×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 918

Στη Πλαγιά (Ακτίου Βόνιτσας) συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες. Η συγκέντρωση θα γίνει από την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015, στην πλατεία της Πλαγιάς (έμπροσθεν Φούρνου Λιάλιου) από 10:00 πμ μέχρι 2:00 μμ. 

Τα πράγματα θα σταλούν σε νησιά εισόδου προσφύγων, καθώς και σε άλλα μέρη για την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών.

Πηγή. xiromeronews.blogspot.gr

Πέμπτη, 03 Δεκεμβρίου 2015 16:29

Χάος με τα κρατικά αυτοκίνητα

Ερώτηση προς τους υπουργούς Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Παναγιώτη Κουρουμπλή και Χριστόφορο Βερναρδάκη κατέθεσαν 23 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, με επικεφαλής την τομεάρχη Διοικητικής Μεταρρύθμισης Νίκη Κεραμέως, με αφορμή τα αποτελέσματα ελέγχου που διενεργήθηκε από το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης με αντικείμενο τις μετακινήσεις των κρατικών αυτοκινήτων για το έτος 2015.

Σύμφωνα με το πόρισμα των ελεγκτών, μεταξύ των ευρημάτων εντοπίστηκαν πολλαπλά εικονικά δρομολόγια, καθώς και σπατάλες από τον εφοδιασμό καυσίμων και τη διέλευση διοδίων.

Ενδεικτικά, στο πόρισμα περιγράφεται μεταφορά ακόμα και ατόμων που είχαν αποβιώσει, αυτοκίνητο που διήνυσε 627 χλμ. σε περίπου 40 λεπτά, αλλά και αυτοκίνητο με 129 διελεύσεις διοδίων σε 26 ημέρες, χωρίς να έχει υποβληθεί προβλεπόμενη υπεύθυνη δήλωση διέλευσης διοδίων από τους υπογράφοντες οδηγούς.

Οι βουλευτές ρωτούν μεταξύ άλλων τους αρμόδιους υπουργούς, πώς σκοπεύουν να προχωρήσουν με την απόδοση πειθαρχικών ευθυνών στους εμπλεκόμενους με την υπόθεση υπαλλήλους.

 

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

“Έπειτα από καταγγελίες πολιτών ότι κρατικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης για ιδιωτικές τους μετακινήσεις, το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ) διενήργησε έλεγχο με αντικείμενο τη διαδικασία κίνησης των εν λόγω αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του έτους 2015. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, μεταξύ των ευρημάτων εντοπίστηκαν πολλαπλά εικονικά δρομολόγια κρατικών αυτοκινήτων, καθώς και σπατάλες από τον εφοδιασμό καυσίμων και τη διέλευση διοδίων. Ενδεικτικά, στο πόρισμα περιγράφεται μεταφορά ακόμα και ατόμων που είχαν αποβιώσει, αυτοκίνητο που διήνυσε 627 χλμ. σε περίπου 40 λεπτά, αλλά και αυτοκίνητο με 129 διελεύσεις διοδίων σε 26 ημέρες, χωρίς να έχει υποβληθεί προβλεπόμενη υπεύθυνη δήλωση διέλευσης διοδίων από τους υπογράφοντες οδηγούς. Το πόρισμα των ελεγκτών φέρει στην επιφάνεια στοιχεία που αποκαλύπτουν το μέγεθος της διαφθοράς στη δημόσια διοίκηση και προχωρά στη διατύπωση προτάσεων για την εξυγίανση της κατάστασης, αφού πρώτα αποδοθούν πειθαρχικές ευθύνες για παράβαση καθήκοντος κατά τον ποινικό κώδικα.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, ερωτώνται οι κκ. Υπουργοί:

1. Ως άμεσος πειθαρχικός προϊστάμενος των εμπλεκόμενων με την υπόθεση υπαλλήλων, πώς σκοπεύετε να προχωρήσετε με την απόδοση πειθαρχικών ευθυνών, δεδομένου ότι, σύμφωνα με το ν. 3345/05, όταν σε πόρισμα ελέγχου ελεγκτικού μηχανισμού διαπιστώνεται η διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος, τα αρμόδια όργανα δεσμεύονται για την άσκηση πειθαρχικής δίωξης;

2. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η κατάρτιση του Γενικού Μητρώου Κυκλοφορούντων Κρατικών Οχημάτων, από την υπηρεσία που ασκεί την εποπτεία των κρατικών αυτοκινήτων; Πότε προγραμματίζεται η ολοκλήρωση του;

3. Πώς σχεδιάζετε να ενισχύσετε την αρμόδια υπηρεσία, ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον παρόμοια περιστατικά;”.

