×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 708

Σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη πυρκαγιά στο εργοστάσιο στο εργοστάσιο Laky που παράγει τροφές ζώων, και ανήκει στον όμιλο της μεγάλης αλλαντοβιομηχανίας ΒΙ.ΚΗ. ΑΕ.  στο 12ο χλμ της Ε.Ο Άρτας-Πρέβεζας, στην Φιλιππιάδα.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά έχει ξεσπάσει στο εσωτερικό του εργοστασίου και έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, ενώ ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχαν εργαζόμενοι στην επιχείρηση, εκτός του φύλακα.
Στο σημείο έχουν σπεύσει και επιχειρούν 21 άντρες της Πυροσβεστικής με 9 οχήματα, ενώ αναμένονται και ενισχύσεις.

Πηγή: e-maistros.gr

Στην τελική ευθεία μπαίνουν σιγά-σιγά μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και υπουργείο Παιδείας, για το δίμηνο των εξετάσεων που περιλαμβάνουν τις απολυτήριες και τις πανελλαδικές εξετάσεις στα λύκεια και τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα γυμνάσια.

Φέτος, οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν τις 70.726 θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (43.758 στα πανεπιστήμια και 26.968 στα ΤΕΙ, σύμφωνα με την τελική απόφαση του υπουργείου).

Αν και, δια στόματος του υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, έχει απευθυνθεί έκκληση για «αποδραματοποίηση» των Πανελλαδικών, φαίνεται πως -και φέτος - κάθε ελληνική οικογένεια που έχει στα μέλη της τελειόφοιτο λυκείου, θα ζει τις δικές της «εβδομάδες των παθών», περιμένοντας την έκδοση των αποτελεσμάτων στα τέλη του Ιουνίου και την ανακοίνωση των βάσεων στα τέλη Αυγούστου.

Αναλυτικά, για τα λύκεια (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ), τα μαθήματα θα τελειώσουν στις 9 Μαΐου και οι απολυτήριες εξετάσεις, που φέτος προηγούνται των Πανελλαδικών, θα διεξαχθούν κατά το διάστημα 11-26 Μαΐου, ενώ οι προαγωγικές εξετάσεις θα διεξαχθούν μεταξύ 11 Μαΐου και 2 Ιουνίου. Στη συνέχεια, η 6η Ιουνίου θα είναι η μέρα έναρξης των πανελλαδικών εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ και η 7η Ιουνίου, για τα ΓΕΛ.

Ειδικότερα, για τα ΓΕΛ, οι πανελλαδικές θα διαρκέσουν από τις 7 έως και τις 19 Ιουνίου, ενώ για τα ΕΠΑΛ, από τις 6 έως τις 21 Ιουνίου. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα διεξαχθούν μεταξύ 22 και 30 Ιουνίου, ενώ οι πρακτικές δοκιμασίες, μεταξύ 20 και 30 Ιουνίου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινώσει το υπουργείο, τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 29 Ιουνίου.

Φέτος, για πρώτη φορά, θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο εξεταστική περίοδος για τους μετεξεταστέους της Γ΄ τάξης, παράλληλα με εκείνες των υπόλοιπων τάξεων των ΓΕΛ.

Εξάλλου, υπενθυμίζεται ότι έχουν προγραμματιστεί για το Σεπτέμβριο οι επαναληπτικές εξετάσεις, για όσους, λόγω σοβαρού προβλήματος απουσίασαν τον Ιούνιο, καθώς επίσης και μια τρίτη εξεταστική περίοδος για τους τελειόφοιτους του λυκείου, στους οποίους δίνεται η δυνατότητα, αφού θα λάβουν έγκαιρα το απολυτήριό τους, να εγγραφούν, αν το επιθυμούν, σε ΙΕΚ ή στη Β΄ΕΠΑΛ, για να λάβουν κάποια ειδικότητα.

Σε ό,τι αφορά τα γυμνάσια, τα μαθήματα θα τελειώσουν στις 26 Μαΐου, ενώ προβλέπονται και τρεις ημέρες (29-31 Μαΐου), αφιερωμένες στην επανάληψη της διδακτέας ύλης ή/και σε εκδηλώσεις των σχολείων και στην παράδοση των ελέγχων. Από την 1η Ιουνίου έως και την 9η Ιουνίου θα διεξαχθούν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και στις 12 Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων.

