×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 918

Στις 20 Ιανουαρίου 2016 αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία των τμημάτων μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια μετά την έκδοση της σχετικής πρόσκλησης προς τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς για υποβολή αιτήσεων.

Από το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, για το σχολικό έτος 2015-2016, θα επωφεληθούν 61.380 μαθητές Γυμνασίου σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν μαθήματα Γλωσσικής διδασκαλίας (Αρχαία, Νέα), Μαθηματικών, Φυσικής και Χημείας.

Ήδη έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες για τον ορισμό 515 Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας (Σ.Κ.Ε.Δ.) σε όλη την Ελλάδα ενώ για τις ανάγκες υλοποίησης του προγράμματος θα προσληφθούν 1023 εκπαιδευτικοί ειδικότητας ΠΕ02 (Φιλόλογοι), ΠΕ03 (Μαθηματικοί), ΠΕ04.01 (Φυσικοί) και ΠΕ04.02 (Χημικοί) ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι.

Σκοπός του προγράμματος είναι η επανένταξη των μαθητών/τριων στη μαθησιακή διαδικασία και η βελτίωση της απόδοσής τους, η μείωση της μαθητικής διαρροής, η ολοκλήρωση της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης και η δυνατότητα πρόσβασης στη δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας για τους μαθητές Γυμνασίου υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Β/θμια Εκπαίδευση» στους ΑΠ 6, 8 & 9 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020».

Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το 2016 προβλέπει:

Για την Α’ Γυμνασίου: Μαθηματικά 4 ώρες, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 2 ώρες, Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 3 ώρες, Φυσική 1 ώρα, συνολικά 10 ώρες.

Για την Β’ Γυμνασίου: Μαθηματικά 4 ώρες, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 3 ώρες, Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 2 ώρες, Φυσική 2 ώρες, Χημεία 1 ώρα, συνολικά 12 ώρες.

Για την Γ’ Γυμνασίου: Μαθηματικά 4 ώρες, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 3 ώρες, Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 2 ώρες, Φυσική 2 ώρες, Χημεία 1 ώρα, συνολικά 12 ώρες.

Πηγή: schooltime.gr

Τα όσα δραματικά συνέβησαν στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου στις 28 Δεκεμβρίου περιγράφει σε εφημερίδα της Κρήτης η αναισθησιολόγος που συμμετείχε στο χειρουργείο για να αφαιρεθούν τα κρεατάκια από τη Μελίνα Παρασκάκη, η οποία κατέληξε λίγες ώρες αργότερα.

Η γιατρός Νεκταρία Πολάκη δίνει τη δική της εκτίμηση για το τι συνέβη πραγματικά με τη μικρή Μελίνα, ενώ μιλά και για την καταγγελία σε βάρος της για την κλοπή οπιοειδούς ουσίας πριν μερικούς μήνες αλλά και για τη συγγενική της σχέση με τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη.

Μιλώντας στην εφημερίδα της Κρήτης «Πατρίς» και αναφερόμενη στο τραγικό περιστατικό η κυρία Πολάκη τονίζει: «Κάναμε τα πάντα όλοι οι γιατροί για να σώσουμε τη Μελίνα. Ακολουθήσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Δεν τα καταφέραμε. Σας το λέω με πόνο ψυχής. Επιστρέφω στο σπίτι, κοιτάζω τη μικρή μου κόρη και κλαίω γιατί μου θυμίζει το 4χρονο κοριτσάκι που χάθηκε». 

Οι δραματικές στιγμές 
Περιγράφοντας λεπτό προς λεπτό τις δραματικές στιγμές στο χειρουργείο, όταν αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πηγαιει καλά, η ανασθιολόγος που συμμετείχε στην επέμβαση είπε: «Εγινε κανονικά το χειρουργείο, χωρίς πρόβλημα. Ακολουθήσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και όλα τα πρωτόκολλα. Το παιδί ξύπνησε, ανέπνευσε πολύ καλά και την ώρα που φωνάξαμε τον μεταφορέα κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, ότι δεν αναπνέει σωστά. Βάζω τα ακουστικά και την ακούω να κάνει ένα τρομερό βροχόσπασμα. Πέφτει απότομα η πίεσή της από το 13 στο 7 και αρχίζει να έχει βραδυκαρδία. Εκείνη την ώρα ήμασταν στο χώρο μια ακόμη αναισθησιολόγος και 2 χειρουργοί. Αρχισα να ουρλιάζω και να φωνάζω βοήθεια. Τη διασωληνώσαμε και της δώσαμε αδρεναλίνη. Επανήλθε αμέσως. Αποφάσισα ότι δεν πρέπει να την ξυπνήσω αλλά και ότι χρειάζεται μεταφορά στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ. 
Γύρω στις 10 το πρωί επικοινώνησα με την εφημερεύουσα της ΜΕΘ του νοσοκομείου και μου είπε ότι δεν είχε εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο κρεβάτι και να την κρατήσουμε κοιμισμένη για μια ώρα μέχρι να την μεταφέρουμε στο ΠΑΓΝΗ. Ωστόσο, μετά από περίπου μισή ώρα- τρία τέταρτα ξανάκανε το ίδιο επεισόδιο. Βροχόσπασμα. Αμέσως έτρεξαν νεογνολόγοι, παιδίατροι, καρδιολόγοι, ΩΡΛ, 15 άτομα από πάνω της μέχρι να μεταφερθεί στη ΜΕΘ. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε να τη σώσουμε. Σας το λέω με μεγάλο πόνο, γιατί έχω 2 παιδιά και ξέρω τι σημαίνει να χάνεις το παιδί σου. Πηγαίνω σπίτι, κοιτάζω την 3χρονη κόρη μου και κλαίω γιατί μου θυμίζει τη Μελίνα». 

Αλλά λέει η αναισθιολόγος, άλλα είπαν στους γονείς 
Ωστόσο, τα όσα είπε η ανασθιολόγος για το τι συνέβη στο χειρουργείο και τα πρώτα λεπτά μετά από αυτό, δίνουν νέες διαστάσεις στο συμβάν του θανάτου της 4χρονης Μελίνας Παρασκάκη και αυτό γιατί τα όσα περιγράφει διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με εκείνα που περιγράφουν οι γονείς του άτυχου κοριτσιού με βάση τουλάχιστον την ενημέρωση που είχαν από τον χειρουργό. 

Η κυρία Πολάκη υποστηρίζει ότι «το παιδί ξύπνησε μετά το χειρουργείο και μάλιστα ανέπνευσε κανονικά, χωρίς πρόβλημα» ενώ οι γονείς δηλώνουν πως μετά την πάροδο δύο ωρών από την εισαγωγή της μικρής Μελίνας στο χειρουργείο ενημερώθηκαν από τον χειρουργό πως «προσπαθούμε να ξυπνήσουμε το παιδί αλλά δεν ξυπνάει, έκανε δύσπνοια και βρογχόσπασμο», όπως αναφέρει το protothema.gr. 

Ποια τα πιθανά αίτια θανάτου κατά την αναισθιολόγο 
Στην ερώτηση της εφημερίδας «Πατρίς» για το πού οφείλεται ο θάνατος του παιδιού η Νεκταρία Πολάκη αναφέρει: «Το αποδίδουμε, γιατί δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, σε βαρύ αλλεργικό σοκ από κάποιο φάρμακο της αναισθησίας, κάτι όμως που δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε ούτε να προβλέψουμε».

Τι απαντά για την καταγγελία περί κλοπής οπιοειδούς
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πατρίς» σε βάρος της γιατρού εκκρεμεί πειθαρχική δίωξη για κλοπή τον Μάιο πακέτου με πεθιδίνες από το ΠΑΓΝΗ. Για την υπόθεση έχει γίνει ΕΔΕ ενώ η ίδια λέει ότι πήρε τα φάρμακα. 