Οι Ερωτώντες Βουλευτές:

α/α Ονοματεπώνυμο Εκλογική Περιφέρεια

1 Νίκη Κ. Κεραμέως Επικρατείας

2 Χαράλαμπος Αθανασίου Λέσβου

3 Σάββας Αναστασιάδης Β’ Θεσσαλονίκης

4 Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου Β’ Αθηνών

5 Γεώργιος Βαγιωνάς Χαλκιδικής

6 Κωνσταντίνος Βλάσης Αρκαδίας

7 Μαυρουδής (Μάκης) Βορίδης Αττικής

8 Σοφία Βούλτεψη Β’ Αθηνών

9 Γεώργιος Γεωργαντάς Κιλκίς

10 Αθανάσιος Δαβάκης Λακωνίας

11 Χρίστος Δήμας Κορινθίας

12 Άννα Καραμανλή Β’ Αθηνών

13 Θεόδωρος Καράογλου Β’ Θεσσαλονίκης

14 Ιωάννης Κεφαλογιάννης Ρεθύμνης

15 Γεώργιος Κουμουτσάκος Β΄Αθηνών

16 Ευάγγελος Μπασιάκος Βοιωτίας

17 Βασίλειος Οικονόμου Επικρατείας

18 Νικόλαος Παναγιωτόπουλος Καβάλας

19 Αικατερίνη Παπακώστα- Σιδηροπούλου Β’ Αθηνών

20 Κωνσταντίνος Σκρέκας Τρικάλων

21 Κωνσταντίνος Τζαβάρας Ηλείας

22 Θεόδωρος Φορτσάκης Επικρατείας

23 Μάξιμος Χαρακόπουλος Λαρίσης

Πηγή: news247.gr

Διευκρινίσεις δίνει ο ΟΓΑ για τον τρόπο πληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών α’ εξαμήνου 2015.

Συγκεκριμένα, η πληρωμή μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε κατάστημα τράπεζας ή ΕΛ.ΤΑ., με τις ειδικές ειδοποιήσεις που έχουν αποσταλεί στους ασφαλισμένους, καθώς και μέσω της υπηρεσίας e-banking όλων των τραπεζών. Για τις πληρωμές έχει δοθεί παράταση μέχρι την Τετάρτη 16-12-2015.

Πηγή. aftodioikisi.gr

Σοκαριστικά είναι τα στοιχεία που έρχονται στο φως για τη δολοφονία της ηλικιωμένης και του ανιψιού της στην Αίγινα. Οπως προκύπτει, οι δράστες τους έκαψαν ζωντανούς.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση, ο ή οι δράστης/ες κλώτσησαν την ηλικιωμένη στο κεφάλι αλλά και στον κορμό της με αποτέλεσμα να της σπάσουν τα πλευρά, ενώ χτύπησαν τον ανιψιό της στο κεφάλι. Και οι δυο τους έπεσαν αναίσθητοι. Ο ή δράστης/ες στη συνέχεια μετέφεραν και τα δύο θύματα στο υπνοδωμάτιο, όπου τους έβαλαν φωτιά.

Από την ιατροδικαστική εξέταση δεν προκύπτει ότι τους περιέλουσαν με οινόπνευμα, αλλά ότι ο/οι δράστης/δράστες τους έβαλαν φωτιά στα ρούχα, ενώ ήταν ακόμη ζωντανοί, με αποτέλεσμα να βρουν φριχτό θάνατο από ασφυξία, λόγω των καπνών που εισέπνευσαν.

Το ένα από τα δυο θύματα, μάλιστα, απανθρακώθηκε πλήρως. Το πόρισμα του ιατροδικαστή θα ολοκληρωθεί με τα αποτελέσματα των τοξικολογικών και ιδεολογικών εξετάσεων.

Πηγή: iefimerida.gr

Στο πλαίσιο ευρείας κλίμακας κοινής ευρωπαϊκής αστυνομικής επιχείρησης, συνελήφθησαν συνολικά (22) διακινητές παράτυπων μεταναστών στην Ελλάδα και σε χώρες της Ε.Ε.

