×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 918
JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 917

Τις προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τις διαδικασίες πρόσβασης στο σύστημα φαρμακευτικής περίθαλψης ανασφάλιστων και οικονομικά αδυνάτων πολιτών προβλέπει κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, Εργασίας Γιάννη Βρούτση και Υγείας Μάκη Βορίδη.

Η έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης ήταν ένα εκ των προαπαιτούμενων για την εκταμίευση της υπο-δόσης του 1 δισ. ευρώ.

Η μνημονιακή υποχρέωση για κάλυψη των ανασφάλιστων από πλευράς φαρμακευτικής φροντίδας που θα προκαλέσει ετήσια δαπάνη στον κρατικό προϋπολογισμό έως 340 εκατ. ευρώ προβλέπει τα εξής:

  • Οι ανασφάλιστοι Έλληνες πολίτες, οι νομίμως διαμένοντες στην ελληνική επικράτεια ομογενείς, οι υπήκοοι κρατών−μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι υπήκοοι τρίτων χωρών, νόμιμα και μόνιμα διαμένοντες στην Ελλάδα, οι οποίοι στερούνται των προϋποθέσεων έκδοσης βιβλιαρίου ανασφάλιστου και δεν είναι ασφαλισμένοι σε κανένα δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα και οι ασφαλισμένοι που έχουν απολέσει την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω οφειλών στα οικεία Ασφαλιστικά Ταμεία, όπως επίσης και τα εξαρτώμενα μέλη της οικογένειας τους, δικαιούνται δωρεάν φαρμακευτική φροντίδα.
  • Οι δικαιούχοι υποχρεούνται να έχουν ΑΜΚΑ. Η συνταγογράφηση θα γίνεται μόνον με ειδικές ηλεκτρονικές συνταγές στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και θα δημιουργείται ή θα χρησιμοποιείται υπάρχον ειδικό μητρώο για τους ανασφάλιστους στην πλατφόρμα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης (ΗΔΙΚΑ). Σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει μητρώο θα τροποποιείται το λογισμικό ώστε να αναγνωρίζει τους ανασφάλιστους ως ένα επιπλέον ταμείο.
  • Αρμόδιοι για την συνταγογράφηση φαρμάκων σε δικαιούχους της άνω παραγράφου είναι αποκλειστικά και μόνον ιατροί των Νοσοκομείων του ΕΣΥ και των δημοσίων δομών παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Π.Ε.ΔΥ. Τα φάρμακα τα οποία καλύπτονται ανήκουν αποκλειστικά και μόνον στον θετικό κατάλογο αποζημιούμενων φαρμάκων (ν. 3816/2010). Για την συνταγογράφηση των φαρμάκων αυτών στους δικαιούχους ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις συνταγογράφησης, ελέγχων και συμμετοχών που ισχύουν κατά την συνταγογράφηση τους σε ασφαλισμένους.
  • Η συνταγογράφηση των αναγκαίων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων για τους ανασφάλιστους θα γίνεται από τις δημόσιες δομές μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης με την έκδοση ηλεκτρονικών συνταγών επί των οποίων θα προβλεφθεί ειδική ένδειξη. Οι δικαιούχοι θα έχουν πρόσβαση σε όλο το φάσμα της φαρμακευτικής περίθαλψης που αφορά οξεία περιστατικά, χρόνιες παθήσεις, καθώς και φάρμακα υψηλού κόστους, με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις, διαδικασίες και προβλεπόμενες επιβαρύνσεις που ακολουθούνται και για τους ασφαλισμένους.
  • Οι δικαιούχοι θα προμηθεύονται τα φάρμακά τους από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και όλα τα συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ ιδιωτικά φαρμακεία. Στην περίπτωση φαρμάκων που χορηγούνται εντός νοσοκομείων κατά την διάρκεια νοσηλείας ή σε ημερήσια και εξωτερική βάση, ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις συνταγογράφησης, ελέγχων και συμμετοχών που ισχύουν κατά την συνταγογράφηση τους σε ασφαλισμένου. Η προμήθεια των φαρμάκων αυτών από τα νοσοκομεία γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις περί τιμολόγησης, εκπτώσεων και συμμετοχών. Στην περίπτωση φαρμάκων που ελέγχονται από επιτροπές του ΕΟΠΥΥ και η χρήση τους προ εγκρίνεται στην περίπτωση των ασφαλισμένων, εφαρμόζονται αναλογικά ίδιες ρυθμίσεις για την περίπτωση των ανασφάλιστων.
  • Αντίστοιχα στην περίπτωση φαρμάκων που συνταγογραφούνται για χρήση εκτός νοσοκομείων, η χορήγηση τους δύναται να γίνεται είτε από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, είτε από τα ιδιωτικά φαρμακεία. Φάρμακα υψηλού κόστους χορηγούνται αποκλειστικά και μόνον από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και η προμήθεια τους από τους Κατόχους Αδείας Κυκλοφορίας γίνεται σύμφωνα με τα ισχύοντα στην κείμενη νομοθεσία. Επιπρόσθετα ο ΕΟΠΥΥ δύναται να χορηγεί και φάρμακα που δεν εμπίπτουν στο πλαίσιο του ν. 3816/2010, και η προμήθεια τους από τους Κατόχους Αδείας Κυκλοφορίας γίνεται ειδικά και μόνο για τις περιπτώσεις των ανασφάλιστων σε τιμή νοσοκομειακή και με επιπλέον έκπτωση 6,5%.
  • Η συμμετοχή των ασθενών σε περιπτώσεις φαρμάκων υψηλού κόστους είναι μηδενική. Στην περίπτωση των φαρμάκων που δεν εμπίπτουν στις προϋποθέσεις του ν.3816/2010 η διάθεση δύναται να γίνεται από τα συμβεβλημένα ιδιωτικά φαρμακεία με τον ΕΟΠΥΥ. Στην περίπτωση αυτή η συμμετοχή είναι ίδια με την συμμετοχή που ισχύει για τους ασφαλισμένους.
  • Η συνταγογράφηση γίνεται με βάση την δραστική ουσία και χορηγείται πάντοτε το φθηνότερο φάρμακο της δραστικής ουσίας, εκτός και αν ο ασθενής καλύψει την όποια διαφορά σε περίπτωση επιλογής ακριβότερου φαρμάκου.
  • Τα νοσοκομεία και ο ΕΟΠΥΥ δύνανται σε συμφωνία με τους Κατόχους Αδείας Κυκλοφορίας (ΚΑΚ) να προμηθεύονται τα φάρμακα ειδικά για την περίπτωση ανασφάλιστων και οικονομικά αδυνάτων πολιτών με επιπλέον εκπτώσεις πέραν αυτών που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία. Έως την έκδοση αποφάσεων του υπουργού Υγείας που θα θεσπίζουν, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, ειδικά περιθώρια κέρδους για τους χονδρεμπόρους και τους φαρμακοποιούς ή εκπτώσεις και ειδικά επιπρόσθετα rebates για τους Κατόχους Αδείας Κυκλοφορίας, ισχύουν τα προβλεπόμενα από τον νόμο περιθώρια κέρδους.
  • Η επεξεργασία των σχετικών συνταγών θα γίνεται με βάση την κείμενη φαρμακευτική νομοθεσία και υπάρχει διακριτή έκδοση σχετικών παραστατικών πληρωμής που καταχωρούνται σε ειδικό κωδικό, ξεχωριστό από τον κωδικό της φαρμακευτικής περίθαλψης του ΕΟΠΥΥ, ώστε να είναι εφικτή η αποτελεσματική παρακολούθηση των σχετικών δεδομένων.
  • Οι φαρμακοποιοί θα υποβάλλουν κάθε μήνα με αυτοτελή φάκελο και τιμολόγιο τις εν λόγω συνταγές στις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ. Οι συνταγές ελέγχονται αυτοτελώς παράλληλα με τον κανονικό λογαριασμό ΕΟΠΥΥ και εκδίδεται ξεχωριστό ένταλμα.Κατά τον υπολογισμό του αντίστοιχου ποσού, δύναται να αφαιρεθεί από το πληρωτέο οποιοδήποτε επιπλέον ποσό που αντιστοιχεί σε επιπρόσθετες εκπτώσεις για τα φάρμακα αυτά. Αντίστοιχες ρυθμίσεις μπορούν να ορισθούν για τις εκπτώσεις και επιπρόσθετα rebates των Κατόχων Αδείας Κυκλοφορίας.
Το ποσό που αφορά στην κάλυψη των δικαιούχων συνυπολογίζεται στην συνολική φαρμακευτική δαπάνη του ΕΟΠΥΥ και στο claw back και στον υπολογισμό των περιθωρίων των δικτύων διανομής. Για τα φάρμακα αυτά ισχύουν όλα τα μέτρα ελέγχου της φαρμακευτικής φροντίδας που ισχύουν για τα φάρμακα που χορηγούνται στους ασφαλισμένους (πλαφόν, στόχοι συνταγογράφησης, συνταγογράφηση με δραστική ουσία, πρωτόκολλα) ώστε να τίθεται υπό έλεγχο η εξέλιξη της συνολικής φαρμακευτικής δαπάνης.