«Η αλήθεια είναι μία και είναι αυτή που θα σας περιγράψω και έχει κατατεθεί και στην ΕΔΕ» λέει και προσθέτει: «Εχω εργαστεί για 20 και πλέον χρόνια στο ΠΑΓΝΗ και το νιώθω σαν το σπίτι μου. Τον Μάιο είχα πάει να επισκεφθεί μια ξαδέλφη μου που νοσηλευόταν και περνάω από το Αναισθησιολογικό για να ζητήσω κάποιο αναλγητικό φάρμακο, μπουσκοπάν ή κάτι άλλο, γιατί είχα κολικό νεφρού και πονούσα φρικτά. Ολοι έλειπαν στα χειρουργεία, βλέπω μια μεταφορέα και μου λέει, αφού ξέρεις πού είναι πάρε το μόνη σου. Δεν έγινε καμιά διάρρηξη, καμιά κλοπή. Ανοιξα το συρτάρι απλά και πήρα ένα πακέτο πεθιδίνες, όπως θα έπαιρνα ντεπόν και για το θέμα αυτό έχει γίνει όλος αυτός ο χαμός. Είναι τραγικό να σε κατηγορούν για κάτι τόσο σοβαρό, για ναρκωτικά, για κλοπές και για όλα αυτά που λέγονται». 

Η κυρία Pολάκη αναφέρει ακόμη στη συνέντευξή της ότι παίρνει αναλγητικά φάρματα μετά από ένα σοβαρό τροχαίο που είχε και απορρίπτει την οποιαδήποτε σχέση της με ναρκωτικά. 

«Εγώ παίρνω αναλγητικά φάρμακα, γιατί είχα πριν χρόνια ένα σοβαρό τροχαίο. Εμεινα 2 χρόνια στην εντατική και ακόμη αντιμετωπίζω προβλήματα πόνου. Το ότι χρειάζομαι αναλγητικά για να μην πονάω τι σχέση έχει με τα ναρκωτικά; Πεθιδίνες, που είναι αναλγητικά, έχω πάρει 2-3 φορές στη ζωή μου. Στον φάκελο για το πειθαρχικό υπάρχουν καταγεγραμμένα όλα αυτά και η γνωμάτευση ψυχιάτρου ότι δεν είμαι εξαρτημένη από ουσίες και η γνωμάτευση γιατρών ότι μπορώ πολύ καλά να ασκώ την επιστήμη μου. Εχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ από αυτή την ιστορία, γιατί έκανα το λάθος να πάρω μόνη μου φάρμακα για τον πόνο», τονίζει χαρακτηριστικά μιλώντας στην εφημερίδα «Πατρίς». 

«Αν δεν ήμουν ξαδέλφη του Πολάκη, δεν θα γινόταν αυτός ο χαμός». 
Τέλος η ίδια αναφέρεται και στη συγγενική της σχέση με τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη. «Ποτέ δεν μου έχει προσάψει κανείς τίποτα για την δουλειά μου. Εχω καλές σχέσεις με όλους, είμαι συνεπής και ασφαλώς δεν έχω καμία σχέση με ναρκωτικά. Ολος αυτός ο χαμός γίνεται γιατί είμαι πρώτη ξαδέλφη του αναπλ. υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη. Είναι όμως δίκαιο να κατηγορείς τόσο εύκολα έναν άνθρωπο που δεν έχει δώσε ποτέ δικαιώματα μόνο και μόνο γιατί έχει συγγενική σχέση με έναν υπουργό;», λέει... 

Από την πλευρά του ο εκτελών χρέη διοικητή του νοσοκομείου καθηγητής Χειρουργικής Γιώργος Χαλκιαδάκης, μιλώντας στο ΣΚΑΪ ανέφερε ότι «δεν έλαβα υπόψιν μου το βαθμό συγγένειας και δεν με ενδιαφέρει... Αυτά είναι προσωπικά δεδομένα... Έπρεπε να γίνουν αυτά που έπρεπε να γίνουν σύμφωνα με το νόμο. Αν η προκαταρκτική εξέταση αποδείξει κάτι παράτυπο ή παράνομο σαφώς θα γίνει η ΕΔΕ» και συμπλήρωσε πως η ΕΔΕ προηγείται προκαταρκτική εξέταση βάσει της γνωμοδότησης των νομικών συμβούλων.

«Είναι εξαίρετη συνάδελφος που δεν έχει κανένα λόγο να μη δουλεύει» ανέφερε δε ο κ. Χαλκιαδάκης. 

Η ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας
«Θα διερευνηθούν πλήρως οι συνθήκες θανάτου της τετράχρονης Μελίνας» διαβεβαίωνε την Τρίτη το υπουργείο Υγείας, επτά μέρες μετά τον τραγικό θάνατό του κοριτσιού σε επέμβαση ρουτίνας για την αφαίρεση αδενοειδών εκβλαστήσεων («κρεατάκια»).

Σημειώνεται ότι ο Παύλος Πολάκης είχε δηλώσει ότι «είναι πολύ λυπηρό και τραγικό το γεγονός. Να είστε σίγουροι ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει κάνει όλα αυτά που έπρεπε να κάνει, χωρίς να βγαίνει και να διατυμπανίζει τι κάνει, προκειμένου να ερευνηθεί εξονυχιστικά το περιστατικό και να αποδοθούν ευθύνες εκεί που υπάρχουν, αν υπάρχουν». Ωστόσο, δεν είχε κάνει καμία αναφορά στο θέμα της συγγένειάς του με την αναισθησιολόγο. 

Πηγή: iefimerida.gr

«Παράθυρο» για εξαίρεση των ακριτικών νησιών που έχουν πληγεί από το μεταναστευτικό και προσφυγικό ρεύμα από την κατάργηση του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ άνοιξε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφωνας Αλεξιάδης, στη Βουλή.

Πρόκειται κυρίως για την Λέσβο, την Χίο, την Κω, τη Σάμο και τη Χίο που καθημερινά δέχονται χιλιάδες μετανάστες και Σύριους πρόσφυγες από τα παράλια της Τουρκίας και σύμφωνα με τον υπουργό μελετάται η εξαίρεση από την επερχόμενη αύξηση του ΦΠΑ, τον ερχόμενο Ιούνιο. Ειδικότερα, ο κ. Αλεξιάδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Σεβαστάκη, είπε πως υπάρχει «πρόβλημα με το ΦΠΑ κάποιων νησιών».

Πηγή: aftodioikisi.gr

Αναπόφευκτη θεωρείται η μείωση των επικουρικών συντάξεων πάνω από τα 170 ευρώ, παρά το ότι η κυβέρνηση θα δώσει μάχη με τους δανειστές, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να βρεθούν από αλλού περίπου 250 εκατ. ευρώ.

Προβληματική θεωρείται και η απόδοση του μέτρου της αύξησης των εισφορών για τις επικουρικές συντάξεις, παρά το ότι εργοδότες και κυβέρνηση κατέληξαν σε μια κατ' αρχήν συμφωνία. Σύμφωνα με υπολογισμούς, η αύξηση των εισφορών κατά 1,5 ποσοστιαία μονάδα (1% + 0,5%), μπορεί να αποδώσει περίπου 350 εκατ. ευρώ άρα αν τελικά "περάσει" η γραμμή των "σκληρών" εργοδοτών (ΣΕΒ και ΣΕΤΕ) για αύξηση κατά 1 μονάδα (0,5% + 0,5%), τότε είναι προφανές ότι θα πρέπει να βρεθούν από αλλού περίπου 100- 120 εκατ. ευρώ.

Περιμένουν την απάντηση των δανειστών για την αύξηση των εισφορών

Κι ενώ αναμένεται η επίσημη απάντηση των δανειστών, ειδικά στο θέμα της αύξησης των εισφορών και των νέων ποσοστών αναπλήρωσης, ξεκίνησαν ήδη τα... μερεμέτια. Μετά από τις έντονες αντιδράσεις των εμπόρων και των ελευθέρων επαγγελματιών για το νέο σύστημα υπολογισμού των εισφορών τους, στήθηκε άτυπη τριμερής επιστημονική ομάδα (εργοδοτικές οργανώσεις, υπουργείο Εργασίας, Μέγαρο Μαξίμου), η οποία θα πρέπει να καταλήξει ως την προσεχή Τετάρτη- δηλαδή πριν από το κρίσιμο Eurogroup της Πέμπτης- στις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα αλλάξει το ποσοστό του 20% επί του καθαρού εισοδήματος, αλλά το κριτήριο του 10πλάσιου επί του κατώτατου μισθού ως μίνιμουμ και μάξιμουμ εισφορών. Επί της ουσίας, θα αναζητηθεί μια κλιμάκωση (π.χ. 5πλάσιο) ανάλογα με το ύψος του εισοδήματος.

Νευρική κρίση για εμπόρους και επαγγελματίες

Οι παρεμβάσεις κρίνονται επιβεβλημένες, αφού δημιουργούνται απίστευτες στρεβλώσεις και επιβαρύνσεις, που προκάλεσαν νευρική κρίση σε περίπου 700 χιλιάδες εμπόρους και επαγγελματίες.

