Ο Ερντογάν χορεύει στο ταψί Ελλάδα και Ευρώπη
Η διόγκωση το τελευταίο διάστημα των μεταναστευτικών ροών από τα μικρασιατικά παράλια στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου επανέφεραν στο προσκήνιο το μείζον πρόβλημα της μετατροπής της Ελλάδας σε αποθήκη ψυχών. Ο Ερντογάν δεν μασάει τα λόγια του. Προ ημερών προειδοποίησε την ΕΕ ότι εάν δεν καταβάλει πρόσθετη οικονομική βοήθεια στην Τουρκία, η οποία φιλοξενεί 3.650.000 πρόσφυγες-μετανάστες, θα ανοίξει τις πύλες και θα πλημμυρίσει την Ευρώπη.
Η απειλή είναι ξεκάθαρη και η διόγκωση των ροών προς τα ελληνικά νησιά είναι μία πολιτική επιλογή, ένα δείγμα γραφής για να αποκτήσει αξιοπιστία η απειλή. Με αυτή την τακτική αφενός επιχειρεί να εκβιάσει την ΕΕ, αφετέρου πιέζει ασφυκτικά τη γονατισμένη από την κρίση Ελλάδα. Με ένα σμπάρο, λοιπόν, δύο τρυγόνια. Για να κατανοήσουμε τη στάση του Ερντογάν πρέπει να δούμε ότι γι' αυτόν το προσφυγικό-μεταναστευτικό είναι ταυτοχρόνως και πρόβλημα και όπλο, το οποίο δεν διστάζει να χρησιμοποιεί στη γεωπολιτική σκακιέρα.
Απέναντι σ' αυτή την απειλή, η ΕΕ δεν διαθέτει μία επεξεργασμένη συνολική στρατηγική, ικανή να ανασχέσει την παράνομη μετανάστευση, η οποία εμφανίζεται κατά κανόνα με προσφυγικό προσωπείο. Όχι, βεβαίως, πως δεν υπάρχουν πρόσφυγες, αλλά είναι γεγονός πως την ιδιότητα αυτή επικαλούνται και οι παράνομοι μετανάστες. Μετά το μεγάλο κύμα του 2015, η Ευρώπη βολεύτηκε με την ευρωτουρκική συμφωνία των αρχών του 2016, η οποία πράγματι συρρίκνωσε, χωρίς να εξαλείψει, τις μεταναστευτικές ροές από την Τουρκία.
Η συμφωνία αυτή, όμως, είναι ημιθανής. Η Άγκυρα κατηγορεί την ΕΕ ότι δεν τήρησε τις υποσχέσεις της και σ' ό,τι αφορά την εκταμίευση του συνόλου της οικονομικής βοήθειας και σ' ό,τι αφορά την κατάργηση της βίζας για τους Τούρκους που επισκέπτονται την Ευρώπη. Έτσι, σήμερα το προσφυγικό-μεταναστευτικό πρόβλημα αναζωπυρώνεται και τον λογαριασμό καλείται να τον πληρώσει η Ελλάδα, ως χώρα-πύλη.
Η στάση των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων εξαρτάται αφενός από το ιδεολογικό-πολιτικό πρόσημό τους, αλλά και από τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης σε κάθε χώρα-μέλος. Στην πραγματικότητα, η Ευρώπη είναι δίβουλη, με αποτέλεσμα να ασκεί πολιτική ημιμέτρων, η οποία οδήγησε στη σημερινή δύσκολη κατάσταση. Δεδομένου ότι το πρόβλημα έχει ευρωπαϊκές διαστάσεις, απαιτείται ολοκληρωμένη κοινή μεταναστευτική πολιτική, η οποία να προικοδοτηθεί με επαρκείς πόρους και με τα αναγκαία εργαλεία. Τέτοια πολιτική δεν υφίσταται.
Μηδενική ανοχή στην παράνομη μετανάστευση
Βασική πτυχή μίας τέτοιας πολιτικής πρέπει να είναι η μηδενική ανοχή στην παράνομη μετανάστευση. Προφανώς, οι εισροές δεν μπορούν να μηδενιστούν, αλλά εάν ληφθούν αποτελεσματικά μέτρα αφενός για την αποτροπή παράνομης εισόδου, αφετέρου για τον επαναπατρισμό όσων δεν δικαιούνται άσυλο, ο αριθμός θα συρρικνωθεί. Είναι αδιανόητο η Ευρώπη όχι μόνο να επιδεικνύει ανοχή, αλλά και να χρηματοδοτεί πλουσιοπάροχα ΜΚΟ (Μη κυβερνητικές Οργανώσεις), που λειτουργούν ουσιαστικά ως επαγγελματίες διακινητές στο όνομα της διάσωσης και προστασίας προσφύγων. Το έργο το έχουμε δει τόσες φορές που δεν δικαιολογείται καμία αυταπάτη για τον ρόλο της μεγάλης πλειονότητας των ΜΚΟ που ασχολούνται με το προσφυγικό-μεταναστευτικό.
Αλλά και το ελληνικό κράτος είναι αδιανόητο να ανέχεται στην επικράτειά του διάφορες ΜΚΟ, που οξύνουν το πρόβλημα άλλοτε για ιδεοληπτικούς λόγους και ενίοτε με ύποπτα κίνητρα. Παράγοντες κάποιων ΜΚΟ και επαγγελματίες αλληλέγγυοι, άλλωστε, έχουν κατά καιρούς υποκινήσει εκδηλώσεις διαμαρτυρίας παράνομων μεταναστών, οι οποίες συχνά κατέληξαν σε βίαια επεισόδια. Την περασμένη άνοιξη, μάλιστα, είχαν υποκινήσει το καραβάνι προς τα Διαβατά, το οποίο υποτίθεται πως θα υποχρέωνε στο άνοιγμα του βαλκανικού διαδρόμου!
Η παράνομη είσοδος δεν μπορεί να μηδενιστεί, αλλά μπορεί να συρρικνωθεί. Η FRONTEX θα ήταν ισχυρό αποτρεπτικό εργαλείο εάν --με βάση διμερείς συμφωνίες της ΕΕ με τα γειτονικά κράτη-- πραγματοποιούσε κοινές περιπολίες με την τοπική αστυνομία και ακτοφυλακή, στα σημεία που εκκινούν οι παράνομοι μετανάστες για να εισέλθουν στην Ευρώπη. Δηλαδή, εντός των τουρκικών παραλίων και της ανατολικής όχθης του Έβρου, όπως και στις μεσογειακές ακτές της Αφρικής.
Η στρόφιγγα του Ερντογάν και η υπηρεσία "υποδοχής"
Το κρίσιμο αυτό ζήτημα θα έπρεπε όχι απλώς να έχει τεθεί, αλλά να έχει διασυνδεθεί με την εκταμίευση της οικονομικής βοήθειας. Σήμερα, η FRONTEX ουσιαστικά είναι ένα είδος υπηρεσίας "υποδοχής" όσων καταφθάνουν από τα τουρκικά παράλια, παρά ένας μηχανισμός αποτροπής της παράνομης εισροής μεταναστών. Κι αν η Τουρκία και τα αφρικανικά κράτη αρνηθούν η FRONTEX να περιπολεί στο έδαφός τους, ας επιτρέψουν στα σκάφη της να περιπολούν με την παρουσία Τούρκων λιμενικών στις μικρασιατικές ακτές, ώστε να αποτρέπουν τον απόπλου πλοιαρίων με πρόσφυγες-μετανάστες.
