×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 65

Επίσκεψη στο Δήμο Ανδραβίδας- Κυλλήνης, πραγματοποίησε ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Γιάννης Λύτρας, προκειμένου να παρακολουθήσει και να ενημερωθεί για την πρόοδο των εργασιών του έργου «Αποχέτευση Ακαθάρτων, εσωτερικά δίκτυα οικισμού Μυρσίνης», το οποίο είναι προϋπολογισμού 1.277.408 ευρώ.

Ο κ. Λύτρας βρέθηκε στην περιοχή και μαζί με στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συμμετείχαν σε σύσκεψη πού έγινε στο πρώην Δημαρχείο Ανδραβίδας, με την παρουσία του Δημάρχου Ναμπίλ – Ιωσήφ Μοράντ, αρμοδίων Αντιδημάρχων, καθώς και στελεχών του Συνδέσμου «Ηρακλής».

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, εξετάσθηκαν τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται στο ανωτέρω έργου, ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης μετέφερε την προτροπή του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα προς τις συναρμόδιες Υπηρεσίες για επίσπευση των εργασιών, προκειμένου αυτό να ολοκληρωθεί εντός της συγχρηματοδοτούμενης περιόδου (ΕΣΠΑ 2007-2013), στην οποία και είναι εντεταγμένο το εν λόγω σημαντικό έργο για την περιοχή και ολόκληρη την Περιφέρεια.

Μέσα σε κλίμα βαθιάς θλίψης και συγκίνησης, κλήρος και λαός υποδέχθηκε στο νησί της Κεφαλονιάς το απόγευμα τη σορό του μακαριστού Μητροπολίτη Κεφαλληνίας Σπυρίδωνα που εκοιμήθη σε ηλικία 89 ετών.

Πλήθος πιστών είχε συγκεντρωθεί από νωρίς, έξω από το Δημοτικό Θέατρο, απ’ όπου ξεκίνησε η πομπή που θα μετέφερε τη σορό του μακαριστού αρχιερέως στον Μητροπολιτικό ναό του Αργοστολίου όπου και ετέθη σε λαικό προσκύνημα.

Το σκήνωμά του συνόδευσαν, ο εκτελών χρέη τοποτηρητού Κεφαλληνίας, Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ. Γερμανός, Μητροπολίτες από όλα μέρη της Ελλάδας, ιερείς από το νησί της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, μοναχές από την Ι.Μ. του Αγίου Γερασίμου, η βουλευτής Κεφαλληνίας Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, ο δήμαρχος Αλέξανδρος Παρίσης, ο αντιπεριφερειάρχης Παναγής Δρακουλόγκωνας, υποψήφιοι βουλευτές, μέλη της δημοτικής Αρχής, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι κ.α.

Όπως αναφέρει ανάρτηση του inkefalonia.gr, απ’ όπου οι φωτ. και το βίντεο, η Φιλαρμονική Σχολή Κεφαλληνίας και η Φιλαρμονική της ΚΕΔΗΚΕ «Διονύσης Λαυράγκας» συνόδευσαν τη σορό, μαζί το Λύκειο Ελληνίδων παράρτημα Αργοστολίου και τους σπουδαστές της ΑΕΝ.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε το «ξέσπασμα» σε λυγμούς ιερέων για τους οποίους ο μακαριστός Μητροπολίτης, αποτέλεσε τον πνευματικό τους πατέρα. Η Εξόδιος Ακολουθία θα ψαλεί την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015 στις 12 το μεσημέρι στον Καθεδρικό ιερό ναό Κεφαλληνίας, στο Αργοστόλι. Το παρών από την Πάτρα θα δώσει σίγουρα ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος Στελλάτος, ο οποίος και τυγχάνει Κεφαλονίτης στην καταγωγή.

Πηγή: TheBest.gr

Την Τρίτη ενεργοποιήθηκε από το ΥΠΕΣ η τηλεφωνική γραμμή 213-1361500 προκειμένου να ενημερώνονται οι πολίτες για το εκλογικό τμήμα και το σχολικό συγκρότημα στο οποίο ψηφίζουν. Η γραμμή θα λειτουργήσει Τρίτη - Παρασκευή από τις 9:00 έως 17:00, το Σάββατο από 9:00 έως 19:00 και την Κυριακή από 7:00 έως 19:00.

Ήδη, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται και μέσω διαδικτύου από την ειδική εφαρμογή του υπουργείου Εσωτερικών.

Επίσης, κοινοποιήθηκε το ωράριο λειτουργίας των δήμων το διήμερο 24-25 Ιανουαρίου. Σύμφωνα με την ενημέρωση, όλες οι υπηρεσίες που εμπλέκονται στη διενέργεια των εκλογών θα παραμείνουν ανοικτές το Σάββατο και την Κυριακή των εκλογών.

