχέση με τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε ανακοινώσει». Προσθέτοντας, «είχαμε πει ότι εντός του Ιουλίου θα παραδοθεί ο κόμβος της Μεγαλόπολης και πράγματι μεθαύριο Πέμπτη δίνουμε στην κυκλοφορία αυτό το σημαντικό για την Μεγαλόπολη δρόμο και το ίδιο θα ισχύσει σε όλο το Μορέα και για την περιμετρική της Καλαμάτας».
Επιπλέον για την περιμετρική της Καλαμάτας ο κ. Δέδες τόνισε ότι, «να μην ξεχνάμε ότι πολλές πρόσθετες συμπληρωματικές εργασίες έγιναν σε αυτό το κομμάτι του οδικού άξονα του Μορέα, ακριβώς για να ικανοποιηθούν τοπικά αιτήματα, που αφορούσαν είτε τον πλήρη κόμβο Καρέλια, είτε τον πλήρη κόμβο Λέικων, είτε προσβάσεις και τρόπους εισόδου - εξόδου, που απέκτησαν δικαιολογημένα οι κάτοικοι των περιοχών αυτών».
Κλείνοντας τόνισε ότι, «και με τις πρόσθετες συμπληρωματικές εργασίες έχει κατακτηθεί μια μεγάλη συνέπεια στην τήρηση των συμφωνηθέντων και τον Οκτώβριο θα ολοκληρώσουμε τον πρώτο εθνικό αυτοκινητόδρομο παραχώρησης πλήρως, παραδίδοντας και την περιμετρική της Καλαμάτας».
Πηγή: aftodioikisi.gr
Χωρίς Canadair η Δυτική Ελλάδα και τα Ιόνια νησιά;
Κανένα σημάδι από τα Canadair CL 215 στον ορίζοντα, όχι μόνο της Ηλείας, αλλά της Δυτικής Ελλάδας και των νησιών του Ιονίου για το φετινό καλοκαίρι. Έως σήμερα δεν έχουν εγκατασταθεί τα πυροσβεστικά αεροσκάφη στο κλιμάκιο της 117 ΠΜ στην Ανδραβίδα και μόνο το ενοικιασμένο ελικόπτερο Sikorsky S-64/ Erickson, υπάρχει διαθέσιμο για τις εναέριες επεμβάσεις σε πυρκαγιά.
Την ίδια στιγμή οι πυροσβέστες όχι μόνο στην Ηλεία αλλά στην ευρύτερη περιοχή που καλύπτει η αεροπορική βάση της Ανδραβίδας, δηλαδή η Πελοπόννησος, τμήμα της δυτικής Στερεάς Ελλάδας και τα νησιά του Ιονίου, κάνουν το σταυρό τους, μην χρειαστεί να επέμβουν άμεσα τα εναέρια μέσα, γιατί ουσιαστικά η Πυροσβεστική σε αυτό τον τομέα στην περιοχή είναι «γυμνή».
Ξέμειναν από αεροπλάνα
Είναι αλήθεια πως από τα λίγα εναέρια μέσα που διαθέτει η χώρα μας, δύο Canadair καταστράφηκαν μετά από πτώσεις κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων σε πυρκαγιές τον τελευταίο χρόνο, ευτυχώς χωρίς θύματα. Από την άλλη ο στόλος είναι γερασμένος και καταπονημένος. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν σκέψεις στην ηγεσία και την Κυβέρνηση για ενοικίαση εναέριων μέσων προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες.
Αν όμως υπάρξει πυρκαγιά στην Ηλεία ή τη γύρω περιοχή, τα εναέρια μέσα όπως είναι τα Canadair CL 215 ή 415 θα πρέπει να ξεκινήσουν από την Ελευσίνα που βρίσκεται η βάση τους. Αυτό σημαίνει πως μαζί με το χρόνο ετοιμότητας αλλά και την απόσταση που θα πρέπει να καλύψουν και να ανεφοδιαστούν με νερό, θα έχουν χαθεί πολύτιμες ώρες για την αντιμετώπιση μιας πυρκαγιάς.
