Συνεργασία της Περιφέρειας με την Πρεσβεία του Μπαγκλαντές
Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα είχε ο Γραμματέας της Πρεσβείας του Μπαγκλαντές στην Ελλάδα SujanDebnath, σήμερα στα γραφεία της Περιφέρειας.
Στο επίκεντρο της συνάντησης, στην οποία συμμετείχε και η Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αναστασία Τογιοπούλου, βρέθηκε η συνεργασία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με Περιφέρειες του Μπαγκλαντές στους τομείς των τοπικών προϊόντων, του πολιτισμού και τουρισμού, αλλά και στα δικαιώματα των εργαζομένων.
«Μέλημά μας είναι να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα οι εργαζόμενοι από το Μπαγκλαντές που διαβιούν στην περιοχή μας και ασκούμε διαρκείς πιέσεις προς την ελληνική κυβέρνηση, κάτι που θα πρέπει να γίνει και από την πλευρά της Πρεσβείας, ώστε να υπάρξει μια διακλαδική συνεργασία σε επίπεδο των δύο χωρών» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας.
Κλείνοντας, ο κ. Debnath ως εντεταλμένος του Πρέσβη του Μπαγκλαντές, ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη για τη στήριξη της Περιφέρειας στο να πραγματοποιηθεί το Διήμερο «Πρώτο Τουρνουά Κρίκετ Φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Μπαγκλαντές», ενώ τον προσκάλεσε προσωπικά να παραβρεθεί στους αγώνες που θα διεξαχθούν στις 27 και 28 Μαΐου στον Απιδεώνα Αχαΐας.
Βοήθημα 300 ευρώ για γονείς με χαμηλά εισοδήματα
Βοήθημα 300 ευρώ δικαιούνται οι γονείς με χαμηλά εισοδήματα που τα παιδιά τους φοιτούν στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης είναι οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των μονογονεικών, ελλήνων υπηκόων και υπηκόων κρατών-μελών της Ε.Ε., που έχουν ανήλικα τέκνα που φοιτούν σε δημόσια σχολεία υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημά τους δεν υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ.
Ως ετήσιο οικογενειακό εισόδημα νοείται το συνολικό ετήσιο φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο, εισόδημα του φορολογούμενου, της συζύγου του και των ανήλικων τέκνων του από κάθε πηγή.
Ως υποχρεωτική εκπαίδευση, νοείται η φοίτηση του μαθητή στις τάξεις του δημοτικού σχολείου και του γυμνασίου.
Δικαιολογητικά
(Σύμφωνα με την αρίθμ. 2/46354/0026/20-07-2012 Υ.Α.)
- Βεβαίωση του διευθυντή σχολικής μονάδας περί εγγραφής και κανονικής φοίτησης του τέκνου κατά το σχολικό έτος που έληξε (2013-2014).
- Αίτηση δικαιούχου.
- Αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος φόρου εισοδήματος του οικονομικού έτους για το οποίο αιτείται η εισοδηματική ενίσχυση (δηλ. εισοδήματα προηγούμενου έτους 2013).
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του δικαιούχου (πρόσφατο).
- Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 περί μη είσπραξης της οικονομικής ενίσχυσης άλλη φορά για το ίδιο έτος (επισυνάπτεται).
- Φωτοαντίγραφο της πρώτης σελίδας βιβλιαρίου τραπεζικού λογαριασμού(ΙΒΑΝ).
Με τη λήξη του σχολικού έτους οι δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης υποβάλλουν σχετικές αιτήσεις στο διευθυντή του σχολείου.
Οι αιτήσεις των δικαιούχων, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά διαβιβάζονται από τον διευθυντή του σχολείου στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Πηγή: newsbeast.gr
Ηλεία: Ξεκινά κατασκευή πεζοδρομίων και δίκτυο αποχέτευσης όμβριων στην επαρχιακή οδό Μυρτιάς – Αγίου Ηλία
Υπεγράφη από τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας Γιώργο Γεωργιόπουλο με τον ανάδοχο η σύμβαση για το έργο της «Κατασκευής Πεζοδρομίων και του Δικτύου Αποχέτευσης Όμβριων στην Επαρχιακή Οδό Μυρτιάς Αγίου Ηλία».