Μεταξύ αυτών, θα εκδίδονται δελτία ταυτότητας από τα γραφεία ταυτοτήτων της διεύθυνσης Κρατικής Ασφάλειας σε όλα τα αστυνομικά τμήματα της χώρας.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Με μία απρόσμενη εξέλιξη, προχθές 20 Ιανουαριου ξεκίνησε ο διαγωνισμό για το μεγάλο έργο με παραχώρηση που αφορά την Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας.

Πρώτο το ypodomes.com σας αποκαλύπτει πως το έργο με τίτλο "Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του έργου: υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας - Ν. Αιτωλοακαρνανίας" δημοπρατήθηκε κανονικά την ίδια στιγμή που τα έργα για την Υποθαλάσσια Σαλαμίνας και τον οδικό άξονα Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη πήραν νέες δίμηνες παρατάσεις.

 

Εκδήλωση ενδιαφέροντος κατέθεσαν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο ΑΚΤΩΡ δύο από τις κλασσικές δυνάμεις της κατασκευαστικής κοινότητας της Ελλάδας. Το έργο συναντά σημαντικές αντιδράσεις κυρίως από την κοινωνία της Λευκάδας. Η δημοπράτηση του έργου θα γίνει με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Σε αυτή τη διαδικασία θα συμμετέχουν (για πρώτη φορά στην Ελλάδα) όλοι οι ενδιαφερόμενοι: οι συμμετέχοντες, η τοπική αυτοδιοίκηση και τα αρμόδια Υπουργεία.Ο Διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε τρεις (3) φάσεις:

  • Α' Φάση: Εκδήλωση Ενδιαφέροντος - Προεπιλογή,
  • Β' Φάση: Ανταγωνιστικός Διάλογος - Διαβούλευση,
  • Γ' Φάση: Υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών και ανάδειξη Αναδόχου.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ypodomes.com, σε αυτή τη χρονική στιγμή είμαστε στην πρώτη φάση της προεπιλογής, θα εξεταστεί η ικανότητα των εταιρειών και στη συνέχεια θα περάσουμε στην κύρια φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου και της διαβούλευσης, Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και του τελικού σχεδιαμσού, το Δημόσιο θα πρέπει να διαθέτει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους και να εκδόσει τα τεύχη δημοπράτησης για την Γ` φάση που είναι η υποβολή Δεσμευτικών προσφορών από όπου θα προκύψει η ανάδειξη του Αναδόχου. Σε κάθε περίπτωση δεν περιμένουμε οι εργασίες κατασκευής να ξεκινήσουν νωρίτερα από το 2017 ενώ η ολοκλήρωση δεν θα μπορεί να είναι εφικτή νωρίτερα από το 2021.
Πρόκειται για έργο παραχώρησης της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του έργου της οδικής σύνδεσης της Λευκάδας με τον Ν. Αιτωλοακαρνανίας μέσω υποθαλάσσιας σήραγγας (σε αντικατάσταση της υφιστάμενης γέφυρας), με τα συνοδά έργα.[B]Το έργο περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή οδικού τμήματος συνολικού μήκους 3 χλμ. περίπου (συμπεριλαμβανομένης της υποθαλάσσιας σήραγγας). Η αφετηρία θα βρίσκεται επί της Εθνικής Οδού 42 (Αμφιλοχία-Λευκάδα) νοτιοανατολικά του Κάστρου της Αγ. Μαύρας και το πέρας θα βρίσκεται στον περιφερειακό δακτύλιο της πόλης της Λευκάδας,

- Την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω από τον υφιστάμενο Δίαυλο Λευκάδας, με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου, συνολικού μήκους 1,1 χλμ. περίπου, ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη διέλευση των πλοίων από τον Δίαυλο και η ταυτόχρονη είσοδος/έξοδος των οχημάτων στο νησί της Λευκάδας, καθώς και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών συνδέσεων με το υφιστάμενο δίκτυο,

- Τη διαπλάτυνση του Διαύλου Λευκάδας, στο τμήμα από το τεχνικό έργο της υποθαλάσσιας σήραγγας μέχρι το κάστρο Αγ. Μαύρας,

- Την κατασκευή Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) σκαφών μεγάλου μήκους στην περιοχή του Διαύλου, βορειοανατολικά του υφιστάμενου και υπό λειτουργία τουριστικού λιμένα σκαφών αναψυχής Λευκάδας, εφόσον ενταχθεί στο έργο παραχώρησης.

