×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 65

Σε νέες προσλήψεις σε πολλές περιοχές της χώρας προχωρά ο Όμιλος ΟΤΕ, το προσεχές διάστημα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση, ο Όμιλος ΟΤΕ πρόκειται να προσλάβει προσωπικό για τις παρακάτω ειδικότητες:
- τεχνικούς πεδίου στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης, καθώς και σε Ακαρνανία, Αρκαδία, Καβάλα, Κυκλάδες, Λάρισα, Μαγνησία, Μεσσηνία, Σέρρες, Φθιώτιδα, Χανιά και Χίο
- B2B Account Managers, στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης
- τεχνικούς υπηρεσιών και υπηρεσιακών συστημάτων στο νομό Αττικής και πωλητές καταστημάτων, σε Αττική, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν υποβάλει τις αιτήσεις τους το αργότερο έως τις 3 Ιουνίου, ενώ μπορούν να ενημερωθούν για το προφίλ και τις απαιτήσεις των θέσεων από τον ιστότοπο του ΟΤΕ (www.ote.gr). Με την ολοκλήρωση και αυτών των προσλήψεων, ο Όμιλος θα έχει προσλάβει συνολικά πάνω από 2.000 νέους μέσα σε χρονικό διάστημα 2,5 ετών.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δεν θα καταβληθούν σήμερα τα οικογενειακά επιδόματα σε όσους δεν τα έχουν λάβει, δήλωσε σήμερα ο Διοικητής του ΟΓΑ, Αθανάσιος Μπακαλέξης.
Όπως είπε, τα επιδόματα θα δοθούν τον Ιούλιο μαζί με τη δεύτερη δόση του 2015, πιθανότατα στις 10 Ιουλίου.

 

Πηγή: Τα Νέα

Οι μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό, η τροποποίηση του οργανισμού της Περιφέρειας, η εφαρμογή νέου συστήματος επιλογής προϊσταμένων από το Υπουργείο Εσωτερικών, καθώς και το ζήτημα της νομικής υποστήριξης, τέθηκαν στο επίκεντρο της σύσκεψης που είχαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας με το Σύλλογο των Υπαλλήλων Π.Ε. Αχαΐας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος Νίκος Κατριβέσης, η γραμματέας Όλγα Γιαννακιτσίδου, ο ταμίας Γιώργος Βανταράκης, ο σύμβουλος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων Μιχάλης Μαρτίνης και τα μέλη Νίκος Δεπούντης και Κωνσταντίνος Πάνας.

Μείζονος σημασίας, όπως τόνισε και ο Περιφερειάρχης, είναι το θέμα που έθεσε ο Σύλλογος για την ενίσχυση σε προσωπικό, αφού παρουσιάζοντα σοβαρά προβλήματα εξαιτίας των ελλείψεων σε υπαλλήλους σε όλες τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Ιδιαίτερο πρόβλημα εμφανίζεται στις Διευθύνσεις Τεχνικών Έργων και Μεταφορών, όπου οι ελλείψεις αγγίζουν το 50%, ενώ προβλήματα υπάρχουν ιδίως σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως πολιτικών και τοπογράφων μηχανικών, κτηνιάτρων, γεωπόνων, καθώς και τεχνικού προσωπικού.

«Οι ανάγκες μας σε προσωπικό είναι μεγάλες και ήδη έχουμε κάνει κινήσεις προς τα συναρμόδια Υπουργεία για να προχωρήσουν οι διαδικασίες για πρόσληψη υπαλλήλων που θα ανακουφίσουν τους ήδη υπάρχοντες εργαζόμενους, αλλά και θα βοηθήσουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών» υπογράμμισε ο κ. Κατσιφάρας. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας από το 2011 μέχρι και σήμερα έχει υποστεί μείωση κατά 32% του προσωπικού της, ενώ ο μέσος όρος της μείωσης όλων των Περιφερειών της χώρας είναι στο 19%.

Επιπλέον, στη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της τροποποίησης του Οργανισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. «Στόχος μας πάντοτε είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και το δημόσιο συμφέρον» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης, ενώ ήδη όπως τόνισε έχει δοθεί εντολή προς την αρμόδια Διεύθυνση ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες και να είμαστε έτοιμοι μέσα στο επόμενο τρίμηνο όσον αφορά τον Οργανισμό.