Το έργο είναι προϋπολογισμού 80.000 ευρώ και χρηματοδοτείται από το επενδυτικό πρόγραμμα της Π.Ε. Ηλείας/ΠΔΕ έτους 2015.
«Είμαστε δίπλα στους συμπολίτες μας ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και προσπαθούμε να προχωρούμε γρήγορα και να κατασκευάζουμε έργα που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, αλλά και στην αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής, λαμβάνοντας υπόψιν πάντα και την προστασία του περιβάλλοντος», τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Γ. Γεωργιόπουλος.
Συγκεκριμένα με τη σύμβαση, θα γίνουν εργασίες για την κατασκευή του σωληνωτού Φ60 στην αριστερή πλευρά του δρόμου έξω από το νεκροταφείο σε μήκος 210 μέτρων για την απορροή των όμβριων υδάτων σε αποδέκτη, β) την κατασκευή πεζοδρομίου πριν τη σιδηροδρομική γραμμή και γ) την κατασκευή σωληνωτού Φ40 σε μήκος 40 μέτρων σε τάφρο κάθετα στο δρόμο και παράλληλα της σιδηροδρομικής γραμμής.
Στην πλατεία…
Του Γ. Απτεραίου
Καθισμένοι σε καφετέρια, στην πλατεία. Ας όψεται η λιακάδα! Ο ένας φίλος, από το με κλασική μυρουδιά μα με μοντέρνα φορεσιά βιβλίο, διάβαζε, δυνατά και με χρωματισμένη ξέχωρα φωνή, δείγμα μιας πρωτοφανούς ευφορίας, Νίτσε, Βιτγκενστάιν κι άλλους Ευρωπαίους φιλοσόφους, περί Ηθικής…
Κι ο φίλος του μοιραζόταν το χαμόγελο και τη γνώση και τη συμπλήρωνε, αφήνοντας, ταυτόχρονα, από τα χείλη του έως τον ουρανό ν’ αναρριχάται ο καπνός ενός χωρίς φίλτρο προστασίας τσιγάρου. Λεπτομέρεια; Κι οι δύο ήσαν διοπτροφόροι … καθισμένοι πλάι – πλάι, πού και πού ρουφούσαν από το καλαμάκι του ζεσταμένου πια φραπέ… Κι ο ένας λευκοντυμένος από την κορφή έως τα νύχια ήταν, ενώ ο ακροατής της ανάγνωσης στα μαύρα! Γύρω στα 20 ο αναγνώστης ο μαγεμένος και καμιά δεκαετία στην ηλικία πρεσβύτερος ο συμμετέχων και συνιστάμενος ακροατής του!
Λίγο πιο πέρα, σ’ άλλο τραπέζι, τρεις ασπρομάλληδες άντρες, εμφανώς απόμαχοι της καθημερινής ζωής, διαβάζανε τις εφημερίδες τους, μιαν παραδοσιακή Δεξιά και συντηρητική, «των εθνικοφρόνων», μιαν από χρόνια του «παραπετάσματος και των κομμουνιστοσυμμοριτών» και μιαν «ευαίσθητη στο φύσημα των πολιτικών αγέρηδων»!Και λογομαχούσαν οι γέροντες περί ελευθερίας, δημοκρατίας, ισότητας, οικονομίας, ανεξιθρησκίας, παιδείας και πολιτείας, για τον τρόπο που του καθενός πολίτη οι ιδέες θα μπορούσαν, μια φορά κι έναν καιρό, τα όνειρα όλων μας να κάνουν πράξη, χωρίς προς ίδιον όφελος να τα ναρκοθετούνε οι εκάστοτε κοινωνικοπολιτικοί κρατούντες και γιομάτοι αυθεντίες μεσσίες… Μα σαν έφτασε η συνομιλία τους στις επαναστάσεις και τους καταπιεσμένους λαούς και τις χωρίς έρωτα και αγάπη για δαύτες μοναχικές ανθρώπινες καρδιές, σώπασαν κι οι τρεις ταυτόχρονα· λες κι ήταν προσυνεννοημένοι και τα βλέμματά τους κάρφωσαν, εκεί στο κέντρο της πόλης, σ’ ένα λαβωμένο από ανθρώπινη παραφροσύνη και απληστία περιστέρι…
Εγγραφές στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Ακτίου - Βόνιτσας
Κάνουμε γνωστό ότι οι εγγραφές-επανεγγραφές στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς Ακτίου-Βόνιτσας ξεκίνησαν από 16/05/2016 και μέχρι 17/06/2016.