Πρώτα τα PZL και μετά τα Canadair…
Κάθε χρόνο τα εναέρια μέσα εγκαθίσταντο στην αεροπορική βάση της Ανδραβίδας στις αρχές Ιουνίου. Ήδη πλησιάζουμε στα μέσα του καλοκαιριού και πέραν του ελικοπτέρου, δεν υπάρχει κανένα άλλο διαθέσιμο εναέριο μέσο στην περιοχή. Και δεν είναι μόνο αυτό.
Δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος για το αν και πότε θα έρθουν τα δύο Canadair CL 215 στην Ηλεία. Να θυμίσουμε πως στο παρελθόν στην Ηλεία υπήρχαν διαθέσιμα δύο Canadair CL 215 και δύο CL 415, καθώς και τα δύο PZL στο αεροδρόμιο Επιταλίου και αργότερα στην Ανδραβίδα. Μετά τις φονικές πυρκαγιές του 2007 στο νομό, κάποιοι θεώρησαν πως αφού κάηκε το μεγαλύτερο μέρος της Ηλείας δεν υπάρχουν ανάγκες.
Τα PZL μεταστάθμευσαν στην Καλαμάτα, τα Canadair που απέμειναν ήταν δύο και μαζί το ελικόπτερο. Αν τελικά φέτος στους δυόμιση «επικίνδυνους» μήνες που απομένουν στη σεζόν, δεν πρόκειται να έρθουν τα εναέρια μέσα, τότε πραγματικά θα πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας να μην υπάρξουν μεγάλες πυρκαγιές που χρειάζονται άμεση και καίρια επέμβαση από αέρος, για να αντιμετωπιστούν από την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Μακάρι να διαψευστούμε, ειδάλλως το τραγικό πάθημα του 2007, θα αποδειχθεί πως δεν έγινε μάθημα στους υπεύθυνους…
Πηγή: ilialive.gr
Εθελοντική αιμοδοσία στην Περιφέρεια για όλο τον Ιούλιο
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συνεχίζει τη μεγάλη προσπάθεια που έχει ξεκινήσει για να ενημερωθεί και να ευαισθητοποιηθεί η κοινωνία και να συμμετέχει στη μεγάλη προσπάθεια της εθελοντικής αιμοδοσίας.
Οι δράσεις συνεχίζονται και από σήμερα και κάθε Τρίτη και Πέμπτη, για όλο τον μήνα Ιούλιο, θα διενεργείται εθελοντική αιμοδοσία στον ισόγειο χώρο του κτιρίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που βρίσκεται επί της οδού Ακτή Δυμαίων 5, στην Πάτρα.
Το εγχείρημα αυτό αποτελεί μία σημαντική συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Κέντρου Αίματος του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών.
«Καλούμε τους πολίτες να συνεισφέρουν μέσω της προσφοράς αίματος, καθώς η αναγκαιότητά είναι πολύ μεγάλη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ειδικά κατά την θερινή περίοδο όπου παρατηρούνται μεγάλες ελλείψεις. Θα πρέπει όλοι να συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας δωρίζοντας αίμα, ζωή, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία» υπογραμμίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αντώνης Χαροκόπος.
Ώρες λειτουργίας
Κάθε Τρίτη και Πέμπτη για όλο τον Ιούλιο
Πρωί: 10 π.μ. – 1.30 μ.
Απόγευμα: 6 – 8.30 μ.μ.
To 8ο Διεθνές Σιρκουί Καρτ 2016 είναι γεγονός!
Η διοργανώτρια αρχή του PICKPATRAS, ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου στο Επιμελητήριο Αχαΐας το πρωί της Τρίτης 12/7, τη διεξαγωγή του φετινού Σιρκουί στις 24-25 Σεπτεμβρίου.
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια έτσι και φέτος, οι διοργανωτές και όλοι οι φορείς που μετέχουν στο PICK, είναι απολύτως προετοιμασμένοι για να ανταπεξέλθουν στις υψηλές απαιτήσεις που έχουν καλλιεργηθεί από τα προηγούμενα χρόνια.
Το κόστος για τη διεξαγωγή των αγώνων είναι μεγάλο, ωστόσο οι χορηγοί μικροί και μεγάλοι, αλλά και όλοι όσοι απαρτίζουν το teamτου PICK έβαλαν «πλάτη» για να οργανωθεί ένα αξέχαστο διήμερο.