Προς το παρόν, πάντως, σε συνεργασία και με χρηματοδότηση της ΕΕ η κυβέρνηση Μητσοτάκη σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει θερμικές κάμερες και drones, με σκοπό να εντοπίζει τα πλοιάρια των διακινητών όταν αυτά αποπλέουν από τις μικρασιατικές ακτές με κατεύθυνση τα ελληνικά νησιά. Σκοπός είναι να ειδοποιείται αμέσως η τουρκική ακτοφυλακή με σκοπό να παρεμβαίνει εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων και να συλλαμβάνει το εντοπιζόμενο σκάφος των διακινητών πριν εισέλθει στα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Με δεδομένες τις δηλώσεις Ερντογάν, αλλά και την αποδεδειγμένη ανοχή των τουρκικών αρχών, είναι αμφίβολο εάν η πρακτική αυτή θα είναι αποτελεσματική. Κατά πάσα πιθανότητα, οι τουρκικές αρχές --με διάφορες δικαιολογίες-- δεν θα επεμβαίνουν εγκαίρως. Ο έγκαιρος εντοπισμός, ωστόσο, μπορεί να αποτρέψει διακινητές να αποβιβάζουν πρόσφυγες-μετανάστες στα ελληνικά νησιά, επειδή αυτοί θα κινδυνεύουν να συλληφθούν και να κατασχεθεί το σκάφος τους.
Από επιχείρηση απώθησης επιχείρηση διάσωσης
Η ενίσχυση της επιτήρησης και η έντονη παρουσία σκαφών του Λιμενικού πιθανότατα θα οδηγήσει τους διακινητές σε άλλη τακτική. Θα φορτώνουν παλιές βάρκες με πρόσφυγες-μετανάστες και να τους στέλνουν μόνους τους προς τα ελληνικά νησιά, ή τουλάχιστον θα τους οδηγούν μέχρι το νοητό θαλάσσιο σύνορο. Εάν το σκάφος του Λιμενικού εντοπίσει το πλεούμενο, οι διακινητές φεύγουν με ταχύπλοο. Οι δε μετανάστες, όταν οι λιμενικοί τους πλησιάσουν προκαλούν τεχνητό ναυάγιο, με αποτέλεσμα η επιχείρηση απώθησης να μετατραπεί σε επιχείρηση διάσωσης και οι πρόσφυγες-μετανάστες να μεταφερθούν στο κοντινότερο ελληνικό νησί.
Στην περίπτωση αυτή, λίγα μπορούν να γίνουν για να αποτραπεί η παράνομη είσοδος. Επειδή, όμως, αρκετοί πρόσφυγες και μετανάστες δεν είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν το σχετικό ρίσκο, επειδή προτιμούν πιο ασφαλή είσοδο στην Ελλάδα, η εντατική επιτήρηση των θαλασσίων συνόρων είναι δεδομένο πως θα συρρικνώσει τις ροές. Μπορεί, λοιπόν, να μην αποτελεί ριζική λύση, αλλά οπωσδήποτε θα αμβλύνει κάπως το πρόβλημα.
Για να επιλυθεί κατά το δυνατόν το πρόβλημα θα πρέπει να υιοθετηθεί μία συνολική στρατηγική, η οποία να προβλέπει ταχύτατη διαδικασία διαχωρισμού των προσφύγων που δικαιούνται άσυλο από τους παράνομους οικονομικούς μετανάστες. Στη συνέχεια, οι παράνομοι μετανάστες να επαναπατρίζονται με ταχύρυθμες διαδικασίες. Γι' αυτή την πτυχή, όμως, θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο.
Σταύρος Λυγερός
πηγή: slpress.gr
Λευκάδα: Σε ένα χρόνο το Ζαμπέλειο Κέντρο Γραμμάτων και Τεχνών
Υπεγράφη σήμερα, 9/9/2019, από το Δήμαρχο Λευκάδας κ. Χαράλαμπο Καλό και τον κ. Γεώργιο Ανδριανόπουλο, Πρόεδρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο και νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας ALPHADELTA CONSTRUCTIONS ATE ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η εργολαβική σύμβαση του έργου «Ανακαίνιση οικίας Ζαμπελίων για τη δημιουργία Ζαμπέλειου Κέντρου Γραμμάτων και Τεχνών Δήμου Λευκάδας», με συνολικό προϋπολογισμό 1.000.000 ευρώ.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν άμεσα και προβλέπεται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η νέα δημοτική αρχή θα συνεχίσει τις προσπάθειες που ξεκίνησε η απερχόμενη περιφερειακή και δημοτική αρχή ώστε να παραδοθεί στην κοινωνία της Λευκάδας ένα πολιτιστικό κύτταρο μοναδικής αξίας.
Ενημερωτικά φυλλάδια θα διανείμουν οι αστυνομικοί στα δημοτικά Δυτ. Ελλάδας
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου, στις (11.09.2019), θα διανεμηθούν από αστυνομικούς της Τροχαίας, σε Δημοτικά Σχολεία στη Δυτική Ελλάδα, ενημερωτικά φυλλάδια με συμβουλές οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής, για μαθητές και γονείς.
Η πρωτοβουλία αυτή, που πραγματοποιείται με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, έχει ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει γονείς και μαθητές σε θέματα οδικής ασφάλειας, ιδίως κατά τις μετακινήσεις τους από και προς τα σχολικά συγκροτήματα.
Ενδεικτικά, στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα διανεμηθούν φυλλάδια, μεταξύ άλλων, στα εξής σχολικά συγκροτήματα,
Διεύθυνση Αστυνομίας Αχαΐας:
Πάτρα
- 2ο Στρούμπειο Δημοτικό Σχολείο, οδός Μαιζώνος 26
- 34ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών, οδός Πανεπιστημίου έναντι Τμήματος Τροχαίας Πατρών
Αίγιο
- 9ο Δημοτικό σχολείο, οδός Όθωνος 43
Κάτω Αχαΐα
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας, τέρμα 25ης Μαρτίου
Διεύθυνση Αστυνομίας Ηλείας:
Πύργος
- 2ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου
- 6ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου
Αμαλιάδα
- 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας
Διεύθυνση Αστυνομίας Ακαρνανίας:
Αγρίνιο
- 4 ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου
- 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου
Αμφιλοχία
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμφιλοχίας
Διεύθυνση Αστυνομίας Αιτωλίας:
Μεσολόγγι
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου
- 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου
Ναύπακτος
3Ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπάκτου
Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας
Διάσωση ιστιοπλοϊκού στη Ζάκυνθο με 36 μετανάστες
Ιστιοπλοϊκό σκάφος που μετέφερε 36 μετανάστες, ανάμεσά τους και μικρά παιδιά, εντοπίστηκε τα μεσάνυχτα από τις λιμενικές Αρχές Ζακύνθου, σε θαλάσσια περιοχή βορειοδυτικά του νησιού, κοντά στην περιοχή του Ναυαγίου.
Στο σκάφος επέβαιναν και οι δύο Ουκρανοί διακινητές, οι οποίοι συνελήφθησαν, ενώ οι 36 μετανάστες μεταφέρθηκαν από τους άνδρες του Λιμενικού με ασφάλεια στην ξηρά.
Στους μετανάστες έχουν παρασχεθεί οι πρώτες βοήθειες και τρόφιμα, και βρίσκονται στο κλειστό γήπεδο της Παναγούλας, όπου γίνεται η ταυτοποίηση των στοιχείων τους.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Νεοφυείς επιχειρήσεις της Δυτ. Ελλάδας μπορούν να συμμετάσχουν σε συνέδριο καινοτομίας
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα συνεργασίας των 10 Ευρωπαϊκών Επιχειρηματικών Περιφερειών με απώτερο στόχο την ενίσχυση του επιχειρηματικού οικοσυστήματος της περιοχής και την ενίσχυση των ευκαιριών των ΜμΕ σε κλάδους αιχμής μέσω στοχευμένων ενεργειών και ευκαιριών.
Μέσα από αυτή τη συμμετοχή της Περιφέρειας προέκυψαν στοχευμένα εργαλεία και ανέκυψε η δυνατότητα συμμετοχής νεοφυών επιχειρήσεων / start-ups της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο συνέδριο καινοτομίας «EBN Congress 2019», το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 25 Οκτωβρίου στη Ρώμη της Ιταλίας.
Η σχετική πρόσκληση είναι ήδη στον «αέρα» από το Ευρωπαϊκό δίκτυο καινοτομίας EBN και απευθύνεται σε νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται χωρικά εντός των 10 βραβευμένων επιχειρηματικών περιφερειών Flanders (BE), North Brabant (BE), Lower Austria (AT), Catalonia (ES), Lombardy (IT), Ile-de-France (FR), Marche (IT), Κεντρική Μακεδονία (GR), Δυτικής Ελλάδας (GR), Northern and Western Region Ireland (IR) που υλοποιούν πρόγραμμα συνεργασίας υποστηριζόμενο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ενίσχυση των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην κατεύθυνση ανάπτυξής τους στην Ενιαία αγορά.
