×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 918
JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 917
Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014 09:07

Εργασία στην ΕΕ μέσω Ίντερνετ

Τη νέα βελτιωμένη έκδοση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εύρεσης εργασίας αποκάλυψε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θέτοντας ως βασικό στόχο τις καλύτερες υπηρεσίες για όσους επιθυμούν να εργαστούν εντός ΕΕ και με το βλέμμα στην καταπολέμηση της ανεργίας.

Το σύστημα EURES -Find A Job διαθέτει ήδη περισσότερες από 1,7 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τη συντριπτική πλειοψηφία να βρίσκονται στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, ενώ, όσον αφορά στην Ελλάδα, έχουν ήδη αναρτηθεί 1.400 θέσεις διαθέσιμες στη χώρα μας.

 

Πως λειτουργεί

Το σύστημα επιτρέπει στους χρήστες -ενδιαφερόμενους να αναζητούν εργασία χρησιμοποιώντας διάφορα φίλτρα, όπως το εκάστοτε κράτος -μέλος που υπάρχει η διαθέσιμη θέση, το απαιτούμενο μορφωτικό επίπεδο, τον τύπο και διάρκεια σύμβασης, αλλά και την απαιτούμενη εργασιακή εμπειρία. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν, παράλληλα, να δουν αν ο κάθε εργοδότης ζητά συγκεκριμένα εργαζόμενους από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σημειωτέον ότι το συγκεκριμένο σύστημα βρίσκεται ακόμη σε φάση δοκιμών (beta testing), ωστόσο, η προηγούμενη έκδοση της πλατφόρμας λειτουργεί κανονικά και μπορείτε να την επισκεφθείτε εδώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν θέσεις εργασίας σε οποιεσδήποτε χώρες της ΕΕ -Ευρωζώνης συμπεριλαμβανομένων και της Νορβηγίας, Ισλανδίας, Ελβετίας, Λιχτενστάιν.

Μέσω του Eures οι χρήστες μπορούν, ακόμη, να ετοιμάσουν και το βιογραφικό τους το οποίο θα βρίσκεται on - line και θα μπορούν να το εξετάσουν όλοι οι εγγεγραμμένοι εργοδότες και οι σύμβουλοι που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Ταυτόχρονα οι χρήστες μπορούν να έλθουν σε επαφή με σύμβουλους του προγράμματος EURES, αλλά και μέσω τοπικών γραφείων εργασίας, για να αποκτήσουν πρόσβαση σε πρακτικά, διοικητικά και νομικά ζητήματα που σχετίζονται με την εύρεση εργασίας στο εξωτερικό.

Πηγή: www.iefimerida.gr

 

eures.jpg

eures1.jpg

 

Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014 09:02

Ψαλίδι στα εφάπαξ των ενστόλων

Ναρκοπέδιο θυμίζουν πλέον οι σχέσεις της κυβέρνησης με τους άνδρες των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας.

Στην εμπλοκή που έχει καταγραφεί για τα αναδρομικά και τις αποδοχές τους, ως συνέπεια απόφασης του ΣτΕ, έρχονται να προστεθούν και οι παρεμβάσεις στο ασφαλιστικό του κλάδου, ως αποτέλεσμα των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η κυβέρνηση έναντι των πιστωτών, και οι οποίες οδηγούν μαθηματικά σε μειώσεις τόσο στις επικουρικές συντάξεις όσο και στα εφάπαξ.

Το άρθρο 221 του πολυνομοσχεδίου με τα προαπαιτούμενα της τρόικας, που κατατέθηκε χθες στη Βουλή και αναμένεται μέσω σύντμησης των διαδικασιών να έρθει προς ψήφιση στο Β΄ Θερινό την προσεχή Τετάρτη και Πέμπτη, προβλέπει αφενός τη συγχώνευση όλων των επικουρικών Ταμείων των ενστόλων στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης (σ.σ. και συνεπώς οδηγεί προοδευτικά σε αναπόφευκτες μειώσεις των επικουρικών συντάξεων), αφετέρου εισάγει τη ρήτρα βιωσιμότητας και μηδενικών ελλειμμάτων για το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ) και τους ειδικούς Κλάδους και Λογαριασμούς των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού. Η ίδια ρήτρα εφαρμόζεται, σύμφωνα με το ν/σ, και σε κάθε άλλο φορέα του Δημοσίου που χορηγεί εφάπαξ, μεταξύ αυτών και το Ταμείο Αρωγής των Υπαλλήλων της Βουλής. Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των Εν. Δυνάμεων εκτιμούν ότι η ρήτρα αυτή οδηγεί σε μειώσεις των εφάπαξ σε ποσοστό άνω του 50%.

