×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 708

Στο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και εξωστρέφειας του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, την προσεχή Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018 και ώρα 12.00, στην Αίθουσα Συνεδριάσεων της Συγκλήτου του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (Κεντρικό Κτίριο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα, έναντι κυλικείου), θα υπογραφεί Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Ιδρύματος και του Οργανισμού κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ), με στόχο την προώθηση δράσεων ερευνητικού, μελετητικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος.

Θα ακολουθήσει συνέντευξη τύπου.

Τα δύο μέρη θα εκπροσωπήσουν, ο Πρύτανης του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας καθηγητής  Δρ Βασίλης Τριανταφύλλου και ο Αντιπρόεδρος του ΟΚΑΝΑ, κ. Δήμος Φωτόπουλος, αντίστοιχα.

Θα παραστούν εκπρόσωποι από τη Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας και το Κλινικό Παρατηρητήριο του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας αλλά και εκπρόσωποι από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Δήμο Πατρέων.

Στο πλαίσιο αυτής της σημαντικής συνεργασίας μεταξύ των δύο φορέων, σας καλούμε να καλύψετε τηλεοπτικά και δημοσιογραφικά την εκδήλωση και τη σχετική συνέντευξη τύπου.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / 2610314170  Γιάγκος Ιγγλέσης, Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας), δηλώνοντας τα στοιχεία του εκπροσώπου του ΜΜΕ που θα παραστεί.

 Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων
ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας

«Bασική επιδίωξη και ευθύνη της Περιφέρειας ήταν να καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο Σχεδιασμό Διαχείρισης Αποβλήτων, που θα διασφαλίζει ότι η Δυτική Ελλάδα θα εξελιχθεί, με βάση το ευρωπαϊκό όραμα, σε μια κοινωνία της ανακύκλωσης εντός της επόμενης εικοσαετίας. Για τον σκοπό αυτό η Περιφέρεια ενεργοποιεί πόρους 34 εκ. ευρώ , μέσω του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας.

Η υλοποίηση του οράματος αυτού διασφαλίζει το φυσικό και κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, πλην όμως προϋποθέτει ρεαλιστικό σχέδιο, ικανό να υλοποιηθεί και να ενσωματωθεί στο σύνολό του στα δεδομένα της Περιφέρειας, καθώς και σοβαρές αλλαγές τόσο στη συμπεριφορά των καταναλωτών όσο και στην διαδικασία παραγωγής των προϊόντων. Πρέπει να δούμε το επίπεδο ετοιμότητας για να γίνουμε αποτελεσματικοί». Αυτά μεταξύ άλλων τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας στην εισαγωγική του τοποθέτηση, καλωσορίζοντας τους εκπροσώπους των Δήμων και των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της Δυτικής Ελλάδας στην τεχνική συνάντηση με αντικείμενο την ολοκληρωμένη διαχείριση των αποβλήτων στη Δυτική Ελλάδα και τη χρηματοδότηση έργων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ της Δυτικής Ελλάδας 2014 – 2020.

Κατά τη διαδικασία που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018, στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, στην Πάτρα, οι δικαιούχοι ενημερώθηκαν για την απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα να προχωρήσει στην ενεργοποίηση προσκλήσεων από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας, κινητοποιώντας σημαντικούς πόρους, οι οποίοι θα κατευθυνθούν σε έργα διαχείρισης απορριμμάτων.

Από την πλευρά της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας 2014-2020, η προϊσταμένη Άλκηστις Σταθοπούλου και ο Νίκος Μαμαλούγκας ανέφεραν ότι θα πρέπει τα έργα που θα προταθούν από τους δήμους να έχουν ωριμότητα, κάτι που στο παρελθόν προκάλεσε πολλά προβλήματα ως προς την προώθηση έργων. Επίσης, αποσαφήνισαν ότι οι προτάσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και σχέδιο, ώστε να προχωρήσει άμεσα η δημοσιοποίηση των προσκλήσεων.