Τα τυχόν απαιτούμενα συνοδά έργα (ευρύτερες διευθετήσεις, ευρύτερα οδικά έργα κ.λπ.), περιβαλλοντικά και λοιπά θέματα και εγκαταστάσεις, θα ανακύψουν κατά τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Απλογραφικά βιβλία θα τηρούν συνεταιρισμοί και απλές ετερόρρυθμες εταιρείες.
Με σκοπό την ομαλή εφαρμογή του νόμου περί Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων και προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής σε ορισμένες κατηγορίες οντοτήτων, η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνας Σαββαΐδου, υπέγραψε εγκύκλιο, με την οποία προβλέπεται ότι:

  • Οι συνεταιρισμοί, οι οποίοι εκ του ιδρυτικού τους νόμου ή του καταστατικού τους, οφείλουν να συντάσσουν μόνο ισολογισμό και να μη τηρούν διπλογραφικά βιβλία, μπορούν να τηρούν απλογραφικά βιβλία, εφόσον ο κύκλος εργασιών τους δεν υπερβαίνει το ποσό των 1.500.000 ευρώ.
  • Οι ετερόρρυθμες κατά μετοχές εταιρείες, δεν υποχρεούνται σε τήρηση διπλογραφικών βιβλίων εφόσον μέχρι τις 2 Μαρτίου 2015 μετατραπούν σε απλές ετερόρρυθμες εταιρείες και ο κύκλος εργασιών τους δεν υπερβαίνει το ποσό των 1.500.000 ευρώ.

 

Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο διευκρινίζεται, ότι δεν απαιτείται η έκδοση παραστατικού διακίνησης και στην περίπτωση κενών ειδών συσκευασίας.

Πηγή: Το Βήμα

Ηλεκτρονικά θα μπορούν πλέον να υποβάλουν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων τη δήλωση για τη γνωστοποίηση της διακοπής λειτουργίας των φορολογικών μηχανισμών λόγω βλάβης, οι εταιρείες που υποστηρίζουν τεχνικά τους φορολογικούς ηλεκτρονικούς  μηχανισμούς.
 

Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων για την παροχή χρόνου προσαρμογής των μηχανογραφικών τους εφαρμογών, η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Κατερίνα Σαββαΐδου, υπέγραψε απόφαση, με την οποία οι εταιρείες που υποστηρίζουν τεχνικά ή έχουν την άδεια καταλληλότητας των φορολογικών ηλεκτρονικών μηχανισμών, θα υποβάλλουν στο Taxis ηλεκτρονικά δήλωση για τη γνωστοποίηση της διακοπής λειτουργίας των φορολογικών μηχανισμών λόγω βλάβης της φορολογικής μνήμης.

Η δήλωση θα υποβάλλεται εντός 10 ημερών από τη διακοπή λειτουργίας του φορολογικού μηχανισμού. Ειδικά, για το πρώτο τρίμηνο του 2015, η σχετική δήλωση θα μπορεί να υποβληθεί μέχρι και το τέλος Απριλίου 2015.

Πηγή: Το Βήμα

Ένα από τα ερωτήματα των ψηφοφόρων πριν τις κάλπες είναι το «πόσους σταυρούς βάζουμε στις εκλογές;».

Στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου οι ψηφοφόροι περιφερειών με 1 έως 3 έδρες έχουν δικαίωμα να βάλουν έναν «σταυρό» προτίμησης, δύο «σταυρούς« στις περιφέρειες που εκλέγουν 4-7 βουλευτές, 3 «σταυρούς» για περιφέρειες με 8-12 βουλευτές και τέσσερις στις περιφέρειες που εκλέγουν από 13 και άνω βουλευτές.

Υπενθυμίζεται πως η γενική απογραφή του 2011 προκαλεί και σημαντικές αλλαγές στην κατανομή των εδρών και κατ' επέκταση αύξηση ή μείωση των «σταυρών« που έχουν δικαίωμα να βάλουν οι ψηφοφόροι. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, θα σημειωθούν οι ακόλουθες αλλαγές σε μια σειρά νομών, οι οποίες προκαλούν πονοκέφαλο σε μια σειρά βουλευτών, κυρίως της απερχόμενης κυβέρνησης:

Αττικής: Οι βουλευτές αυξάνονται από 12 σε 15.
Α’ Αθηνών: Οι βουλευτές μειώνονται από 17 γίνονται 14.
Β’ Αθηνών: Οι βουλευτές που εκλέγονται στη μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας γίνονται 44 από 42.