Στη συνέχεια, και για πρώτη φορά φέτος, από τις 13 έως και τις 23 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί ενισχυτική διδασκαλία για τους μετεξεταστέους, οι οποίοι θα εξεταστούν στις επαναληπτικές εξετάσεις, στις 26 και 27 Ιουνίου.

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Σήμα έκτακτου κινδύνου εξέπεμψε σήμερα το πρωί σκάφος που μετέφερε 38 παράτυπους μετανάστες ανοιχτά της Κεφαλονιάς.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στο σκάφος βρίσκονται 13 μικρά παιδιά που χρήζουν άμεσης ιατρικής φροντίδας γι’ αυτό και ζήτησαν βοήθεια από το λιμεναρχείο Κεφαλονιας.

Στο λιμάνι του νησιού, αναμένουν ασθενοφόρα προκειμένου να μεταφέρουν όσους δεν είναι καλά στην υγεία τους στο νοσοκομείο του νησιού.

Η Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλονιάς ενημέρωσε ότι «οι άνθρωποι αυτοί θα μείνουν στο νησί μας όσο χρειαστεί για τις τυπικές διαδικασίες, σε αυτό το διάστημα θα προσφερθεί ανθρωπιστική βοήθεια και στη συνέχεια θα ενταχθούν στις διαδικασίες επιστροφής».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Tην αδυναμία ελέγχου για τεχνικούς λόγους και καταβολής του ΕΚΑΣ στους δικαιούχους για το πρώτο πεντάμηνο του 2016 (1.1. έως και 31.5) δηλώνει με εξαιρετικά επείγον ΕΓΓΡΑΦΟ του ο ΕΦΚΑ.

Παράλληλα με το ίδιο έγγραφο ο ΕΦΚΑ, καλεί τις υπηρεσίες πληρωμής συντάξεων των ασφαλιστικών ταμείων να επιληφθούν του θέματος, ώστε τα ποσά να καταβληθούν στους δικαιούχους.

ΕΓΓΡΑΦΟ

Πηγή: aftodioikisi.gr

Με τις καλύτερες εντυπώσεις έμειναν οι πρώτοι εκδρομείς του Πάσχα από τις Εθνικές Οδούς Αθηνών-Θεσσαλονίκης (ιδιαίτερα τις σήραγγες των Τεμπών), Αθηνών-Πατρών, αλλά και εκτεταμένα τμήματα της Ιονίας Οδού (σήραγγες Κλόκοβας).

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ μίλησε με ιδιώτες και επαγγελματίες οδηγούς με την ευκαιρία των μετακινήσεων για τις ημέρες του Πάσχα και καταγράφει σε ένα οδοιπορικό τις πρώτες εντυπώσεις από τη χρήση του νέου οδικού χάρτη της Ελλάδας.

«Εξαιρετικός δρόμος όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα. Ήδη διαπιστώνω πως έχει μειωθεί ο χρόνος του ταξιδιού μου» αναφέρει η κ. Μαίρη από την Αθήνα που ταξίδεψε χθες Μεγάλη Πέμπτη από την πρωτεύουσα για τα Νέα Μουδανιά.

Αντίστοιχα και η κ. Σοφία η οποία τόνισε πως μειώθηκε σημαντικά ο χρόνος του ταξιδιού προς Θεσσαλονίκη, ενώ βέβαια θεωρεί πως το κόστος των διοδίων είναι μεγάλο.

Ο κ. Θοδωρής, ταξιδιώτης από την Αθήνα προς τα Γιαννιτσά διέσχισε για πρώτη φορά τις τρεις σήραγγες των Τεμπών και χαρακτήρισε τον δρόμο «απίθανο» και το έργο «σημαντικό για όσους ταξιδεύουν».

Και κάπου, εκεί ένα πούλμαν από την Αθήνα με προορισμό την Μολδαβία σταμάτησε για λίγα λεπτά στο ΣΕΑ της Σκοτίνας. «Θαύμα ο δρόμος» λέει ο κ. Δημήτρης οδηγός λεωφορείου για πάνω από 20 χρόνια.