Παράλληλα, στη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα επιλογής προϊσταμένων, με την εφαρμογή του νέου συστήματος να είναι ζήτημα του Υπουργείου Εσωτερικών, με τις κρίσεις να έχουν ουσιαστικά «παγώσει» από το 2008. Ο Απ. Κατσιφάρας δεσμεύτηκε άμεσα να αναλάβει πρωτοβουλίες προς την κυβέρνηση ώστε να προχωρήσουν γρήγορα οι σχετικές κρίσεις και να γίνει ορθολογική κατανομή ανάλογα και με τις εκτιμώμενες ανάγκες. Τέλος, στο επίκεντρο της σύσκεψης τέθηκε και το ζήτημα της νομικής υποστήριξης όλων των υπαλλήλων.

Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στην Ν.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών στην περιοχή του Κόμβου του Ρίου, από τις 18:00 το απόγευμα έως τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 28 Μαΐου 2015 κατά τη διάρκεια των οποίωνη κυκλοφορία με κατεύθυνση από Αθήνα προς Πάτρα/Πύργο θα εκτρέπεται μέσω του κλάδου εξόδου του κόμβου του Ρίου προς Γέφυρα (ΧΘ 206), θα κατευθύνεται προς την αποβάθρα των ferry boat όπου μέσω της οδού Σώμερσετ και εν συνεχεία του κλάδου εισόδου του κόμβου Ρίου θα εισέρχεται ξανά στη ΝΕΟ με κατεύθυνση προς Πάτρα όπως φαίνεται στο ακόλουθο διάγραμμα.

Η κατεύθυνση προς Αθήνα ΔΕΝ επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά.

Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες συντήρησης ασφαλτοτάπητα, από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (J&P, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Εκτροπή λεωφορείου σημειώθηκε λίγο πριν τις δύο το μεσημέρι κοντά στα Πλατανάκια, στο Τέροβο. Στο σημείο σπεύδουν ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας, της πυροσβεστικής και το ΕΚΑΒ.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, πρόκειται για λεωφορείο του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο από το Αγρίνιο. Το λεωφορείο τούμπαρε πάνω στην Εθνική, η οποία για δεύτερη φορά το τελευταίο εικοσιτετράωρο γίνεται με μεγάλη δυσκολία. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ των επιβατών, υπάρχουν ελαφρά τραυματίες.

 

arta-mou.blogspot.gr

Στην είσοδο του χωριού Παλιάμπελα (Δήμος Ακτίου Βόνιτσας) υπάρχει ένας πνεύμονας πρασίνου, ένας χώρος στον οποίο οι κάτοικοι θα μπορούσαν να κάνουν τους περιπάτους τους, ένας χώρος αναψυχής για τους διερχόμενους και για τα παιδιά. 

Όμως ο πανέμορφος αυτός χώρος έχει απαξιωθεί, εγκαταλειφτεί και έχει μετατραπεί σε σκουπιδότοπο, στερώντας από τους κατοίκους τις δυνατότητες που έχουν για περίπατο.

Το γεγονός της ανεξέλεγκτης ρίψης σκουπιδιών μας κατήγγειλε ευαίσθητος κάτοικος της περιοχής, επισημαίνοντας: «Ιδού η απαξίωση, η υποβάθμιση, η εγκατάλειψη και η κατάντια στην τελευταία στροφή όπως βγαίνουμε από τα Παλιάμπελα προς Βόνιτσα που υποτίθεται ότι είναι χώρος αναψυχής για ξεκούραση ή δεν ξέρω εγώ τι.. Δείτε τις Φωτο και με το παγκάκι μέσα στα σκουπίδια και τα κόπρανα…. Σκεφτείτε τι τριτοκοσμική εικόνα αντίκρισε ένα ζευγάρι τουρίστες που λίγο μετά σταμάτησαν στο ίδιο παγκάκι να κολατσίσουν…»…..

Επειδή αυτή η εικόνα αυτή δεν τιμά κανέναν, εδώ και τώρα να δοθεί λύση από την δημοτική αρχή Ακτίου Βόνιτσας και να καθαριστεί ο χώρος, στο όνομα της διαφύλαξης της δημόσιας υγείας και της εικόνας του όμορφου χώρου αναψυχής......

http://xiromeronews.blogspot.gr

Τα μεγαλύτερα έργα που ζούμε και συζητάμε εδώ και 6 χρόνια είναι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι. Τα μεγάλα μελλοντικά έργα όμως που πρόκειται να μας απασχολήσουν την επόμενη δεκαετία είναι ακόμα σε φάση σχεδιασμού.
Έργα που ξεφεύγουν από την λογική των «σκληρών» οδικών έργων που αλλάζουν την καθημερινότητα και κυρίως που στοχεύουν σε μία πιο πράσινη οικονομία και ανάπτυξη.
Τα μεγαλύτερα από αυτά τα έργα είναι: τα εργοστάσια απορριμμάτων σε όλη την Ελλάδα, οι μεγάλες αναπλάσεις χώρων στα αστικά κέντρα, τα μεγάλα έργα ενέργειας από ιδιωτική επένδυση (φράγματα, υδρογονάνθρακες), τα νέα έργα Μετρό και τα νέα μεγάλα έργα με παραχώρηση.