Μέσα από την πρόσκληση δίνεται η ευκαιρία στις start ups της Δυτικής Ελλάδας να ενταχθούν στις 15 επιλεγμένες επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στο EBN Συνέδριο, διαδίδοντας τις ιδέες τους σε ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Κατά τη διάρκεια του τριήμερου συνεδρίου καινοτομίας, μέσω των εκδηλώσεων, οι επιλεγμένες νεοσύστατες επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να συναντηθούν και να αλληλεπιδράσουν, να έχουν πρόσβαση στις νέες χρηματοδοτικές ευκαιρίες και να προωθηθούν. Επιπλέον, θα έχουν πρόσβαση σε μία ζωντανή αγορά και επενδυτικό φόρουμ, με χώρους για συνεδρίες επενδυτών του διεθνούς επιχειρηματικού κόσμου.
Η προθεσμία υποβολής της online αίτησης συμμετοχής είναι μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου 2019. Οι επιχειρήσεις που θα γίνουν δεκτές για τη συμμετοχή τους στο συνέδριο θα ενημερωθούν μέσω email την 1η Οκτωβρίου.
Για τις επιλεγμένες startups παρέχεται δωρεάν είσοδος στο 3ήμερο συνέδριο (αξίας 750€). Επιπλέον, το κόστος μεταφοράς και διαμονής των επιλεγμένων startups καλύπτεται μέχρι το ποσό των 350€ και η συμμετοχή στο δείπνο δικτύωσης (networking dinner) κοστίζει επιπλέον 50€.
Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν πληροφορίες και να υποβάλλουν σχετική αίτηση στο http://www.ebncongress.eu/content/13-startups και https://bit.ly/2lpOu5r.
"Εισέπραξαν 6.417.728 εκατ. € 33 εργολάβοι, προμηθευτές και εταιρείες"
Γράφει ο: Kώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός
Αγαπητοί αναγνώστες,
Η απαίτηση για ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ από συστάσεως του ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Είμαι στη διάθεση οποιασδήποτε πολιτικής, διοικητικής και άλλης υπηρεσίας της συντεταγμένης πολιτείας να συνδράμω στο έργο της στη κατεύθυνση, γιατί ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να γίνει Ο ΕΛΕΓΧΟΣ.
Αύριο 8 Σεπτεμβρίου 2019 έχουμε την εκλογή του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου, την εκλογή της Οικονομικής Επιτροπής και την εκλογή της Επιτροπής Ζωής του Δήμου Ακτίου- Βόνιτσας.
Σύμφωνα με το νόμο που ψήφισε μέσα στο καλοκαίρι η κυβέρνηση της Δεξιάς ο Πρόεδρος του ΔΣ εκλέγεται από τη Δημοτική Παράταξη του Δημάρχου. Σωστά από πολύ νωρίς είχα εκτιμήσει και σας ενημέρωσα ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προταθεί και θα εκλεγεί Πρόεδρος του ΔΣ ο κ Στούπας Θεόδωρος. Να ευχηθούμε καλή επιτυχία και θα επανέλθουμε με άρθρο.
Σύμφωνα με το ίδιο νόμο η παράταξη του Δημάρχου θα έχει τα 3/5 των μελών τόσο της Οικονομικής Επιτροπής όσο και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στα μέλη των επιτροπών.
Με λίγα λόγια με άλλο νόμο, της απλής αναλογικής, διεξήχθησαν οι Δημοτικές Εκλογές και με άλλο νόμο θα διοικηθούν οι Δήμοι. Αυτή είναι η Δεξιά. Δεν την θέλει την απλή αναλογική.
Κατά πληροφορίες ετοιμάζει νόμο για τη διεξαγωγή των επόμενων Δημοτικών και Περιφερειακών Εκλογών , ο οποίος θα αλλοιώνει πλήρως τη βούληση των πολιτών. Εύχομαι, χωρίς να το ελπίζω, οι πληροφορίες να είναι λάθος.
H Δεξιά ήταν και παραμένει η ίδια. Δεν αλλάζουν παρότι ζούμε στη Κοινωνία της Πληροφορίας και στη Ψηφιακή εποχή. Ήθελαν, θέλουν και θα θέλουν με ποσοστά μειοψηφίας να έχουν την απόλυτη εξουσία μόνοι τους.
Σήμερα, και όχι τυχαία, σας ενημερώνουμε για τα ποσά που εισέπραξαν εταιρείες, προμηθευτές και εργολάβοι από 1-9-2014 έως 31-08-2019. Στη πενταετία Δημαρχίας του κ Αποστολάκη.
Παρακαλώ δείτε το παρακάτω πίνακα.
1 |
1.100.000 |
Δαπάνες για καύσιμα, δικαιούχοι 7 |
|
|||
2 |
1.075.221 |
εταιρεία 1 που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ |
||||
3 |
454.386 |
συντήρηση και λειτουργία βιολογικών καθαρισμών |
||||
4 |
387.215 |
εργολάβος, ύδρευση ηλεκτρικά |
|
|||
5 |
366.008 |
εταιρεία για σκουπίδια |
|
|
||
6 |
350.405 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
7 |
229.395 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
8 |
221.460 |
αλουμινοσιδηροκατασκευές |
|
|
||
9 |
202.387 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
10 |
192.767 |
αλουμινοσιδηροκατασκευές |
|
|
||
11 |
182.374 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
12 |
165.000 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
13 |
162.540 |
εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά |
||||
14 |
146.495 |
εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά |
||||
15 |
127.398 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
16 |
121.136 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
17 |
111.767 |
αλουμινοσιδηροκατασκευές |
|
|
||
18 |
109.959 |
εργολάβος , ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά |
||||
19 |
96.782 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
20 |
95.772 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
21 |
89.880 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
22 |
85.935 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
23 |
84.617 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
24 |
83.748 |
εταιρεία 2που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ |
||||
25 |
83.493 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
26 |
52.896 |
ηλεκτρικά, υδραυλικά |
|
|
||
27 |
38.692 |
προμηθευτής για σκουπίδια |
|
|
||
ΣΥΝΟΛΟ |
6.417.728 |
Ευρώ. |
|
|
|
|
Από το πίνακα προκύπτει ότι 33 τον αριθμό εταιρείες, προμηθευτές και εργολάβοι εισέπραξαν το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟ των 6.417.728 ευρώ.
Να σας ενημερώσω ότι το ποσό για αυτούς τους 33 είναι μεγαλύτερο . Το ποσό αυτό έχει προκύψει από τα μέχρι στοιχεία , τα οποία έχω επεξεργαστεί. Σε κατάλληλο χρόνο θα υπάρξουν δημοσιεύσεις άρθρων με ολοκληρωμένες τις δαπάνες.
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν. Βέβαια όποιος ή όποιοι έχουν το πολιτικό ανάστημα και το πολιτικό θάρρος να αμφισβητήσουν τις δαπάνες αυτές ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ η οποία ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ. Το βήμα διαλόγου είναι ΕΔΩ.