Για να γίνει η εγγραφή νηπίου στους Σταθμούς απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1) Αίτηση του γονέα για εγγραφή του νηπίου.
2) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
3) Ιατρική βεβαίωση για την καλή πνευματική, σωματική υγεία και σωματική αρτιμέλεια του νηπίου καθώς και βεβαίωση mantoux.
4) Υπεύθυνη Δήλωση Ν.1599/86 για την παραλαβή των νηπίων.
5) Άδεια νόμιμης παραμονής στη χώρα μας, όταν πρόκειται για αλλοδαπούς γονείς.
Για επανεγγραφές παιδιών απαιτείται μόνο η αίτηση του γονέα.
O ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ
Πηγή: katounanews.blogspot.gr
Πάλαιρος: Ξεκίνησαν οι συνδέσεις του βιολογικού στα σπίτια
Ο Βιολογικός της Παλαίρου που ξεκίνησε πριν λίγο καιρό την λειτουργία του έδωσε την αφορμή σε κάθε γειτονιά και κάθε σπίτι να κάνει την σύνδεσή του.
Οι αιτήσεις σύνδεσης είναι πάρα πολλές και καθημερινά αυξάνονται, οι πιστοποιημένοι υδραυλικοί τηρούν τα προβλεπόμενα και προχωρούν στις συνδέσεις. Πάρα πολλοί κάτοικοι της Παλαίρου Ακτίου-Βόνιτσας θέλουν να προλάβουν έτσι ώστε το Καλοκαίρι να είναι συνδεδεμένοι. όπως τονίσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας οι συνδέσεις πρέπει να γίνονται με τον ίδιο καθορισμένο τρόπο σε όλους για να μην υπάρξουν προβλήματα στη συνέχεια. Οι αιτήσεις συνεχίζονται καθημερινά.
Πηγή: katounanews.blogspot.gr
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης: Πότε ξεκινά, ποιοι το δικαιούνται, τι περιλαμβάνει
Του Βασίλη Αγγελόπουλου
Αλλαγές, που στόχο έχουν να συμβάλλουν στην καλύτερη διαβίωση των πολιτών που ζουν υπό συνθήκες ακραίας φτώχειας, θα περιλαμβάνει το νέο Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, η Β’ φάση του οποίου αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή περί τα μέσα Ιουλίου, σε 30 δήμους, στις 13 περιφέρειες όλης της χώρας.
Όπως προγραμματίζουν οι αρμόδιες υπηρεσίες Πρόνοιας του υπουργείου Εργασίας, τα ποσά που θα λάβουν οι περίπου 60.000 επιδοτούμενοι πολίτες θα δίνονται κατά το ήμισυ σε ρευστό. Το υπόλοιπο 50% θα χορηγείται υπό μορφή κάρτας, στα πρότυπα της επιδότησης σίτισης, που παρέχεται στους δικαιούχους, μέσω της Κάρτας Αλληλεγγύης.