Όλοι οι φορείς μέσω της συνέντευξης τύπου, έστειλαν μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας, πως παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα, τα πάντα θα κυλήσουν όπως πρέπει και με σκοπό την ικανοποίηση του κοινού και των αθλητών.
Η Πάτρα είναι έτοιμη να συνεχίσει την παράδοση που την έχει τοποθετήσει ανάμεσα στους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για τους λάτρης των motosports.
Ο Τ. ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ
Τη βασική παρουσίαση της συνέντευξης τύπου έκανε ο καταξιωμένος δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης, ο οποίος θα δώσει το δικό του ξεχωριστό χρώμα στη διοργάνωση για 7η συνεχή χρονιά. Ο γνωστός αθλητικός συντάκτης και… «μετρ» του μηχανοκίνητου αθλητισμού τόνισε, «Αισθάνθηκα μεγάλη ανυπομονησία μόλις είδα το βίντεο, για να έρθει το Σαββατοκύριακο 24-25 Σεπτεμβρίου. Μας χωρίζουν 72 μέρες από το 8ο PICK. Νιώθω οικεία στην Πάτρα, χάρις σε αυτή τη μεγάλη διοργάνωση που έχει βοηθήσει όλη την Ελλάδα να κάνει βήματα προόδου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσω του καρτ. Υπάρχει ισορροπία στο θέαμα και στο αγωνιστικό κομμάτι των αγώνων, κάτι που είναι πολύ σημαντικό και σίγουρα πιστώνονται οι διοργανωτές αυτή την επιτυχία. Οι επισκέπτες που συρρέουν κάθε χρόνο στην Πλ. Γεωργίου για να παρακολουθήσουν τους αγώνες, δεν είναι μόνο από τις γειτονικές περιοχές, αλλά από όλη την Ελλάδα. Το PICK αποτελεί μία μεγάλη αναπτυξιακή πρωτοβουλία για όλη την περιοχή και όχι μόνο. Η άρτια δημοσιογραφική κάλυψη της διοργάνωσης τόσο από τα τοπικά, όσο και από τα πανελλαδικά μέσα, βοηθάει στο να προωθηθεί αυτός ο τεράστιος θεσμός».
Ο ΓΡ. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
Τη διοργάνωση στηρίζει για ακόμα μία χρονιά και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος, τόνισε ότι, «η τοπική κοινωνία έχει αγκαλιάσει το θεσμό. Νέα παιδιά πηγαίνουν και παρακολουθούν τους αγώνες, κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Εμείς ως περιφέρεια, είμαστε δίπλα στη διοργάνωση και θα εξακολουθούμε να στηρίζουμε παρά τις δυσκολίες που βιώνουμε ως χώρα. Πρέπει να βάλουμε και στο παιχνίδι τους υπόλοιπους νομούς μας (Ηλεία-Αιτ/νια), αλλά θεωρώ πως το διήμερο του PICK είναι μία ευκαιρία να διδαχθούν τα νέα παιδιά κυκλοφοριακή αγωγή, μέσω ενός προγράμματος που θα περάσει μέσα από τα σχολεία».
Από την πλευρά του, ο υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού της δημοτικής Αρχής, Τάκης Πετρόπουλος δήλωσε, «Η δημοτική αρχή, στο πλαίσιο της πολιτικής που έχει ακολουθήσει όσον αφορά τα αθλητική θέματα, θα είναι στο πλευρό του 8ου PICK. Παρά τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε και έχουμε αποδείξει και με την πρόσφατη επιτυχημένη διοργάνωση του πανελληνίου πρωταθλήματος Στίβου, ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά. Πληροφορήθηκα με μεγάλη χαρά πως φέτος οι διοργανωτές θέλουν να ρίξουν το βάρος στα σχολεία και σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής. Το PICK, θα έχει πάντα μία ανοδική πορεία».
Ο ΔΗΜ. ΜΙΧΕΛΑΚΑΚΗΣ
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, Δημήτρης Μιχελακάκης, τόνισε, «Το 8ο PICK, όπως και τα προηγούμενα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας. Αυτό αποδεικνύει πως, αν συνεργαστούμε μπορούμε να πετύχουμε πράγματα. Έχουμε ήδη 410 συμμετοχές αθλητών, ενώ πάνω από 40 είναι νέοι οδηγοί. Η Πάτρα έχει «ξυπνήσει» και τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας να ασχοληθούν με το μηχανοκίνητο αθλητισμό πιο ενεργά. Σε καμία περίπτωση πάντως, η Πάτρα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, ως προς τη διεξαγωγή της διοργάνωσης. Όσον αφορά την οδική ασφάλεια, αν η κυβέρνηση αυτού του τόπου δεν αποφασίσει ένα μακροπρόθεσμο πλάνο για την οδική συμπεριφορά, δύσκολα θα αλλάξει κάτι».