Σήμερα, οι εισφορές σε μηνιαία βάση φτάνουν ως τα 709 ευρώ, ποσό που ήδη θεωρείται μεγάλο λόγω κρίσης. Με το σύστημα, οι εισφορές θα εκτιναχθούν ως τα 1.579 ευρώ!

Για παράδειγμα, έμπορος με εισόδημα 30.000 ευρώ (12ετία), επιβαρύνεται σήμερα με εισφορές 4.471 ευρώ ετησίως. Με το νέο σύστημα, οι εισφορές του θα φτάσουν στις 8.085 ευρώ, δηλαδή θα αυξηθούν κατά 81%. Άλλος έμπορος με εισόδημα 60.000 ευρώ, που βρίσκεται στο κατώφλι της σύνταξης, επιβαρύνεται σήμερα με εισφορές 7.268 ευρώ ετησίως. Με το νέο σύστημα, οι εισφορές του θα εκτιναχθούν στις 16.170 ευρώ, δηλαδή 122% πιο ψηλά!

Διορθώσεις στα «μπλοκάκια»

Διορθώσεις θα γίνουν και για τα αποκαλούμενα "μπλοκάκια", δηλαδή για όσους αντιμετωπίζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά στην πραγματικότητα είναι μισθωτοί. Με επίσημη ανακοίνωση του το υπουργείο Εργασίας προανήγγειλε παρεμβάσεις, όχι όμως εξαίρεση τους από το νέο σύστημα εισφορών. Ας δούμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Νέος επιτηδευματίας με εισόδημα 18.000 ευρώ, έχει σήμερα εισφορές 3.347 ευρώ, που δύσκολα μπορεί να εξυπηρετήσει, εξ ου και η μεγάλη αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών. Με το νέο σύστημα, οι εισφορές του θα σκαρφαλώσουν στις 4.851 ευρώ. Αν συνυπολογίσει, μάλιστα, κανείς τις φορολογικές του επιβαρύνσεις, φτάνει στις 10.307 ευρώ κι αυτό σημαίνει ότι χάνει πάνω από το 57% του εισοδήματος του.

Πηγή: iefimerida.gr

Παρασκευή, 08 Ιανουαρίου 2016 11:24

Χαλαρώνουν τα capital controls

Περαιτέρω χαλάρωση των capital controls με απόφαση του Ευκλείδη Τσακαλώτου που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Oι αλλαγές αφορούν κυρίως αποπληρωμές και πληρωμές και η χωρίς περιορισμό ανάληψη για μέλη αποστολών διπλωματικών και προξενικών αρχών.

1. Απαγορεύεται η πρόωρη, μερική ή ολική, εξόφληση δανείου σε πιστωτικό ίδρυμα με εξαίρεση:

α) την αποπληρωμή με μετρητά ή έμβασμα από το εξωτερικό,

β) την αποπληρωμή μέσω χορήγησης νέου δανείου, με σκοπό την αναδιάρθρωση, υπό την προϋπόθεση ότι το ποσό του νέου δανείου είναι ίσο τουλάχιστον με το ποσό του ανεξόφλητου κεφαλαίου του αρχικού δανείου, και

γ) την αποπληρωμή στεγαστικού δανείου με σκοπό την πώληση του ακινήτου, το οποίο προς εξασφάλιση του δανείου βαρύνεται με εμπράγματη ασφάλεια, υπό την προϋπόθεση ότι το αίτημα για την εξόφληση του δανείου συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του πωλητή ότι θα προσκομίσει στο πιστωτικό ίδρυμα το συμβόλαιο της αγοραπωλησίας του ακινήτου το αργότερο εντός μηνός από την κατά τα ανωτέρω πρόωρη εξόφληση του δανείου. Τυχόν απαιτούμενες λεπτομέρειες σχετικά με την ακολουθούμενη διαδικασία και τους επιμέρους, ειδικότερους όρους εφαρμογής της παρούσας διάταξης δύναται να καθορίζει με απόφαση της η Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών».

2. Η ανάληψη μετρητών αποκλειστικά και μόνον για πληρωμή εισφορών, παραβόλων, γραμματίων, δικαστικών ενσήμων και τελών απογράφου, που σχετίζονται με την άσκηση και την εκδίκαση ενδίκων βοηθημάτων και μέσων ή με την καταβολή πάσης φύσεων εγγυοδοσιών ή χρηματικού ποσού από μετατροπή στερητικής της ελευθερίας ποινής, εφόσον οι ανωτέρω πληρωμές δεν δύναται να διενεργηθούν με έκδοση τραπεζικής επιταγής ή με μεταφορά πίστωσης μέσω των πιστωτικών ιδρυμάτων, αλλά μόνο με μετρητά.

Η αναγκαιότητα της ανάληψης του συγκεκριμένου ποσού μετρητών αποδεικνύεται με βεβαίωση του πληρεξουσίου δικηγόρου αναφορικά με την ενέργεια στην οποία θα προβεί, απόσπασμα απόφασης, διάταξη, καθώς και κάθε άλλο σχετικό έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η αιτία καταβολής».

3. Η χωρίς περιορισμό ποσού ανάληψη μετρητών, καθώς και η αποστολή εμβασμάτων στο εξωτερικό, έως του ποσού των 5.000 ευρώ μηνιαίως από έναν, ανά δικαιούχο, τραπεζικό λογαριασμό από τα μέλη των διπλωματικών αποστολών και των έμμισθων προξενικών αρχών, καθώς και τους υπαλλήλους των αναφερόμενων στην παρ. 16 της παρούσας διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών, οι οποίοι εξομοιώνονται με τα μέλη των διπλωματικών αποστολών, κατόπιν επίδειξης της ειδικής ταυτότητας που τους εκδίδει το Υπουργείο Εξωτερικών».

Διαβάστε το ΦΕΚ

Πηγή: iefimerida.gr

Μια γυναίκα με ελβετική και αιγυπτιακή υπηκοότητα συνελήφθη στον Έβρο, ενώ κατευθυνόταν μαζί με το τετράχρονο παιδί της στην Τουρκία, με τελικό προορισμό τη Συρία, όπου σχεδίαζε να ενταχθεί στο Ισλαμικό Κράτος για να πολεμήσει.

Δικάστηκε και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερη, ωστόσο παρέμεινε εγκλωβισμένη στον μεθοριακό σταθμό των Κήπων, αυτήν τη φορά χωρίς το ηλικίας τεσσάρων χρόνων παιδί της.

Η γυναίκα είχε επιχειρήσει να βγει από την Ελλάδα, μέσω του μεθοριακού σταθμού των Κήπων, πλην όμως συνελήφθη, καθώς εκκρεμούσε εναντίον της ένταλμα της Ιντερπόλ, μετά τη μήνυση που είχε υποβάλλει στην Αίγυπτο ο μεγαλοεπιχειρηματίας, εν διαστάσει πιθανότατα, σύζυγός της, ότι απήγαγε το παιδί τους και κατευθυνόταν στη Συρία για να ενταχθεί και να πολεμήσει στο πλευρό του Ισλαμικού Στρατού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ίδια φέρεται να παραδέχθηκε στους αστυνομικούς ότι είχε προορισμό τη Συρία, όπου σχεδίαζε να φέρει στον κόσμο και άλλα παιδιά για να «γίνουν μαχητές του Αλλάχ». Κατά τις ίδιες πληροφορίες, είπε ακόμα ότι έφτασε παράνομα με «σαπιοκάραβο» στην Κρήτη, και από εκεί με πλοίο της γραμμής στην Αθήνα, για να προωθηθεί στη συνέχεια στον Εβρο, με σκοπό να δοκιμάσει να περάσει στην Τουρκία και από εκεί στη Συρία.