Οι παρεμβάσεις στο ασφαλιστικό, προκάλεσαν σειρά διαβουλεύσεων στο εσωτερικό της κυβέρνησης και ήταν μια από τις βασικές αιτίες καθυστέρησης της κατάθεσης του νομοσχεδίου. Στο Πεντάγωνο επικρατεί αναβρασμός, καθώς αρκετά στελέχη στην ιεραρχία εξετάζουν το ενδεχόμενο παραίτησης προκειμένου να διασφαλίσουν το επίπεδο παροχών εφάπαξ που έχουν σήμερα.
Κατά πληροφορίες, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας υπήρξε κύκλος διαβουλεύσεων των εμπλεκόμενων υπουργών (Δ. Αβραμόπουλος, Β. Κικίλιας, Μιλτ. Βαρβιτσιώτης) με τον υπουργό Επικρατείας κ. Δημ. Σταμάτη, ενώ παρεμβάσεις πραγματοποιούνται και από βουλευτές (οι προερχόμενοι από την ΕΛ.ΑΣ. Θ. Νταβλούρος, Δ. Κυριαζίδης, Ηλ. Βλαχογιάννης επιχείρησαν παρεμβάσεις προς Μαξίμου και υπουργούς, ενώ σημειωτέον οι δύο πρώτοι συμμετέχουν στο Β΄ Θερινό). Από τους ενόπλους επιδιώκονται η μη εμπλοκή του υπουργού Εργασίας, η διατήρηση της εποπτείας από τα κατά περίπτωση αρμόδια υπουργεία αλλά και η αποτροπή εφαρμογής της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος, που πάντως συνιστά μνημονιακή υποχρέωση. Από πλευράς αστυνομίας και πυροσβεστικού σώματος ζητείται, επίσης, η εξαίρεση των επικουρικών τους από το ΕΤΕΑ και η δυνατότητα μετατροπής τους σε επαγγελματικά Ταμεία.

Στο σχέδιο νόμου, πάντως, ορίζεται ότι η ρήτρα βιωσιμότητας καθορίζεται με κοινή απόφαση του υπουργού Εργασίας και του καθ’ ύλην αρμόδιου υπουργού και με τη σύμφωνη γνώμη της Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής, ενώ εάν το αρμόδιο διοικητικό συμβούλιο δεν εφαρμόσει την προσαρμογή των παροχών, όπως απαιτείται, θα παύεται. Διέξοδο, ενδεχομένως, αποτελεί η πρόβλεψη για τη δυνατότητα μετατροπής των εν λόγω κλάδων και λογαριασμών, έπειτα από σύμφωνη γνώμη των αντιπροσωπευτικότερων οργανώσεων και την εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης, σε επαγγελματικά Ταμεία με τη μορφή ΝΠΙΔ.

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Ζημιές εκατομμυρίων ευρώ καταγράφονται τα τελευταία χρόνια από την εγκατάλειψη του Σιδηροδρομικού Δικτύου του ΟΣΕ.

Η Ελληνική Κυβέρνηση, όχι μόνο αγνοεί επιδεικτικά την παγκόσμια τάση για «επιστροφή» στο τρένο, ειδικά στις εμπορευματικές μεταφορές, αλλά δείχνει να παραμένει αδρανής στην χρόνια πλέον λεηλασία των σιδηροδρομικών υποδομών.

Πληθώρα κρουσμάτων κλοπών έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, όπου και παρατηρούνται τα περισσότερα προβλήματα και αφορούν υλικό και εξοπλισμό από χώρους και κτίρια του ΟΣΕ, τα Αυτόματα Συστήματα Φύλαξης Ισόπεδων Διαβάσεων, ακόμη και κλοπές ολόκληρων βαγονιών και μηχανών! Για το ζήτημα μάλιστα προσφάτως το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Επιτροπής για τη Διατήρηση της Βιομηχανικής Κληρονομιάς (TICCIH) έκανε έκκληση προς τους αρμόδιους φορείς για τη διάσωσή του.