Ο ΑΛ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Αντιπρόεδρος του ΑΟΠ, Αλέξης Παυλόπουλος τόνισε από την πλευρά του, «Εμείς ως ΑΟΠ, θα συμμετέχουμε ενεργά σε ακόμα ένα PICK. Θα βοηθήσουμε ώστε, οι αγώνες να έχουν επιτυχία και παράλληλα μεγάλη ασφάλεια, βάζοντας παρακαταθήκη για το μέλλον».
Ο ΠΛ. ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, Πλάτωνας Μαρλαφέκας, τόνισε πως η Πάτρα και η διοργάνωση του PICKδεν φοβάται τον ανταγωνισμό, αντίθετα τον επιδιώκει. «Τα πρώτα 7 χρόνια ήταν πολύ δύσκολα. Θέλουμε να διατηρήσουμε σε υψηλό επίπεδο το event. Θέλω να ευχαριστήσω τους φορείς που εμπλέκονται στη διοργάνωση γιατί χωρίς αυτούς δεν θα είχαμε καταφέρει τίποτα. Επίσης, τους χορηγούς μας γιατί σε δύσκολους καιρούς «σηκώνουν» το οικονομικό βάρος της διεξαγωγής των αγώνων. Η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι ιδιαίτερα σημαντική. Δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό, αντιθέτως θέλουμε να αποδείξουμε σε όλους ότι είμαστε οι καλύτεροι. Πρέπει κάθε χρόνο να μεγαλώνουμε τη διοργάνωση και ευελπιστώ με την κατασκευή των νέων οδικών δικτύων, το 9ο PICK να γίνει με μεγαλύτερη ευκολία στην πρόσβαση των επισκεπτών».
Ο Κ.ΒΟΥΚΕΛΑΤΟΣ
Ο Κώστας Βουκελάτος, Αντιπρόεδρος του εμπορικού συλλόγου, τόνισε πως ο σύλλογος θα σταθεί στο πλευρό των διοργανωτών και παράλληλα πρότεινε νέες ιδέες, έτσι ώστε το PICK να γίνει τριήμερο. «Μπορούμε μέσω του PICK, να έχουμε παράλληλα και άλλες εκδηλώσεις, έτσι ώστε να μεγαλώσει σε διάρκεια η διοργάνωση. Διαγωνισμός χορού, γκράφιτι, ακόμα και αγώνες σκέιτ μπορντ, θα μπορούσαν να προσελκύσουν μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών».
Ο Θ. ΤΕΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Τέλος, το λόγο πήρε ο Θανάσης Τεντόπουλος ως αντιπρόεδρος της αερολέσχης Δυτικής Ελλάδας, ανακοινώνοντας πως τα αεροσκάφη που ανήκουν στο δυναμικό της αερολέσχης, θα προσθέσουν τη δική τους πινελιά στους αγώνες με φαντασμαγορικά σόου από αέρος.
Την παρουσίαση και τον συντονισμό της συνέντευξης για το 8ο Διεθνές Σιρκουί Καρτ / P.I.C.K. 2016 έκανε η δημοσιογράφος Δήμητρα Μπαλαφούτη.
Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση, τη δυνατότητα προβολής μέσα από αυτήν και τυχόν αλλαγές θα ανακοινώνονται στον πίνακα του Διεθνούς Σιρκουί για Καρτ http://www.pickpatras.gr/
*Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τις επίσημες σελίδες της διοργάνωσης
Το profile - PICK 2016
http://www.plusmedia.gr/docs/profile_pick_2016/
Το youtube channel του PICK 2016:
http://www.youtube.com/user/PickPatras?feature=watch
Το επίσημο site του PICK 2016
Η επίσημη σελίδα στο facebook του PICK 2016
www.facebook.com/pages/PICKPATRAS/225695184137545?fref=ts
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