Για να είμαι ειλικρινής απέναντι σας, αγαπητοί αναγνώστες , σας ενημερώνω ότι η δημοσίευση τούτων των δαπανών παραμονή της ημέρας εκλογής νέου Προεδρείου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας μόνο ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Είναι πλην των άλλων κραυγή αγωνίας για το σεβασμό του Δημοσίου Χρήματος. Είναι έκκληση σε όλα τα μέλη του νέου Δημοτικού Συμβουλίου να αναλάβουν τις ευθύνες που αναλογούν στο καθένα ξεχωριστά ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ και ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
Δεν είναι δυνατόν τέτοια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσά να πηγαίνουν σε πολύ λίγα άτομα ή εταιρείες. Οι πάντες γνωρίζεται ότι το αναπτυξιακό έργο ήταν σχεδόν μηδενικό.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
1 |
1.100.000 |
Δαπάνες για καύσιμα, δικαιούχοι 7 |
|
|||
2 |
1.075.221 |
εταιρεία 1που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ |
||||
3 |
454.386 |
συντήρηση και λειτουργία βιολογικών καθαρισμών |
||||
4 |
387.215 |
εργολάβος, ύδρευση ηλεκτρικά |
|
|||
5 |
366.008 |
εταιρεία για σκουπίδια |
|
|
||
6 |
350.405 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
7 |
229.395 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
8 |
221.460 |
αλουμινοσιδηροκατασκευές |
|
|
||
9 |
202.387 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
10 |
192.767 |
αλουμινοσιδηροκατασκευές |
|
|
||
11 |
182.374 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
12 |
165.000 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
13 |
162.540 |
εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά |
||||
14 |
146.495 |
εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά |
||||
15 |
127.398 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
16 |
121.136 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
17 |
111.767 |
αλουμινοσιδηροκατασκευές |
|
|
||
18 |
109.959 |
εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά |
||||
19 |
96.782 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
20 |
95.772 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
21 |
89.880 |
γεωπόνος |
|
|
|
|
22 |
85.935 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
23 |
84.617 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
24 |
83.748 |
εταιρεία 2που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ |
||||
25 |
83.493 |
εργολάβος χωματουργικών |
|
|
||
26 |
52.896 |
ηλεκτρικα, υδραυλικά |
|
|
||
27 |
38.692 |
προμηθευτής για σκουπίδια |
|
|
||
ΣΥΝΟΛΟ |
6.417.728 |
|
|
|
|
|
Κύριε Μητσοτάκη, έξω δεν πάτε καλά...
του Παντελή Οικονόμου
Στις εβδομάδες που πέρασαν από την ορκωμοσία της κυβέρνησης του, ο πρωθυπουργός έχει ήδη ξεκαθαρίσει πως βλέπει την θέση μας στον κόσμο, ενώ, με τα όσα έκανε και δεν έκανε, φανέρωσε τα όρια του στα θέματα που αφορούν τα εθνικά μας συμφέροντα. Συγκεκριμένα:
- Τοποθέτησε επικεφαλής της ΕΥΠ πρόσωπο της εμπιστοσύνης του ξένου παράγοντα και μάλιστα με, κοινοβουλευτικά αμφιλεγόμενη, διαδικασία.
- Άκουσε μαζί μας τον υπουργό του για την Εθνική Άμυνα να εκθειάζει ουσιαστικά την συμφωνία με την ΠΓΔΜ, την οποία ο ίδιος, δικαίως, κατακεραύνωνε προεκλογικά.
- Άλλαξε το πλαίσιο διεκδίκησης της επιστροφής των μνημείων του Παρθενώνα, υποβάλλοντας αίτημα δανεισμού τους, με το οποίο, εμμέσως πλην σαφώς, αναγνωρίζει ότι η κυριότητα τους έχει περιέλθει στην βρετανική κυβέρνηση.
- Συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας χωρίς να ανακοινωθεί εάν συζήτησαν το μέλλον των βρετανικών βάσεων στην Κύπρο που είναι επί τάπητος στο πλαίσιο του Brexit.
- Για το ίδιο, καθοριστικό για την εξέλιξη του Κυπριακού, θέμα παραμένει άγνωστο εάν και κατά πόσον έκανε νύξη στις συναντήσεις του με τον Γάλλο Πρόεδρο και τη Γερμανίδα Καγκελάριο.
- Στην τελευταία ειδικότερα, παραμένει άγνωστο εάν ξεκαθάρισε το ύψος της διεκδίκησης μας (κατοχικό δάνειο, αποζημιώσεις, επανορθώσεις) από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της Γερμανίας και πως σκοπεύει να την προωθήσει.
- Σε επαφές του με ηγέτες χωρών της Ευρωζώνης και άλλους Ευρωπαίους αξιωματούχους, φέρεται να διεκδικεί την μείωση των, πράγματι παράλογων όσο και εξωπραγματικών, συμφωνημένων από την προηγούμενη κυβέρνηση, πρωτογενών πλεονασμάτων. Αντιθέτως, παραμένει άγνωστο εάν έθεσε, όπως θα έπρεπε, την ανάγκη άρσης της, απαράδεκτης για χώρα μέλος της ΕΕ, υποθήκευσης της δημόσιας περιουσίας μας για 99 χρόνια, προς τους, επίσης Ευρωπαίους, πιστωτές μας. Όπως επίσης άγνωστο παραμένει εάν έθεσε, όπως θα όφειλε, το θέμα της ανυπαρξίας ελληνικών τραπεζών, ικανών να χρηματοδοτούν τις επιχειρήσεις στην πατρίδα μας, φαινόμενο απαράδεκτο για την ίδια την Ευρωζώνη.
- Παραμένει άγνωστο, κοντολογίς, εάν ειδοποίησε τους εταίρους-πιστωτές μας ότι χωρίς δημόσια περιουσία και χωρίς τράπεζες, οι προβλεπόμενοι ρυθμοί ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας για τα επόμενα χρόνια, θα αποδειχθούν μια ακόμα αστοχία των πιστωτών μας. Με εμάς να φορτωνόμαστε το κόστος αυτής της αστοχίας.
- Μακάρι βέβαια να ευδοκούσε η αντιπολίτευση, αντί να τυρβάζει περί άλλα, να κάνει, επί τέλους, την δουλειά της: να ασκήσει κοινοβουλευτικό έλεγχο ώστε να πληροφορηθούμε εάν επισήμανε ο κύριος πρωθυπουργός στους συνομιλητές του ότι, μετά το κούρεμα ομολόγων προς ιδιώτες και τα capital controls, η παράταση της αδυναμίας του πιστωτικού συστήματος να χρηματοδοτεί επιχειρήσεις και η δέσμευση δημόσιας περιουσίας χώρας-μέλους καταρρακώνει την αξιοπιστία της Ευρωζώνης και του κοινού μας νομίσματος.
Ρόλος "λόρδου προστάτη"
Αυτά τα δείγματα γραφής είναι υπεραρκετά τόσο για να βγάλουμε συμπεράσματα, όσο και για να "ζυγίσουμε" τον κύριο Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του και εμείς, αλλά και οι συνομιλητές του πιστωτές, σύμμαχοι, εταίροι και άλλοι.
Πρώτον, είναι φανερό ότι το περίγραμμα πολιτικής παραμένει αμετάβλητο, όπως είχε χαραχτεί από την προηγούμενη κυβέρνηση: αποδοχή του καθεστώτος περιορισμένης κυριαρχίας, στο οποίο έχουμε περιπέσει, αναγνώριση ρόλου "λόρδου προστάτη" σε πιστωτές, εταίρους και συμμάχους και εκπτωτική διάθεση σε ό,τι αφορά την προάσπιση εθνικών μας συμφερόντων.
Δεύτερον, είναι επίσης προφανές ότι συνεχίζονται ανελέητα οι αδεξιότητες της προηγούμενης κυβέρνησης που είχαν ως αποτέλεσμα τεράστιο οικονομικό κόστος και πολλαπλάσια εκχώρηση κυριαρχίας στους πιστωτές. Στις δουλείες αυτές, έρχεται τώρα αυτή η κυβέρνηση να σωρεύσει και άλλες.
Τρίτον, είναι αυταπόδεικτο ότι όσο παγιώνεται μια απαράδεκτη κατάσταση, τόσο πιο δύσκολη γίνεται η αποκατάστασή της. Ζούμε μια κατάσταση πολύ κατώτερη από τις πραγματικές μας δυνατότητες, η οποία μας φορτώνει πρόσθετα βάρη και μας απομακρύνει ακόμα περισσότερο από το καθεστώς "κανονικής" χώρας με δικά της συμφέροντα, συμμαχίες, σκοπούς, τελικά κυριαρχία. Με το χειρότερο, ίσως, αυτή η συνεχιζόμενη έλλειψη αυτοσεβασμού να επιφέρει, μοιραία, την έλλειψη σεβασμού των "άλλων" απέναντί μας.