«Αυτό το δρόμο τον διασχίζω πάρα πολλά χρόνια. Σήμερα ήταν το πρώτο μου ταξίδι μέσα από τις σήραγγες των Τεμπών, ενώ παλαιότερα όταν διασχίζαμε την κοιλάδα των Τεμπών ήταν σαν να πηγαίναμε στον πόλεμο», είπε χαρακτηριστικά.

Για το σημαντικό ζήτημα της ασφάλειας μίλησε ο κ. Θανάσης από τη Λάρισα όπου ταξίδεψε για τις γιορτές του Πάσχα προς την Κατερίνη μαζί με την σύζυγο του και τον 2χρονο γιο του. Ο ίδιος είπε πως το έργο είναι σημαντικό και το ταξίδι προς την Κατερίνη ξεκούραστο και ασφαλές, και δεν υπάρχει φόβος ειδικά σε όσους έχουν οικογένεια με μικρά παιδιά.

Από τη μεριά του ο κ. Δημήτρης από το Κιλκίς διέσχισε τις σήραγγες των Τεμπών με το αυτοκίνητο του και σταμάτησε για λίγο στο ΣΕΑ του Ευαγγελισμού. Ο ίδιος δήλωσε εντυπωσιασμένος από το έργο. «Εντυπωσιαστήκαμε, ήταν εκπληκτικός ο δρόμος και για τέτοιες περιπτώσεις χαλάλι και τα διόδια» είπε, καθώς αναχωρούσε με κατεύθυνση τη Λαμία για τις γιορτές του Πάσχα.

Σημειώνεται πως το τμήμα του αυτοκινητόδρομου στα Τέμπη που εγκαινιάστηκε πρόσφατα και αλλάζει ουσιαστικά τον οδικό χάρτη της χώρας, περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.

 

Πατρών-Κορίνθου και Ιόνια Οδός: Ασφάλεια και μειωμένος χρόνος ταξιδιού

Η ασφάλεια και ο μικρότερος χρόνος διάρκειας του ταξιδιού έχουν ικανοποιήσει οδηγούς και επιβάτες που κινήθηκαν, στον νέο αυτοκινητόδρομο της Πατρών-Κορίνθου, αλλά και στα μεγάλα τμήματα της «Ιονίας Οδού», που έχουν ήδη δοθεί στην κυκλοφορία.

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ τους συνάντησε στην Μακύνεια, λίγο έξω από το Αντίρριο. Εκεί σταματούν, για λίγα λεπτά ξεκούρασης, πολλοί οδηγοί, που είτε έρχονται από την Αθήνα με προορισμό την Αιτωλοακαρνανία, την Ήπειρο και τα νησιά του Ιονίου, είτε μεταβαίνουν από τις ίδιες περιοχές προς την πρωτεύουσα ή σε πόλεις της Πελοποννήσου.

Ο γνωστός σεφ Έκτορας Μποτρίνι κάνοντας μία στάση πριν συνεχίσει το ταξίδι του για την Κέρκυρα περιέγραψε εν συντομία τη διαδρομή από την Πάτρα στην Αθήνα, μέσω του νέου αυτοκινητόδρομου: «Παρότι συναντήσαμε αρκετή κίνηση, ο δρόμος σε σχέση με πριν είναι σε άλλο επίπεδο.» Σίγουρα, πρόσθεσε, «υπάρχουν σημεία που θέλουν προσοχή, αλλά δεν υπάρχει σύγκριση με αυτό που ήταν πριν». Ακόμη ανέφερε ότι «θέλω να τονίσω κάτι που το θεωρώ πολύ σημαντικό: Σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού νιώθαμε ασφαλείς και πιστεύω ότι έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά».

«Μέσα σε μόλις 50 λεπτά φθάσαμε από την Κόρινθο στην Πάτρα», δήλωσαν με ικανοποίηση η Όλγα και ο Ανδρέας και όπως πρόσθεσαν, «το ταξίδι δεν μας κούρασε καθόλου». Παράλληλα σημείωσαν ότι «ταξιδέψαμε με ασφάλεια και δεν φοβόμασταν όπως παλιά».

«Ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών είναι πάρα πολύ καλός», λέει ο Γιώργος που έκανε το ταξίδι από την Αθήνα στην Πάτρα μέσα σε δύο ώρες, ενώ όπως τόνισε, «είναι σημαντικό το γεγονός, ότι πλέον μπορούμε να ταξιδεύουμε με ασφάλεια και ταχύτητα».