Οι γραμμές που έχουν εγκαταλειφθεί δεν φυλάσσονται ούτε στοιχειωδώς. Το αποτέλεσμα;

Χαλκός και άλλα υλικά αποξηλώνονται για να πωληθούν σε επιχειρήσεις ανακύκλωσης παλαιών μετάλλων.

Όπως επισημαίνει σε κοινοβουλευτική της παρέμβαση προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, η Βουλευτής Αιτωλ/νίας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκη Φούντα, για ιδιαίτερα σημεία του δικτύου Πελοποννήσου, η διοίκηση της ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει επιδείξει ασυγχώρητη αδιαφορία και απέναντι στο εγχείρημα επαναλειτουργίας γραμμών με δρομολόγια τουριστικού χαρακτήρα, ενώ δεν αναλαμβάνει ούτε τη συντήρηση τμημάτων της γραμμής, αναθέτοντας επιπλέον τις εργασίας καθαρισμού της σε εξωτερική εργολαβία με πολλαπλάσιο κόστος.

Το αρμόδιο Υπουργείο οφείλει άμεσα να δώσει απαντήσεις σε μία σειρά από αμείλικτα ερωτήματα:

Γιατί δεν προφυλάσσει την δημόσια περιουσία;

Με ποιο τρόπο προτίθεται να αποτρέψει από τη λεηλασία τις υποδομές του ΟΣΕ;

Θα αναζητήσει ευθύνες και θα επιβάλει τις απαραίτητες κυρώσεις για την πλημμελή συντήρηση και φύλαξη του δικτύου;

Ιδιαίτερα μάλιστα για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου, το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων οφείλει, σε συνεργασία με τον ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να διασφαλίσει τη συντήρηση και προστασία του, αλλά και να προωθήσει την άμεση επαναλειτουργία των τουριστικών τουλάχιστον δρομολογίων. Διανύουμε ήδη την θερινή περίοδο και κατά δήλωση ακόμα και του ίδιου του Πρωθυπουργού, η επιβατική κίνηση έχει εκτιναχθεί. Γιατί δεν διατίθενται στο κοινό τα οικονομικά βιώσιμα και αναγκαία τμήματα, όπως τα Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο, Καλαμάτα-Κυπαρισσία, Πύργος-Πάτρα; Δεν εντάσσονται, με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό, στην τουριστική προώθηση της χώρας μας;

Ταυτόχρονα, θεωρούμε εκ των ων ουκ άνευ την κάλυψη της υποδομής από την Πάτρα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση των κατασκευών στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα και των επιμέρους παρεμβάσεων εντός της πόλης της Πάτρας αλλά και στο Ρίο, όπως άλλωστε ενημέρωσε ο Μ. Χρυσοχοϊδης στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής στις 10.7.2014.

Τέλος, ζητούμε να μπει πια ένα τέλος στη μαύρη αγορά ανακυκλώσιμων μετάλλων ώστε να ελεγχθεί η παράνομη σήμερα μεταπώληση υλικών σε χυτήρια και βιομηχανικές μονάδες. Είναι ένα ζήτημα που «χρονίζει» και πλήττει την οικονομία της χώρας. Όλα τα συναρμόδια Υπουργεία οφείλουν να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι και να βάλουν τέλος σε αυτή την ασυδοσία.

Τα σιδηροδρομικά δίκτυα είναι πολύτιμη δημόσια περιουσία και αυτή η εικόνα δεν τιμά κανέναν μας, εν μέσω μάλιστα σφοδρής οικονομικής κρίσης.

Ας συνειδητοποιήσουμε ότι το τρένο είναι το οικονομικότερο και δημοκρατικότερο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς και ας του δώσουμε την σημασία που του αξίζει, αρχικά με τις αντίστοιχες πολιτικές αποφάσεις και στην συνέχεια με τις ανάλογες επιλογές ουσίας, στρατηγικής που αφορούν στην λειτουργία των γραμμών.

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την Ερώτηση που κατέθεσε η κ. Φούντα:
http://nikifounta.gr/cms/uploaded_files/873.pdf

 

Τον Αερολιμένα Ακτίου επισκέφθηκε η Βουλευτής Αιτωλ/νίας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκη Φούντα, όπου και πραγματοποίησε συναντήσεις με τον αερολιμενάρχη κ. Γαλάνη Θεόδωρο και εργαζομένους από όλους τους κλάδους υποστήριξης της λειτουργίας του.