Στη χώρα μας η επιχείρηση οργανώθηκε και συντονίσθηκε από τη Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τη EUROPOL, την Υπηρεσία Οργανωμένου Εγκλήματος του Ηνωμένου Βασιλείου (NCA), τη Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάλυσης Πληροφοριών, την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής και τη Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής

Όπως προέκυψε, η εγκληματική οργάνωση αποκόμισε σημαντικά παράνομα κέρδη, τα οποία ανέρχονται περίπου στα 10.000.000 ευρώ.

Μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου αναμένεται η ανακοίνωση από το Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού το Πρόγραμμα «Νεοφυής Επιχειρηματικότητα» συνολικού προϋπολογισμού Δημόσιας Δαπάνης 120 εκατ. €.

Στόχος της δράσης είναι η στήριξη για την ανάπτυξη υγιούς νεοφυούς επιχειρηματικότητας που θα συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

 

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Δυνητικοί δικαιούχοι της δράσης, για την ίδρυση νέας επιχείρησης, είναι φυσικά πρόσωπα που έχουν γεννηθεί πριν την 1.1.1991 ή ενώσεις αυτών, τα οποία:

• είναι άνεργοι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ κατά την υποβολή της αίτησης ή

• ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα και δεν έχουν σχέση μισθωτής εργασίας.

Σε περίπτωση σύστασης εταιρικού σχήματος πρέπει όλοι οι εταίροι να πληρούν τις προϋποθέσεις αυτές.

Εισοδηματικά κριτήρια και για τις δύο κατηγορίες δικαιούχων θα τεθούν στην Πρόσκληση του Προγράμματος.

Οι ενισχυόμενες δραστηριότητες θα πρέπει να αφορούν στους παρακάτω Τομείς Προτεραιότητας του «Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΠΑΝΕΚ):

Αγροδιατροφή / Ενέργεια / Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες / Εφοδιαστική Αλυσίδα / Περιβάλλον / Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) / Υγεία – Φάρμακα / Υλικά – Κατασκευές

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ & ΠΟΣΟΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ

Ύψος επενδυτικών προτάσεων έως 60.000€ με % ενίσχυσης 100% του συνολικού προϋπολογισμού.

 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Η διάρκεια υλοποίησης των εγκεκριμένων έργων ορίζεται σε είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης του επενδυτικού σχεδίου.

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ

• ο αναγκαίος επαγγελματικός παραγωγικός εξοπλισμός σε ποσοστό έως 40% του συνολικού προϋπολογισμού του σχεδίου (εκτός του κόστους της ΕΜΕ),

• το λειτουργικό κόστος της δραστηριότητας (ενοίκια επαγγελματικού χώρου, ασφαλιστικές εισφορές, δαπάνες τρίτων όπως π.χ. ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, φυσικό αέριο, κινητή επαγγελματική τηλεφωνία),

• τα έξοδα φιλοξενίας σε θερμοκοιτίδες για τα 2 πρώτα χρόνια λειτουργίας (παροχή γραμματειακής και διοικητικής υποστήριξης, χρήση εξοπλισμού, εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες -ανάλυση αγοράς, νομικά και λογιστικά θέματα, ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου, θέματα ανθρώπινου δυναμικού, εξειδικευμένες υπηρεσίες εκπαίδευσης /κατάρτισης, ενέργειες δικτύωσης για τη στήριξη των επιχειρηματικών ομάδων, συντονισμό και αξιολόγηση της υλοποίησης, κ.α.),

• οι δαπάνες προβολής και δικτύωσης,

• το κόστος μισθωτής εργασίας (στην περίπτωση πρόσληψης υπαλλήλου) έως μιας ετήσιας μονάδας εργασίας (ΕΜΕ),

• ο γενικός εξοπλισμός (γραφεία, καθιστικά κ.α.),

• οι παρεμβάσεις προσβασιμότητας για ΑΜΕΑ,

• οι αμοιβές τρίτων.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Με 10 νέους συμβασιούχους θα ενισχυθεί το Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας στο πλαίσιο της στελέχωσης των παιδικών σταθμών του.

Το νέο προσωπικό που θα προσληφθεί από τον Ιανουάριο 2016, θα υπογράψει συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, της οποίας η διάρκεια δεν υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών.

Η κατανομή των θέσεων έχει ως εξής:

- Στον Παιδικό Σταθμό Παλαίρου χρειάζονται μία (1) ΔΕ Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων και μία (1) ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού.