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Αυτή τη στιγμή η χώρα δεν διαθέτει κανένα εργοστάσιο απορριμμάτων. Όμως είναι σε εξέλιξη πολλοί διαγωνισμοί από την Αττική και την Θεσσαλονίκη, μέχρι την Ήπειρο και την Πελοπόννησο. Τα έργα αυτά συνολικά έχουν κόστος άνω του 1,5 δις ευρώ και πρόκειται να αλλάξουν οριστικά τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαχείριση των απορριμμάτων σήμερα σε ολόκληρη τη χώρα. Η ολοκλήρωση τους προβλέπεται μέχρι το 2020.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ
Η Αθήνα κρατά τα σκήπτρα με το Ελληνικό, την Πανεπιστημίου και τον Φαληρικό Όρμο. Στη Θεσσαλονίκη έχει ενταθεί η συζήτηση για ανάπλαση στο χώρο που υπάρχει σήμερα η ΔΕΘ και η μετατροπή του χώρου σε Μητροπολιτικό Πάρκο. Διάσπαρτα σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας υπάρχουν μεγάλα σχέδια για αναπλάσεις και πεζοδρομήσεις σε τμήματα των πόλεων. Με εξαίρεση το Ελληνικό αυτά τα πλάνα θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2020 ενώ το Ελληνικό έχει ορίζοντα 15ετίας.

ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Εδώ έχουμε μία τεράστια γκάμα έργων τόσο από παραδοσιακά έργα ενέργειας, όσο και από ΑΠΕ και άλλα. Πρώτο και καλύτερο το έργο του αγωγού ΤΑΡ που αναμένεται να ξεκινήσει το 2015 και να λειτουργήσει το 2020. Ακολουθούν τα μεγάλα ερευνητικά (προς το παρόν) προγράμματα εύρεσης υδρογονανθράκων στη Δυτική Ελλάδα και την Κρήτη.
Έχουμε επίσης τα μεγάλα έργα σε ΑΠΕ που πρόκειται να κατασκευαστούν τα επόμενα χρόνια. Η ανάπτυξη φραγμάτων από ιδιώτες έχει ήδη ξεκινήσει και πολλά έργα θα τα δούμε να προχωρούν τα αμέσως επόμενα χρόνια. Τέλος μην ξεχνάμε τα μεγάλα έργα από τη ΔΕΗ με την μονάδα ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ 5 που θα ολοκληρωθεί το 20182-2019 αλλά και τα έργα ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών με την Ηπειρωτική χώρα.

ΝΕΑ ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΟ
Η γραμμή 4 και οι επεκτάσεις των γραμμών 1 και 2 είναι στο μελλοντικό πρόγραμμα. Στη Θεσσαλονίκη οι επεκτάσεις προς Ευκαρπία, Εύοσμο και Αεροδρόμιο αποτελούν την συνέχεια.  Μεγάλα σιδηροδρομικά έργα θα έχουμε σε νέα δίκτυα καθώς με την ολοκλήρωση του ΠΑΘΕΠ ανοίγει ο δρόμος για το δευτερεύον δίκτυο με υποψήφιες τις διαδρομές Πάτρα-Καλαμάτα, Καλαμπάκα-Ιωάννινα και Καλαμπάκα-Κοζάνη.

ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ
Είναι τα γνωστά και πολυδιαβασμένα. Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου, Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Θήβα, επεκτάσεις Αττικής Οδού και ζεύξη Σαλαμίνας και Λευκάδας. Όλα τα παραπάνω έργα θα πραγματοποιηθούν με την μέθοδο της παραχώρησης.

Νίκος Καραγιάννης
ypodomes.com

Σύμφωνα με τις εκθέσεις αποτελεσμάτων μικροβιολογικών αναλύσεων νερών ακτών κολύμβησης, του Τμήματος Μικροβιολογικών Ελέγχων Νερού Κεντρικού Εργαστηρίου Δημόσιας Υγείας, κατόπιν δειγματοληψιών που έγιναν, σας ενημερώνουμε ότι βάσει των παραμετρικών τιμών, σύμφωνα με την Η.Π. 8600/416/Ε103/09 Κοινή Υπουργική Απόφαση, τα νερά χαρακτηρίζονται κατάλληλα για κολύμβηση από την θέση Ακτή Καλογριά μέχρι την Ακτή Αγίου Βασιλείου.