Το αναθεωρημένο και εγκεκριμένο ΠΕΣΔΑ Δυτικής Ελλάδας (ΦΕΚ 4175/Β’/23-12-2016) αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης των αποβλήτων που παράγονται στην Περιφέρεια, προσδιορίζει τις γενικές κατευθύνσεις για τη διαχείρισή τους, ακολουθώντας τις κατευθύνσεις του Εθνικού Σχεδιασμού Διαχείρισης Αποβλήτων και του Εθνικού Σχεδίου για την Πρόληψη δημιουργίας Αποβλήτων και υποδεικνύει τα κατάλληλα μέτρα που προωθούν ιεραρχικά και συνδυασμένα: α) την πρόληψη, β) την επαναχρησιμοποίηση, γ) την ανακύκλωση, δ) άλλου είδους ανάκτηση, όπως ανάκτηση ενέργειας, και ε) την ασφαλή τελική διάθεση σε επίπεδο Περιφέρειας.

Στην τεχνική συνάντηση συζητήθηκε διεξοδικά το σχέδιο, οι προτάσεις και η ωριμότητα των δράσεων που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωση του σχεδιασμού. Με δεδομένα ότι:

Η Ελλάδα στη διαχείριση απορριμμάτων είναι πολύ μακριά από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό κεκτημένο. Για το λόγο αυτό οφείλουμε όλοι να περάσουμε από τα λόγια στην πράξη.

Η Αυτοδιοίκηση Α’ βαθμού έχει την αδιαμφισβήτητη αρμοδιότητα στη διαχείριση στερεών αποβλήτων, από τη μια διότι η Περιφέρεια πιστεύει στην αποκέντρωση και τη δημοκρατία, και από την άλλη διότι η Αυτοδιοίκηση είναι εγγύτερη προς τον πολίτη, εκφράζει την τοπική κοινωνία και μπορεί να αλλάξει την κουλτούρα και τις αξίες της.

Η διαχείριση στερεών αποβλήτων με ενίσχυση της πρόληψης, της ανακύκλωσης, της επαναχρησιμοποίησης, με διαλογή στην πηγή, μπορεί να αποδώσει φυσικούς πόρους, θέσεις εργασίας και ενέργεια, που λείπουν από την Περιφέρεια, μπορεί να συμβάλει στο ΑΕΠ, μειώνοντας το κόστος για τον πολίτη.

Η ανακύκλωση και η ανάκτηση του 50% των αστικών απορριμμάτων από τους ΟΤΑ, μειώνει το κόστος διαχείρισης, το κόστος ταφής, τα περιβαλλοντικά πρόστιμα, αλλά και το κόστος μεταφοράς. Σε αυτό στοχεύουν τα τοπικά διαχειριστικά σχέδια των ΟΤΑ.

«Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, δεν αποτελεί ικανή συνθήκη η έγκριση του ΠΕΣΔΑ για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί. Η υλοποίηση του νέου σχεδίου εξαρτάται από τον συγκερασμό δράσεων και πρωτοβουλιών και των δυο βαθμών τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά κυρίως από την έγκυρη, αξιόπιστη και πρωτίστως αποτελεσματική ενεργοποίηση των Δήμων τόσο σε ότι αφορά τις επονομαζόμενες soft δράσεις (όπως την πρόληψη, τη διαλογή στην πηγή, την ανακύκλωση, την επανάχρηση), όσο φυσικά και στις hard ενέργειες (ΜΕΑ, ΜΕΒ, ΧΥΤΥ, κλπ.). Στην κατεύθυνση αυτή η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το Υπουργείο, το οποίο έχει δεσμευτεί ότι θα χρηματοδοτήσει το σύνολο των μονάδων επεξεργασίας σύμμεικτων απορριμμάτων της Δυτικής Ελλάδας, προτίθεται να ενεργοποιήσει μέσω της δικής της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας 2014-2020 τους απαιτούμενους πόρους» ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης και κατέληξε: «Με την πρωτοβουλία αυτή η Περιφερειακή Αρχή, ενστερνιζόμενη την σοβαρότητα των στιγμών για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όσο αυτό της διαχείρισης των απορριμμάτων, θέλει να σταθεί – για ακόμα μια φορά – αρωγός στη προσπάθεια όλων για την επίτευξη των στόχων του σχεδιασμού».