- Στον Παιδικό Σταθμό Βόνιτσας χρειάζονται μία (1) ΤΕ Βρεφονηπιοκόμων, μία (1) ΠΕ Νηπιαγωγών μια (1) ΔΕ Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων και δύο (2) ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού.

- Στον Παιδικό Σταθμό Μοναστηρακίου χρειάζονται μία (1) ΔΕ Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων και μία (1) ΔΕ Μαγείρων και

- Στον Παιδικό Σταθμό Κατούνας χρειάζεται μία (1) ΠΕ Νηπιαγωγών.

Να σημειώσουμε ότι οι πεντάμηνες συμβάσεις με τις οποίες απασχολούνταν προσωπικό για να καλυφθούν οι ανάγκες των Δ.Π.Σ. τελειώνουν τέλος Δεκεμβρίου και από το νέο έτος δεν θα υπάρχει προσωπικό για να λειτουργήσουν ομαλά οι Παιδικοί Σταθμοί και επειδή δεν υλοποιήθηκε η πρόσληψη προσωπικού μέσω ΕΣΠΑ θα χρειαστεί προσωπικό κατεπειγουσών αναγκών για να λειτουργήσουν οι σταθμοί.

Πηγή: xiromeronews.blogspot.gr

Απίστευτο, όσο και εξαιρετικά περίεργο, είναι το περιστατικό, το οποίο διερευνούν σήμερα το πρωί οι Αρχές στη Λάρισα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που δημοσιεύει το larissanet.gr άγνωστοι λίγο μετά τις 7 π.μ. πέταξαν τρεις μολότοφ μέσα στις εγκαταστάσεις του 8ου Παιδικού Σταθμού Δήμου Λαρισαίων, στη συνοικία του Αγίου Γεωργίου.

Οι μολότοφ, παρότι έπεσαν μέσα στο κτίριο, δεν προκάλεσαν μεγαλύτερης έκτασης πυρκαγιά και εξ αυτού οι ζημιές είναι περιορισμένες. Στο σημείο έσπευσε ένα όχημα της Πυροσβεστικής, το οποίο δεν χρειάστηκε να επέμβει. Έρευνα για το περιστατικό διενεργούν το Ανακριτικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λάρισας και η Αστυνομία.

Πηγή: larissa.net

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε την Τετάρτη το νομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, το οποίο προβλέπει και το νέο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων.

Παράλληλα, σε αυτό περιγράφεται και το σύστημα με το οποίο θα επιλέγονται οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών του δημοσίου.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο τα κριτήρια για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων θα είναι η γνώση του αντικειμένου ενδιαφέρον και δημιουργικότητα, οι υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά και η αποτελεσματικότητα.

Συστήνεται και τηρείται ηλεκτρονικά από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, στο οποίο εντάσσονται υποψήφιοι/ες για την κάλυψη διοικητικών θέσεων αυξημένης ευθύνης, εφόσον πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Στο Μητρώο εντάσσονται κατόπιν αίτησής τους: Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α΄ και β’ βαθμού, Ανεξαρτήτων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου που κατέχουν το βαθμό Α’, έχουν λάβει στην αξιολόγηση εφόσον εμπίπτουν στις διατάξεις του Μέρους Β’ του παρόντος για δύο συνεχείς περιόδους βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση του 75 και πληρούν τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) Είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου διδακτορικού διπλώματος,

β) Είναι απόφοιτοι/ες της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.),

γ) Είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας,

δ) Έχουν διατελέσει Προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επί τρία (3) τουλάχιστον έτη.

Η εγγραφή στο Μητρώο πραγματοποιείται με την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στη σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή που δημιουργείται για το σκοπό αυτό στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ. Η τήρηση του Μητρώου, αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ. Οι θέσεις των Γενικών Γραμματέων, Αναπληρωτών Γενικών Γραμματέων και Ειδικών Γραμματέων των Υπουργείων της Κυβέρνησης, στελεχώνονται από μέλη του Μητρώου. Ιδίως για τις θέσεις των γενικών γραμματέων προβλέπεται η δημοσίευση προκήρυξης όπου κατατίθενται υποψηφιότητες. Από τις υποψηφιότητες το Ειδικό Συμβούλιο Επιλογής μετά και από την διενέργεια δομημένης συνέντευξης αξιολογεί τις 5 υποψηφιότητες που λαμβάνουν την μεγαλύτερη βαθμολογία εκ των οποίων επιλέγει πλέον ο υπουργός. Η θητεία των νέων γενικών γραμματέων θα είναι τετραετής. 