Όλα αυτά είναι πολύ μακριά από τις προσδοκίες, ιδιαιτέρως όσων ψήφισαν αυτή την κυβέρνηση στις πρόσφατες εκλογές. Είναι αυτές ακριβώς οι αλλεπάλληλες διαψεύσεις ελπίδων από κυβέρνηση σε κυβέρνηση, από εκλογές σε εκλογές, που αφήνουν χώρο σε τυχοδιωκτικές ομάδες και πρόσωπα να εκμεταλλεύονται την διάχυτη απογοήτευση.
Και την ίδια στιγμή, διώχνουν ζωντανές δυνάμεις από τον δημόσιο χώρο και προκαλούν την αποχή τους από τις πολιτικές διαδικασίες, ακόμα και από τις εθνικές εκλογές. Όμως, δεν πάει άλλο! Η καταγγελία προσώπων και πραγμάτων που μας κρατάνε πιασμένους στο δόκανο δεν αρκεί. Αν δεν είναι τώρα η ώρα «να σηκωθούμε από τον καναπέ», πότε θα ήταν;
Πηγή: slpress.gr
Η Επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα
Γράφει η Τασσώ Γαΐλα
Περί Μαρμάρων και, συγκεκριμένα περί των Γλυπτών του Παρθενώνα το άρθρο μας, λόγω του "ντόρου" που σηκώθηκε τις τελευταίες μέρες με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και την πολιτική αντιπαράθεση με τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Πάμε από την αρχή;
Και κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια εφόσον η ιστορία των γλυπτών του Παρθενώνα ξεκινά από το 1799-τότε μεταξύ 1799-1804 ο Βρετανός διπλωμάτης και πρεσβευτής της Βρετανίας στην Οθωμανική Κωνσταντινούπολη Τόμας Μπρους, 7ος κόμης του Ελγιν, είναι που ζητά από τα συνεργεία του να αφαιρέσουν (με πριόνια) από τον Παρθενώνα πολυάριθμα γλυπτά προκαλώντας τους σημαντικές ζημιές. Όλα αυτά 240 χρόνια πριν!
Το 1806 τα Γλυπτά μεταφέρονται στη Βρετανία.
Το 1816 η αγγλική κυβέρνηση αγοράζει τα Γλυπτά από τον Ελγιν και από τότε βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο.
Το 1936 τοποθετούνται στην έκθεση Duveen, η οποία δημιουργήθηκε για την προβολή και την έκθεση των Μαρμάρων.Και από τότε είναι εκεί…
Κάποτε, το Μουσείο ΣύγχρονηςΤέχνης του Λονδίνου είχε καλέσει την τότε υπουργό Πολιτισμού, Μελίνα Μερκούρη, να δώσει μία διάλεξη με θέμα «Η δημοκρατία στην τέχνη».Ωστόσο, με αφορμή αυτήν την πρόσκληση, έλαβε χώρα ένα από τα πιο αυθόρμητα και χαρακτηριστικά ντιμπέιτ γύρω από την διεκδίκηση των μαρμάρων, μεταξύ της Μελίνας και του υπεύθυνου του Βρετανικού Μουσείου Ντέηβιντ Ουίλσον, οι οποίοι συναντήθηκαν τυχαία στην εκδήλωση.
Υπάρχει μάλιστα και ένα σύντομο τηλεοπτικό ντοκουμέντο αυτή της συνάντησης, όπου ο φλεγματικός Βρετανός βρέθηκε αντιμέτωπος με το εκρηκτικό ταπεραμέντο της Μελίνας Μερκούρη. Μετά τις χαρές και τα φιλιά, η Μελίνα τον καθίζει κάτω και του αλλάζει τα φώτα μπροστά σε ένα εμβρόντητο πλήθος ανθρώπων της τέχνης, επισήμων και δημοσιογράφων.
«Είναι ένα μοναδικό κτίριο, του λέει, που του ακρωτηρίασαν τα μέλη, και εκείνος της ανταπαντά ότι υπάρχουν πολλά μοναδικά κτίρια, για να πάρει την αποστομωτική απάντηση. Ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι υπάρχουν πολλοί Παρθενώνες;»
Το 1982, με πρωτοβουλία της τότε υπουργού Πολιτισμού Μελίνας Μερκούρη, η Ελλάδα καταβάλλει προσπάθειες να επαναπατρίσει τα Γλυπτά. Η προσπάθεια των ελληνικών αρχών για την επιστροφή τους στον τόπο καταγωγής και δημιουργίας τους υποστηρίζεται ενεργά από διεθνή, ομότιτλη επιτροπή.
Στις 30 Ιουλίου 1982 με μια ιστορική, συγκινητική ομιλία η Μελίνα Μερκούρη θέτει στη διάσκεψη των υπουργών Πολιτισμού της UNESCO το θέμα της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα.
Έκτοτε συνέβησαν πολλά ,σταματάμε στο 2002 τότε που εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ο τότε υπουργός Πολιτισμού Ευάγγελος Βενιζέλος θέτει πρώτος το ζήτημα «δανεισμού» των Γλυπτών, προτείνοντας «δανεισμό για 100 χρόνια» από το Βρετανικό Μουσείο στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Οι Βρετανοί απορρίπτουν το αίτημα. Κατόπιν και, τον Απρίλιο του 2007 το Βρετανικό Μουσείο εκδίδει ανακοίνωση που αναφέρει ότι δεν προτίθεται να παραχωρήσει την κυριότητα των Γλυπτών σε ελληνικό μουσείο.Θυμίζω,το 2009 εγκαινιάστηκε το νέο Μουσείο της Ακρόπολης των Αθηνών, στο οποίο ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος «αναμένει» να στεγάσει τα Γλυπτά όταν επανενωθούν με τους υπόλοιπους θησαυρούς του μνημείου.
«Ελπίζω να δω τα Μάρμαρα πίσω στην Αθήνα προτού πεθάνω. Αν όμως έρθουν αργότερα, εγώ θα ξαναγεννηθώ». Μελίνα Μερκούρη.
Και, η έκπληξη;
«Η επιθυμία και η φιλοδοξία μας είναι η ελληνική πολιτιστική κληρονομιά να ταξιδέψει ανά τον κόσμο και κάνοντάς το αυτό να μεταφέρει τη σπουδαία και ουσιαστική συνεισφορά της χώρας μας στο δυτικό πολιτισμό», δήλωσε ο πρωθυπουργός. «Σε αυτό το πλαίσιο, δεδομένης της σημασίας του 2021, θα προτείνω στον Μπόρις Τζόνσον ως πρώτη κίνηση, να μας δανείσει τα γλυπτά για μια ορισμένη χρονική περίοδο και εμείς να στείλουμε πολύ σημαντικά αντικείμενα που ποτέ δεν άφησαν την Ελλάδα, στο Βρετανικό Μουσείο». Κυριάκος Μητσοτάκης, πρωθυπουργός όχι … της Βρετανίας αλλά της Ελλάδας σε συνέντευξη του στoν Βρετανικό Observer….
Τόσα χρόνια, τόσες 10ετίες αγώνων και ένας Έλληνας πρωθυπουργός θα επιχειρήσει να ακυρώσει όλες αυτές τις δεκαετίες διεκδίκησης και την αντίληψη η οποία με κόπο είχε χτιστεί για την πατρότητα των μαρμάρων, κι όχι των «Ελγινείων», όπως πρόσταζε κοφτά η Μελίνα.
Μάλιστα!Να μας τα δανείσουν λέει – λες και τους ανήκουν– για να γιορτάσουμε με την δέουσα μεγαλοπρέπεια τα 200 χρόνια του έθνους, κι ύστερα …τα επιστρέφουμε!