Η Βουλευτής ενημερώθηκε εκτενώς για τα θέματα του αεροδρομίου και την λειτουργία του κατά το εξάμηνο της επιβατικής κίνησης, αλλά και για σειρά ζητημάτων που σχετίζονται με την βελτίωση, την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών και των διαθέσιμων υποδομών του.

Κατά γενική ομολογία το αεροδρόμιο Ακτίου έχει συμβάλλει σημαντικά στην τουριστική ανάπτυξη του τόπου -αλλά όχι ανάλογα των δυνατοτήτων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής. Είναι γεγονός ότι στα χρόνια λειτουργίας του έχει να επιδείξει διαρκή αυξητική τάση επισκεπτών, ενώ κάθε χρόνο προστίθενται δρομολόγια πτήσεων από και προς το εξωτερικό. Δυστυχώς όμως η εικόνα του αεροδρομίου -που δεν μας τιμά ως πρώτη εντύπωση της χώρας για τους επισκέπτες- είναι η εικόνα μιας υποδομής που υπολειτουργεί.

Η κ. Φούντα από την πλευρά της είχε την ευκαιρία να κάνει μία αναλυτική παρουσίαση των προτάσεών της για την αναβάθμιση του πτητικού έργου του αερολιμένα, με στόχο το αεροδρόμιο Ακτίου να μετατραπεί σε ουσιαστικό αναπτυξιακό εργαλείο της ευρύτερης περιοχής της Αιτωλ/νίας, της Πρέβεζας και της Λευκάδας. Ενημέρωσε για

  • την πρωτοβουλία που είχε αναλάβει για διακομματική κοινοβουλευτική παρέμβαση προς το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων προκειμένου να εξεταστεί η πιθανότητα δημιουργίας δρομολογίων από και προς την Αθήνα - και μάλιστα με δυνατότητα επιδότησης, «σπάζοντας» το δρομολόγιο Άκτιο-Σητεία σε Άκτιο-Αθήνα-Σητεία ή με την προσθήκη νέας γραμμής ως «ακριτικής»-, θεωρώντας ανεπίτρεπτο για τον τουρισμό και την παραγωγή το να μην υπάρχει απευθείας σύνδεση με την πρωτεύουσα, σε μία χώρα που θα έπρεπε να επενδύει σταθερά στην διάχυση των επισκεπτών στην ελληνική επικράτεια.

Επίσης, πρότεινε την

  • δημιουργία τεχνολογικά εξελιγμένου ενημερωτικού περιπτέρου,
  • προσθήκη μηχανήματος προβολής τουριστικού υλικού,
  • ύπαρξη ενημερωτικού έντυπου υλικού για τις δραστηριότητες πολιτισμού στην ευρύτερη περιοχή,
  • αναβάθμιση της συγκοινωνίας με «άνοιγμα» των πτήσεων και σε τουρισμό πέρα των allinclusiveεβδομαδιαίων πακέτων,

ενώ ζήτησε να συζητηθεί το θέμα του ονόματος του αερολιμένα.

Στα «καθημερινά» -και καθόλου οραματικά- η βουλευτής μίλησε για τα προβλήματα που είναι γνωστό πως βιώνουν οι χρήστες του αερολιμένα:

  • μόλις 12 εργαζόμενοι απασχολούνται σήμερα στο αεροδρόμιο, οι οποίοι αγωνίζονται να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της τουριστικής περιόδου που διανύουμε χωρίς εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό (απουσιάζουν πλήρως ηλεκτρολόγοι, οδηγοί, ηλεκτρονικοί κλπ)
  • δεν έχει αποκατασταθεί από τον Αύγουστο του 2011 η λειτουργία του κλιματισμού του αεροδρομίου, γεγονός επιεικώς απαράδεκτο,
  • δεν υπάρχει τροχαία για την ρύθμιση της κίνησης και την εποπτεία της στην είσοδο και έξοδο του αερολιμένα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα, ακόμη και ασφαλείας –πόσο μάλλον δυσφήμιση για την χώρα μας
  • δεν υπάρχει δημοτική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί τους επισκέπτες
  • ενώ τίθενται σοβαρά ζητήματα καθαριότητας της περιοχής του αεροδρομίου.