imerisia.gr

Το ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης αναμένεται το επόμενο διάστημα να εκδώσει προκήρυξη για την πρόσληψη 3.500 εκπαιδευτών, που θα κληθούν να καλύψουν προγράμματα στα Κέντρα Δια Βίου μάθησης.

Όπως αναφέρει σχετικό ρεπορτάζ της εφημερίδας "Τα Νέα", οι εκπαιδευτές θα καλύψουν ανάγκες για τις νέες ειδικότητες που θα περιληφθούν στα τοπικά προγράμματα τα οποία εκπονεί το υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με τους δήμους της χώρας.

Οι εκπαιδευτές θα καταταγούν με βάση το σύνολο των μορίων τους σε πίνακες ανά περιφερειακή ενότητα και ανά ειδικότητα και η επιλογή θα γίνεται για την κάλυψη αναγκών που θα προκύψουν σε προγράμματα σε δήμους της αντίστοιχης περιφερειακής ενότητας.

Για τη μοριοδότηση λαμβάνονται υπόψη διάφορα κριτήρια με ανώτερη βαθμολογία τα 100 μόρια.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται σε πρώτη φάση υπο χρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή και υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης sde.ideke.edu.gr σε ημερομηνίες που θα προσδιορίζονται με την προκήρυξη, αναφέρει το δημοσίευμα.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής, όσοι κληθούν να εργαστούν θα υπογράψουν σύμβαση μίσθωσης έργου. Αντικείμενο των εκπαιδευτών θα είναι μεταξύ άλλων η διδασκαλία διαφόρων θεματικών αντικειμένων των προγραμμάτων, η συμμετοχή σε συντονιστικές και ενημερωτικές συναντήσεις καθώς και στις διαδικασίες αξιολόγησης.