Στην Αλεξανδρούπολη, εν τω μεταξύ, έφτασε από την Αίγυπτο και ο σύζυγός της, ο οποίος, με απόφαση του τοπικού δικαστηρίου, παρέλαβε προσωρινά το παιδί, ενώ η ίδια κρατούνταν στο αστυνομικό τμήμα. Κατά την ακροαματική διαδικασία, ο πατέρας κατέθεσε ότι από καιρό η σύζυγός του σχεδίαζε τη μετάβασή της στη Συρία μαζί με το παιδί τους, και μάλιστα ο ίδιος είχε καταγγείλει στις αρχές της χώρας του τη φυγή της, με αποτέλεσμα να εκδοθεί ένταλμα από την Ιντερπόλ. Μολονότι η ίδια είχε καταθέσει αρχικά στους αστυνομικούς ότι προορισμός της ήταν η Συρία και ο Ισλαμικός Στρατός, για λόγους ευνόητους στο δικαστήριο το αρνήθηκε. Καθώς, μετά την παραχώρηση της προσωρινής επιμέλειας του παιδιού στον πατέρα, δεν στοιχειοθετείτο αδίκημα, η Αιγυπτιοελβετίδα αφέθηκε ελεύθερη. Ακολούθως μετέβη στους Κήπους για να συνεχίσει το ταξίδι της στην Τουρκία, πλην όμως υπήρξαν γραφειοκρατικά εμπόδια και έτσι παρέμενε έως αργά το βράδυ στο τελωνείο. Δεν είναι ωστόσο βέβαιον ότι θα της επιτρέψουν την είσοδο οι τουρκικές αρχές, μετά την καταγγελία του συζύγου στο δικαστήριο για σχέδιο εμπλοκής της στον Ισλαμικό Στρατό.

Πηγή: kathimerini.gr

Στην περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πρόκειται να παρουσιάσει το νέο νομοσχέδιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Βαγγέλης Αποστόλου. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το xanthipress.gr, ο υπουργός θα πραγματοποιήσει περιοδεία στην περιοχή και θα παρουσιάσει το νέο νομοσχέδιο από την Καβάλα.

Πιο αναλυτικά το νομοσχέδιο προβλέπει τα εξής:

1. Ξεκαθάρισμα και εξυγίανση της υφιστάμενης κατάστασης στον συνεταιριστικό χώρο

Δημιουργία του Εθνικού Μητρώου των ΑΣ, της Ελεγκτικής αρχής και του σώματος Επιθεωρητών στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Δημιουργία νομικών διατάξεων ευνοϊκών για τις συγχωνεύσεις αγροτικών συνεταιρισμών, τη λύση του συνεταιρισμού εάν το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων του καταστεί κατώτερο από το 1/5 του συνεταιριστικού κεφαλαίου και τη μίσθωση περιουσιακών στοιχείων ΑΣ σε άλλον ΑΣ εάν διατελεί σε κατάσταση εκκαθάρισης

2. Διευκόλυνση για τη σύσταση νέου Αγροτικού Συνεταιρισμού

Απλούστευση της διαδικασίας έγκρισης του συνεταιρισμού από το Ειρηνοδικείο

Μείωση του αριθμού των απαιτούμενων μελών του Α.Σ. σε 10 φυσικά ή νομικά πρόσωπα

Κατάργηση του προσδιορισμού υποχρεωτικού ελάχιστου συνεταιριστικού κεφαλαίου, καθώς πλέον ο προσδιορισμός θα γίνεται από το καταστατικό.

3. Διευκόλυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης του Αγροτικού Συνεταιρισμού

Δυνατότητα και άλλων νομικών προσώπων να γίνουν μέλη του συνεταιρισμού με μία μερίδα όπως και τα φυσικά πρόσωπα

Καθιέρωση της προαιρετικής μερίδας χωρίς δικαίωμα ψήφου, ως δυνατότητας επένδυσης στον συνεταιρισμό και από τρίτους

Υποχρέωση του μέλους να παραδίδει τη παραγωγή του και να προμηθεύεται τα εφόδιά του από τον συνεταιρισμό

Δυνατότητα διορισμού Γενικού Διευθυντή σε συνεταιρισμούς με κύκλο εργασιών άνω του 1.000.000 ευρώ.

Σύνταξη προγράμματος δράσης και ανάπτυξης από το Δ.Σ.

Θέσπιση νέων υποχρεώσεων στα μέλη, όπως της αποχής από δραστηριότητες ανταγωνιστικές με εκείνες του ΑΣ ή από πράξεις που μπορούν να βλάψουν τα συμφέροντά του, της εχεμύθειας κ.λπ.

4. Αυστηρός έλεγχος της λειτουργίας των Αγροτικών Συνεταιρισμών

Καθορισμός αυστηρού πλαισίου με παρουσία δικαστικών ή δικηγόρων κατά τη διαδικασία της ψηφοφορίας για την εκλογή μελών του ΔΣ. Θέσπιση σταυρών προτίμησης στα 2/5 του αριθμού των μελών του ΔΣ.

Δημιουργία στα όργανα της διοίκησης, του θεσμού του Εποπτικού συμβουλίου με σκοπό να ελέγχει τις πράξεις του ΔΣ. Δυνατότητα του Εποπτικού Συμβουλίου να καλεί Γενική Συνέλευση για σοβαρό λόγο.

Χορήγηση μόνο εξόδων κίνησης, διαμονής εκτός έδρας και εξόδων παράστασης στις συνεδριάσεις του ΔΣ. Καταργούνται οι αμοιβές των μελών του ΔΣ.

Η απαγόρευση κατάληψης δημόσιας αιρετής θέσης από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου των συνεταιρισμών, πριν παρέλθουν 3 χρόνια από την εκλογή τους σε θέση μέλους του ΔΣ

Θέσπιση νέων δικαιωμάτων των μελών, όπως της συμμετοχής στη συνεταιριστική εκπαίδευση, της ενημέρωσης σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους και την πορεία των υποθέσεων και την οικονομική κατάσταση του ΑΣ και το δικαίωμα της λήψης αντιγράφων για όλα τα θέματα λειτουργίας του συνεταιρισμού.

5. Αλλαγή στη δομή του συνεταιριστικού κινήματος σε Περιφερειακό και Εθνικό επίπεδο

Δυνατότητα δημιουργίας Περιφερειακών Αγροτικών Συνεταιρισμών είτε Εθνικών Αγροτικών Συνεταιρισμών, σε κλαδικό επίπεδο, μέλη των οποίων είναι οι τοπικοί Αγροτικοί Συνεταιρισμοί

Δυνατότητα συγκρότησης ιδεολογικής συνεταιριστικής οργάνωσης σε εθνικό επίπεδο, με μέλη τοπικούς ή περιφερειακούς συνεταιρισμούς. Για να αναγνωρίζεται από την πολιτεία ως η οργάνωση που εκπροσωπεί τους συνεταιρισμένους αγρότες οφείλει να έχει ως μέλη της τουλάχιστον το 50% των οργανώσεων που είναι εγγεγραμμένες στο Εθνικό Μητρώο.

Κατάργηση της χρηματοδότησης από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης των δευτεροβαθμίων και των τριτοβαθμίων συνεταιριστικών οργανώσεων.

6. Καθορισμός του πλαισίου των Διεπαγγελματικών Οργανώσεων

Με το νομοσχέδιο καθορίζεται το πλαίσιο λειτουργίας των Διεπαγγελματικών Οργανώσεων που είναι η σύνδεση εκπροσώπων όλων των φορέων που δραστηριοποιούνται στον αγροτικό τομέα.

7. Δημιουργία Πλαισίου για τη δημιουργία Ομάδων και Οργανώσεων Παραγωγών

Το νομοσχέδιο προβλέπει την ίδρυση συγκροτημένων ομάδων με σκοπό να δημιουργηθεί η απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή για τη συγκέντρωση και την προώθηση της παραγωγής συγκεκριμένων προϊόντων, όπως οι Ομάδες Παραγωγών, οι Οργανώσεις Παραγωγών και οι Ενώσεις Οργανώσεων Παραγωγών.

8. Ίδρυση Ομάδων Διαχείρισης και Προστασίας Προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ

Για την διαφύλαξη των ιδιαιτεροτήτων των προϊόντων Ονομασίας Προέλευσης δίνεται η δυνατότητα ίδρυσης Ομάδων Διαχείρισης και Προστασίας Προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ

9. Ενίσχυση της συνεταιριστικής εκπαίδευσης

Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται η δημιουργία του Ταμείου Συνεταιριστικής Εκπαίδευσης

10. Δημιουργία των Αγροδιατροφικών Συμπράξεων σε επίπεδο Περιφέρειας

Οι Αγροδιατροφικές Συμπράξειςδημιουργούνται με πρωτοβουλία των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων, με σκοπό την ανάδειξη, προβολή και προώθηση των διατροφικών προϊόντων που παράγονται στα διοικητικά όρια της κάθε Περιφέρειας.