Για τα παραπάνω προβλήματα η κ. Φούντα κατέθεσε Ερώτηση προς τους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Τουρισμού, ζητώντας εξηγήσεις αλλά κυρίως λύσεις.

Στο τέλος της συνάντησης, η κ. Φούντα προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:

«Το αεροδρόμιο Ακτίου μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και στην ανάπτυξη σημαντικών επενδύσεων στον τομέα του τουρισμού, με θετικές επιπτώσεις σε όλη την παραγωγική διαδικασία.

Οι αναβαθμίσεις όμως δεν γίνονται με μαγικά ραβδιά, αλλά με ενίσχυση δομών, έλεγχο, πολιτικές πρωτοβουλίες σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, με πολλή δουλειά από όλους μας.

Μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για Περιφερειακή ανάπτυξη.

Τα αεροδρόμια είναι πύλες εισόδου στη χώρα μας και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με την δέουσα σοβαρότητα.

Επιβάλλεται η πολιτεία να μεριμνήσει και να εφαρμόσει πολιτικές σχετικά με την αξιοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου του Ακτίου, για την διασφάλιση μιας καλύτερης ποιότητας ζωής και ασφάλειας στις μετακινήσεις για επισκέπτες και κατοίκους.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις προτάσεις του αρμόδιου Υπουργείου.

Νίκη Φούντα
Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας

 

Συνελήφθη χθες το πρωί, στη Σπιάντζα Ηλείας, από Αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Πύργου, ένας 32χρονος ημεδαπός άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία, για καλλιέργεια κάνναβης και για παράνομη οπλοκατοχή.

Ειδικότερα σε έρευνα που ενήργησαν οι αστυνομικοί στην οικία του δράστη, στη Σπιάτζα, παρουσία δικαστικού λειτουργού, βρήκαν στον κήπο του σπιτιού του, τέσσερα φυτά κάνναβης σε πλήρη ανάπτυξη.

Παράλληλα στο εσωτερικό του σπιτιού του κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης και ένα κυνηγετικό όπλο το οποίο κατείχε παράνομα.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηλείας, ενώ όλα τα φυτά εκριζώθηκαν.

Σε ετοιμότητα βρίσκονται οι αρχές της Ζακύνθου μετά από σήμα για σκάφος με 60 επιβάτες που αντιμετώπισε μηχανική βλάβη και βρισκόταν ακυβέρνητο.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία το σκάφος, που πιθανότατα μεταφέρει μετανάστες από την Κωνσταντινούπολη στην Ιταλία, εντοπίστηκε σε διεθνή ύδατα, 16 ναυτικά μίλια από το λιμάνι του Αργοστολίου και 40 ναυτικά μίλια από το λιμάνι της Ζακύνθου. Σύμφωνα με πληροφορίες από το Λιμενικό Σώμα Ζακύνθου, οι επιβαίνοντες στο πλοίο δήλωσαν πως δεν υπάρχει καπετάνιος και αρνήθηκαν να ρυμουλκηθούν στο λιμάνι της Κεφαλονιάς.

Πηγή: www.lifo.gr

Κόλαση στην κυριολεξία ήταν η ζωή μιας 15χρονης κοπέλας η οποία πέρασε απίστευτα μαρτύρια από την ίδια τη μητέρα της τη χτυπούσε, την έβριζε, ενώ την κλείδωνε επί ώρες μέσα στο σπίτι και την υποχρέωνε να εκτελεί χρέη αποκλειστικής νοσοκόμας στην ηλικιωμένη γιαγιά της.

Όταν εκείνη αρνιόταν να υποταχθεί στις παράλογες απαιτήσεις της 45χρονης μη-τέρας της, την πετούσε έξω από το σπίτι τους, με αποτέλεσμα το κοριτσάκι να κοιμάται σε παγκάκια και σε χώρους φιλοξενίας αστέγων!

Όλα αποκαλύφθηκαν πριν από λίγες ημέρες στο Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας, αφού ο πατέρας της 15χρονης κατέθεσε ασφαλιστικά με σκοπό να κάνει δικαστικό αγώνα για να κερδίσει –έστω και προσωρινά- την επιμέλεια της μικρής του κόρης με μοναδικό στόχο να της προσφέρει στο μέλλον ένα γαλήνιο περιβάλλον, μακριά από τους εφιάλτες του παρελθόντος.