«Επειδή κάνουμε αυτή τη διαδρομή 25 χρόνια, η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια είχαμε ταλαιπωρηθεί απίστευτα», ανέφερε Αντώνης Φιλώρας. Τώρα πρόσθεσε «ο νέος δρόμος μου φάνηκε πολύ πιο ξεκούραστος και σαφώς πιο βελτιωμένος».

Ο Γιώργος Γουρδούπης ιδιοκτήτης ταξί στην Πάτρα, χαρακτηρίζει τον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Κορίνθου παρά πολύ καλό, τονίζοντας ότι «πλέον θα φθάνουμε στον προορισμό μας με ασφάλεια». Επίσης αναφέρει ότι θα βελτιώσει την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό και φέρνει ως παράδειγμα τουρίστες που φθάνουν με πλοίο στην Πάτρα και συνεχίζουν οδικώς προς την Αθήνα. «Γνωρίζω οικογένεια Βρετανών που τα τελευταία χρόνια κάνουν διακοπές στην Ελλάδα και κάθε φορά με ρωτούσαν πότε επιτέλους θα κατασκευαστεί ο δρόμος. Φέτος, αν έλθουν, πιστεύω ότι θα μείνουν ικανοποιημένοι».

Ο Μάξιμος Κατωπόδης, οδηγός υπεραστικού λεωφορείου, ο οποίος ερχόταν από τη Λευκάδα, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ζήτημα της ασφάλειας στο δρόμο. «Μπορεί πλέον να κερδίζεις χρόνο με τους νέους αυτοκινητόδρομους, αλλά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η ασφάλεια».

Όπως πρόσθεσε, «δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έχουν δει τα μάτια μας, γινόταν κυριολεκτικά πόλεμος και όποιος ήταν τυχερός περνούσε. Χύθηκε τόσο αίμα τα προηγούμενα χρόνια που τα εικονοστάσια ήταν περισσότερα από τις στροφές». Όσο για τους νέους αυτοκινητόδρομους, τόνισε ότι «η διαδρομή είναι τέλεια».

Εξαιρετικές χαρακτήρισε τις σήραγγες της Κλόκοβας στην «Ιονία Οδό» ο Ελευθέριος Κοβάτσος, ερχόμενος με λεωφορείο από την Πρέβεζα, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι «πλέον με τους νέους αυτοκινητόδρομους, το ταξίδι είναι πολύ πιο σύντομο».

Ένας ακόμη επιβάτης λεωφορείου, ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ο οποίος ερχόταν από Λευκάδα, υπογράμμισε ότι «τελείωσε η πολύχρονη ταλαιπωρία μας και τώρα πια θα φθάνουμε στην Αθήνα μισή ώρα νωρίτερα σε σχέση με πριν».

Ο Δημήτρης ερχόταν από την Άρτα και τόνισε ότι το ταξίδι πια διαρκεί λιγότερο χρόνο, μην ξεχνώντας όμως τις συνθήκες που επικρατούσαν πριν: «Παλαιότερα κάναμε το ταξίδι από την Άρτα στο Αίγιο σε τέσσερις ώρες, φθάσαμε στις δυόμισι, πέσαμε στις δύο και τώρα θα το κάνουμε περίπου μιάμιση ώρα».

«Το ταξίδι ήταν θαυμάσιο» ανέφερε ο Ζάχος Σαχίνης που ερχόταν από την Καστοριά και τόνισε ότι δεν υπάρχει καμία σχέση με πριν. Όσον αφορά στη χρονική απόσταση είπε ότι «είναι πλέον άλλο πράγμα», χαρακτηρίζοντας ταυτόχρονα «πολύ καλό» το δρόμο.

Ο Γιώργος Βλάχος μαζί με την οικογένειά του ερχόταν από τα Ιωάννινα και είχε προορισμό την Αθήνα.

«Πολύ καλός ο δρόμος, καμία σχέση με το παρελθόν είναι η μέρα με τη νύχτα» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Κάναμε την απόσταση από τα Ιωάννινα στο Αντίρριο μέσα σε μια ώρα και 50 λεπτά.» Όσο για το τούνελ της Κλόκοβας είπε ότι «γλιτώνεις πια τις στροφές της Παλιοβούνας».