Ταυτόχρονα, οι δικαιούχοι του προγράμματος θα αποκτούν πρόσβαση σε συμπληρωματικές κοινωνικές υπηρεσίες και παροχές (πχ συσσίτια, προγράμματα απόκτησης ρουχισμού και οικοσκευών κ.λπ.). Άλλωστε το πρόγραμμα απευθύνεται σε συμπολίτες που βρίσκονται συχνά σε κατάσταση κοινωνικής εξαθλίωσης, άρα η στήριξή τους πρέπει να είναι πολύπλευρη, ακόμα και στο ψυχολογικό πεδίο. Στο πλαίσιο αυτό, οι δικαιούχοι σε ένα ποσοστό 10%, θα προωθούνται, μέσω διαδικασιών επανένταξης, σε νέες θέσεις εργασίας. Εννοείται ότι το επίδομα θα σταματάει να παρέχεται όταν οι δικαιούχοι θα καταφέρνουν να βρουν απασχόληση.
Υπενθυμίζεται ότι το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, θα πρέπει να εφαρμοστεί καθολικά σε όλη τη χώρα από την 1/1/2017. Για να συμβεί κάτι τέτοιο, όμως, θα πρέπει να εξοικονομηθεί ποσό έως 900 εκατ. ευρώ από προνοιακές παροχές, για να μπορέσει το πρόγραμμα να καλύψει τις ανάγκες σε περίπου 700.000 συμπολίτες, όπως είναι ο αρχικός προγραμματισμός. Επισημαίνεται ότι η επιλογή των 30 δήμων που θα ενεργοποιηθούν στη β’ φάση του προγράμματος θα προκύψει μέσα από τους δείκτες φτώχειας και ανεργίας, που επίσημα έχουν καταγραφεί.
Επίσης, ξεκαθαρίζεται ότι όσοι δήμοι δεν συμμετάσχουν σε αυτή τη νέα πιλοτική φάση του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης θα συνεχίσουν να καρπώνονται τα υπόλοιπα προγράμματα καταπολέμησης της Ανθρωπιστικής Κρίσης, που βρίσκονται εν ισχύ. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται η επιδότηση σίτισης μέσω της Κάρτας Αλληλεγγύης, η επιδότηση ενοικίου και η δωρεάν παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Απλώς θα χρειαστεί να γίνει, πιθανότατα τον Ιούνιο, επικαιροποίηση του μητρώου των δικαιούχων των παραπάνω προγραμμάτων, για να γίνει πιο δίκαιη η καταβολή τους.
Πηγή: www.dikaiologitika.gr
Οικολόγοι Πράσινοι: Αιωνία η μνήμη του Βλάσση Βελλόπουλου
Η απώλεια του πατρινού αγωνιστή του περιβάλλοντος Βλάσση Βελλόπουλου, μετά από σοβαρή ασθένεια, προκάλεσε λύπη και συγκίνηση σε κάθε ενεργό πολίτη.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι της Δυτικής Ελλάδας τιμούμε τη μνήμη του και ότι αυτή σηματοδοτεί: την έμφαση και προτεραιότητα στην υπεράσπιση του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, την εμμονή στην εξάντληση των νόμιμων δυνατοτήτων, την αδιάλειπτη παρουσία και δραστηριοποίηση στον αγώνα για τη συμφιλίωση με τη φύση και την ποιότητα ζωής.
Αιωνία του η μνήμη.
Η Περιφερειακή Γραμματεία
Οικολόγοι Πράσινοι
Τα θέματα και οι λύσεις σε Ιστορία και Φυσική κατεύθυνσης
Στο μάθημα της Ιστορίας και της Φυσικής θα εξεταστούν σήμερα, αντίστοιχα, οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών του νέου συστήματος, θεωρητικής κατεύθυνσης του παλιού συστήματος και της ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών του νέου συστήματος και θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης του παλιού συστήματος.
Εξάλλου, αύριο, Τρίτη 24 Μαΐου, η δεύτερη εβδομάδα των Πανελλαδικών θα ξεκινήσει για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ που εξετάζονται με το νέο σύστημα, με την εξέταση στα μαθήματα: Κινητήρες αεροσκαφών ΙΙ, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης και Βοοτροφία-Αιγοπροβατοτροφία.
Για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ της ομάδας Α' του παλιού συστήματος, οι εξετάσεις θα συνεχιστούν από το Σάββατο, 28 Μαΐου.
ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)
ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Πηγή: kathimerini.gr
Διπλό «έμφραγμα» στον ΕΟΠΥΥ από κινητοποιήσεις γιατρών
Με «έμφραγμα» απειλείται η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στη χώρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για την υγεία των πολιτών, ασφαλισμένων ή μη. Οι γιατροί των μονάδων υγείας Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) ανακοίνωσαν ότι προχωρούν σε κινητοποιήσεις, ενώ την ίδια στιγμή οι συμβεβλημένοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ προχωρούν σε επίσχεση παροχής υπηρεσιών υγείας.
Σχετικές αποφάσεις έλαβε χθες η γενική συνέλευση του Συλλόγου Αττικής (ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΥ), η οποία εξουσιοδότησε την Ομοσπονδία του κλάδου να αποφασίσει κινητοποιήσεις. Οι γιατροί των δομών του ΠΕΔΥ αντιδρούν σε νομοσχέδιο που έχει δώσει το υπουργείο Υγείας για δημόσια διαβούλευση, με το οποίο αλλάζουν οι εργασιακές σχέσεις τους και ζητούν να καταργηθεί ο νόμος 4238, όπως προεκλογικά δήλωναν κυβερνητικά στελέχη.
Με τις προωθούμενες ρυθμίσεις, καλούνται ως το τέλος του έτους να κλείσουν το ιδιωτικό τους ιατρείο όσοι υπηρετούν σήμερα με δικαστικές αποφάσεις και να ενταχθούν στο ΠΕΔΥ ως πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Σε διαφορετική περίπτωση, θα απολυθούν. Το νομοσχέδιο ουσιαστικά ζητεί από τους γιατρούς να είναι είτε ιδιώτες είτε πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, προκειμένου να λειτουργεί ουσιαστικά η Πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας.
Η γενική συνέλευση αποφάσισε να ζητήσει από την κυβέρνηση τα εξής:
Να δώσει την δυνατότητα επανόδου, όλων των απολυμένων γιατρών.
Να δώσει την δυνατότητα επανόδου των γιατρών που υπηρετούσαν με συμβάσεις έργου επί πολλά έτη στο ΙΚΑ και ΕΟΠΥΥ.
Να κριθούν όσοι υπηρετούν σήμερα και να πληρωθούν άμεσα όσοι έχουν επανέλθει με δικαστικές αποφάσεις.
Να δοθούν προσωποπαγείς θέσεις σε όλους τους γιατρούς, διατηρώντας την εργασιακή τους σχέση και επίσης το δικαίωμα της επανεπιλογής της εργασιακής σχέσης σε όσους επέλεξαν την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση.
Επίσχεση παροχής υπηρεσίων για τα δεδουλευμένα
Σε επίσχεση παροχής των υπηρεσίων υγείας προς τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ καλεί τους γιατρούς-μέλη της η Ένωση Ιατρών-ΕΟΠΥΥ (ΕΝΙ- ΕΟΠΥΥ), από την 1η Ιουνίου, και μέχρι της καταθέσεως της αμοιβής των επισκέψεων του περασμένου Ιανουαρίου οι οποίες έχουν καταστεί ήδη ληξιπρόθεσμες.
«Οι αντοχές των ιατρών του ΕΟΠΥΥ τελείωσαν απέναντι στις ατέρμονες προσχηματικές υποσχέσεις του Οργανισμού, που καθιστούν αδύνατη την επαγγελματική δραστηριότητα των ιατρών του ΕΟΠΥΥ, η οποία προαπαιτεί τακτικές πληρωμές κάθε μήνα στις προβλεπόμενες ημερομηνίες» αναφέρουν στην ανακοίνωση τους οι συμβεβλημένοι γιατροί του Οργανισμού, ζητώντας προκαταβολικά την κατανόηση των ασφαλισμένων για την ταλαιπωρία τους.