Πηγή: iefimerida.gr

Στην ετήσια Γενική Συνέλευση της Διαμεσογειακής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στις 26 και 27 Ιουνίου στη Βενετία της Ιταλίας συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας Γιώργος Αγγελόπουλος ως αντιπρόεδρος της Επιτροπής.

Εκπροσωπώντας την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας που συνέβαλλε αποφασιστικά στην ολοκλήρωση της δημιουργίας της Στρατηγικής για την Αδριατική και το Ιόνιο (EUSAIR), ο κ. Αγγελόπουλος εισηγήθηκε στη Γενική Συνέλευση τους στόχους των Μακροπεριφερειακών Στρατηγικών, ευχαριστώντας όλες της παράκτιες περιφέρειες της Ευρώπης που στάθηκαν δυναμικοί αρωγοί στη δημιουργία της Μακροπεριφέρειας Αδριατικής – Ιονίου, κόντρα, πολλές φορές, στις αγκυλώσεις της ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας.

Μιλώντας για τις Μακροπεριφερειακές Στρατηγικές ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η οικονομική κρίση που βιώνουν σήμερα τα περισσότερα κράτη της Ευρώπης, κυρίως ο Νότος αλλά και ο υπόλοιπος κόσμος, θέτει υπό αμφισβήτηση τις κλασσικές μεθόδους διακυβέρνησης και κάνει απαραίτητη τη ριζική αλλαγή της νοοτροπίας και την ολική στροφή από τις μεμονωμένες συνεργασίες και τα χωριστά μικρά εγχειρήματα, προς την οργανωμένη συνεργασία, τη διάδοση της γνώσης, την κοινή χρήση των πόρων, την αξιοποίηση των κοινών ευκαιριών και την αντιμετώπιση των κοινών προβλημάτων. Θεωρώ ότι για εμάς, τις περιφερειακές και τοπικές αρχές αυτό το όραμα ενσαρκώνουν οι Μακροπεριφερειακές Στρατηγικές».

Συνεχίζοντας την παρουσίαση για τους στόχους και τους άξονες της EUSAIR, ο Αντιπεριφερειάρχης σημείωσε: «Για την υλοποίηση των παραπάνω στόχων διεκδικούμε την θεσμοθέτηση ενός κοινού ταμείου για την EUSAIR που θα συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε διεξοδικά στα συμπεράσματα του Πολιτικού Γραφείου της Διαμεσογειακής Επιτροπής, που φιλοξενήθηκε τον περασμένο Μάρτιο στην Πάτρα, τα όποια έγιναν ομόφωνα αποδεκτά από τη Γενική Συνέλευση. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στο Ψήφισμα της Πάτρας «Κατά της καταστροφής των χημικών της Συρίας στη Μεσόγειο», δεδομένης της ιδιαίτερης προστασίας που πρέπει αυτή να τυγχάνει, αφού αποτελεί μια ημίκλειστη θαλάσσια λεκάνη, με χαμηλούς ρυθμούς ανανέωσης των υδάτων, παγκόσμια κοιτίδα ζωής, δημιουργίας και ιστορικής κληρονομιάς.

«Είναι προφανές ότι τα προβλήματα είναι κοινά και οι λύσεις μπορούν να δοθούν μόνο μέσα από ένα πλαίσιο στενής συνεργασίας και διαλόγου, μεταξύ των περιφερειών και των φορέων που έχουν γνώση τόσο των δεδομένων, όσο των αναγκών και των δυνατοτήτων. Ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας παραμένουμε πιστοί στην κατεύθυνση της ανάπτυξης Μακροπεριφερειακών Στρατηγικών και στο μέλλον, όπως αυτή των Άλπεων ή ακόμα και της μεγάλης Μακροπεριφέρειας της Μεσογείου, που παραμένει στρατηγικός στόχος της Επιτροπής μας, για την ανάπτυξη και την ειρηνική συνεργασία στην Μεσόγειο. Είμαστε ανοιχτοί στη συνεργασία μεταξύ των Μακροπεριφερειών για την ανταλλαγή καλών πρακτικών και την ανάληψη πρωτοβουλιών για κοινές δράσεις εκεί που τα ζητήματα είναι κοινά και απαιτούν ευρύτερες συναινέσεις», ανέφερε, στο τέλος ο κ. Αγγελόπουλος, χαιρετίζοντας την είσοδο στη Διαμεσογειακή δύο νέων περιφερειών από το Μαρόκο.

Ανοιχτό το ενδεχόμενο «διορθώσεων» στην Τράπεζα Θεμάτων, μετά τη συγκέντρωση των αποτελεσμάτων της Α' Λυκείου άφησε ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι δεν πρόκειται να καταργηθεί ο συγκεκριμένος θεσμός.

Μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στον ΣΚΑΙ, σημείωσε: «Δεν πρόκειται να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων [...] Σε κριμένες κατηγόριες μαθημάτων ήταν εύστοχες οι ερωτήσεις. Στα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης υπήρξε πρόβλημα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρει η Πολιτεία πίσω τον θεσμό, η Τράπεζα θεμάτων είναι θεσμός κοινωνικά ευαίσθητος» επισήμανε.

Ο υπουργός επισήμανε ότι «θα δούμε τα διορθωτικά μέτρα που θα πάρουμε με βάση τις εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Αν η συγκέντρωση των αποτελεσμάτων μας δείξει οριζόντια αποτυχία στην Α' Λυκείου είναι επιβεβλημένο να παρέμβουμε υπέρ της ορθής εφαρμογής του μέτρου».