Απόλυτα ικανοποιημένοι δήλωσαν και οι οδηγοί που έφτασαν νωρίς το απόγευμα στο λιμάνι της Κέρκυρας χρησιμοποιώντας την Ιονία Οδό, μετά και την παράδοση σε κυκλοφορία της σήραγγας της Kλόκοβας.

«Φτάσαμε με μεγάλη ασφάλεια και πολύ νωρίτερα από ό,τι περιμέναμε» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Δημήτρης Π. που έρχεται πρώτη φορά στην Κέρκυρα με την οικογένεια του για τις μέρες του Πάσχα. «Μέχρι τώρα δεν το ρισκάραμε γιατί ήταν επικίνδυνα και χρονοβόρα διαδικασία. Τώρα κάναμε μόλις τρεισήμισι ώρες να φτάσουμε από Πελοπόννησο στην Ηγουμενίτσα» θα συμπληρώσει.

Για πολλούς και το ταξίδι Αθήνα-Ηγουμενίτσα, που κάποτε θύμιζε άθλο, σήμερα φένεται πως είναι απόλυτα προσιτό και ευχάριστο.

«Ως γυναίκα οδηγός είχα τις επιφυλάξεις μου να ταξιδέψω μόνη μου με τα παιδιά από Αθήνα. Ήταν πάντα αναγκασμένος ο σύζυγος, που εργάζεται στην Κέρκυρα να έρθει να μας πάρει, ή να πάρουμε αεροπλάνο. Σήμερα τα κατάφερα και μόνη μου, νιώθοντας απόλυτη ασφάλεια, ενώ θα έχω να το λέω πως έφτασα στην Ηγουμενίτσα από Αθήνα μέσα σε τρεις ώρες» θα πει ενθουσιασμένη η κ. Ελένη Γ.

«Ο νέος αυτοκινητόδρομος εκτός ότι μας παρέχει ασφάλεια, μας εξασφαλίζει και χρήματα στην τσέπη» δηλώνει ο κ. Θεμιστοκλής που εξηγεί ότι «τα λιγότερα χιλιόμετρα εξασφαλίζουν και χρόνο και χρήμα».

Δεν είναι βέβαια και λίγοι εκείνοι που ανησυχούν για τα διόδια που θα είναι σε ισχύ μετά τις ημέρες του Πάσχα.

Πηγή: kathimerini.gr

 

Μπορεί να απαλλάχθηκαν από το 2015 οι φορολογούμενοι από την ταλαιπωρία να προσκομίζουν αποδείξεις λιανικής πώλησης στις εφορίες, για να δικαιούνται της έκπτωσης φόρου των 1900-2100 ευρώ, πρέπει όμως πλέον να φυλάνε τους λογαριασμούς και τις χάρτινες αποδείξεις συναλλαγής των συναλλαγών που κάνουν με κάρτες.

Με εγκύκλιο της ΑΑΔΕ ορίζεται ότι για τα εισοδήματα που αποκτώνται από το 2017 και «για την απόδειξη της εξόφλησης με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής των δαπανών απόκτησης αγαθών και λήψης υπηρεσιών, γίνεται δεκτό κάθε πρόσφορο μέσο» όπως (ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά):

— κατάσταση κίνησης τραπεζικού λογαριασμού (bank statement)

— αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού,

— αναλυτική εικόνα καρτών,

— αποδεικτικά κατάθεσης ή εξόφλησης,

— αντίγραφο του τερματικού μηχανήματος (POS) κ.λπ.

Με άλλα λόγια, μπορεί στην απόφαση να ορίζεται ότι οι φορολογούμενοι οι οποίοι δικαιούνται το αφορολόγητο -μισθωτοί, συνταξιούχοι και αγρότες- δεν θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να κρατούν τις αποδείξεις, όμως ξεκαθαρίζεται ότι: «Οι συγκεκριμένες δαπάνες τους που μετρούν στο αφορολόγητο θα μπορούν να επιβεβαιώνονται από την μηνιαία statement των τραπεζών που αφορούν στην κίνηση των χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών τους από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους».