Παρευρέθηκαν ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Γιώργος Αγγελόπουλος, οι αντιπεριφερειάρχες των τριών ΠΕ Χριστίνα Σταρακά (Αιτωλοακαρνανίας), Γρηγόρης Αλεξόπουλος (Αχαϊας), Γιώργος Γεωργιόπουλος (Ηλείας), επίσης οι θεματικοί περιφερειάρχες Δημήτρης Δριβίλας (Περιφερειακού Συντονισμού και Διοίκησης), Κώστας Καρπέτας (Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας), Παναγιώτης Μπράμος (Οικονομικών), Γιάννης Λύτρας (Υποδομών και Δικτύων), εκ μέρους των ΟΤΑ οι: Νίκος Παπαναστασίου δήμαρχος Αγρινίου και Πρόεδρος ΠΕΔ Δυτικής Ελλάδας, Θάνος Καρπής Δήμαρχος Ερυμάνθου, Αθανάσιος Παναγόπουλος δήμαρχος Αιγιάλειας, Διονύσιος Μπαλιούκος δήμαρχος Ανδρίτσαινας, Ναμπίλ Μοράντ δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης, Παναγιώτης Λουκόπουλος δήμαρχος Ναυπάκτου, αντιδήμαρχοι και πολλοί εκπρόσωποι Δήμων και φορέων διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Δυτικής Ελλάδας.

Δείτε απόσπασμα της τοποθέτησης του περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα.

Η ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων και γενικότερα ζητήματα σχολικής στέγης συζητήθηκαν στη διάρκεια συνάντησης που είχε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας  Απόστολος Κατσιφάρας με την Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Πατρέων, σήμερα Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018.

Κατά τη συζήτηση ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην  ενεργειακή αναβάθμιση των δημοσίων κτιρίων, που έχει ξεκινήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εστιάζοντας  στα πιο ενεργοβόρα κτίρια, μεταξύ των οποίων είναι και τα σχολεία.

«Στο εγκεκριμένο πρόγραμμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας,  υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων. Τα κριτήρια επιλεξιμότητας είναι κυρίως οι μεγάλες καταναλώσεις. Το σχολικά μας κτίρια  ανήκουν στην κατηγορία αυτή. Εμείς, οφείλουμε να ενισχύσουμε την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων της περιοχής μας.  Άλλωστε, η  ενεργειακή αναβάθμιση στα σχολικά κτίρια της Δυτικής Ελλάδας εντάσσεται στον ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την Ενεργειακή Περιφέρεια, το πλαίσιο της οποίας έχουμε συνδιαμορφώσει  με τους αρμόδιους φορείς», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κατσιφάρας και ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την έκδοση σχετικής πρόσκλησης, προκειμένου οι παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης των σχολείων  να χρηματοδοτηθούν με τουλάχιστον 3.000.000 € από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2014-2020.

Ανάλογη συζήτηση έγινε και γενικότερα για τις ανάγκες που υπάρχουν στη σχολική  στέγη. Ο κ. Κατσιφάρας ανέφερε ότι αντίστοιχα ζητήματα έθεσε και ο  δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, τον οποίο και  ενημέρωσε σε πρόσφατη μεταξύ τους  συνάντηση για το σχεδιασμό της Περιφέρειας, που περιλαμβάνει τη σχολική στέγη, καθώς και τον προγραμματισμό για την ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων.

Σχετικά με τη σχολική στέγη η Περιφέρεια Δυτικής έμπρακτα έχει δείξει το ενδιαφέρον της. Για το λόγο αυτό διαμόρφωσε ειδικό πρόγραμμα τόσο στο ΠΕΠ 2007-2013 όσο και  στο τρέχον ΠΕΠ 2014-2020, μέσω του οποίου έχουν χρηματοδοτηθεί  με  πάνω από 66.000.000 € σχολικά συγκροτήματα στη Δυτική Ελλάδα, εκ των οποίων περισσότερα από 10.700.00 € έχουν διατεθεί για σχολεία του Δήμου Πατρέων,  ενώ  καταβάλλονται προσπάθειες να συμπεριληφθούν  στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα τρεις ακόμη σχολικές μονάδες.