Για λόγους προστασίας της Δημόσιας Υγείας, εξαιρούνται με βάσει την σχετική νομοθεσία οι παρακάτω θέσεις όπως αυτές αναφέρονται:
1. Σε όλα τα λιμάνια και μόνιμα αγκυροβόλια.
2. Σε όλη την περιοχή από την θέση «Τσαούση ( διασταύρωση ) μέχρι και την θέση ‘Κολυμβητήριο Αγυιάς’».
3. Στις εκβολές του ποταμού Πείρου (300μ. ) αριστερά – δεξιά.

Τέλος σας πληροφορούμε ότι αναμένονται αποτελέσματα από το Τμήμα Μικροβιολογικών Ελέγχων Νερού Κεντρικού Εργαστηρίου Δημόσιας Υγείας για τις περιοχές από τον Άγιο Βασίλειο μέχρι τις περιοχές Ακράτας – Αιγείρας και θα ακολουθήσει νεώτερη ανακοίνωση. Οι δειγματοληψίες θα συνεχισθούν καθ’ όλη την διάρκεια της κολυμβητικής περιόδου.

Στο πρώτο δεκαήμερο του Iουνίου θα προκηρύξει ο OAEΔ το δεύτερο πρόγραμμα πεντάμηνης κοινωφελούς εργασίας 20.385 ανέργων σε υπουργεία, περιφέρειες και αποκεντρωμένες διοικήσεις, ενώ προς τα τέλη του καλοκαιριού θα «ανοίξουν» επιπλέον 5.407 θέσεις στο υπουργείο Παιδείας (ώστε η πρόσληψη των ανέργων να συμπέσει χρονικά με την έναρξη του νέου σχολικού έτους).

Oπως ανακοίνωσε η αναπληρώτρια υπουργός Eργασίας, Kοινωνικής Aσφάλισης και Kοινωνικής Aλληλεγγύης Pάνια Aντωνοπούλου, 16.415 άνεργοι θα τοποθετηθούν στα υπουργεία και στους εποπτευόμενους φορείς, 3.500 θέσεις στις περιφέρειες και 470 στις αποκεντρωμένες διοικήσεις. Nα σημειωθεί ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα αρχίσει να υλοποιείται και το πρώτο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας 32.433 ανέργων στους δήμους. Oι άνεργοι που θα απασχοληθούν θα αμείβονται με 17,27 ευρώ ημερησίως και 431,75 ευρώ μηνιαίως αν είναι κάτω των 25 ετών και 19,81 ευρώ ημερησίως και 495,25 ευρώ μηνιαίως αν είναι ηλικίας πάνω από 25 ετών.

Πηγή: Το Βήμα

Δεν έχουν τελειωμό τα «μπρος - πίσω» της κυβέρνησης σε μείζονα μέτρα της διαπραγμάτευσης. Χθες η αναφορά του υπουργού Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη για το ενδεχόμενο επιβολής ενός μικρού φόρου στις αναλήψεις μετρητών μέσω των αυτόματων μηχανημάτων (ΑΤΜ) και των γκισέ των τραπεζών προκάλεσε αναστάτωση αλλά και την έντονη αντίδραση του Μαξίμου.

Δεν πέρασαν περισσότερες από δύο ώρες από τη δήλωση του κ. Βαρουφάκη και το υπουργείο Οικονομικών διέψευσε τον... υπουργό του. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου η πρόταση για φορολόγηση τραπεζικών συναλλαγών, συμπεριλαμβανομένων και των αναλήψεων από τα ΑΤΜ, αποσύρθηκε από τη διαπραγμάτευση με τους δανειστές.

Όπως ανέφερε το υπουργείο «στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης, στο Brussels Group, τέθηκε η πρόταση για φορολόγηση των τραπεζικών συναλλαγών. Το υπουργείο Οικονομικών διαφώνησε και τόνισε πως, τουλάχιστον, όσον αφορά τη χρήση πλαστικού χρήματος, web banking και τραπεζικών εμβασμάτων, η εν λόγω πρόταση αντίκειται στην πολιτική του να δίνει κίνητρα για μείωση των συναλλαγών τοις μετρητοίς. Τελικά, η πρόταση για φορολόγηση τραπεζικών συναλλαγών (συμπεριλαμβανομένων των αναλήψεων από ΑΤΜ), μετά τις αντιδράσεις του υπουργείου, αποσύρθηκε από τη διαπραγμάτευση».