«Οι Έφοροι του Βρετανικού Μουσείου δεν θα δανείζουν σε καμία έκθεση αντικείμενα τα οποία είναι γνωστό ότι έχουν κλαπεί, παρανόμως εξαχθεί ή εντοπιστεί σε παράνομη ανασκαφή». Τον όρο αυτό στην Πολιτική Δανεισμών του Βρετανικού Μουσείου εάν τον διαβάσουμε έχοντας στο μυαλό συγκεκριμένα το θέμα του δανεισμού των Μαρμάρων του Παρθενώνα γεννά το ερώτημα άραγε δεν τον γνώριζε ο Πρωθυπουργός μας πρίν καταθέσει το αίτημα του στον Βρετανό ομόλογό του Μπόρις Τζόνσον, προκειμένου τα Γλυπτά να εκτεθούν στην Αθήνα το 2021, με αφορμή τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την εθνική παλιγγενεσία;
Προσωπικά το όλο γεγονός το θεωρώ χυδαία εμπορική έμπνευση που δυστυχώς ανήκει στον Έλληνα Πρωθυπουργό. … Πως αλλιώς θα χαρακτηρίζαμε άραγε αυτή τη κίνηση της πολιτικής ηγεσίας του τόπου μας;
«Ελπίζω να δω τα Μάρμαρα πίσω στην Αθήνα προτού πεθάνω. Αν όμως έρθουν αργότερα, εγώ θα ξαναγεννηθώ». Μελίνα Μερκούρη.
Προφανώς η ντίβα και λαμπερή προσωπικότητα Μελίνα Μερκούρη εννοούσε ότι θα έβλεπε τα Μάρμαρα ζωντανή ή νεκρή πίσω στην Αθήνα για ΠΑΝΤΑ… κι όχι σαν τουριστική ατραξιόν….με επιστροφή εκ νέου στο Λονδίνο
Βοήθημα: www.lifo.gr
Πέθανε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Πέθανε σε ηλικία 63 ετών ο γνωστός τραγουδοποιός Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, στο σπίτι του στον Πτελεό Μαγνησίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο πασίγνωστος τραγουδοποιός, διέμενε τις τελευταίες ημέρες στον Βόλο, στο σπίτι που διατηρούσε στον Πτελεό.
Διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο του Βόλου τα ξημερώματα μετά από καρδιακή προσβολή που πιθανότητα που υπέστη στη διάρκεια της νύχτας.
Δεν έχουν γίνει γνωστές, ακόμη, περισσότερες λεπτομέρειες.
Πηγή: cnn.gr
Καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών η απαίτηση Καλού απ' τους εργαζομένους
Τους στόχους που θέτει η νέα δημοτική αρχή για την επόμενη τετραετία και αφορούν τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, ανέπτυξε ο νέος Δήμαρχος Λευκάδας, κ. Χαράλαμπος Καλός, στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου, το μεσημέρι της Τρίτης 3/9/2019, παρουσία όλων των υπαλλήλων του Δήμου Λευκάδας.
Ο κ. Καλός ανέφερε ότι η εικόνα που έχει η κοινωνία για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Λευκάδας δεν είναι η επιθυμητή και άμεση προτεραιότητα όλων των υπαλλήλων πρέπει να είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και η βελτίωση της καθημερινότητάς τους.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος ζήτησε ο δημότης να αντιμετωπίζεται με τη μέγιστη δυνατή ευγένεια και προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία της παραπομπής του από τη μια υπηρεσία στην άλλη, οι υπηρεσίες του Δήμου πρέπει να λειτουργούν συνεργατικά για την ολοκλήρωση των αιτημάτων. Ο κ. Καλός επισήμανε ότι οι υπάλληλοι επιβάλλεται να διαπνέονται από ομαδικό πνεύμα και ότι το ζητούμενο είναι οι υπηρεσίες του Δήμου να βρίσκουν τη λύση και όχι τη δικαιολογία.
Ο Δήμαρχος τόνισε ότι η εύρυθμη λειτουργία του Δήμου πρέπει να έχει συμμάχους το υπαλληλικό προσωπικό ενώ βοηθητική θα είναι και η αναδιάρθρωση του οργανογράμματος στην οποία θα προβεί η νέα δημοτική αρχή.
Τέλος, ζήτησε συνέπεια στο ωράριο εργασίας ενώ κατέστησε σαφές ότι θα υπάρξει μηδενική ανοχή στο κάπνισμα στους χώρους των υπηρεσιών του Δήμου.
Περισσότερα...
Λευκάδα: Μεθυσμένος νεαρός προκάλεσε τροχαίο και εγκατέλειψε τον τραυματισμένο!
Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στη Λευκάδα, από αστυνομικούς του Αστυνομικούς Τμήματος Ακτίου Βόνιτσας, ένας 24χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, πρόκληση σωματικών βλαβών και εγκατάλειψη τόπου τροχαίου ατυχήματος.
Ειδικότερα, χθες το απόγευμα, στο 21ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Βόνιτσας - Αστακού, ο δράστης οδηγώντας ιδιωτικής χρήσης φορτηγό, συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα, που οδηγούσε 43χρονος ημεδαπός, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του τελευταίου, ο οποίος διακομίσθηκε στο νοσοκομείο ΚΑΤ Αττικής.
Ο δράστης αμέσως μετά το ατύχημα, εγκατέλειψε τον τόπο του τροχαίου ατυχήματος, αφήνοντας αβοήθητο τον σοβαρά τραυματία, ενώ το φορτηγό που οδηγούσε εντοπίσθηκε από τους αστυνομικούς στη Πάλαιρο Αιτωλοακαρνανίας.
Ο 24χρονος δράστης, συνελήφθη από αστυνομικούς του Αστυνομικούς Τμήματος Ακτίου Βόνιτσας στο νοσοκομείο της Λευκάδας, όπου είχε μεταβεί με ιδία μέσα και σε έλεγχο μέθης που του διενεργήθηκε, διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε υπό την επήρεια μέθης.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λευκάδας.
Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας
100 μετανάστες μετέφερε στην Κω το Paradiso του προέδρου της Μπεσίκτας!
Συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς οι μεταναστευτικές ροές. Σύμφωνα με τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Βορείου Αιγαίου, την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, πέρασαν στα νησιά του βορείου Αιγαίου 188 πρόσφυγες και μετανάστες. Από αυτούς 147 έφτασαν στη Λέσβο και 41 στη Σάμο. Χθες, Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου, ξεπέρασαν τους 153. Από αυτούς, 68 κατευθύνθηκαν στη Λέσβο, 25 στη Χίο και 60 στη Σάμο. Δυστυχώς, μεταξύ αυτών ήταν και μία γυναίκα, η οποία όπως διαπιστώθηκε έχασε τη ζωή της κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ο θάνατός της οφείλεται σε παθολογικά αίτια. Δεν αναμένεται να μειωθούν οι αριθμοί το Σαββατοκύριακο. Τουναντίον!
Οι παραπάνω αριθμοί συνηγορούν ότι οι απειλές του Ταγίπ Ερντογάν δεν μένουν στα λόγια. Απ’ ότι φαίνεται έχει ανοίξει τη στρόφιγγα, τόσο ώστε η Ελλάδα και κατ’ επέκταση η Ευρώπη να νιώσει πίεση. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι εκτός από την αύξηση των εισροών, οι Τούρκοι διακινητές έχουν αποθρασυνθεί. Κλεμμένα γιοτ ξεκινούν από το Μπόντρουμ προς τα ελληνικά νησιά. Μία τέτοια περίπτωση ήταν και το πολυτελές σκάφος του πρόεδρου της Μπεσίκτας, ο οποίος και ενημερώθηκε από την αστυνομία ότι το “Paradiso” του μετέφερε στην Κω εκατό άτομα.
Ενδεικτικό είναι, ότι το μεταναστευτικό έχει επανέλθει στο ενδιαφέρον και των ευρωπαϊκών Μίντια, με πληθώρα δημοσιευμάτων να αναφέρονται στις ορδές των ατόμων που καταφτάνουν από τα τουρκικά παράλια. «Η ΕΕ δεν έχει επιλύσει το προσφυγικό ζήτημα. Εάν αποτύχουν οι συμφωνίες που έχει συνάψει με μοναρχίες, αυταρχικά καθεστώτα και δικτατορίες στην άλλη πλευρά της Μεσογείου, θα απομείνει χωρίς σχέδιο» γράφει η εφημερίδα Die Welt, σε σχόλιό της. «Ή μας βοηθάτε ή διαφορετικά θα πρέπει να ανοίξουμε τις πόρτες. Ή δίνετε υποστήριξη ή –μας συγχωρείτε– αλλά δεν θα σηκώσουμε αυτό το βάρος μόνοι. Δεν μπορέσαμε να έχουμε βοήθεια από τη διεθνή κοινότητα, για την ακρίβεια, από την Ευρωπαϊκή Ένωση», είπε ο Ερντογάν.