Από μία έδρα κερδίζουν οι:

Α’ Πειραιά (6 από 5),
Θεσπρωτία (2 από 1),
Μαγνησία (6 από 5) και
Κυκλάδες (4 από 3)

Απώλεια μιας έδρας θα έχουν οι:

Σέρρες (6 από 7),
Τρίκαλα (4 από 5),
Καρδίτσα (4 από 5),
Αχαΐα (8 από 9),
Αιτωλοακαρνανία (7 από 8) και
Βοιωτία (3 από 4).

 

pin10.jpg

pin20.jpg


Πηγή: iefimerida.gr

Σάλο και σύγχυση έχει προκαλέσει μια προειδοποίηση της Ryanair στην επίσημη ιστοσελίδα της. Μια προειδοποίηση που έκανε πολλούς να πιστέψουν ότι η εταιρεία ετοιμάζεται για το ενδεχόμενο επιστροφής της Ελλάδας στη δραχμή, με την εταιρεία, βέβαια, σε ανακοίνωσή της να διευκρινίζει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Συγκεκριμένα, το θέμα δημιουργήθηκε όταν ενδιαφερόμενοι να ταξιδέψουν από Αθήνα προς Χανιά, κλείνοντας θέση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ιρλανδικής εταιρίας, παρατήρησαν ότι δεξία αναγράφεται σε πλαίσιο η εξής προειδοποίηση: «Η τιμή ενδέχεται να αλλάξει λόγω της μετατροπής του νομίσματος».

Πηγή: iefimerida.gr

Σε κατασκευαστική τροχιά είναι εδώ και 1 έτος τα έργα στους αυτοκινητόδρομους αλλά όχι και τα τμήματα που "κόπηκαν" είτε οριστικά είτε χρονικά. Τα «κουρεμένα» τμήματα θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα όχι για την κατασκευή τους αλλά για το μέλλον τους.

Ποιά είναι τα κομμένα τμήματα
Πρόκειται για τμήματα των Αυτοκινητόδρομων της Ολυμπίας Οδού και του Ε65. Στην Ολυμπία βγήκε από τη σύμβαση παραχώρησης όλο το δυτικό τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα, ένα τμήμα με μήκος 180χλμ. Στον Ε65 "αναβλήθηκαν" τα τμήματα Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία.
Ποια θα είναι η τύχη τους; Διφορούμενες είναι ακόμα οι απαντήσεις και οι υποθέσεις εργασίας προς το παρόν συμπυκνώνονται σε εξαγγελίες. Το ερώτημα είναι αν τα τμήματα αυτά αποτελούν μέρος του στρατηγικού πλάνου της χώρας για τις οδικές μεταφορές.
Έτσι σήμερα σας παρουσιάζουμε την σημερινή τους κατάσταση με την ελπίδα πως σύντομα θα πάρουν τον δρόμο της κατασκευής με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Πάτρα - Τσάκωνα
Σε αυτό το κομμάτι υπήρξε τριπλός διαχωρισμός από το Υπουργείο Υποδομών για να μπορέσουν κάποια στιγμή να κατασκευαστούν. Η πρώτη δημοπράτηση που αφορά το τμήμα Πάτρα - Πύργος μήκους 75χλμ ήδη πήρε παράταση για τις 31 Μαρτίου καθώς η αρχική ημερομηνία για τις 27 Ιανουαρίου επεφτε πάνω στις εκλογές. Ωστόσο πέφτει στα χέρια της νέας Κυβέρνησης η τύχη του. Χρηματοδοτείται ως ένα από τα πρώτα έργα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 σαν δημόσιο έργο με κόστος 443 εκ.ευρώ.

Τσάκωνα - Καλό Νερό
Το μήκος του τμήματος είναι 50χλμ. Εδώ υπάρχουν πολλά κακά. Κουρεμένο ως τμήμα, ακυρωμένοι περιβαλλοντικοί όροι λόγω περιβαλλοντικών, μικρή ημερήσια κίνηση. Για αυτό το τμήμα όλα είναι πιθανά. Ο Υπουργός Υποδομών προ μηνών είχε πει ουσιαστικά πως δύσκολα θα μπορέσει κάτω από αυτές τις συνθήκες να γίνει κάτι.

Καλό Νερό - Τσάκωνα
Σε αυτό το τμήμα έχουμε δύο πράγματα να σημειώσουμε. Η Τσακώνα θα αποτελέσει σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο καθώς ενώνεται με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα και πιθανολογείται πως θα έχει αξιόλογη κίνηση. Η δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών για ολοκλήρωση των μελετών και δημοπράτηση δεν επετεύχθη τελικά και πλέον το έργο αρχίζει να "απομακρύνεται" επικίνδυνα χρονικά. Το μήκος του συγκεκριμένου τμήματος είναι 30χλμ.