ΠΗΓΗ: tovima.gr

Έγκαιρα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έφερε τον περασμένο Φεβρουάριο στο Περιφερειακό Συμβούλιο προς συζήτηση το θέμα της μεταφοράς των μαθητών για τις σχολικές χρονιές 2014-2015 και 2015-2016 και ενέκρινε την αναγκαιότητα διενέργειας της διαδικασίας δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού προκειμένου να μην παρουσιαστούν για μία ακόμη φορά, σοβαρά προβλήματα και καθυστερήσεις.

Την ερχόμενη Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014 και ώρα 15.00, στη 10η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, που θα πραγματοποιηθεί στην Πάτρα, στην αίθουσα του πρώην Εργοστασίου «Λαδόπουλος» (Ακτή Δυμαίων 50), θα συζητηθεί τροποποίηση των αποφάσεων που αφορούν τις Περιφερειακές Ενότητες Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας.

«Έγκαιρα προσπαθούμε να προχωρήσουμε τις διαδικασίες, ώστε τη νεα σχολική χρονιά να ξεκινήσει απρόσκοπτα και δίχως κανένα πρόβλημα η μεταφορά των μαθητών στην Αχαΐα, την Ηλεία και την Αιτωλοακαρνανία» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας προσθέτοντας: «Απώτερος στόχος μας είναι η απρόσκοπτη μεταφορά των μαθητών με τη μικρότερη δαπάνη, δεδομένων των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και με γνώμονα, ότι η μεταφορά μαθητών αποτελεί ουσιώδες συστατικό δημοσίου συμφέροντος, αλλά κυρίως για να μην υποστούν ταλαιπωρία για μία ακόμη χρονιά οι μαθητές και οι οικογένειές τους».

Αναλυτικά τα θέματα της ημερήσιας διάταξης του ερχόμενου Περιφερειακού Συμβουλίου είναι τα παρακάτω:

1. Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 15/17.02.2014 απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας όπως αυτή τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. 38/18.03.2014 όμοια και ισχύει, Έγκριση αναγκαιότητας διενέργειας διαδικασίας διεθνούς δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού μεταφοράς των μαθητών, χωρικής αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, για τις σχολικές περιόδους 2014-2015 και 2015-2016 (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος)

2. Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 16/17.02.2014 απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας περί «Έγκρισης αναγκαιότητας διενέργειας διαδικασίας διεθνούς δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού μεταφοράς των μαθητών, χωρικής αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, για τις σχολικές περιόδους 2014-2015 και 2015-2016» (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας Χαράλαμπος Καφύρας).

3. Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 14/17.02.2014 απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας , «Έγκριση αναγκαιότητας διενέργειας διαδικασίας διεθνούς δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού μεταφοράς των μαθητών, χωρικής αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, για τις σχολικές περιόδους 2014-2015 και 2015-2016» (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας Βασίλειος Αντωνόπουλος).

4. Έγκριση τρόπου διεξαγωγής δημοπρασίας του έργου «Πρόληψη της εισαγωγής, τον περιορισμό της εξάπλωσης και την εξάλειψη του επιβλαβούς οργανισμού Rhynchophorus ferrugineus» προϋπολογισμού 38.130,00 € με ΦΠΑ, ως ανοικτή δημοπρασία σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. α του Ν. 3669/08 (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος).

5. Έγκριση ανάθεσης του έργου με τίτλο: «Οικοδομικά έργα πιλοτικής μονάδας διαχείρισης αποβλήτων κτηνοτροφικών μονάδων και υγρών αποβλήτων ελαιουργείων για την παραγωγή ενός νέου προϊόντος – λιπάσματος» ποσού 150.000,00€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 35 του Ν. 4053/2012 και του άρθρου 125 του Ν. 3669/2008 (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας Χαράλαμπος Καφύρας).

6. Έγκριση παράτασης του χρόνου για την καταβολή του οφειλόμενου ποσού των 1.905,98 ευρώ για τα Βελτιωτικά έργα Δημόσιου ιχθυοτροφείου «ΠΡΟΚΟΠΟΣ» και αύλακα «ΚΕΝΤΡΟΣ» ιχθυοτροφικού έτους 01.03.2013 - 28.02.2014 από τον Αλιευτικό συνεταιρισμό Δ.Λαρισσού Αχαΐας «Ο Αγιος Φανούριος», μισθωτή του Δημόσιου ιχθυοτροφείου «ΠΡΟΚΟΠΟΣ» και αύλακα «ΚΕΝΤΡΟΣ», μέχρι την 31η.10.2014 με προϋποθέσεις (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος).

7. Έγκριση διεξαγωγής δημοπρασίας έργου «Αποπεράτωση κτιρίου Γυμνασίου Λάππα και προσθήκη w.c.» με ανοικτή διαδικασία σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. α του Ν. 3669/08 (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος)

8. Έγκριση υλοποίησης από το Περιφερειακό Κ.Ε.Κ Δ.Β.Μ. Π.Ε. Αχαΐας προγραμμάτων κατάρτισης (εισηγητής: Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος).

9. Επικύρωση πρακτικών της 2ης/2014, 3ης/2014 συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νομοσχεδίου, για τα σύνθετα τουριστικά καταλύματα, που περιλαμβάνουν και τουριστικές κατοικίες, αποσαφηνίζεται ότι για την σύσταση διηρημένων ιδιοκτησιών, δεν απαιτείται να έχουν εκδοθεί όλες οι απαιτούμενες οικοδομικές άδειες, όπως όριζε ο Ν. 4002/2011, αλλά να έχουν υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία Δόμησης τα απαιτούμενα αρχιτεκτονικά σχέδια για το σύνολο του σύνθετου τουριστικού καταλύματος, σύμφωνα με τα οποία οι κοινόχρηστοι χώροι και εγκαταστάσεις καλύπτουν, με βάση τις ισχύουσες προδιαγραφές, τις απαιτήσεις για την εξυπηρέτηση της συνολικής δυναμικότητας του σύνθετου τουριστικού καταλύματος συμπεριλαμβανομένων και των τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών.

Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι κατά την συμβολαιογραφική πράξη σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών θα περιγραφούν οι διηρημένες ιδιοκτησίες σύμφωνα με τα υποβληθέντα αρχιτεκτονικά σχέδια.

Επίσης, με την μέχρι σήμερα ισχύουσα ρύθμιση προβλεπόταν ότι προκειμένου να καταρτισθούν συμβάσεις πώλησης ή μακροχρόνιας εκμίσθωσης των τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών, πρέπει πρώτα να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή και να έχει χορηγηθεί το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας του ξενοδοχείου και της ειδικής τουριστικής υποδομής, ρύθμιση η οποία, σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού, έχει αποδειχθεί από την εφαρμογή της ως «δυσλειτουργική και αποθαρρυντική για την προώθηση του νέου προϊόντος».

Με προτεινόμενη ρύθμιση παρέχεται η δυνατότητα κατάρτισης της σχετικής σύμβασης πώλησης ή μακροχρόνιας μίσθωσης των τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών αμέσως μετά την έκδοση των αδειών δόμησης και των λοιπών απαιτούμενων για την έναρξη των οικοδομικών εργασιών εγκρίσεων, που αφορούν το ξενοδοχειακό κατάλυμα, την ειδική τουριστική υποδομή, καθώς και την τουριστική επιπλωμένη κατοικία που αποτελεί κάθε φορά αντικείμενο μακροχρόνιας μίσθωσης ή πώλησης.

Με τον τρόπο αυτό παρέχεται πληρέστερα η δυνατότητα αυτοχρηματοδότησης της επένδυσης και φυσικά, βελτιώνεται η ανταγωνιστικότητα του προϊόντος.

Με άλλη ρύθμιση, εναρμονίζεται το νομικό καθεστώς της μετατροπής υφιστάμενων τουριστικών καταλυμάτων, των οποίων ο υλοποιημένος συντελεστής δόμησης υπερβαίνει το 0,20, με τα πρόσφατα νομοθετήματα περί τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων.

Συγκεκριμένα, ο ν. 4002/2011, ο οποίος δημοσιεύθηκε πριν την ψήφιση των νόμων ν. 4014/2011 και 4178/2013, προέβλεπε υποχρέωση κατεδάφισης των τμημάτων των υφιστάμενων τουριστικών καταλυμάτων, που αντιστοιχούσαν σε υπέρβαση του συντελεστή δόμησης άνω του 0,20, κατά την διαδικασία μετατροπής τους σε σύνθετα τουριστικά καταλύματα.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση προβλέπεται ότι τα τμήματα αυτά δεν κατεδαφίζονται, εφόσον έχουν υπαχθεί στις ειδικές ρυθμίσεις των νόμων 4014/2011 ή 4178/2013, πλην όμως το ποσοστό της υλοποιημένης δόμησης που αντιστοιχεί σε υλοποιημένο συντελεστή δόμησης άνω του 0,20 δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο μακροχρόνιας μίσθωσης ή πώλησης.

Ακόμα με τροποποίηση του ν. 4179/2013, σχετικά με την μετατροπή υφιστάμενων ξενοδοχειακών μονάδων σε ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condos) καταργείται ο χρονικός περιορισμός που όριζε ότι θα πρέπει, όσα από αυτά έχουν παύσει τη λειτουργίας τους, να διέθεταν Ειδικό Σήμα Λειτουργίας την τελευταία πενταετία.

ΕΟΤ: Ενισχύεται ο ρόλος του ως φορέα διαφήμισης και προβολής

Με ειδικές διατάξεις του νομοσχεδίου, ενισχύεται σημαντικά ο ρόλος του ΕΟΤ, ως προς τον τομέα της προβολής, της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων, αλλά και του συντονισμού σε εθνικό επίπεδο.

Προβλέπονται, μάλιστα, ορισμένες νέες δυνατότητες, οι οποίες αναμένεται να προσδώσουν αρκετή ευελιξία στη δραστηριότητα του Οργανισμού και θα αντιμετωπίσουν γραφειοκρατικές και δημοσιονομικές αγκυλώσεις που παρεμπόδιζαν συχνά την αποτελεσματικότητά του, όπως και τον έγκαιρο προγραμματισμό δράσεων προβολής και διαφήμισης.

Από την άλλη πλευρά, εν όψει της ήδη ψηφισθείσας μεταφοράς της Γενικής Διεύθυνσης Ανάπτυξης, των ΠΥΤ και της Ειδικής Υπηρεσίας Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων στο Υπουργείο Τουρισμού, απαλείφεται από τις αρμοδιότητές του (άρθρο 4, παράγραφος γ του Ν.3270/2014) η χορήγηση αδειών, η εποπτεία και ο έλεγχος των τουριστικών επιχειρήσεων.

Μέσω της τροποποίησης του ν. 3270/2004 (του ιδρυτικού νόμου του τότε Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης), συμπληρώνεται ή εξειδικεύεται περαιτέρω πληθώρα νέων αρμοδιοτήτων του ΕΟΤ, σε θέματα διαφήμισης, προβολής, δημοσίων σχέσεων, συνεργασιών και συνεργιών με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, εντός και εκτός Ελλάδας, ενώ προβλέπονται και ορισμένες αλλαγές κομβικής σημασίας για τη δραστηριότητά του.