11. Θέσπιση Συμβάσεων μελλοντικής πώλησης αγροτικών προϊόντων

Δημιουργείται το νομικό πλαίσιο για τη προστασία της τιμής των αγροτικών προϊόντων μέσω των Συμβάσεων μελλοντικής πώλησης αγροτικών προϊόντων που είναι ιδιωτικές γραπτές συμβάσεις βεβαίας χρονολογίας και αφορούν τη μελλοντική πώληση αγροτικών προϊόντων από τους ΑΣ για λογαριασμό των μελών τους.

12. Δημιουργία Ενιαίας Ψηφιακής Βάσης για την ιχνηλασιμότητα των συνεταιριστικών προϊόντων

Για την προστασία της ποιότητας και της επωνυμίας των συνεταιριστικών προϊόντων θεσπίζεται η δημιουργία της Ενιαίας ψηφιακής Βάσης για την ιχνηλασιμότητα των συνεταιριστικών προϊόντων

13. Δημιουργία Φορέα Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας

Με το νομοσχέδιο προβλέπεται η δημιουργία φορέα με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «Διαχείριση Ακινήτων, Γαιών, Εξοπλισμών και Προϊόντων » (ΔΙΑΓΕΠ ΑΕ) με σκοπό την αξιοποίηση της ακίνητης δημόσιας αγροτικής περιουσίας. Για την εξυπηρέτηση των σκοπών της, η ΔΙΑΓΕΠ ΑΕ μπορεί να καταγράφει, να διαχειρίζεται και να ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα προς όφελος των νέων αγροτών και των οργανώσεων τους.

Πηγή: agronews.gr

Παρασκευή, 08 Ιανουαρίου 2016 09:11

Οι… δουλευταράδες του ελληνικού ίντερνετ

Ο Ανδρέας Γραμμάτης και ο Cezary Szandecki ανήκουν στη γενιά των τριαντάρηδων που αποφάσισαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στον χώρο της επιχειρηματικότητας.

«Έστιψαν» το μυαλό τους, διαπίστωσαν ένα κενό στην αγορά και αποφάσισαν να εργαστούν σκληρά για να το καλύψουν. «Η ιδέα μας γεννήθηκε στις αρχές του 2013 από πέντε φίλους, όταν διαπιστώσαμε ότι αρκετοί γνωστοί και φίλοι μας πάσχιζαν να βρουν τον κατάλληλο επαγγελματία για την κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών», μου εξηγεί ο Ανδρέας.
Φτάνοντας στην παραδοχή πως το παραδοσιακό μοντέλο του «ρωτάω ένα φίλο μου» είναι αναποτελεσματικό και πως η εύρεση μέσω Google και άλλων μηχανών αναζήτησης αποτελεί μια χαοτική και χρονοβόρα διαδικασία, ήταν σαφές γι’ αυτούς πως ο τρόπος αναζήτησης και εύρεσης επαγγελματία έπρεπε να αλλάξει. Έτσι, η πρώτη έκδοση του Douleutaras.gr βγήκε στον «αέρα» τον Νοέμβριο του 2013, ως ένα πρότζεκτ το οποίο θα επέτρεπε σε πελάτες και επαγγελματίες να βρουν ο ένας τον άλλο άμεσα και χωρίς ενδιάμεσους.«Παρά τη δυναμική της αρχικής έκδοσης του Douleutaras.gr, γρήγορα συνειδητοποιήσαμε πως η υπηρεσία μας θα έπρεπε να εξελιχθεί περαιτέρω προκειμένου να μπορούμε να εξυπηρετούμε ακόμα πιο γρήγορα και αξιόπιστα όλους μας τους χρήστες, πελάτες και επαγγελματίες», συνεχίζει ο Cezary. Έτσι, λήφθηκε η απόφαση να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο, με εμπλουτισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες. «Παίρνοντας ώθηση από την απήχηση που είχε η υπηρεσία, προχωρήσαμε στον εκσυγχρονισμό της πλατφόρμας και τον Μάρτιο του 2015 λανσαρίστηκε το πλήρως ανανεωμένο Douleutaras.gr».
Έκτοτε, έχουν εξυπηρετήσει πάνω από 10.000 πελάτες σε 78 επαγγελματικές κατηγορίες. Σήμερα, το Douleutaras.gr είναι μια υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα εύρεσης του κατάλληλου επαγγελματία για μια γκάμα καθημερινών και επαγγελματικών υπηρεσιών. Απευθύνεται σε ανθρώπους που αναζητούν τον κατάλληλο επαγγελματία για ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών υπηρεσιών, όπως: Οικιακός και Επαγγελματικός Καθαρισμός, Ηλεκτρολογικές και Υδραυλικές εργασίες, Επισκευή ηλεκτρονικών και οικιακών συσκευών, Τεχνικές εργασίες, Ανακαινίσεις, Ψυκτικές εργασίες, Μετακομίσεις, Πιστοποιητικά για το σπίτι, Προγραμματισμός, Digital Marketing και Γραφιστικές υπηρεσίες. Σύντομα θα προστεθούν και πολλές άλλες, όπως Νομικές υπηρεσίες, Διοργάνωση γάμων, Υπηρεσίες ομορφιάς, Εκμάθηση, κλπ. Παράλληλα, απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους, αυξάνοντας τον όγκο εργασιών που εξυπηρετούν καθημερινά, καθώς και το πελατολόγιό τους.

Στόχος τους τώρα είναι να προσθέσουν επιπλέον λειτουργίες στην πλατφόρμα τους, που θα επιτρέψουν σε ένα πελάτη να βρίσκει ακόμα πιο γρήγορα και αξιόπιστα τον κατάλληλο γι’ αυτόν επαγγελματία. «Παράλληλα, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό “σπίτι” για κάθε επαγγελματία το οποίο θα του επιτρέψει να διαχειρίζεται εύκολα και αποτελεσματικά το πελατολόγιό του και να προσαρμόζει τους ρυθμούς της εργασίας του στις δικές του ανάγκες». Ο λόγος στον Ανδρέα και τον Cezary.

Πόσο δύσκολος είναι ο χώρος στον οποίο απευθύνεστε;
Ο χώρος στον οποίο απευθυνόμαστε είναι σύνθετος και με πολλές προκλήσεις. Κάθε πελάτης που εμπιστεύεται την εργασία του στην υπηρεσία μας, αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα -μικρό ή μεγάλο- το οποίο εμείς καλούμαστε να επιλύσουμε άμεσα και αποτελεσματικά. Για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση, είναι απαραίτητο η υπηρεσία μας να απαρτίζεται από μία αρκετά μεγάλη ομάδα επαγγελματιών, οι οποίοι παράλληλα να διαθέτουν και τις απαιτούμενες ικανότητες για να εξυπηρετούν τους πελάτες μας με συνέπεια και αξιοπιστία. Αυτό το πετυχαίνουμε με τη συνεχή αναζήτηση, αξιολόγηση και διαχείριση των επαγγελματιών που εντάσσονται στο Douleutaras.gr.
Ταυτόχρονα, επιβεβαιώνουμε πως κάθε εργασία που αναρτάται έχει σαφείς προδιαγραφές, και δίνει στον κάθε επαγγελματία επαρκείς πληροφορίες για να μπορέσει να κρίνει εάν είναι σε θέση να την εξυπηρετήσει. Αυτή τη στιγμή η ομάδα των επαγγελματιών μας αποτελείται από 450 επαγγελματίες-συνεργάτες, με τη συμβολή των οποίων προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Παράλληλα, ο αλγόριθμος που έχουμε κατασκευάσει και συνεχώς εξελίσσουμε μας επιτρέπει να αντιστοιχούμε μία συγκεκριμένη εργασία σε μία συγκεκριμένη περιοχή με τον κατάλληλο επαγγελματία και να διασφαλίζουμε τη δυνατότητα εκτέλεσής της εντός δύο ωρών.

Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;
Η εταιρεία μας προσφέρει κάτι καινοτόμο, συνεπώς δεν θεωρούμε πως υπάρχουν άμεσοι ανταγωνιστές. Οι βασικοί μας άξονες πάντως είναι οι εξής:
Το μοντέλο λειτουργίας μας, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε χρειάζεται κάποιον ελεύθερο επαγγελματία για την εργασία ή το project του να αναθέσει την αναζήτηση του σε εμάς έτσι ώστε να μπορέσει να εξυπηρετηθεί άμεσα και αποτελεσματικά.
Η ανταπόκρισή μας σε κάθε αίτημα είναι ταχύτατη. Κατά μέσο όρο, κάθε πελάτης εξυπηρετείται από έναν εξειδικευμένο επαγγελματία σε λιγότερο από δύο ώρες.
Όλοι οι επαγγελματίες που συμμετέχουν στην υπηρεσία μας λαμβάνουν αξιολογήσεις για τις εργασίες που εκτελούν, στοιχείο το οποίο διασφαλίζει πως ο πελάτης μας γνωρίζει εκ των προτέρων τα χαρακτηριστικά κάθε υποψήφιου επαγγελματία και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.
Δίνουμε τεράστια προσοχή στην ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουμε σε πελάτες και επαγγελματίες. Καθημερινά, εξυπηρετούμε εκατοντάδες κλήσεις στο τηλεφωνικό μας νούμερο, 801 300 3081, τόσο από πελάτες όσο και από επαγγελματίες. Σύντομα θα αυξήσουμε και το ωράριο λειτουργίας μας έτσι ώστε να εξυπηρετούμε και το σαββατοκύριακο.
Αντιμετωπίζουμε τον κάθε επαγγελματία ως συνεργάτη. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε ουσιαστικές σχέσεις με τον κάθε επαγγελματία ξεχωριστά, το οποίο εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε πελάτη.

Πηγή: protothema.gr

Πέμπτη, 07 Ιανουαρίου 2016 16:31

Περιορισμοί στις 100 δόσεις

Βασιλικότερος του βασιλέως αποδείχθηκε ο απελθών, πλέον, Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Γ. Μπάκας, αφού σε μια από τις τελευταίες υπογραφές του φρόντισε να ανάψει «φωτιές» στους φορολογούμενους που είναι στη ρύθμιση των 100 δόσεων, αλλά σκέπτονται να εντάξουν και τις οφειλές του 2016 στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων.

Στην πραγματικότητα οι εν λόγω φορολογούμενοι λογάριασαν χωρίς το. ξενοδόχο, καθώς ο πρώην ΓΓΔΕ συμπληρώνοντας. ερμηνευτικά τον τελευταίο εφαρμοστικό μνημονιακό νόμο του περασμένου Νοεμβρίου, αποκλείει από την πάγια ρύθμιση ένα μεγάλο όγκο υπόχρεων με μικρές οφειλές! Τι λέει η επίμαχη διάταξη της Απόφασης Μπάκα; 
«Η ρύθμιση δεν χορηγείται εάν οι συνολικές ετήσιες υποχρεώσεις του οφειλέτη είναι μικρότερες του 30% του συνολικού δηλούμενου εισοδήματός του, όπως αυτό προκύπτει από την ετήσια δήλωση φορολογίας εισοδήματος του τελευταίου εκκαθαρισμένου φορολογικού έτους». 

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι αν κάποιος με εισόδημα π.χ. 20.000 ευρώ είναι στη ρύθμιση των 100 δόσεων και επιθυμεί να ρυθμίσει και νέες οφειλές, οι συνολικές υποχρεώσεις του πρέπει να ξεπερνούν τις 6.000 ευρώ- δηλαδή το 30% του εισοδήματος του- για να γίνει αποδεκτή από το υπουργείο Οικονομικών η αίτηση του!

Περιορισμός- που προβλεπόταν όμως από το Νόμο 4346/2015- υπάρχει και για όσους είναι στις 100 δόσεις ή σε παλαιότερες ρυθμίσεις, εφόσον το συνολικό ύψος των βασικών του οφειλών ξεπερνά τις 50.000 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να υπαγάγει σε ρύθμιση (πάγια των 12 δόσεων) τις νέες οφειλές του, ΜΟΝΟ εφόσον αποδείξει την οικονομική του αδυναμία για την καταβολή αυτών, σύμφωνα με τα στοιχεία της βεβαίωσης. Η σχετική αίτηση υπαγωγής σε ρύθμιση υποβάλλεται με τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αδυναμία εξόφλησης των νέων οφειλών πριν την παρέλευση της νόμιμης προθεσμίας καταβολής των οφειλών στην αρμόδια για την επιδίωξη της είσπραξής τους υπηρεσία.

Με την ίδια Απόφαση, το υπουργείο Οικονομικών προειδοποιεί με. έξωση από τις 100 δόσεις- και τις παλαιότερες ρυθμίσεις- όσους δεν πληρώνουν εφεξής στην ώρα τους ή δεν ρυθμίζουν (όσοι μπορούν βέβαια) τις νέες οφειλές τους, σύμφωνα με τα όσα συμφωνήθηκαν με το Κουαρτέτο. Μέσα σε πόσες ημέρες θα πρέπει να γίνεται η καταβολή των νέων οφειλών;

  • από 16/12/2015 μέχρι 30/6/2016 εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που καθίστανται ληξιπρόθεσμες (όχι από την παραλαβή ενημερωτικού σημειώματος που ως τώρα ερχόταν με 10- 15 ημέρες καθυστέρηση)
  • από 1/7/2016 μέχρι 31/12/2017 εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που καθίστανται ληξιπρόθεσμες
  • από 1/1/2018 εντός της νόμιμης προθεσμίας καταβολής τους, δηλαδή χωρίς καμία ημέρα καθυστέρηση

Σημειωτέον ότι από 1/1/2017 μέχρι τις 31/12/2017 η ρύθμιση χάνεται και σε περίπτωση καθυστέρησης εξόφλησης νέων οφειλών, εάν δεν έχει παρέλθει εξάμηνο από την προηγούμενη καθυστέρηση εξόφλησης, δηλαδή αν κάποιος πληρώσει με καθυστέρηση για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα έξι μηνών, τότε θα βλέπει την εξώπορτα της ρύθμισης.

Πηγή: iefimerida.gr

Ξεκινά η διαδικασία για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων για τα εισοδήματα του 2015. Με εγκύκλιο του γενικού γραμματέα εσόδων δίνεται εντολή σε όλες τις επιχειρήσεις και τα ασφαλιστικά ταμεία να στείλουν τις βεβαιώσεις και να ενημερώσουν το taxis για όλες τις αποδοχές των φορολογούμενων μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου.

Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος προβλέπει τις διαδικασίες καθώς και το τι πρέπει να δηλωθεί και αυτό αφορά βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων, της βεβαίωσης των αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και της βεβαίωσης εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα καθώς και υποβολή αυτών με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου για το φορολογικό έτος 2015.

Το οικονομικό επιτελείο φιλοδοξεί να ξεκινήσει το ταχύτερο δυνατόν η διαδικασία ώστε να αποτυπωθούν στο taxis όλα στα στοιχεία και να προχωρήσει η υποβολή των δηλώσεων ακόμη και από τις αρχές Μαρτίου. Με τον τρόπο αυτό όλοι οι φορολογούμενοι θα μπορούν να ξεμπερδέψουν με την εφορία πριν από το καλοκαίρι και να αρχίσει και η πληρωμή των δόσεων του φόρου εισοδήματος από την άνοιξη κι όχι από τον Σεπτέμβριο όπως έγινε φέτος.

Αναλυτικά, η εγκύκλιος αναφέρει:

Άρθρο 1 Υπόχρεοι υποβολής στοιχείων βεβαιώσεων

Όσοι παρακρατούν φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 59, 61, 62 και 64 του ν. 4172/2013, πλην των συμβολαιογράφων κατά την υπογραφή του συμβολαίου μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας, έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα και Νομικές Οντότητες στα οποία έγινε παρακράτηση, μοναδική βεβαίωση στην οποία αναγράφουν το σύνολο των αποδοχών από μισθωτή εργασία και συντάξεις, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα που κατέβαλαν στο φορολογικό έτος και το φόρο που παρακρατήθηκε. Ίδια υποχρέωση υπάρχει και στις περιπτώσεις που δεν προκύπτει φόρος για παρακράτηση.

Άρθρο 2

Ορισμός τύπου και περιεχομένου της βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων (Εντυπο Φ-01.042).

1. Ορίζουμε ότι, ο τύπος και το περιεχόμενο σε έντυπη μορφή της βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων με το σύνολο των στοιχείων που υποχρεωτικά αναγράφονται επί αυτών, ποσά μισθών, συντάξεων και λοιπών παροχών καθώς και τα ποσά φόρου εισοδήματος και ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν. 3986/2011 (Α'152) που παρακρατήθηκαν, έχει όπως το σχετικό υπόδειγμα το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα(Εντυπο Φ-01.042).