Λαμία - Ξυνιάδα
Έκπληξη προκάλεσε εξαρχής το κόψιμο αυτού του τμήματος που θα λειτουργούσε ως φυσικός τροφοδότης για τον Ε65. Με την σύνδεση με τον ΠΑΘΕ θα μπορούσε να έχει πολύ μεγαλύτερη ημερήσια κίνηση.
Ανεξήγητο; Όχι αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ένα ορεινό τμήμα που θα χρειάζονταν σημαντικά τεχνικά έργα. Ούτε χρήματα υπάρχουν, ούτε χρόνος. Το μέλλον αυτού του τμήματος που έχει μήκος 30χλμ έχει "δεθεί"με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και απομένει η ενεργοποίηση του. Το γεγονός της σύνδεσης με τον ΠΑΘΕ θα οδηγήσει δυνητικά κάποια στιγμή μελλοντικά στην κατασκευή του.

Τρίκαλα - Καλαμπάκα -  Εγνατία
Εδώ τα πράγματα είναι επίσης δύσκολα. Με προβλήματα λόγω κακής χάραξης και αναγκαστικής επιλογής νέας το τμήμα αυτό πιθανότατα θα το δούμε στο... απώτερο μέλλον. Έχει μήκος 60 χλμ αλλά περνά από μεγάλους ορεινούς όγκους και οι απαιτήσεις σε μεγάλα τεχνικά είναι πολλές εξασφαλίζοντας του μία θέση για το... μέλλον. Λίγες οι ελπίδες να το δούμε να κατασκευάζεται την επόμενη πενταετία. Στα θετικά φυσικά το γεγονός πως υπάρχει σαν τμήμα μέσα στην αναθεωρημένη σύμβαση. Πρόσφατα έγινε γνωστό πως θα τερματίζει στην περιοχή Κηπουργιό Γρεβενών.

Πηγή: ypodomes.com

Την άμεση ανάκληση συγκεκριμένων παρτίδων μη κανονικών και νοθευμένων ελαιολάδων από την εσωτερική αγορά, απαίτησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) από τις εταιρείες που τα διακινούν, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι σχετικοί έλεγχοι.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ο ΕΦΕΤ και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο των ελέγχων που διενεργεί και σε συνεργασία με τη Β’ Χημική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης, διαπίστωσε τη διακίνηση προϊόντων τα οποία πωλούνται ως ελαιόλαδα με τις ενδείξεις: «Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο – Λακωνία», «Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο – Μάνη Λακωνίας» και «Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο – Μάνη Λακωνίας». Όμως, από την εξέτασή τους, προέκυψε ότι είναι σπορέλαια που περιέχουν ξένη προς το ελαιόλαδο λιπαρή ύλη.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα παρακάτω προϊόντα :

Α) Προϊόν με την εμπορική επωνυμία «ΛΑΚΩΝΙΑ», σε συσκευασία των 5 λίτρων και ημερομηνία λήξης 31-12-2016, το οποίο επιπλέον φέρει τις ενδείξεις «ΛΑΚΩΝΙΑ ΕΠΕ, 5ο χλμ. ΓΥΘΕΙΟΥ – ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ.

Β) Προϊόν με την εμπορική επωνυμία «ΜΑΝΗ ΛΑΚΩΝΙΑ», σε συσκευασία του 1 λίτρου και ημερομηνία λήξης 30-4-2015, το οποίο επιπλέον φέρει τις ενδείξεις «ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΚΩΝ/ ΝΟΣ, ΜΑΝΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ».

Γ) Προϊόν με την εμπορική επωνυμία «ΜΑΝΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ», σε συσκευασία του 1 λίτρου και ημερομηνία λήξης 30-12-2016, το οποίο επιπλέον φέρει τις ενδείξεις «ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΑΕ, 20o ΣΠΑΡΤΗΣ – ΓΥΘΕΙΟΥ, ΚΡΟΚΕΕΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ».

Τα συγκεκριμένα σπορέλαια διακινούνται από τις εταιρίες «ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ», με έδρα το 4ο χλμ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ – Π. ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ και «ΚΟΥΜΛΕΛΗΣ ΝΙΚΟΛ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ», με έδρα το ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ – ΚΟΡΔΕΛΙΟ, οδός Χ. ΤΡΙΚΟΥΠΗ 16, ενώ διατίθεντο από την εταιρεία «ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΗΜ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ», με έδρα τις ΜΟΥΡΙΕΣ ΚΙΛΚΙΣ.

Πηγή: aftodioikisi.gr