«Στόχος μας ήταν και παραμένει να διεκδικούμε, σχεδιάζουμε, να υλοποιούμε και να παραδίδουμε έργα λειτουργικά και ωφέλιμα για τις τοπικές κοινωνίες» πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Πατρέων, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την συνεργασία η οποία θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα με στόχο την επίτευξη λύσεων. Επεσήμαναν ότι πρόκειται για πάγια αιτήματα,  τα οποία έθεσαν και στο 9ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Δυτικής Ελλάδας.

Εκ μέρους της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πατρέων, στη συνάντηση συμμετείχα η πρόεδρος Φωτεινή Κυπραίου – Συριώτη, ο γεν. γραμματέας Δημήτρης Παρασκευόπουλος, ο αντιπρόεδρος Τίμος Πατρινός και τα μέλη του ΔΣ Χρυσόστομος Οικονόμου και Ιωάννα Αγγελή – Μασσαρά.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διατηρεί στενές σχέσεις με όλους τους φορείς που εμπλέκονται στην Παιδεία και σε αυτήν την κατεύθυνση, ενώνει όλες τις δυνάμεις με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Μέχρι τις 23 Μαρτίου έχουν ευκαιρία χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων για να ασφαλίσουν τα αυτοκίνητά τους ή να διορθώσουν οι ίδιοι λάθη που εμφανίζουν ως ανασφάλιστα αφου ξκινάει άμεσα, από το υπουργείο Οικονομικών και την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ο έλεγχος για όσους από τους ιδιοκτήτες τους, δεν εχουν προστρέξει να το κάνουν.

Όσοι έχουν στην κατοχή τους ανασφάλιστα οχήματα από τιις 23 Μαρτίου και μετά κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμα από 100 έως 250 ευρώ, με αφαίρεση διπλώματος οδήγησης και άδειας.

Από τις 24 Μαρτίου και μετά αρχίζει να τρέχει ο χρόνος που η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα ξεκινήσει ένα νέο γύρο διασταυρώσεων προκειμένου να εντοπίσει τα οχήματα που κυκλοφορούν ανασφάλιστα στους ελληνικούς δρόμους.κυκλοφορίας, αλλά και με ποινικές κυρώσεις.

Το ύψος του χρηματικού προστίμου έχει καθοριστεί σε 100 ευρώ για δίκυκλα οχήματα έως 250 κυβικά εκατοστά, 150 ευρώ για δίκυκλα από 251 κυβικά και άνω, 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και 250 ευρώ για αυτοκίνητα από 1.001 κυβικά και άνω.

Το ύψος του προστίμου θα υπολογίζεται με βάση το είδος και τον κυβισμό του οχήματός τους. Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ κατά το διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και διενεργήθηκε η πρώτη διασταύρωση, οι ασφαλίσεις οχημάτων αυξήθηκαν κατά 510.000 σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αγγίζοντας, για πρώτη φορά, το ιστορικό μέγεθος των 6,26 εκατ. ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα.

Ο κάτοχος του ανασφάλιστου οχήματος αντιμετωπίζει διοικητικές κυρώσεις όπως: αφαίρεση πινακίδων, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας, χρηματικό πρόστιμο και επιπλέον αντιμετωπίζει και ποινικές κυρώσεις.

Στο διαδίκτυο υπάρχει ειδική εφαρμογή του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων που δίνει στους επισκέπτες της την δυνατότητα να ελέγξουν αν το όχημά τους είναι ασφαλισμένο. Η βάση δεδομένων της εφαρμογής είναι και η ίδια που χρησιμοποιεί η ΑΑΔΕ, οπότε αν δεν εμφανίζονται εκεί, πιθανότατα θα ακολουθήσουν πρόστιμα. (δείτε εδώ)

Υποχρέωση ασφάλισης έχουν όλα τα οχήματα με εξαίρεση μόνο όταν το όχημα έχει τεθεί σε ακινησία. Για να θεωρηθεί ότι το όχημα είναι ακίνητο θα πρέπει να έχει υποβληθεί δήλωση ακινησίας στην αρμόδια ΔΟΥ μαζί με την άδεια κυκλοφορία και τις πινακίδες του οχήματος. Σε αντίθετη περίπτωση, κάθε όχημα πρέπει να είναι ασφαλισμένο με την υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης. Αξίζει να σημειωθεί ότι όποια δήλωση ακινησίας γίνει μετά την διασταύρωση των στοιχείων από την ΑΑΔΕ δεν απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου.