Εμπλοκή με την πληρωμή
Σύμφωνα με την ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ, αρκετοί ιατροί δεν θα πληρωθούν τις επισκέψεις του Ιανουαρίου λόγω διαδικαστικού προβλήματος. Ωστόσο, «καλοπροαίρετα, υπό την υπόσχεση εμπροθέσμου αμοιβής, οι συμβεβλημένοι ιατροί συνεχίζουν να εκδίδουν σε μηνιαία βάση τιμολόγια για δεδουλευμένες αμοιβές, με άγνωστη ημερομηνία αποπληρωμής» αναφέρει η ένωση, προσθέτοντας με σαρκαστική διάθεση ενόψει και της εφαρμογής του νέου ασφαλιστικού ότι «δυστυχώς η μόνη γνωστή ημερομηνία για τους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ είναι πότε και πόσο θα πληρώσουν σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές σε ποσά της τάξεως του 60%, που εκμηδενίζουν το εισόδημα από τη σύμβασή τους».
Η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ ενημερώνει τα μέλη της ότι δρομολογεί νομικές ενέργειες «απέναντι στην αυθαίρετη και άδικη συμπεριφορά του Οργανισμού και του ΥΥΚΑ κατά τον τρόπο ελέγχου και εκκαθάρισης των παραστατικών» και θα συνδράμει καθ’ οιονδήποτε τρόπον όλους τους συμβεβλημένους γιατρούς μελη της.
Καλεί τους γιατρούς, σε περίπτωση κουρέματος κατά την εκκαθάριση ή έκδοση πιστωτικού τιμολογίου προς τον Οργανισμό να συνοδεύεται από τη «ρητή επιφύλαξη του ενδιαφερομένου, παντός δικαιώματος του για προσφυγή σε επιτροπή ενστάσεων και διεκδίκηση του μη αποδεκτού -από τον ΕΟΠΥΥ-, ποσού δαπάνης», καθώς προέρχεται από αναγωγική στατιστική εκτίμηση και όχι από πραγματική εκκαθάριση.
Πηγή: protothema.gr
Περισσότερα...
Με «γερασμένο» στόλο πέφτει στη «μάχη» με τις φλόγες η Πυροσβεστική
Τα 9 άνω των 45 ετών
Χάρη σε δωρεές έχουν λάστιχα τα οχήματα!
Κάθε πέρυσι και καλύτερα! Aυτό ισχύει για τα εναέρια μέσα δασοπυρόσβεσης, αφού στον «στόλο» των καναντέρ έχουν απομείνει μόλις 13 ετοιμοπόλεμα αεροπλάνα, εκ των οποίων 9 είναι τα CL 215 τα οποία κατασκευάστηκαν το 1970, ενώ τα υπόλοιπα 4 CL 415 είναι θεωρητικά καινούργια, αφού είναι 20 ετών!
Όπως λένε οι πυροσβέστες σε καθημερινή βάση, μόλις τα 11 καναντέρ αναμένεται είναι έτοιμα να ριχτούν στη μάχη της κατάσβεσης και στην καλύτερη περίπτωση τα 13, αφού ο «γερασμένος» στόλος των καναντέρ έχει «φορτωθεί» ακόμη έναν ακόμη χρόνο...
Τα CL 215 επισημαίνεται ότι δεν μπορούν να επιχειρήσουν όταν πνέουν άνεμοι έντασης ίσης ή μεγαλύτερης των 7 μποφόρ, ενώ δεν μπορούν να απογειωθούν όταν η θερμοκρασία του αεροδρομίου ξεπερνά τους 38 βαθμούς Κελσίου κι έτσι η Πολεμική Αεροπορία σε συνεργασία με την Πυροσβεστική, προχωρεί σε διαδικασία μετεγκατάστασης ή εναέριας επιτήρησης.
Κι όλα αυτά ενώ φέτος, όπως λένε οι πυροσβέστες, ο κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιών είναι μεγάλος λόγω των πολλών και δυνατών βροχοπτώσεων τον χειμώνα, που είχε ως αποτέλεσμα τα δάση να θυμίζουν «πυριτιδαποθήκη», με τα ξηρά χόρτα να έχουν φθάσει σε ύψος τα δύο μέτρα!