Μεταξύ των νέων δυνατοτήτων, συγκαταλέγονται:

* Η με κάθε τρόπο συμμετοχή του ΕΟΤ στην υλοποίηση διαφημιστικών προγραμμάτων και λοιπών ενεργειών που θα εκτελούνται από τα συμβαλλόμενα με τον ΕΟΤ πρόσωπα ή τη συγχρηματοδότηση στην υλοποίηση αυτών, καθώς και την προβολή τους.

* Η εκμίσθωση ή παραχώρηση με ή χωρίς αντάλλαγμα, ψηφιακού χώρου στις διαδικτυακές πλατφόρμες του οργανισμού σε ημεδαπά ή αλλοδαπά νομικά ή φυσικά πρόσωπα με σκοπό την προώθηση στη διεθνή τουριστική αγορά υπηρεσιών και προϊόντων που εξυπηρετούν τους σκοπούς του και την προβολή της χώρας.

Ουσιαστικά ανοίγει ο δρόμος αξιοποίησης των διαδικτυακών πλατφόρμων του ΕΟΤ, με πρόσβαση σε τρίτα μέρη, υπό προϋποθέσεις.

* Με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Τουρισμού, ύστερα από εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΤ, καταρτίζεται οικονομικός κανονισμός για την διαδικασία υλοποίησης διαφημιστικών προγραμμάτων, καθώς και για σύναψη συμβάσεων μισθώσεων και εκμισθώσεων, κατά παρέκκλιση της εθνικής νομοθεσίας περί προμηθειών και παροχής υπηρεσιών, αλλά εντός των ανώτατων ορίων που τίθενται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Με τη διάταξη αυτή επιχειρείται να απεγκλωβιστεί ο Οργανισμός από τις χρονοβόρες και γραφειοκρατικές δεσμεύσεις, οι οποίες του επιβλήθηκαν το 2010 και που στην ουσία ακυρώνουν τον χαρακτήρα του αντικειμένου του.

* Η αρμοδιότητα της «σύμφωνης γνώμης», για πάσης φύσεως δράσεις και ενέργειες διαφήμισης και προβολής, που καταρτίζονται ή υλοποιούνται από οποιονδήποτε φορέα του Δημοσίου, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και γενικά του ευρύτερου δημόσιου τομέα, μεταβιβάζεται στον ΕΟΤ, από το υπουργείο Τουρισμού.

* Κατά τη συμμετοχή του σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, συνέδρια και λοιπές εκδηλώσεις δημοσιότητας στην ημεδαπή και την αλλοδαπή, μπορεί να εκμισθώνει ή να παραχωρεί μετά ή άνευ ανταλλάγματος ή στο πλαίσιο συμφωνίας εκατέρωθεν ανταλλαγής υπηρεσιών, εκθεσιακό χώρο ή χώρο προώθησης σε ημεδαπά ή αλλοδαπά νομικά ή φυσικά πρόσωπα με σκοπό την προώθηση και προβολή της χώρας διεθνώς.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι στα περίπτερα ή σε άλλους χώρους που θα κλείνει ο ΕΟΤ, θα μπορούν να συμμετέχουν και άλλες επιχειρήσεις ή φορείς, εκτός Ελλάδας.

* Η δυνατότητα προκαταβολής του ενοικίου των εκθεσιακών και άλλων χώρων καθώς και το κόστος του τιμήματος της κατασκευής περιπτέρου και λοιπών λειτουργικών δαπανών και δαπανών προβολής χωρίς την υποβολή από πλευράς του αναδόχου ισόποσης έντοκης εγγυητικής επιστολής, αλλά με την προσκόμιση προς τον Οργανισμό προτιμολογίου (proforma invoice) ή τιμολογίου.

* Η διοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων σε συνεργασία με τρίτους (ταξιδιωτικούς οργανισμούς – tour operators, Εκδοτικά συγκροτήματα, κλαδικές εκδόσεις) και η σύναψη μνημονίων συνεργασίας με δημόσια και ιδιωτικά ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού, προκειμένου να απασχολούνται στον Οργανισμό φοιτητές για πρακτική απασχόληση, μέχρι 6 μήνες. Αυτό, η πρακτική εξάσκηση, είναι αρκετά προχωρημένο, θα πρέπει να το δούμε στην πράξη.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Στο ΙΚΑ- ΕΤΑΜ διορίζονται οι 915 επιτυχόντες των προκηρύξεων 8Κ/2008 και 9Κ/2008 του ΑΣΕΠ, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, γεγονός που δίνει λύση σε μια πολυετή εκκρεμότητα.

Συγκεκριμένα, το υπουργείο, στο πλαίσιο του προγραμματισμού προσλήψεων για το 2014, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες που έχουν τεθεί για την κάλυψη των αναγκών της δημόσιας διοίκησης, τις αυξημένες ανάγκες των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, καθώς και τις δημοσιονομικές δυνατότητες της χώρας, προχώρησε στις ακόλουθες αποφάσεις:

1. Εκδόθηκαν οι αποφάσεις κατανομής για την απορρόφηση 331 και 226 αντίστοιχα επιτυχόντων του διαγωνισμού της προκήρυξης 8Κ/2008 στο ΙΚΑ -ΕΤΑΜ

2. Εκδόθηκε και ολοκληρώθηκε η απόφαση κατανομής προσωπικού στο ΙΚΑ – ΕΤΑΜ από τους επιτυχόντες της 9Κ/2008 προκήρυξης, με την οποία τοποθετούνται οι συνολικά 358 επιτυχόντες

Με τον τρόπο αυτό θεραπεύεται η αδικία έναντι των μη διορισθέντων επιτυχόντων των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 8Κ/2008 και 9Κ/2008, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται το ΙΚΑ -ETAM με το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό, τονίζει η ανακοίνωση του υπουργείου.