Έτσι το βάρος της απόδειξης για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές οι οποίες «χτίζουν» το αφορολόγητο και άλλες εκπτώσεις φόρου (πχ για ιατρικές δαπάνες) θα πρέπει οι ίδιοι οι φορολογούμενοι να φυλάνε τα χαρτιά που τις αποδεικνύουν, τουλάχιστον μέχρι να ανακοινώσει το υπουργείο Οικονομικών πως έθεσε σε εφαρμογή κάποια ηλεκτρονική εφαρμογή συλλογής και καταγραφής αυτών των στοιχείων απευθείας από τις τράπεζες -αλλά ενδεχομένως και μετά για την αποφυγή λαθών σε βάρος του φορολογουμένου!

Στην εγκύκλιο τονίζεται βεβαίως ότι «δεν απαιτείται η συλλογή αποδείξεων» λιανικής πώλησης πλέον.

Μαζεύουμε αποδείξεις για πέντε χρόνια!

Ωστόσο «επισημαίνεται ότι τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την απόδειξη της δαπάνης για απόκτηση αγαθών και λήψης υπηρεσιών φυλάσσονται από τους φορολογούμενους μέχρι την παραγραφή του δικαιώματος της Φορολογικής Διοίκησης για έλεγχο της αρχικής δήλωσης». Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι φορολογούμενοι θα πρέπει να μαζεύουν και να φυλάνε όλα τα παραστατικά τουλάχιστον για 5 χρόνια, ή και παραπάνω αν υπάρξουν ξανά νέες παρατάσεις παραγραφής του δικαιώματος ελέγχου των δηλώσεων εισοδήματος (σήμερα οι έλεγχοι φτάνουν και… 15 χρόνια πίσω)!

Επιπλέον, όπως φαίνεται από την εγκύκλιο, δεν εξαιρούνται και φέρουν το βάρος της απόδειξης ακόμα και οι φορολογούμενοι που είναι συνδικαιούχοι κοινών λογαριασμών και καρτών.

Έτσι τονίζεται ότι στην περίπτωση συζύγων με κοινό τραπεζικό λογαριασμό, όπου ο ένας φορολογούμενος δικαιούται αφορολόγητο (πχ μισθωτός) και ο έτερος δεν δικαιούται (πχ ελεύθερος επαγγελματίες), ο δικαιούχος αφορολογήτου μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύνολο των ηλεκτρονικών πληρωμών του κοινού λογαριασμού για το χτίσιμο του αφορολογήτου.

Υπενθυμίζεται ότι ελάχιστα ποσά δαπανών με πλαστικό χρήμα που θα πρέπει να συγκεντρώσουν οι φορολογούμενοι για να δικαιούνται το αφορολόγητο είναι τα ακόλουθα:

* 10% του ετησίου εισοδήματος, εφόσον αυτό ανέρχεται έως 10.000 ευρώ,

* 15% του κλιμακίου εισοδήματος από 10.001 έως και 30.000 ευρώ και

* 20% για το υπερβάλλον των 30.000 ευρώ εισόδημα.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Στην Πάτρα θα έρθει προς τα τέλη του μήνα ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θ. Βούρδας, με στόχο να λήξει την εκκρεμότητα με τον τρόπο διέλευσης του τρένου από την Πάτρα, καθώς όπως πληροφορηθήκαμε χθες, η κυβέρνηση θεωρεί πως η διαβούλευση με τον δήμο δεν μπορεί να κρατήσει επί μακρόν.

Το επεσήμανε και ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας στο δημαρχείο , καλώντας τον Κώστα Πελετίδη να βρεθεί η καλύτερη αλλά και ρεαλιστική λύση ώστε να φτάσει το τρένο μέχρι το νέο λιμάνι. Επίσης, την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να βρεθεί στην Πάτρα ο Διευθυντής της ΔΕΠΑ, Θ. Τερζόπουλος,  προκειμένου να συζητήσει με τον περιφερειάρχη, το ΤΕΕ και τους τοπικούς φορείς το ζήτημα της ανάπτυξης δικτύου φυσικού αερίου στην περιοχή.