Η κατάθεση της κοπέλας στο δικαστήριο ήταν ανατριχιαστική. Λύγισε ακόμα και η δικαστής της έδρας.

«Με πετούσε έξω από το σπίτι χωρίς να την ενδιαφέρει ούτε που θα πάω, ούτε που θα κοιμηθώ…» αποκάλυψε η 15χρονη και συνέχισε: «Αναγκαζόμουν να κοιμάμαι σε παγκάκια, φοβόμουν για τη ζωή, έτρεμα μήπως κάτι μου συμβεί. Εκείνη δεν την ένοιαζε τίποτα, μόνο το πώς θα με τιμωρήσει. Ζούσα έναν εφιάλτη. Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στα μαθήματά μου, με έκανε ακόμη και μη θέλω να πάω σχολείο., αφού κάθε φορά που γυρνούσα από εκεί με περίμενε χωρίς λόγο και μια καινούργια τιμωρία. Με χτυπούσε με όλη της τη δύναμη. Με έβριζε με τα χειρότερα λόγια και με μείωνε».

Τελικά το δικαστήριο αφαίρεσε την επιμέλεια της 15χρονης από τη μητέρα της και πλέον θα την φροντίζει ο πατέρας της.

ΠΗΓΗ: NewsNow.gr

Τον ρόλο της «πωλήτριας» είχε η σύντροφός του από την Ουκρανία, η 31χρονη Ναταλία, και χώρο αγοραπωλησιών διαμέρισμα στο Μεταξουργείο

 

Παρόλο που ήταν έγκλειστος στις φυλακές Τρικάλων, ένας 29χρονος Αλβανός, συνέχιζε να διευθύνει το κύκλωμα διακίνησης εκρηκτικών και για τις «δουλειές» του χρησιμοποιούσε την 31χρονη Ουκρανή σύντροφό του που έκανε τις πωλήσεις σε διαμέρισμα στο Μεταξουργείο.

Το 2008 είχε σκοτώσει έναν 40χρονο υπάλληλο και πατέρα ενός 9χρονου αγοριού για την... προτεραιότητα. Σήμερα καταδικασμένος σε ισόβια κάθειρξη, ο 29χρονος άνδρας από την Αλβανία, μέσα από τις φυλακές Τρικάλων είχε ανοίξει... μπουτίκ πώλησης ισχυρών στρατιωτικών και αυτοσχέδιων εκρηκτικών υλών και εξαρτημάτων συνδεσμολογίας βομβών για την παγίδευση αυτοκινήτων.

Τον ρόλο της «πωλήτριας» είχε η σύντροφός του από την Ουκρανία, η 31χρονη Ναταλία, και χώρο αγοραπωλησιών διαμέρισμα στο Μεταξουργείο.

Ο 29χρονος, σύμφωνα με τους αστυνομικούς, έδινε υλικά για την κατασκευή «τρομοκρατικών» βομβών με ANFO (νιτρική αμμωνία και πετρέλαιο), σε εκβιαστικά κυκλώματα μπράβων, οι οποίες θα μπορούσαν να πυροδοτηθούν με τηλεχειριστήρια και κινητά τηλέφωνα...

Ο αρχικός εντοπισμός του διαμερίσματος έγινε από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, οι οποίοι μετά από πληροφορίες για διακίνηση ναρκωτικών μέσα από το συγκεκριμένο διαμέρισμα, μπήκαν σε αυτό, ανακαλύπτοντας το «εργοστάσιο» πώλησης εκρηκτικών υλών.

Η αστυνομική έρευνα συνεχίστηκε από αστυνομικούς του τμήματος Δίωξης Εκβιαστών της Ασφάλειας Αττική, καθώς ο 29χρονος φαίνεται να ήταν ο κύριος προμηθευτής υλικών κατασκευής βομβών, σε μέλη εκβιαστικών ομάδων.

Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., στο διαμέρισμα του Μεταξουργείου, βρήκαν και κατάσχεσαν επτά ηλεκτρικούς πυροκροτητές, δέκα νάιλον σακούλες, με περιεχόμενο αυτοσχέδιες εκρηκτικές ύλες, συνολικού βάρους 8.286 γραμμαρίων.