Οι θέσεις των Προέδρων, Διοικητών/τριών, Διευθυνόντων/νουσών Συμβούλων και όλων των μελών των Διοικήσεων των δημοσίων νομικών προσώπων, των οποίων ο διορισμός διενεργείται από την Κυβέρνηση στελεχώνονται εφεξής, αποκλειστικά με μέλη του Μητρώου καταργούμενης κάθε αντίθετης διάταξης.

Το Ειδικό Συμβούλιο Επιλογής (ΕΣΕ) που συγκροτείται συνεδριάζει, αξιολογεί τα προσόντα των υποψηφίων και υποβάλλει στον αρμόδιο Υπουργό πίνακα με τους πέντε επικρατέστερους υποψηφίους. Για την επιλογή το ΕΣΕ λαμβάνει υπόψη του τα βιογραφικά στοιχεία των υποψηφίων και, κυρίως, τα τυπικά 4 τους προσόντα, το εν γένει επιστημονικό και ερευνητικό έργο τους σε συνάφεια με την προκηρυσσόμενη θέση και την πρότερη συνολικά διοικητική εμπειρία τους.

Εκθεση αξιολόγησης

Η έκθεση αξιολόγησης περιλαμβάνει: Τους τίτλους σπουδών του υπαλλήλου, καθώς και τις δραστηριότητες επιμόρφωσης, συνοπτική περιγραφή του έργου που επιτελέσθηκε από τον αξιολογούμενο, κατά την περίοδο που αξιολογείται, τα  στοιχεία της συμβουλευτικής συνέντευξης, τη βαθμολογία του αξιολογούμενου. Ο τελικός βαθμός της αξιολόγησης προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμολογιών των δύο αξιολογητών. Στην περίπτωση όπου η απόκλιση μεταξύ των δύο αξιολογητών υπερβαίνει τις είκοσι τέσσερις (24) εκατοστιαίες μονάδες, αρμόδια για τη βαθμολόγηση είναι η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 21, στην οποία παραπέμπονται υποχρεωτικά οι σχετικές Εκθέσεις αξιολόγησης.

Τα κριτήρια αξιολόγησης

1. Τα κριτήρια αξιολόγησης των υπαλλήλων όλων των κατηγοριών κατατάσσονται στις εξής διακεκριμένες κατηγορίες: 

ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

1. Διοικητική ικανότητα, επαγγελματική επάρκεια, δυνατότητα εφαρμογής των γνώσεων και της εμπειρίας κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του.

2. Ολοκληρωμένη γνώση του διοικητικού έργου του φορέα (Υπουργείου, αυτοτελούς δημόσιας υπηρεσίας ή ν.π.δ.δ.)

3. Επίδειξη ενδιαφέροντος, ανάπτυξη δεξιοτήτων και αφοσίωση κατά την εκτέλεση των υπηρεσιακών καθηκόντων.

4. Πρωτοβουλία, Καινοτομίες (ιδίως: ανάπτυξη δεξιοτήτων, ιεράρχηση προτεραιοτήτων, οργάνωση κινήτρων στους/στις υφιστάμενους/ες, συντονισμός και προγραμματισμός του έργου).

5. Eκπόνηση σχετικών μελετών, άρθρων ή προτάσεων και βράβευση τέτοιων εργασιών.

6. Ανάληψη ευθυνών και ικανότητα άσκησης πολλαπλών καθηκόντων συναφών προς τη φύση της υπηρεσίας. Ιεράρχηση προτεραιοτήτων, συντονισμός και προγραμματισμός του έργου

IΙ. ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

7. Επικοινωνία και άριστη συνεργασία με συνυπηρετούντες στην ίδια ή άλλη υπηρεσιακή μονάδα, υπαλλήλους

8. Συμπεριφορά προς τους πολίτες σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών τους στα πλαίσια της νομιμότητας.

ΙII. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

9. Ποσοτική και ποιοτική εργασιακή απόδοση (ιδίως: διαχείριση κρίσεων, αναβάθμιση εργασιακού περιβάλλοντος, προστιθέμενη αξία διοικητικού έργου)

10. Βαθμός επίτευξης των στόχων της ατομικής στοχοθεσίας και συμμετοχής στη στοχοθεσία του Τμήματος.