Τόσο η αύξηση των αφίξεων κατά 114% μόνο το τελευταίο τρίμηνο, όσο και η ρητορική του Τούρκου προέδρου περί οικονομικής στήριξης “αλλιώς”, καταδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος. Από την πλευρά της, η κυβέρνηση Μητσοτάκη παλεύει να μην “πνιγεί” στα ταραχώδη νερά του ανατολικού Αιγαίου, χάνοντας τον έλεγχο της κατάστασης. Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιου για τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου Άκη Σκέρτσου, αποφασίστηκε να δρομολογηθεί η εφαρμογή των μέτρων που ενέκρινε προ ημερών το ΚΥΣΕΑ.
Σύνθετο εγχείρημα
Ας σημειωθεί ότι ο αναπληρωτής υπουργός υπουργός Γιώργος Κουμουτσάκος είναι αρμόδιος μόνο για τη διεθνή πτυχή της Μεταναστευτικής Πολιτικής. Οι αρμοδιότητες για τα μέτρα εντός Ελλάδας είναι στα χέρια του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Η εντολή από το Μέγαρο Μαξίμου, πάντως, είναι ότι πρέπει να συντονιστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, με σκοπό να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα σύνθετο εγχείρημα. Συνολικά έντεκα εκπρόσωποι υπουργείων συμμετείχαν στην προαναφερθείσα σύσκεψη. Ο Γιώργος Κουμουτσάκος αναφέρθηκε στον κεντρικό σχεδιασμό ως το masterplan. Εκτός αυτού, όμως, θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει το πρόβλημα στη νέα Κομισιόν. Η κυβέρνηση περιμένει τη συγκρότηση της νέας Κομισιόν, η οποία, σύμφωνα με την πρόεδρό της Φον ντερ Λάιεν, θέτει ψηλά στις προτεραιότητές της το μεταναστευτικό ζήτημα.
Η ελληνική πλευρά επιδιώκει να παρουσιάσει στις Βρυξέλλες την κατάσταση που αντιμετωπίζει η χώρα μας στο προσφυγικό-μεταναστευτικό μέτωπο. Εκτός από τα ήδη γνωστά μέτρα που έχουν εξαγγελθεί και έχουν ως στόχο την αποφόρτιση της ήδη δύσκολης κατάστασης, αλλά και της αποτροπής νέων αφίξεων, η κυβέρνηση κρίνει ως ζωτικής σημασίας να έχει τους πολίτες συμμάχους. Να τους ενημερώνει επαρκώς και εγκαίρως για τις δράσεις της.
Η όξυνση του προβλήματος, πάντως, έχει επαναφέρει στην επιφάνεια και τα πεπραγμένα της προηγούμενης κυβέρνησης. «Εδώ και τέσσερα χρόνια βλέπουμε τους ίδιους προμηθευτές σε καταυλισμούς προσφύγων, με τελείως αδιαφανείς διαδικασίες και χωρίς διαγωνισμούς, να εισπράττουν –μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων– περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ κάθε δεκαπέντε ημέρες σίτισης», αποκάλυψε ο ιδρυτής της Human Rights 360 Επαμεινώνδας Φαρμάκης.
Αυτός που άναψε φωτιές, όμως, στους κόλπους της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι ο επικεφαλής του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας και πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Γαβριήλ Σακελλαρίδης. «Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έχει τεράστιες ευθύνες για την σημερινή κατάσταση, οι οποίες δεν παραγράφονται, ανεξάρτητα από την πολιτική που θα ακολουθήσει η σημερινή κυβέρνηση».
Νεφέλη Λυγερού
πηγή: slpress.gr
Λευκάδα: Επαφές Καλού με Θεοδωρικάκο και Enterprise Greece
Με τον Υπουργό Εσωτερικών, κ. Θεοδωρικάκο, συναντήθηκε ο Δήμαρχος Λευκάδας, κ. Χαράλαμπος Καλός, για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων της Λευκάδας.
Με την ανάληψη των καθηκόντων του ο νέος Δήμαρχος Λευκάδας, κ. Χαράλαμπος Καλός, οριστικοποίησε σημαντικές επαφές στην Αθήνα για το φλέγον ζήτημα της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων, σε συνέχεια των δεκάδων συναντήσεων και επαφών που είχε αμέσως μετά την εκλογή του και καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού για το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας.
Tην Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019, πραγματοποιήθηκε κοινή συνάντηση του Δημάρχου Λευκάδας κ. Χ. Καλού και του Βουλευτή Ν. Λευκάδας κ. Θανάση Καββαδά με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκο. Ο κ. Υπουργός, αφού ενημερώθηκε διεξοδικά για την υφιστάμενη κατάσταση και για το πλάνο ενεργειών της νέας δημοτικής αρχής, αντιλαμβανόμενος την κρισιμότητα της κατάστασης για το Δήμο Λευκάδας, δεσμεύτηκε να συνδράμει ενεργά στην οριστική επίλυσή του.
Την ίδια ημέρα ο νέος Δήμαρχος Λευκάδας κ. Χ. Καλός, έχοντας θέσει ως προτεραιότητα της νέας δημοτικής αρχής την προώθηση των αναπτυξιακών έργων, συναντήθηκε, παρουσία και του Βουλευτή Λευκάδας κ. Θ. Καββαδά, με τον διευθυντή στρατηγικών επενδύσεων της Enterprise Greece, κ. Άκη Σκλάβο, σχετικά με τη δημιουργία μαρίνας στο Βλυχό. Ο κ. Καλός αφού επισήμανε την μεγάλη καθυστέρηση του έργου, ζήτησε να ενημερωθεί για τις προθέσεις της εταιρείας ως προς τον προγραμματισμό της επένδυσης. Ο κ. Σκλάβος, παραδεχόμενος τις καθυστερήσεις, τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση είναι μια από τις προτεραιότητες της κυβέρνησης και ότι άμεσα θα εκκινήσει η προκαταρτική διαδικασία.
Αλλάζουν όλα στα Πανεπιστήμια
Τη θέσπιση Γενικού Γραμματέως στα Ανώτατα Ιδρύματα, την Οικονομική Διαχείριση & Προσέλκυση Επιπλέον Πόρων πέραν της κρατικής χρηματοδότησης, τη θέσπιση νέων κανόνων (αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών) για τον προσδιορισμό του ύψους της κρατικής χρηματοδότησης ανά Ίδρυμα, αλλά και τη σύνδεση της αξιολόγησης με τμήμα της κρατικής χρηματοδότηση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας, στην κατεύθυνση να αλλάξουν όλα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα πανεπιστήμια να αποκτήσουν αυτονομία, εξωστρέφεια και να συνδεθούν με την αγορά εργασίας.
Βασική παράμετρος του σχεδίου είναι να μπει τέλος στους αιώνιους φοιτητές και επ' αυτού ζητείται η γνώμη των πρυτάνεων των ιδρυμάτων.
Παράλληλα, προβλέπεται η δημιουργία πολυετών προγραμματικών συμφωνίων του Υπουργείου Παιδείας με τα Ιδρύματα, προκειμένου να διευκολυνθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός, αλλά και η Ίδρυση Ν.Π.Ι.Δ. για τη διαχείριση ίδιων πόρων από ερευνητικά προγράμματα, η αξιοποίηση της πνευματικής ιδιοκτησίας και της περιουσίας των πανεπιστημίων. Το σχέδιο της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνει ακόμη και τη δημιουργία spin-off επιχειρήσεων, αλλά και την αξιοποίηση σχημάτων ΣΔΙΤ (σύμπραξη ιδιωτικού- δημόσιου τομέα) για την κάλυψη αναγκών των Ιδρυμάτων, καθώς και την Αναμόρφωση του κανονιστικού πλαισίου για τις δωρεές. Το σχέδιο Κεραμέως - Διγαλάκη τίθεται υπόψιν των πρυτάνεων που καλούνται να διατυπώσουν τις θέσεις τους έως τις 30 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να καταρτιστεί νέος νόμος - πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα του «Θέματος « την περασμένη Κυριακή.