2. Ορίζουμε ότι τα χαρακτηριστικά των χρησιμοποιούμενων αποδεκτών μέσων για την υποβολή, σε ηλεκτρονική ή μαγνητική μορφή, του εντύπου της παραγράφου 1 αυτού του άρθρου, έχουν όπως περιγράφονται στο συνημμένο στην παρούσα «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1».

3. Ορίζουμε ότι το περιεχόμενο της βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων (Εντυπο Φ-01.042) των παραγράφων 1 και 2 αυτού του άρθρου, έχει απαραίτητα το σύνολο των στοιχείων που προβλέπονται στο επισυναπτόμενο έντυπο και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1.

4. Η διαμόρφωση της δομής και των δεδομένων του αρχείου της βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων, είναι αυτή που ορίζεται από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

Άρθρο 3 Ορισμός τύπου και περιεχομένου της βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα (Εντυπο Φ-01.043)

1. Ορίζουμε ότι, ο τύπος και το περιεχόμενο σε έντυπη μορφή της βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα με το σύνολο των στοιχείων που υποχρεωτικά αναγράφονται επί αυτών καθώς και τα ποσά φόρου εισοδήματος που παρακρατήθηκαν, έχει όπως το σχετικό υπόδειγμα το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα (Εντυπο Φ-01.043).

2. Ορίζουμε ότι τα χαρακτηριστικά των χρησιμοποιούμενων αποδεκτών μέσων για την υποβολή, σε ηλεκτρονική ή μαγνητική μορφή, του εντύπου της παραγράφου 1 αυτού του άρθρου, έχουν όπως περιγράφονται στο συνημμένο στην παρούσα «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2».

3. Ορίζουμε ότι το περιεχόμενο της βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα (Εντυπο Φ-01.043)των παραγράφων 1 και 2 αυτού του άρθρου, έχει απαραίτητα το σύνολο των στοιχείων που προβλέπονται στο επισυναπτόμενο έντυπο και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2.

4. Η διαμόρφωση της δομής και των δεδομένων του αρχείου της βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα είναι αυτή που ορίζεται από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

Άρθρο 4

Ορισμός τύπου και περιεχομένου της βεβαίωσης εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα (Εντυπο Φ-01.044)

1. Ορίζουμε ότι, ο τύπος και το περιεχόμενο σε έντυπη μορφή της βεβαίωσης εισοδήματος από μερίσματα Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων μη εισηγμένων στο Χρηματιστήριο, τόκους (εκτός των τόκων τραπεζικών καταθέσεων), δικαιώματα, με το σύνολο των στοιχείων που υποχρεωτικά αναγράφονται επί αυτών καθώς και τα ποσά φόρου εισοδήματος που παρακρατήθηκαν, έχει όπως το σχετικό υπόδειγμα το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα(Εντυπο Φ-01.044).

2. Ορίζουμε ότι τα χαρακτηριστικά των χρησιμοποιούμενων αποδεκτών μέσων για την υποβολή, σε ηλεκτρονική ή μαγνητική μορφή, του εντύπου της παραγράφου 1 αυτού του άρθρου, έχουν όπως περιγράφονται στο συνημμένο στην παρούσα «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3».

3. Ορίζουμε ότι το περιεχόμενο της βεβαίωσης εισοδήματος από μερίσματα Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων μη εισηγμένων στο Χρηματιστήριο, τόκους (εκτός των τόκων τραπεζικών καταθέσεων), δικαιώματα (Εντυπο Φ-01.044) των παραγράφων 1 και 2 αυτού του άρθρου, έχει απαραίτητα το σύνολο των στοιχείων που προβλέπονται στο επισυναπτόμενο έντυπο και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3.

4. Η διαμόρφωση της δομής και των δεδομένων του αρχείου της βεβαίωσης εισοδήματος από μερίσματα Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων μη εισηγ- μένων στο Χρηματιστήριο, τόκους (εκτός των τόκων τραπεζικών καταθέσεων), δικαιώματα, είναι αυτή που ορίζεται από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

5. Το ηλεκτρονικό αρχείο που αφορά τους τόκους τραπεζικών καταθέσεων αποστέλλεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΠΟΛ1033/2014 απόφαση Γ.Γ.Δ.Ε. όπως ισχύει. Για τους τόκους αυτούς χορηγείται έντυπη βεβαίωση από τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα στους δικαιούχους των εισοδημάτων αυτών. Ομοίως το αρχείο μερισμάτων Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων εισηγμένων στο Χρηματιστήριο αποστέλλεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ίδια απόφαση.

Άρθρο 5 Τρόπος υποβολής των στοιχείων

1. Τα στοιχεία που προβλέπεται να περιλαμβάνονται στις εκδιδόμενες βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων ή αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα φορολογικού έτους 2015, ο φόρος που παρακρατήθηκε επί αυτών καθώς και το ποσό της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν. 3986/2011 (ΦΕΚ Α' 152), υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου (TAXISnet) και ανεξάρτητα από την τήρηση απλογραφικών ή διπλογραφικών βιβλίων και από τον τρόπο ενημέρωσής τους (μηχανογραφικά ή χειρόγραφα).

2. Οι Δημόσιες Υπηρεσίες, τα Ν.Π.Δ.Δ. την υπηρεσία των οποίων ασκεί το δημόσιο και γενικά, όποιος παρακρατεί φόρο, υποβάλλουν υποχρεωτικά, τα παραπάνω στοιχεία της παραγράφου

Για την υποβολή αρχείου συντάξεων αρμόδιος φορέας είναι αποκλειστικά και μόνο η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (Η.ΔΙ.Κ.Α) για όσα ταμεία ασκεί την εποπτεία. Το αρχείο αμοιβών από εργόσημο υποβάλλεται αποκλειστικά και μόνο από τους αρμόδιους ασφαλιστικούς φορείς ΙΚΑ και ΟΓΑ. Για τους φορείς του Δημοσίου επισημαίνεται, ότι τυχόν διορθωτικές ή τροποποιητικές δηλώσεις υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο από τον ίδιο εκκαθαριστή, που έχει υποβάλλει τη σχετική αρχική δήλωση.

Περαιτέρω, σε περιπτώσεις μετασχηματισμών επιχειρήσεων(απορροφήσεις, μετατροπές, συγχωνεύσεις, διασπάσεις), υποχρέωση υποβολής του αρχείου βεβαιώσεων έχει η προερχόμενη από το μετασχηματισμό επιχείρηση (απορροφώσα κ.λπ.).

3. Οι υπόχρεοι των παραγράφων 1 και 2 του παρόντος, εφόσον είναι νέοι χρήστες εγγράφονται στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TAXISnet σύμφωνα με όσα ορίζονται με την με αριθμό ΠΟΛ. 1178/7.12.2010 (ΦΕΚ Β' 1916/9.12.2010)

Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

Η διαδικασία αυτή δεν απαιτείται για τους ήδη πιστοποιημένους χρήστες σε οποιαδήποτε εφαρμογή. Οι υπόχρεοι της παραγράφου 3 του παρόντος πιστοποιούνται στο TAXISnet με αντίστοιχο τρόπο, ανεξαρτήτως από το αν είναι ήδη πιστοποιημένοι για άλλες υπηρεσίες. 4. Τα στοιχεία των πιο πάνω βεβαιώσεων από υπόχρεο φυσικό πρόσωπο που έχει αποβιώσει υποβάλλονται με μαγνητικό μέσο στη Δ.Ο.Υ. από τους κληρονόμους του.

Άρθρο 6 Διαδικασία υποβολής των στοιχείων

  1. Η υποβολή των στοιχείων που προβλέπεται στη παρ. 1 του άρθρου 5 της παρούσας πραγματοποιείται με την αποστολή ηλεκτρονικού αρχείου μέσω διαδικτύου (TAXISnet). 2. Οι υπόχρεοι μπορούν, για τη δημιουργία των κα-τάλληλων αρχείων, να χρησιμοποιούν τις αντίστοιχες εφαρμογές του TAXISnet.
  2. Το φορολογικό έτος.
  3. Ο αριθμός και η ημερομηνία υποβολής δήλωσης TAXISnet.
  4. Το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία και ο Α.Φ.Μ. δηλούντος.
  5. Το σύνολο των ακαθαρίστων αποδοχών, αμοιβών και εισοδημάτων.
  6. 5. Το σύνολο των καθαρών αποδοχών.
  7. Το σύνολο των αναλογούντων φόρων, προκειμένου για αποδοχές από μισθωτή εργασία και συντάξεις.
  8. Το σύνολο των παρακρατηθέντων φόρων.
  9. Το σύνολο των παρακρατηθέντων ποσών της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν. 3986/2011 (ΦΕΚ Α' 152) προκειμένου για αποδοχές από μισθωτή εργασία και συντάξεις. 9. Χαρτόσημο και ΟΓΑ Χαρτοσήμου.