Η μετακόμιση ή η μετακίνηση κάποιου στο εξωτερικό δεν τον απαλλάσσει από τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την κατοχή ενός οχήματος, άρα και από την υποχρέωση της ασφάλισης. Και εδώ χρειάζεται να γίνει δήλωση ακινησίας από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη ή κάποιον άλλον που έχει εξουσιοδοτήσει.

Αν ο ιδιοκτήτης του οχήματος έχει αποβιώσει και βρίσκεται σε κυκλοφορία τότε οι κληρονόμοι πρέπει να το έχουν ασφαλισμένο. Αν δεν κάνουν αποδεκτή την κληρονομία θα πρέπει το όχημα να τεθεί σε φορολογική ακινησία με την προσκόμιση στοιχείων κυκλοφορίας του στην ΔΟΥ του θανόντα.

Όσοι λάβουν ειδοποιητήριο για όχημα που έχουν πουλήσει σημαίνει ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταβίβαση. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πάτε στην τροχαία και να μπει το όχημα σε αναγκαστική ακινησία λόγω ανολοκλήρωτης μεταβίβασης. Σημειώνεται πως το όχημα μπαίνει σε ακινησία από ημερομηνία που το γεγονός δηλώνεται στην Τροχαία και όχι από την ημερομηνία που, σύμφωνα με όσα δηλώνει ο πωλητής, διενεργήθηκε η πώληση του οχήματος. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα οχήματα που εμφανίζονται στο όνομα σας από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ στην κατηγορία των Τελών Κυκλοφορίας.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Μέχρι την Δευτέρα 19 Μαρτίου και ώρα 15:30 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις (ΣΟΧ1/2018) για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στο ΟΑΕΔ.

Οι αιτήσεις, σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ, θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην με αρ.πρωτ.11205/14-02-2018 Ανακοίνωση καθώς επίσης και στο αντίστοιχο παράρτημα αυτής.

Η εκτυπωμένη αίτηση υπογεγραμμένη με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είτε θα αποστέλλεται ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή εντός της ανωτέρω προθεσμίας είτε θα κατατίθεται αυτοπροσώπως ή από άλλο νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο στο κτίριο της Διοίκησης ΟΑΕΔΕθνικής Αντίστασης 8, Άλιμος, Τ.Κ.17456 κατά τις εργάσιμες ημέρες και από ώρα 08:00 π.μ. έως 15:30.

Επισημαίνεται ότι η αίτηση συμμετοχής υπογεγραμμένη με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά υποβάλλεται σε σφραγισμένο φάκελο στον οποίο θα πρέπει να αναγράφονται: τα στοιχεία του αιτούντος και ο αριθμός πρωτοκόλλου, με την ένδειξη “Αίτηση για την ανακοίνωση της ΣΟΧ1/2018”.

Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η μη ταχυδρομική αποστολή ή αυτοπρόσωπη κατάθεση της αίτησης και των απαιτούμενων δικαιολογητικών εντός της ορισθείσας προθεσμίας συνεπάγεται την απόρριψη των υποψηφίων.

Για την υποβολή της αίτησης πατήστε εδώ http://ek.oaed.gr/SOXAithseis/

Οι θέσεις αφορούν σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά 478 ατόμων 9/μηνης διάρκειας και όχι πέραν της 31-12-2018 (τετράωρη απασχόληση) για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων καθαριότητας των κτιρίων του Ο.Α.Ε.Δ. εντός του Νομού Αττικής και των Νομών Αιτωλ/νίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Άρτας, Αχαΐας, Βοιωτίας, Δράμας, Δωδεκανήσου, Έβρου, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Ζακύνθου, Ηλείας, Ημαθίας, Ηρακλείου, Θεσπρωτίας Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων, Καβάλας, Καρδίτσας, Καστοριάς, Κέρκυρας, Κιλκίς, Κοζάνης, Κορινθίας, Κυκλάδων, Λακωνίας, Λάρισας, Λασιθίου, Λέσβου, Λευκάδας, Μαγνησίας, Μεσσηνίας, Ξάνθης, Πέλλας, Πιερίας, Πρεβέζης, Ρεθύμνης, Ροδόπης, Σάμου, Σερρών, Τρικάλων, Φθιώτιδας, Φλώρινας, Φωκίδας, Χαλκιδικής, Χανίων και Χίου.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Σοβαρό προβλήματα με την ηλεκτροδότηση αντιμετωπίζει από το πρωί η Πάλαιρος καθώς μια κολώνα στην περιοχή Σκορδοχώρι πήρε φωτιά από τις άσχημες καιρικές συνθήκες.