ΠΗΓΗ: protothema.gr

Τι και αν οι καταγγελίες για γιατρούς που ζητούν φακελάκι από ασθενείς είναι συνεχείς, οι επίορκοι όπως αποδεικνύεται πέφτουν στα μαλακά, αφού την τελευταία διετία από τις δεκάδες καταγγελίες που έχουν γίνει, έχουν ασκηθεί μόλις 12 ποινικές διώξεις.

Μάλιστα ακόμα και σε περιπτώσεις που η δικαιοσύνη παρεμβαίνει τα πειθαρχικά συμβούλια αναλαμβάνουν την «κάλυψη» του γιατρών.

Ενδεικτική είναι η περίπτωση που παρουσιάζει το Έθνος με χειρουργό από τη Θεσσαλονίκη ο οποίος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να παίρνει φακελάκι 500 ευρώ τον Μάρτιο του 2011και παρότι καταδικάστηκε από τη δικαιοσύνη, «αθωώθηκε» από το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο (ΚΠΣ) Ιατρών ΕΣΥ με απόφαση που ελήφθη την 1-7-2014.

Χαρακτηριστικό είναι πως αν και το Πειθαρχικό του επέβαλε αργία ενός έτος, ο ίδιος επέστρεψε την επόμενη ημέρα στο χειρουργείο, αφού η ποινή του συμψηφίστηκε με την αργία που είχε τεθεί λόγω της σύλληψης του. Μάλιστα η κραυγαλέα αυτή περίπτωση οδήγησε τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να καταθέσει προσφυγή στο ΣτΕ κατά της απόφασης του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου και να ζητήσει την απόλυση του γιατρού.

Τι δείχνουν τα στοιχεία του ΓΓ Δημόσιας Διοίκησης για τους επίορκους γιατρούς

Από 400 έως και 2000 ευρώ η ταρίφα για τα φακελάκια

Οι καταγγελίες που κάνουν οι ασθενείς για γιατρούς σε δημόσια νοσοκομεία που τους ζητούν φακελάκι προκειμένου να επισπεύσουν τις διαδικασίες και να προχωρήσουν άμεσα σε χειρουργικές επεμβάσεις παρακάμπτοντας τα γραφειοκρατικά κολλήματα είναι δεκάδες.

Μάλιστα από τις καταγγελίες προκύπτουν και οι ταρίφες με τα φακελάκια που ζητούν οι οποίες κυμαίνονται από 400 έως και 2.000 ευρώ ανάλογα με το περιστατικό. Αυτό πάντως που προκαλεί εντύπωση είναι πως σε ορισμένες περιπτώσεις οι γιατροί είναι έτοιμοι να κάνουν και παζάρια όπως στην τραγική περίπτωση του Ευαγγελισμού όπου ο ασθενής τελικά κατέληξε. Τότε ο καρδιοχειρουργός είχε ζητήσει φακελάκι 1.500€ αλλά στο τέλος η τιμή διαμορφώθηκε στα 500.

ΠΗΓΗ: iefimerida.gr

Σε δίκη παραπέμπεται με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης ο ιδιοκτήτης της γαλακτοβιομηχανίας ΑΓΝΟ Νίκος Κολιός. Ο επιχειρηματίας θα καθίσει στο εδώλιο, κατηγορούμενος για απάτη.

Εναντίον του είχαν προσφύγει τέσσερις κτηνοτρόφοι για ανείσπρακτη οφειλή -κατά τους ισχυρισμούς τους- ύψους 1 εκατ. ευρώ. Επρόκειτο για τέσσερις παραγωγούς που εγκαλούσαν τον Ν. Κολιό, υποστηρίζοντας ότι η έλλειψη ρευστότητας, την οποία επικαλείτο η ΑΓΝΟ προκειμένου να υπαχθεί στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα, ήταν εικονική. Ανάλογες μηνύσεις κατά του επιχειρηματία έχουν καταθέσει και οι εργαζόμενοι της βορειοελλαδίτικης εταιρείας, διεκδικώντας δεδουλευμένα.

Να σημειωθεί ότι η γαλακτοβιομηχανία το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε τέλμα. Τα χρέη της ανέρχονται σε 52 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 19 εκατ. σε τράπεζες, 14 εκατ. ευρώ στη μητρική «Κολιός» και τα υπόλοιπα σε γαλακτοπαραγωγούς, εργαζόμενους κ.ά., ενώ η αίτηση υπαγωγής της στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα απορρίφθηκε.

imerisia.gr