«Αποκαθιστούμε μια αδικία πολλών ετών και παράλληλα ενισχύουμε μία νευραλγική υπηρεσία του Δημοσίου. Σύντομα όλοι οι αδιόριστοι επιτυχόντες – Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης – σε παρελθόντες διαγωνισμού του ΑΣΕΠ θα έχουν τη δυνατότητα να προσληφθούν σε υπηρεσίες που έχουν υψηλές ανάγκες στελέχωσης και βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΠΗΓΗ: imerisia.gr

Την προαναγγελία συνολικά 2.800 προσλήψεων για την αντιμετώπιση της υποστελέχωσης των νοσοκομείων έκανε σήμερα το πρωί ο υπουργός Υγείας Μάκης Βορίδης.

Όπως είπε στην τηλεόραση του ΣΚΑϊ, αύριο, Τρίτη, θα ανακοινωθούν αναλυτικά 2.800 προσλήψεις γιατρών, νοσηλευτών και προσωπικού διαφόρων ειδικοτήτων, μεταξύ αυτών 200 θέσεις για το ΕΚΑΒ.

Αναφερόμενος εξάλλου στις δηλώσεις του για ανακατανομή των πόρων του προϋπολογισμού, ώστε να αυξηθούν τα ποσά που κατευθύνονται για τον τομέα της Υγείας που προκάλεσαν αντιδράσεις, ο υπουργός Υγείας επέμεινε στη θέση του, σημειώνοντας ότι διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο των πόρων, από τον προϋπολογισμό του 2015, με διαφορετική κατανομή μεταξύ των υπουργείων, σημειώνοντας ότι πρόκειται ότι οι δαπάνες για την υγεία στη χώρα μας είναι κάτω από το μέσο όρο της Ευρώπης.

Πρόσθεσε ότι με υπουργική απόφαση του προκατόχου του Άδωνη Γεωργιάδη οι ανασφάλιστοι που χάνουν τις δουλειές καλύπτονται πλήρως νοσοκομειακά, έμενε και το κομμάτι της φαρμακευτικής περίθαλψης, και δόθηκε η αρμοδιότητα στον ΕΟΠΥΥ να καλύπτει τους ανασφάλιστους και φαρμακευτικά με ΥΑ που εξεδόθη το Σάββατο. Ο υπουργός Υγείας δήλωσε ότι για το «νοσοκομειακό κομμάτι» καλύπτονται 75 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό, ενώ για το φαρμακευτικό υπάρχει πρόβλεψη 100 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά το ποσοστό κέρδους των φαρμακοποιών το χαρακτήρισε ως «αρκετά σύνθετο κομμάτι» με πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά. «Το ποσοστό κέρδους διαφέρει απο φάρμακο σε φάρμακο. Θα εκπληρωθεί η υποχρέωση με έναν τρόπο όσο δικαιότερο γίνεται» τόνισε ο υπουργός. «Γίνεται προσπάθεια για καλή λύση. Δεν μιλώ εγώ με την τρόικα, αλλά στελέχη του υπουργείου» σημείωσε.


Πηγή: iefimerida.gr

Σοβαρά εμπόδια στη διαδικασία αξιολόγησης στο Δημόσιο που πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Σεπτέμβριο θέτουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι αλλά και οι αιρετοί της Αυτοδιοίκησης, με αποτέλεσμα στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης να επικρατεί έντονος προβληματισμός.

Το γεγονός, μάλιστα, οδηγεί σε σκέψεις για «πάγωμα» μέσω νέας αλλαγής του υφιστάμενου χρονοδιαγράμματος ακόμη και τροποποίηση του σημείου που δέχεται τις περισσότερες κριτικές: Του επιμερισμού των ποσοστών.

Με βάση την τελευταία εγκύκλιο Μητσοτάκη δόθηκε παράταση έως σήμερα 30 Ιουνίου 2014, από 19 Μαίου που προέβλεπε η προηγούμενη εγκύκλιος, προκειμένου οι υπηρεσίες να υπολογίσουν τον αριθμό των υπαλλήλων που θα μπορούν να ενταχθούν από τον αξιολογητή σε κάθε μία από τις τρεις κλίμακες βαθμολόγησης (με τους βαθμούς 9 ως 10 αξιολογείται ποσοστό έως και 25% των υπαλλήλων, με 7 ως 8 ποσοστό έως και 60% των υπαλλήλων και με 1 ως 6 ποσοστό έως και 15% των υπαλλήλων).

Ωστόσο, οι αντιδράσεις των ίδιων των εργαζόμενων μέσω της ΑΔΕΔΥ αλλά και των περιφερειαρχών και των δημάρχων, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το χρονοδιάγραμμα πρέπει να αλλάξει πάλι. Κι αυτό γιατί, τουλάχιστον στους ΟΤΑ, η νέα δημοτική περίοδος ξεκινά από το Σεπτέμβριο και κανείς από τους πάνω από 200 (στους 325) δημάρχους αλλά και τους εφτά από τους 13 περιφερειάρχες που απέρχονται δεν πρόκειται να συναινέσουν σε αυτή τη διαδικασία. Μάλιστα, μέσω της ΕΝΠΕ, οι περιφερειάρχες διατύπωσαν επισήμως το συγκεκριμένο αίτημα.