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο αυτό που προσέκρουσε σε αντιδράσεις από το Μέγαρο Μαξίμου δεν κατατέθηκε από τους δανειστές αλλά από το υπουργείο Οικονομικών και δεν έγινε αποδεκτή.

Ο υπουργός είχε δηλώσει χθες το μεσημέρι ότι δεν πρόκειται να φορολογηθούν οι καταθέσεις λέγοντας χαρακτηριστικά «ποτέ των ποτών δεν θα γίνει αυτό» αλλά άφησε παράθυρο για την επιβολή φόρου στις αναλήψεις που γίνονται μέσω των ΑΤΜ των τραπεζών, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής. Όπως είπε «μπορεί να μπει ένας μικρός φόρος για αναλήψεις από τα ΑΤΜ, με στόχο να αυξηθεί η χρήση του πλαστικού χρήματος». Λίγο μετά, βεβαίως, και με άνωθεν παρέμβαση ο κ. Βαρουφάκης πήρε πίσω τα όσα ο ίδιος υποστήριξε.

Οι δανειστές επιμένουν σε 2 συντελεστές ΦΠΑ
Εν τω μεταξύ οι δανειστές επιμένουν στη θέση τους για επιβολή 2 συντελεστών ΦΠΑ έναν χαμηλό στην περιοχή του 10% στον οποίο θα ενταχθούν μόνο τα φάρμακα, τα βιβλία και βασικά είδη διατροφής (ψωμί, γάλα) και έναν υψηλό στα επίπεδα του 20% οι οποίοι σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη «δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτοί από την κυβέρνηση». Την ίδια στιγμή, ζητούν την κατάργηση του ειδικού καθεστώτος στα νησιά, όπου οι συντελεστές ΦΠΑ είναι μειωμένοι κατά 30%.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εκπρόσωποι των θεσμών θεωρούν ότι οι προτάσεις της ελληνικής πλευράς για τις αλλαγές στο ΦΠΑ με την επιβολή τριών συντελεστών οδηγούν σε απώλειες εσόδων που αγγίζουν τα 900 εκατ.- 1 δις ευρώ. Έτσι αν συνυπολογίσει κανείς τις απαιτήσεις των Θεσμών- όπως αποτυπώνονται στη συνέντευξη Γιούνκερ στο ΜΝΙ- για «κέρδος» 1,8- 2 δις ευρώ, η διαφορά μεταξύ των δύο πλευρών φτάνει στα 3 δις ευρώ.

Αυτή τη στιγμή ο μεσοσταθμικός συντελεστής ΦΠΑ είναι 17,025% και κάθε μείωση μιας μονάδας από αυτά τα επίπεδα, οδηγεί σε απώλειες περίπου 900 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι για εισπραχθούν τα 1,8 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση, ο χαμηλός συντελεστής θα πρέπει να πάει από το 6,5% στο 10% και ο βασικός συντελεστής στο 20%, με κατάργηση του σημερινού 13% και μείωση του σημερινού υψηλού 23%.

Αυτό που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερες αντιδράσεις από την Αθήνα είναι ότι στο χαμηλό συντελεστή 10% θα πρέπει να υπάγονται μόνο τα φάρμακα και βασικά είδη διατροφής, αφού σε διαφορετική περίπτωση ο βασικός συντελεστής θα πρέπει να είναι υψηλότερος από 20%. Η Αθήνα επιδιώκει να εφαρμοστούν τρεις συντελεστές ΦΠΑ (7%, 14%, 22%) και την υπαγωγή όλων των τροφίμων στο 7%.

Επιπλέον, αναζητείται η δυνατότητα ειδικού bonus (ισόποσο tax credit για 3 μονάδες) για τη χρήση «πλαστικού« χρήματος αλλά μόνο για το μεσαίο συντελεστή 14%, έτσι ώστε να μην επιβαρυνθούν υπέρμετρα τα ξενοδοχεία και εστίαση, όπως επίσης η δυνατότητα μεγαλύτερων εκπτώσεων για «πλαστικό» χρήμα σε υπηρεσίες με μεγάλη φοροδιαφυγή όπως οι επισκευές και τα συνεργεία με τον κ. Βαρουφάκη να αναφέρει χαρακτηριστικά τους κλάδους των ηλεκτρολόγων, των υδραυλικών και των ιδιαίτερων μαθημάτων.

Πηγή: Ημερησία