(Στο υπ’ αριθμ. 8 κριτήριο αξιολογούνται μόνο οι υπάλληλοι που λόγω των αρμοδιοτήτων τους έρχονται σε επικοινωνία με το κοινό. Το υπ’ αριθμ. 10 κριτήριο βαθμολογείται, μόνο εφόσον έχουν τεθεί στόχοι για το έτος που αφορά η αξιολόγηση).

Κάθε επί μέρους κριτήριο αξιολόγησης βαθμολογείται από τους αξιολογητές με ένα ακέραιο βαθμό, που κατά την αντικειμενική κρίση αρμόζει στο αντίστοιχο κριτήριο για τον αξιολογούμενο. Η κλίμακα των βαθμών ορίζεται από το 0 έως το 100, με ανώτατο βαθμό τον αριθμό 100 και κατώτατο τον αριθμό 0.

Με βαθμό από 90 έως 100 βαθμολογούνται οι άριστοι υπάλληλοι, οι οποίοι έχουν επιδείξει όλως εξαιρετική απόδοση στα καθήκοντα τους. Ως όλως εξαιρετική επίδοση νοείται η προσφορά έργου υψηλού επιπέδου από τον αξιολογούμενο, από το οποίο προέκυψε σημαντικό όφελος για την Υπηρεσία. Για τη βαθμολογία με βαθμό 90 και άνω απαιτείται η κατάθεση από τους αξιολογητές ειδικής αιτιολογίας της βαθμολογίας αυτής για τα κριτήρια αξιολόγησης, με καταγραφή πραγματικών στοιχείων και δεδομένων που την στοιχειοθετούν και εξετάζεται υποχρεωτικά από την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 21.

Με βαθμό από 75 έως 89 βαθμολογούνται οι πολύ επαρκείς υπάλληλοι, οι οποίοι μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της υπηρεσίας τους, μπορούν να αντιμετωπίσουν κάθε υπηρεσιακό ζήτημα και περιστασιακά μόνο ενδεχομένως να χρειάζονται ελάχιστη υποβοήθηση στο έργο τους.

Με τους βαθμούς 60 έως 74 βαθμολογούνται οι καλοί υπάλληλοι που επιδιώκουν σταθερά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας, αλλά υπολείπονται των παραπάνω κριτηρίων.

Με τους βαθμούς 50 έως 59 βαθμολογούνται οι μη ιδιαίτερα επαρκείς υπάλληλοι, οι οποίοι αποδίδουν κάτω του συνηθισμένου μέτρου και μπορεί να χρειάζονται υποβοήθηση στο έργο τους.

Με τους βαθμούς 40 έως 49 βαθμολογούνται οι μέτριοι υπάλληλοι οι οποίοι κατά κανόνα χρειάζονται υποβοήθηση στο έργο τους.

Με τους βαθμούς 25 έως 39 βαθμολογούνται οι ανεπαρκείς υπάλληλοι.

Με τους βαθμούς 1 έως 24 βαθμολογούνται οι ακατάλληλοι για τη συγκεκριμένη Υπηρεσία υπάλληλοι.

Βαθμολογία κάτω του βαθμού εξήντα (60) πρέπει υποχρεωτικά να αιτιολογείται ειδικά και να θεμελιώνεται σε πραγματικά περιστατικά και αντικειμενικά στοιχεία και δεδομένα του προσωπικού μητρώου του υπαλλήλου, όπως η επιβολή πειθαρχικών ποινών, δυσμενών παρατηρήσεων των προϊσταμένων του ή άλλων αντικειμενικών στοιχείων

Κατά ανάλογη διαδικασία αξιολογούνται και οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων

Συνέντευξη

Πριν από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, ο άμεσα ιεραρχικά προϊστάμενος, ως πρώτος αξιολογητής καλεί τον/την υπάλληλο προκειμένου να συζητήσει μαζί του τρόπους βελτίωσης της απόδοσής του και καλύτερης αξιοποίησης και ανάπτυξης των ικανοτήτων του προς όφελος τόσο του ιδίου όσο και για τη λειτουργία γενικά και την απόδοση της οργανικής μονάδας, στην οποία υπηρετεί. 

Η ημερομηνία της συμβουλευτικής συνέντευξης, καθώς και οι υπογραφές του αξιολογητή και του αξιολογουμένου σημειώνονται σε ειδικό χώρο του εντύπου αξιολόγησης με επισημείωση στην περίπτωση κατά την οποία ο αξιολογούμενος ζήτησε προθεσμία για να υποβάλει τις απόψεις - αντιρρήσεις του.

Πηγή: imerisia.gr