Όμως, δεν είναι μόνο αυτό. Από το Σεπτέμβριο αναμένεται απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας όπου έχει γίνει σχετική προσφυγή. Είναι το επιχείρημα που επικαλείται το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων ώστε να «παγώσει» η αξιολόγηση. Σημείο αιχμής ο επιμερισμός της αξιολόγησης των υπαλλήλων με ποσοστά, κάτι που έχει επικριθεί σαν αυθαίρετο και αντισυνταγματικό. Να σημειωθεί ότι πλην του Δήμου Αθηναίων, οι περισσότεροι δήμοι σε όλη την Ελλάδα δεν προχωρούν τη διαδικασία της αξιολόγησης. Κάτι που αναγκάζει εκ των πραγμάτων το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης να επανεξετάσει τη στάση του.

Να σημειωθεί ότι με βάση την τελευταία εγκύκλιο Μητσοτάκη τα βήματα για την αξιολόγηση είναι τα εξής:

α. η σχετική απόφαση επιμερισμού των ποσοστών ανά κλίμακα βαθμολόγησης θα πρέπει να έχει εκδοθεί μέχρι 30 Ιουνίου

β. Η αυτοαξιολόγηση των υπαλλήλων θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί έως τις 15 Ιουλίου 2014,

γ. η εισήγηση για την αξιολόγηση των υπαλλήλων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί από τους εισηγητές έως τις 31 Ιουλίου 2014 από 18 Ιουλίου και τέλος,

δ. οι εκθέσεις αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων θα πρέπει να έχουν συνταχθεί από τους αξιολογητές έως την 29η Αυγούστου 2014.

Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο «με το πέρας της ως άνω καταληκτικής προθεσμίας σύνταξης των εκθέσεων αξιολόγησης και το αργότερο μέχρι 30/9/2014 παρακαλούνται τα Υπουργεία να συγκεντρώσουν για το σύνολο των φορέων που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτά, στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις ενέργειες, στις οποίες προέβησαν για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων για την αξιολόγηση του προσωπικού. Ειδικότερα, η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας Ο.Τ.Α. του Υπουργείου Εσωτερικών παρακαλείται για τη συγκέντρωση των στοιχείων από τους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και η Διεύθυνση Διοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών να συγκεντρώσει τα στοιχεία για τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις. Όλα τα ανωτέρω στοιχεία θα σταλούν και ηλεκτρονικά στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..»

ΠΗΓΗ: aftodioikisi.gr

Σε εφαρμογή αναμένεται να τεθεί το προσεχές διάστημα πρόγραμμα κατάρτισης για 235 ανέργους σε θέματα τουρισμού

 

Το σχετικό πρόγραμμα έλαβε ήδη την έγκριση του υπουργείου Εργασίας και αναμένεται να υλοποιηθεί μέσω πιστοποιημένων Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου. 

Σύμφωνα με τα Νέα το πρόγραμμα αφορά στην κατάρτιση ανέργων, ιδιαίτερα νέων, γυναικών, μακροχρόνια ανέργων και ατόμων που προέρχονται από πληθυσμιακές ομάδες που απειλούνται με αποκλεισμό από την αγορά εργασίας, σε θέματα τουρισμού με υποχρεωτική απασχόληση (μη επιδοτούμενη πρόσληψη) ποσοστού τουλάχιστον 30% των καταρτισθέντων του υποέργου σε θέσεις εργασίας σχετικές με το αντικείμενο κατάρτισης για 3 μήνες και τουλάχιστον 70 ημερομίσθια μέσα σε διάστημα 30 ημερολογιακών ημερών από το τέλος της κατάρτισης.

Η πρακτική άσκηση των καταρτιζομένων στον τουρισμό πραγματοποιείται από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ή εταιρείες και φορείς του ιδιωτικού τομέα που σχετίζονται με το αντικείμενο κατάρτισης και βρίσκονται στον ίδιο ή σε διαφορετικό νομό υλοποίησης της θεωρητικής κατάρτισης, αλλά εντός της ίδιας διοικητικής περιφέρειας, ενώ η υποχρεωτική - εγγυημένη απασχόληση πρέπει να πραγματοποιηθεί στον νομό εφαρμογής της πρακτικής άσκησης ή σε άλλον νομό εντός της ίδιας διοικητικής περιφέρειας. Μετά την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης, η συνεργαζόμενη επιχείρηση έχει υποχρέωση παροχής συστατικής επιστολής σε κάθε καταρτιζόμενο.

Τα αντικείμενα κατάρτισης αναφέρονται σε ειδικότητες σχετικές με τα τουριστικά επαγγέλματα που συνδέονται με τους τομείς όπως:

  • Οργάνωση, διαχείριση και λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών επιχειρήσεων σε ευρύτερο πλαίσιο.
  • Σχεδιασμός, οργάνωση, υλοποίηση δράσεων ειδικών μορφών τουρισμού, όπως αγροτουρισμός, συνεδριακός, αστικός, θρησκευτικός, θαλάσσιος, πολιτισμικός, αθλητικός, ιαματικός και θεραπευτικός, τουρισμός φύσης κ.λπ.
  • Σχεδιασμός, οργάνωση, υλοποίηση ψυχαγωγικών εκδηλώσεων - εκδρομών κ.λπ.

 

 

ΠΗΓΗ: tovima.gr