Η επιστολή προς τους πρυτάνεις
Αναλυτικά η επιστολή της κ. Κεραμέως και του αρμόδιου υφυπουργού Β. Διγαλάκη έχει ως εξής: «Επιδίωξή μας από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι να οικοδομήσουμε σχέση αγαστής συνεργασίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης με την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό, κατά τις πρόσφατες συναντήσεις μας με το Προεδρείο της Συνόδου Πρυτάνεων, την ΠΟΣΔΕΠ και επί μέρους Πρυτανικές Αρχές και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και για την επερχόμενη νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης που αφορά στη θέσπιση ενός νέου νόμου-πλαισίου για τα Ανώτατα Ιδρύματα.
Η κεντρική κατεύθυνση και στόχευση της νομοθετικής μας πρωτοβουλίας, όπως άλλωστε αυτή σκιαγραφήθηκε και στις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης, είναι σαφής: ενίσχυση της αυτονομίας και αυτοδιοίκησης των Ιδρυμάτων, καθώς και δημιουργία των κατάλληλων εκείνων θεσμών, μηχανισμών και κινήτρων που θα εμπεδώσουν Ακαδημαϊκά Ιδρύματα πιο σύγχρονα και εξωστρεφή, αξιολογούμενα, πιο ανταγωνιστικά και σε κοινό βηματισμό με την αγορά εργασίας. Απώτερος σκοπός είναι να αναβαθμίσουμε το δημόσιο πανεπιστήμιο, απελευθερώνοντας τις δημιουργικές του δυνάμεις και αναδεικνύοντάς το σε εκπαιδευτικό κόμβο σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο.
Πρόθεσή μας είναι τους επόμενους μήνες να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο σχέδιο νόμου που θα διέπει τη λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Και σε αυτή την προσπάθεια σας θέλουμε αρωγούς. Διότι η σχετική γνώση και εμπειρία σας είναι πολυσχιδής και εξαιρετικά πολύτιμη. Αλλά και διότι το νέο σχέδιο νόμου είναι μια ευκαιρία να προωθηθούν εφαρμόσιμες και πρακτικές λύσεις που θα διευκολύνουν το έργο σας.
Ως εκ τούτου, θα εκτιμούσαμε ιδιαιτέρως εάν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου λαμβάναμε τις προτάσεις σας για τα επιμέρους θέματα που αναφέρονται κατωτέρω, αλλά και για τυχόν παρεμφερή ζητήματα που μπορεί να θεωρείτε σκόπιμα, χρήσιμα ή/και αναγκαία. Ειδικότερα, θα θέλαμε τις απόψεις σας ιδίως αναφορικά με τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:
1. Αποτελεσματικότεροι Θεσμοί Διοίκησης
- Επανακαθορισμός αρμοδιοτήτων για τα όργανα διοίκησης του Πανεπιστημίου (εύρος και εσωτερική κατανομή αρμοδιοτήτων, με στόχο την αποφυγή αλληλοεπικαλύψεων και αύξηση της αποτελεσματικότητας στη λήψη και εφαρμογή αποφάσεων).
- Θεσμικά αντίβαρα εντός του Πανεπιστημίου, απαραίτητα για τη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το Υπουργείο στα Πανεπιστήμια και την ενίσχυση του αυτοδιοίκητου: Συμβούλιο Ιδρύματος (ρόλος, αρμοδιότητες, τρόπος επιλογής).
- Γενικός Γραμματέας στα Ανώτατα Ιδρύματα (ρόλος, αρμοδιότητες, τρόπος επιλογής).
2. Οικονομική Διαχείριση & Προσέλκυση Επιπλέον Πόρων
2.1 Κρατική Χρηματοδότηση
- Θέσπιση νέων κανόνων (αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών) για τον προσδιορισμό του ύψους της κρατικής χρηματοδότησης ανά Ίδρυμα. Σύνδεση της αξιολόγησης με τμήμα της κρατικής χρηματοδότησης.
- Πολυετείς προγραμματικές συμφωνίες του Υπουργείου Παιδείας με τα Ιδρύματα, προκειμένου να διευκολυνθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός.
2.2 Πρόσθετοι Πόροι
- Ίδρυση Ν.Π.Ι.Δ. για τη διαχείριση ίδιων πόρων από ερευνητικά προγράμματα, αξιοποίηση πνευματικής ιδιοκτησίας και περιουσίας Πανεπιστημίων.
- Επιχειρήσεις έντασης γνώσης (spin-off): Θέσπιση νέων κανόνων, διαδικασιών και κινήτρων για την αξιοποίηση της ερευνητικής δραστηριότητας των Ιδρυμάτων (ενδεικτικά, μέσω επιχειρηματικών επιταχυντών, θερμοκοιτίδων επιχειρήσεων, της υλοποίησης πατεντών και επιστημονικών ιδεών κ.αλ.).
- Αξιοποίηση σχημάτων ΣΔΙΤ για την κάλυψη αναγκών των Ιδρυμάτων.
- Αναμόρφωση κανονιστικού πλαισίου για τις δωρεές.
Σημειωτέον ότι προχωρούμε ήδη σε απλοποίηση του πλαισίου λειτουργίας των ΕΛΚΕ για την ουσιαστική επιτάχυνση των σχετικών διοικητικών ενεργειών (τροποποίηση ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου, διαδικασιών κ.αλ. για μεγαλύτερη ευελιξία και μείωση της γραφειοκρατίας), με τις κατάλληλες θεσμικές εγγυήσεις διαφάνειας και λογοδοσίας. Οι σχετικές διατάξεις θα σας αποσταλούν για το σχολιασμό σας.
3. Αξιολόγηση και Πιστοποίηση της Ποιότητας
- Αναβάθμιση και ενίσχυση της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
- Θέσπιση νέου κανονιστικού πλαισίου για την αξιολόγηση των Ιδρυμάτων εν γένει, καθώς και για τη διαμόρφωση εφεξής του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας (συγχωνεύσεις, ενοποιήσεις Ιδρυμάτων, δημιουργία νέων τμημάτων), ιδίως με τη θέσπιση αντικειμενικών διαδικασιών και κριτηρίων και την πρόβλεψη προηγούμενης σχετικής τεκμηρίωσης.
- Ενίσχυση του θεσμού της αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών.
4. Προγράμματα Σπουδών
- Διεύρυνση δυνατότητας δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων.
- Απελευθέρωση των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών.
- Ενίσχυση των θερινών/χειμερινών προγραμμάτων.
- Καθιέρωση ενός εσωτερικού προγράμματος κινητικότητας για φοιτητές μεταξύ Ελληνικών Πανεπιστημίων, στα πρότυπα του Erasmus.
- Ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.
- Ενίσχυση του θεσμού της πρακτικής άσκησης φοιτητών σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σε συναφή με τις σπουδές τους αντικείμενα.
- Καθιέρωση ανώτατου χρονικού ορίου ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών ν+2 (πλην ορισμένων εξαιρέσεων).
5. Λοιπά Θέματα
- Καθιέρωση ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα Ανώτατα Ιδρύματα και ο ρόλος των Ιδρυμάτων στον προσδιορισμό ανώτερης βάσης εισαγωγής και αριθμού εισακτέων.
- Ενίσχυση του τεχνολογικού τομέα και προτεινόμενες δράσεις για την επίλυση προβλημάτων (διοικητικής φύσης ή άλλης) που δημιουργήθηκαν από την πρόσφατη ενοποίηση των πρώην Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.
- Θεσμικό πλαίσιο για τη στέγαση και τη σίτιση φοιτητών.
Πέραν των ως άνω θεματικών, παρακαλούμε να θέσετε υπόψη μας και τυχόν επιπλέον προτάσεις που εκτιμάτε ότι θα συμβάλουν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των Ιδρυμάτων και την εξυπηρέτηση της εκπαιδευτικής αποστολής τους».
Πηγή: protothema.gr