Άρθρο 7 Πεδίο εφαρμογής και προϋποθέσεις αποδοχής

1. Τα υποβαλλόμενα στοιχεία γίνονται αποδεκτά εφόσον πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις: α) Υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου β) Υποβάλλονται με μαγνητικό μέσο στη Δ.Ο.Υ. εφόσον αφορούν μόνο την παράγραφο 4 του άρθρου 5 της παρούσας - αποβιώσαντες εργοδότες. γ) Οι δικαιούχοι όλων των εισοδημάτων καταχωρούνται υποχρεωτικά με τον Α.Φ.Μ. τους. Προκειμένου για δικαιούχους αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα καθώς και εισοδημάτων από μερίσματα Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων μη εισηγμένων στο Χρηματιστήριο, τόκους (εκτός των τόκων τραπεζικών καταθέσεων), δικαιώματα καταχωρείται προαιρετικά για το φορολογικό έτος 2015 ο ΑΜΚΑ τους. Ενώ για τους μισθωτούς ο ΑΜΚΑ καταχωρείται υποχρεωτικά εκτός από τις περιπτώσεις που δεν είναι δυνατό να χορηγηθεί.

2. Τα στοιχεία της βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων που υποβάλλονται με διαφορετικό τρόπο από τον οριζόμενο στην παρούσα απόφαση, δεν παράγουν κανένα έννομο αποτέλεσμα.

3. Με την υποβολή του ηλεκτρονικού αρχείου δεν εξαντλείται η υποχρέωση των εργοδοτών - ασφαλιστικών φορέων σχετικά με τις βεβαιώσεις όλων των εισοδημάτων, αλλά απαιτείται η χορήγηση βεβαιώσεων προς τους δικαιούχους σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Ο χρόνος χορήγησης της βεβαίωσης είναι ο ίδιος με το χρόνο υποχρέωσης υποβολής του ηλεκτρονικού αρχείου.

4. Επισημαίνεται ότι εφόσον χορηγείται βεβαίωση αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα, για το φορολογικό έτος 2015 αυτή θα πρέπει να υποβληθεί ηλεκτρονικά καθόσον με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 8, χρόνος κτήσης του εισοδήματος θεωρείται ο χρόνος που ο δικαιούχος απέκτησε δικαίωμα είσπραξης και ο παρακρατηθείς φόρος αποδίδεται σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις του άρθρου 64 του ν. 4172/2013 και συναρτάται με τον ως άνω χρόνο κτήσης του εισοδήματος. Προκειμένου να διασφαλιστεί η απλοποίηση των διαδικασιών και προς αποφυγή ταλαιπωρίας των φορολογουμένων με την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων στις Δ.Ο.Υ, οι αμοιβές που καταβλήθηκαν μέσα στο φορολογικό έτος 2015 και αφορούν προηγούμενα έτη θα υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Ο παρακρατηθείς φόρος των αμοιβών αυτών που αποδόθηκε στο έτος αυτό, θα συμψηφιστεί κατά την εκκαθάριση του φορολογικού έτους 2015.

Άρθρο 8

Ημερομηνία υποβολής

1. Για το φορολογικό έτος 2015 ως καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής ορίζεται η 15 Φεβρουαρίου 2016. Εξαιρετικά για τις βεβαιώσεις εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα ως καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής ορίζεται η 31 Δεκεμβρίου 2016.

2. Ως ημερομηνία υποβολής, κατά την ηλεκτρονική υποβολή, θεωρείται η ημερομηνία αποδοχής και επιτυχούς καταχώρησης αυτών στο σύστημα υποβολής των σχετικών βεβαιώσεων του TAXISnet με αυτόματη απόδοση στον αποστολέα - υπόχρεο μοναδικού αριθμού καταχώρησης. Άρθρο 9 Αποδεικτικό ηλεκτρονικής υποβολής Μετά την αποστολή του ηλεκτρονικού αρχείου βεβαιώσεων ως αποδεικτικά υποβολής εμφανίζονται και εκτυπώνονται κατά περίπτωση τα παρακάτω:

Άρθρο 10

Ισχύς της απόφασης 1.

Εκτός από την υποβολή των βεβαιώσεων αποδοχών ή συντάξεων και λοιπών παροχών και των βεβαιώσεων αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα, που έχει ήδη καταστεί υποχρεωτική σε προηγούμενα φορολογικά έτη, καθίσταται υποχρεωτική από το φορολογικό έτος 2015 και εξής η υποβολή αρχείου για τα εισοδήματα από μερίσματα Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων μη εισηγμένων στο Χρηματιστήριο, τόκους (εκτός των τόκων τραπεζικών καταθέσεων) και δικαιώματα με τη χρήση της ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου ή με μαγνητικό μέσο στη Δ.Ο.Υ., σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρούσα.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τα αριθμητικά πεδία που αφορούν ποσά σε ΕΥΡΩ τα δύο τελευταία ψηφία θα αποτελούν το δεκαδικό μέρος χωρίς το σύμβολο της υποδιαστολής (,). Επισημαίνεται ότι και σε περίπτωση που το ποσό είναι ακέραιο θα πρέπει να αναγράφονται δύο μηδενικά ως δεκαδικό μέρος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Για τα αριθμητικά πεδία που αφορούν ποσά σε ΕΥΡΩ τα δύο τελευταία ψηφία θα αποτελούν το δεκαδικό μέρος χωρίς το σύμβολο της υποδιαστολής (,).

Επισημαίνεται ότι και σε περίπτωση που το ποσό είναι ακέραιο θα πρέπει να αναγράφονται δύο μηδενικά στο δεκαδικό μέρος. Για τα αριθμητικά πεδία που αφορούν ποσά σε ΕΥΡΩ τα δύο τελευταία ψηφία θα αποτελούν το δεκαδικό μέρος χωρίς το σύμβολο της υποδιαστολής (,).Επισημαίνεται ότι και σε περίπτωση που το ποσό είναι ακέραιο θα πρέπει να αναγράφονται δύο μηδενικά στο δεκαδικό μέρος.

Παρατήρηση: Εφόσον ο μισθωτός ή ο συνταξιούχος έχει αποδοχές που αντιστοιχούν σε περισσότερους από έναν κωδικούς θα επαναλαμβάνεται το record για τον ίδιο δικαιούχο τόσες φορές όσοι είναι οι κωδικοί.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τα αριθμητικά πεδία που αφορούν ποσά σε ΕΥΡΩ τα δύο τελευταία ψηφία θα αποτελούν το δεκαδικό μέρος χωρίς το σύμβολο τα υποδιαστολής (,). Επισημαίνεται ότι και σε περίπτωση που το ποσό είναι ακέραιο θα πρέπει να αναγράφονται δύο μηδενικά ως δεκαδικό μέρος.

Παρατήρηση: Εφόσον ο δικαιούχος έχει αμοιβές που αντιστοιχούν σε περισσότερους από έναν κωδικούς θα επαναλαμβάνεται το record για τον ίδιο δικαιούχο τόσες φορές όσοι είναι οι κωδικοί.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3 ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τα αριθμητικά πεδία που αφορούν ποσά σε ΕΥΡΩ τα δύο τελευταία ψηφία θα αποτελούν το δεκαδικό μέρος χωρίς το σύμβολο τα υποδιαστολής (,).

Επισημαίνεται ότι και σε περίπτωση που το ποσό είναι ακέραιο θα πρέπει να αναγράφονται δύο μηδενικά ως δεκαδικό μέρος. Παρατήρηση : Καταληκτική ημερομηνία υποβολής του Παραρτήματος 3 έως 31/12/2016

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 30 Δεκεμβρίου 2015 Ο Αναπλ. Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΑΣ

Πηγή. imerisia.gr