Με αποτέλεσμα να μείνει όλη η Πάλαιρος χωρίς ρεύμα. Με την παρέμβαση της πυροσβεστικής σβήστηκε η φωτιά ενώ συνεργείο επιχειρεί να αποκαταστήσει τη βλάβη. Μέχρι στιγμής το ρεύμα έχει επανέλθει στο μεγαλύτερο μέρος της Παλαίρου.

Το Σκορδοχώρι και η Παραλία δεν έχουν ακόμα ρεύμα και με τις πρώτες πληροφορίες που έχουμε από τη ΔΕΗ  θα επισκευάσουν τη βλάβη σήμερα μέχρι το απόγευμα καθώς η ζημιά είναι αρκετά μεγάλη.

Πηγή: katounanews.blogspot.gr

 

Την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου αλλάζει η ώρα από χειμερινή σε θερινή, και οι δείκτες του ρολογιού θα γυρίσουν μια ώρα μπροστά

Η μέρα ήδη έχει αρχίσει να μεγαλώνει και ετοιμαζόμαστε σιγά – σιγά όλοι να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μία ώρα μπροστά.

Αυτό θα συμβεί τα ξημερώματα της επόμενης Κυριακής, 25 Μαρτίου.

Στις 03:00 θα γυρίσουμε το ρολόι μας μία ώρα μπροστά (δηλαδή η ώρα θα δείχνει 04:00).

Η ώρα αλλάζει πάντα την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου (μία ώρα μπροστά) και την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου (μία ώρα πίσω).

Πηγή: aftodioikisi.gr

Η κυπριακή αεροπορική εταιρεία TUS Airways: «Τhe Ultimate Schedule» συνεχίζει να αναπτύσσεται, επεκτείνοντας τα δρομολόγια της με νέες απευθείας πτήσεις από τη Λάρνακα προς τρία ελληνικά νησιά: τη Σκιάθο, την Κω και τη Λευκάδα (μέσω του αεροδρομίου του Ακτίου).

Έτσι οι Κύπριοι ταξιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν μερικά από τα πιο δημοφιλή και όμορφα ελληνικά νησιά, απολαμβάνοντας το βολικό πρόγραμμα και την άνεση με τα οποία η TUS Airways έχει γίνει ταυτόσημη.

Τα νέα εποχιακά δρομολόγια από τη Λάρνακα θα ξεκινήσουν στις αρχές Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν το τέλος του Αυγούστου. Η TUS Airways θα προσφέρει δύο πτήσεις την εβδομάδα προς κάθε νησί, κάθε Τρίτη και Σάββατο, και τα νέα δρομολόγια θα προστεθούν στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό απευθείας πτήσεων που η TUS προσφέρει ολόχρονα από τη Λάρνακα προς το Τελ Αβίβ, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρώμη και την Αλεξανδρούπολη.

Οι πτήσεις της εταιρείας στους εν λόγω προορισμούς θα εκτελούνται από τα ιδιόκτητα της τζετ Fokker 70 και Fokker 100. Τα τζετ Fokker θεωρούνται εξαιρετικά αξιόπιστα και γρήγορα αεροπλάνα και -εκτός από την TUS Airways- αποτελούν βασική προτίμηση και αναπόσπαστο κομμάτι του στόλου διεθνώς αναγνωρισμένων αερογραμμών.

Οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται να επισκεφθούν τα τρία πανέμορφα αυτά νησιά κατά τους μήνες του καλοκαιριού μπορούν επίσης να εκμεταλλευτούν την ειδική προσφορά της TUS για τον εορτασμό δύο χρόνων επιτυχούς λειτουργίας και σταθερής ανάπτυξης. Η προσφορά θα τρέξει από τις 16 Μαρτίου μέχρι το τέλος του μήνα και μέσω αυτής η TUS θα παρέχει 5000 εισιτήρια προς/από τους εν λόγω προορισμούς (Σκιάθο, Κω και Λευκάδα) καθώς και προς τα Ιωάννινα και την Αλεξανδρούπολη, στην τιμή των 99 Ευρώ το καθένα για μονή διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων και των φόρων.

Η TUS Airways προσφέρει ένα καινοτόμο μοντέλο αεροπορικών ταξιδιών για τα δεδομένα της περιοχής, με ευέλικτο πρόγραμμα και βολικές ώρες αναχώρησης για τους επιβάτες, νωρίς το πρωί, το μεσημέρι και αργά το βράδυ. Το μήνυμα «Τhe Ultimate Schedule” αποτελεί τη φιλοσοφία της εταιρείας, που στοχεύει να συνδέσει την Κύπρου με τις γειτονικές χώρες στην Ανατολική Μεσόγειο μέσω καθημερινών πτήσεων, προσφέροντας όλες τις ανέσεις σε ανταγωνιστικές τιμές.

Η κεντρική βάση της TUS Airways είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο της Λάρνακας και στα σχέδια της είναι να προσφέρει πτήσεις σε 16 προορισμούς εντός του 2018.

Πηγή: capitaltoday.sigmalive.com

Την αδυναμία των νοικοκυριών να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους καταδεικνύουν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς ΔΕΗ, που παραμένουν σε δυσθεώρητα ύψη παρά τα προγράμματα ρύθμισης.

Ο ειδικός σύμβουλος που έχει αναλάβει τα ληξιπρόθεσμα χρέη του Οργανισμού επεξεργάζεται νέο τρόπο διακανονισμού των οφειλών. Ο νέος τρόπος διακανονισμού, που περιλαμβάνει τις προτάσεις της κοινοπραξίας των εταιρειών με επικεφαλής την Qualco, αποσκοπεί στην αύξηση των εισπράξεων κατά 100 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα.

Η Qualco έχει κατηγοριοποιήσει τους πελάτες της ΔΕΗ με στόχο να κινηθεί στοχευμένα, προτείνοντας διακανονισμούς με βάση το προφίλ του κάθε πελάτη αλλά και αξιοποιώντας στη συνέχεια και στην περίπτωση που δεν υπάρξει ανταπόκριση τη δικαστική οδό για τη διεκδίκηση των οφειλών.

Ο στόχος πάντως είσπραξης 50-100 εκατ. ευρώ για το 2018, σύμφωνα με το in.gr, καταδεικνύει τη δυσκολία διαχείρισης του κρίσιμου αυτού θέματος για την ενίσχυση της ρευστότητας της ΔΕΗ και τη γενικότερη οικονομική της κατάσταση.

Η εταιρεία συμβούλων έχει παραδώσει τις προτάσεις για το πώς θα κλείσουν οι μεγάλες «τρύπες» που έχουν αφήσει οι «μπαταξήδες» στα ταμεία της. O σχεδιασμός για την αντιμετώπιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα πρέπει να παρουσιαστεί έως τον Μάιο στους θεσμούς.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Υπογράφηκε από τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό και τον αναπληρωτή υπουργό, Παύλο Πολάκη,  η έγκριση για την προκήρυξη από τα νοσοκομεία, συνολικά 768 θέσεων ειδικευμένων γιατρών του κλάδου ΕΣΥ.

Οι θέσεις αυτές κατανέμονται ως εξής:

  • 528 στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ). Πρόκειται για νέες θέσεις που δημιουργήθηκαν με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την εύρυθμη λειτουργία των νοσοκομείων.
  • 105 για την κάλυψη αναγκών σε ιατρικό προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία όλης της χώρας
  • 74 προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες που θα προκύψουν από τη μετάθεση γιατρών που έχουν συμπληρώσει 5 χρόνια σε άγονες περιοχές

61 επαναπροκηρύξεις για θέσεις που είχαν αποβεί άγονες.