«Ενέσεις» ρευστότητας ετοιμάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, προκειμένου να στηριχθούν οι επιχειρήσεις εστίασης και τουρισμού. Οι δύο κλάδοι συγκαταλέγονται στους μεγάλους χαμένους των συνεπειών που προκάλεσε η πανδημία και ως εκ τούτου η κυβέρνηση σχεδιάζει ειδική χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ ύψους 600 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι να ενισχυθούν οι επιχειρήσεις έως την επαναλειτουργία τους.

Τρίτη, 30 Μαρτίου 2021 08:41

Ένας αγιασμένος ιεράρχης

Tης  Φωτεινής Τσιτσώνη-Καβάγια

Καλοδιατηρημένα πετρόχτιστα  αρχοντικά, κρεμασμένα στις πλαγιές της Όσσας (Κίσσαβος),που, φανερώνουν παλιές εποχές δόξας, πλούτου και ακμής, όπου, στα τέλη του 18ου αι. κατοικούσαν 6.000 άνθρωποι, που, τα προϊόντα, τα οποία κατασκεύαζαν, τα’στελναν σ’ολόκληρη την Ευρώπη.

O κορωνοϊός μεταδόθηκε στους ανθρώπους πιθανότατα από τις νυχτερίδες, μέσω ενός άλλου ζώου. 

Οι αρμόδιοι υπουργοί ανακοίνωσαν τα μέτρα στήριξης της οικονομίας για τον Απρίλιο. Η κυβέρνηση επιβεβαίωσε τη δέσμευση της ότι θα βρεθεί στο πλευρό των επιχειρήσεων και τον εργαζόμενων και για τον Απρίλιο. 

Για ένα συμπλήρωμα διατροφής που πιθανόν κυκλοφορεί και στην Ελλάδα προειδοποιεί τους καταναλωτές ο ΕΟΦ. Τους καλεί, αν το έχουν αγοράσει, να μην το καταναλώσουν.

Ομιλία στη Βουλή μέσω τηλεδιάσκεψης πραγματοποίησε ο Βουλευτής Ν. Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς, σχετικά με την επένδυση στο Ελληνικό, με αναφορά στη Μαρίνα στο Βλυχό.

Επιτήδειος εισαγωγέας αρπάζει χιλιάδες ευρώ από ανυποψίαστους εμπόρους για δήθεν κορυφαία ιταλικά ηλεκτρικά μοντέλα.

Σημαντικές αλλαγές εισάγουν τα νέα προγράμματα σπουδών της Ιστορίας από το δημοτικό έως και το λύκειο. Όπως παρουσιάζει η «Κ», εισάγεται νέα κουλτούρα προσέγγισης του μαθήματος στις δύο βαθμίδες, ενώ για πρώτη φορά σε όλο το λύκειο η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται θεματική και θα διδαχθεί ένα πρωτοποριακό αντικείμενο με τίτλο «Το εργαστήρι της Ιστορίας». 

Α. Οι Παιδαγωγικοί Διδάσκαλοι. - Οι πρώτες αξίες:

Πρόκληση - Διαπίστωση - Κατάληξη

Η μακροχρόνια Παιδαγωγική ενασχόλησή μου με πρωτοποριακά οράματα στη Δημόσια και Ιδιωτική Παιδεία, μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω πολλές παιδαγωγικές αξίες. Ανήσυχος πάντα, έβλεπα τα κενά προσδόκιμα και διαμόρφωνα προοπτικές για μια ιδανική Παιδεία. Αυτήν, που τον Γονέα να αναπαύει, το Δάσκαλο να χαρακτηρίζει, το Μαθητή να ικανοποιεί και το κοινωνικό σύνολο να απολαμβάνει τους καρπούς της. Με τούτες τις αξίες προχώρησα και ζήτησα την έγκριση του Παιδείας για λογαριασμό του Εκπαιδευτηρίου μου, με ένα άλλο πρόγραμμα μαθημάτων και άλλου τρόπου διδασκαλίας. Πολλοί, (Μανδαρίνοι;), κινήθηκαν σαν γέρο-παρατατικοί και δεν άργησε διάταξη Νόμου στα 1976, να δρομολογήσει το κλείσιμο και το πέτυχαν. Το όραμα έμεινε μόνο. Απόψεις, κομμάτι από εκείνα τα οράματά μου σε αξίες, δημοσιοποιώ σήμερα. Αν ακουστούν ή όχι, δεν με απασχολεί. Κέρδος για την Παιδεία θα υπάρχει διαχρονικά.

Ο «λογαριασμός» του Απριλίου θα προσθέσει περίπου 1 δισ ευρώ ακόμα στα 11,6 δισ ευρώ που ήδη «μετρά» το υπουργείο Οικονομικών για μέτρα στήριξης, ενώ με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις το φετινό κόστος θα φτάσει τελικά στα 14 δισ ευρώ.