Πηγή:  dete.gr

Η ασφάλεια σε συνδυασμό με την μείωση του χρόνου διαδρομής που προσφέρει πλέον ο αυτοκινητόδρομος Πατρών - Κορίνθου, που παραδόθηκε σε πλήρη κυκλοφορία τη Μεγάλη Τρίτη, μετά την εκδήλωση εγκαινιών παρουσία του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, φαίνεται πως θα εκτινάξουν στα ύψη τα φετινά ποσοστά κυκλοφορίας κατά της ημέρες εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα.

Τη Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.gr, κατεγράφη αύξηση κατά 12% στην κίνηση των οχημάτων στο ρεύμα προς Πάτρα σε σχέση με τα περυσινά στοιχεία, ενώ ανοδική κατά 3% είναι η κίνηση από νωρίς σήμερα το πρωί Μεγάλη Παρασκευή. Ποσοστό που αναμένεται να "χτυπήσει" κόκκινο τις επόμενες ώρες.

Σύμφωνα με το γραφείο λειτουργίας και διαχείρισης της Ολύμπιας Οδού, κατά μήκος του νέου αυτοκινητοδρόμου - σε στρατηγικά σημεία - έχουν αναπτυχθεί οχήματα της εταιρείας, προκειμένου να επέμβουν σε περίπτωση προβλήματος.

Στους σταθμούς των διοδιών διανέμονται στους οδηγούς πλαστικές σακούλες, στο πλαίσιο περιβαλλοντικής δράσης.

Μαρία Παπαγιαννακοπούλου
Πηγή: tempo24.gr

 

 

Εγκρίθηκε η μεταφορά πίστωσης συνολικού ποσού 40.945.782,86 ευρώ για την πληρωμή μηνός Απριλίου σε 187.187 δικαιούχους του προγράμματος Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), σύμφωνα με απόφαση της υπουργού Εργασίας, Έφης Αχτσιόγλου.

Παράλληλα, με ξεχωριστή απόφαση της υπουργού Εργασίας, εγκρίθηκε η μεταφορά πίστωσης συνολικού ποσού 553.614,80 ευρώ για την πληρωμή υπολοίπων δόσεων σε 2.313 δικαιούχους της πρώτης φάσης του προγράμματος ΚΕΑ.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Ολοκληρώθηκε και αποδόθηκε σε κυκλοφορία ένας οδικός άξονας ζωτικής σημασίας, η Κορίνθου-Πατρών σε όλο το μήκος των 120χλμ. καθιστώντας πλέον την Ολυμπία Οδό έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο 202χλμ.

Η Κορίνθου- Πατρών είναι το δυσκολότερο έργο που έγινε στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια λόγω του τρόπου που επιλέχθηκε να κατασκευαστεί: Το  μεγαλύτερο μήκος της διαδρομής πατάει πάνω στην παλαιά χάραξη. Αυτό σήμαινε ταυτόχρονη κατασκευαστική δραστηριότητα σε μήκος 120χλμ. με παράλληλη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας των οχημάτων. Παράλληλα απαιτήθηκαν μεγάλα τεχνικά έργα λόγω του ιδιαίτερα ασταθούς γεωλογικού περιβάλλοντος κατά μήκος της βόρειας ακτογραμμής της Πελοποννήσου, ενώ έπρεπε να ξεπεραστούν μια σειρά από δυσκολίες, όπως η διέλευση μέσα από πολλές πόλεις και η παράλληλη κατασκευή της Σιδηροδρομικής Γραμμής (ΕΡΓΟΣΕ).   

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, κ. Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε:

«Σήμερα είναι μια μέρα χαράς γιατί πετύχαμε το στόχο μας: Παραδίδεται η Ολυμπία Οδός ως ένας ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος, που θα παρέχει στους χρήστες πάνω απ’ όλα ασφάλεια, αλλά και άνεση μειώνοντας το χρόνο του ταξιδιού από Αθήνα μέχρι Πάτρα. Η Ολυμπία Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα βοηθήσει στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη όλων των περιοχών από τις οποίες διέρχεται.»

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί θερμά τους οδηγούς και τις τοπικές κοινωνίες για την υπομονή και την έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειας, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά ότι κύριο μέλημά της είναι η ασφάλεια των χρηστών του αυτοκινητόδρομου και δεσμεύεται για συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες και τους θεσμικούς φορείς με στόχο το κοινό όφελος.

Δείτε τον νέο διαδραστικό χάρτη του Έργου εδώ