Ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέρθηκε στην πιθανότητα λήψης πρόσθετων περιοριστικών μέτρων για τους ανεμβολίαστους.

Τις πρώτες 2.000 δόσεις του φαρμάκου των εταιρειών Regeneron-Roche κατά της Covid-19, βασισμένο σε μονοκλωνικά αντισώματα παρέλαβε το Ινστιτούτο Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ).

«Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος» είναι ο τίτλος του έργου που δημιούργησαν το υπουργείο Πολιτισμού και η Microsoft. Η τεχνητή νοημοσύνη αποκαθιστά ψηφιακά τον αρχαιολογικό χώρο και μπορούμε να τον δούμε όπως ήταν πριν από 2.000 χρόνια.

Σε σημαντική αποκάλυψη μεγάλου φορτίου ναρκωτικών ουσιών προχώρησαν οι τελωνειακοί ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Μία 34χρονη γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Χατζηκώστα, σε σοβαρή κατάσταση καθώς νωρίτερα προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της.

Στα ίδια επίπεδα κινούνται και σήμερα (10.11.2021), μέχρι στιγμής, τα ημερήσια κρούσματα του κορονοϊού στη χώρα, σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr.

Σε κακούργημα μετατρέπεται το αδίκημα της παρασκευής και κατοχής μολότοφ σύμφωνα με τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για την αναμόρφωση του Ποινικού Κώδικα.

Τις επιπτώσεις της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην υγεία των ανθρώπων τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Χαράλαμπος Μπονάνος, στο πλαίσιο της 1 ης ενότητας του 1st Patra’s Green Transport Conference με τίτλο «Βασικές Αρχές Ηλεκτροκίνησης». Όπως ανέφερε «η υγεία “πληρώνει” το τίμημα της κλιματικής αλλαγής, με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να εκτιμά ότι στην Ελλάδα 8.500 άνθρωποι ετησίως χάνουν την ζωή τους λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης».

Παράλληλα ο Σύμβουλος Ηλεκτροκίνησης της ΥΠΕΝ, Θάνος Ζαρόγιαννης, παρέθεσε αναλυτικά τους στόχους που έχουν τεθεί μέχρι το 2035 έτσι ώστε η χώρα να περάσει στην «πράσινη» εποχή. Συγκεκριμένα επισήμανε ότι μέχρι το 2030 θα πρέπει να μειωθούν οι ρύποι από τα νέα αυτοκίνητα και τα βαν κατά 55%, σε σχέση με τα επίπεδα του 2020, ενώ το 2035 η μείωση θα πρέπει να φτάσει το 100% και να απαγορευτεί η πώληση συμβατικών αυτοκινήτων που εκπέμπουν ρύπους.

Σύμμαχος σε αυτήν την προσπάθεια είναι το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που περιέχει ένα σύνολο φορολογικών κινήτρων όπως και άμεσων επιδοτήσεων για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και την εγκατάσταση χώρων φόρτισης. Την ανάγκη για μετασχηματισμό του παραγωγικού μοντέλου της χώρας σε ένα μοντέλο πιο «πράσινο» τόνισε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ-Τμήμα Δυτικής Ελλάδας, Βασίλειος Αϊβαλής. Η χώρα μας, όπως ανέφερε, θα πρέπει να προσεγγίσει την ηλεκτροκίνηση όχι μόνο από την καταναλωτική πλευρά αλλά και την επιχειρηματική, παράγοντας εξαρτήματα τα οποία θα

μπορούν να εξάγονται στο εξωτερικό.

Την 1 η ενότητα της ημερίδας έκλεισαν οι καθηγητές του Τομέα Συστημάτων Ηλεκτρονικής Ενέργειας του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, Αντώνης Αλεξανδρίδης και Γεώργιος Κωνσταντόπουλος παρουσιάζοντας ένα μοντέλο μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση αλλά και τα οφέλη της σε μία πόλη όπως η Πάτρα.       

Την ενότητα συντόνισε ο Δημοσιογράφος  και Υπεύθυνος Περιοδικού inMotion by gazzetta.gr, Νίκος Γιαννούλας.

Παρακολουθήστε την 1η ενότητα με τίτλο «Βασικές Αρχές ηλεκτροκίνησης» on demand εδώ.

1st Patra’s Green Transport Conference

Διοργάνωση: ΦΙΛΜΠΑ, Εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Content Partner: Hellenic Association for Energy Economics (HAEE)          
Υπό την Αιγίδα: Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας,  Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών   
Χρυσός Χορηγός: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε.
Ασημένιοι Χορηγοί: FORTISIS, ECO PROGRESS
Υποστηρικτές: ASKOUNIS SECURITY, ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.,
nrg - Όμιλος MOTOR OIL, ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Χορηγοί Επικοινωνίας: inMotion by GAZZETTA.GR, ΙΟΝΙΑΝ TV
Γραμματεία Συνεδρίου: Synedra

Ο Στέλιος Πέτσας υπέγραψε έκτακτη πρόσθετη οικονομική στήριξη ύψους 10 εκατ. ευρώ– για τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) των Δήμων. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών είχε εξαγγείλει, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή στις 17 Σεπτεμβρίου 2021.

Την σαρωτική μεταρρύθμιση των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα επιχειρεί το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης που συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας και την αποκατάσταση του κοινού περι δικαίου αισθήματος των πολιτών που προκάλεσαν οι αλλαγές στο ποινικό δίκαιο από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ λίγες ημέρες πριν τις εκλογές του 2019. Επί της αρχής οι προωθούμενες αλλαγές αυστηροποιούν το ποινικό πλαίσιο με αύξηση των προβλεπόμενων ποινών, εισαγωγή επιβαρυντικών περιστάσεων, διεύρυνση του αξιοποίνου κ.α. Ειδικότερα, για την βαριά εγκληματικότητα, όπως ανθρωποκτονία, βιασμός, θανατηφόρος ληστεία η προβλεπόμενη ποινή θα είναι πλέον μόνον η ισόβια κάθειρξη, χωρίς να υφίσταται η διαζευκτικότητα ισοβίου ή πρόσκαιρης κάθειρξης, όπως ισχύει σήμερα. Περαιτέρω αυστηροποιούνται τα αδικήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας και οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής που τελούνται είτε σε βάρος ενηλίκων είτε σε βάρος ανηλίκων.