Ίδιος με πέρυσι ο «στόλος» των ελικοπτέρων
Φέτος αναμένεται να νοικιαστούν 10 πυροσβεστικά ελικόπτερα όσα δηλαδή και πέρυσι, 7 Καμόφ και 3 βαρέος τύπου Έρικσον.
Τα 5 ιδιόκτητα ελικόπτερα (δύο σούπερ πούμα και τρία ελικόπτερα επιτήρησης «μπι κέϊ») του Πυροσβεστικού Σώματος και στην φετινή αντιπυρική περίοδο θα είναι «ετοιμοπόλεμα». Τα δύο σούπερ πούμα μάλιστα εκτός από μεταφορά προσωπικού σε μεγάλες πυρκαγιές, μπορεί να χρησιμοποιηθούν και για κατάσβεση εάν τοποθετηθεί ειδικός κάδος, κάτι άλλωστε που έχει γίνει στο παρελθόν.
«Κουρασμένα» τα Πυροσβεστικά όχηματα
Όσον αφορά τα οχήματα της Πυροσβεστικής, φέτος έχουν προστεθεί 250 τα οποία αγοράστηκαν από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όμως και ο «στόλος» των οχημάτων είναι «γερασμένος», αφού το 50% από τα συνολικά 3.000 οχήματα (τα 1.700 υδροφόρα) είναι πάνω από 15 ετών!
Μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και με τα λάστιχα, αφού μέχρι τώρα η αλλαγή γίνεται μόνον από δωρεές! Είναι χαρακτηριστικό, ότι η πυροσβεστική έχει να προμηθευτεί λάστιχα από το 2007! Όσον αφορά το προσωπικό είναι ίδιο με πέρυσι αφού στη «μάχη» με τις φλόγες θα ριχτούν 12.700 πυροσβέστες, εκ των οποίων οι 4.000 είναι πενταετούς υποχρέωσης. Όπως καταγγέλουν πάντως συνδικαλιστές πυροσβέστες υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις και στον ατομικό εξοπλισμό τους.
Πηγή: newsbomb.gr
Νώντας Νικάκης: Να προχωρήσουν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο - Αμβρακία
Επανέρχεται ο Λυκειάρχης, Νώντας Νικάκης, σχετικά με την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία, ένα θέμα το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του τοπικού ενδιαφέροντος το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Τα έργα στο Άκτιο-Αμβρακία είναι παγωμένα και προς το παρόν δεν εκτελούνται καθόλου εργασίες και η κοινοπραξία προχώρησε μάλιστα σε απολύσεις εργαζομένων ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου για την εξέλιξη του έργου.
Εκτός των άλλων υπάρχουν ακόμα και εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις όπως στο 14o xλμ του τμήματος Λουτρακίου Αμβρακίας όπου υπάρχουν ακόμα προβλήματα με κάποιες απαλλοτριώσεις που δυνητικά μπορεί να προκαλέσουν κι άλλες μικροκαθυστερήσεις.
Εδώ να τονίσω ότι ο φίλος μου Νίκος Καραγιάννης (ypodomes.com), ο οποίος προβάλει τα δημόσια έργα και αγωνίζεται για την ολοκλήρωση των, με αισιοδοξία, μου τόνισε ότι: "Η συνέχεια του έργου έχει διασφαλιστεί. Μετά τον Σεπτέμβρη θα προχωρήσουν οι 3 από τις 4 εργολαβίες και το 2017 θα παραδοθούν 15χλμ από το Άκτιο μέχρι το Λουτράκι και από το 27οχλμ μέχρι το 48,5χλμ. Πιθανότατα εντός του έτους θα βγει μία εργολαβία-σκούπα που θα περιλαμβάνει ότι έχει απομείνει"...
Να επισημάνω ότι πρέπει όλοι μας, ενεργοί πολίτες, αυτοδιοίκηση, βουλευτές, φορείς, καθημερινά να πιέσουμε εποικοδομητικά την πολιτική ηγεσία για να παραδοθεί στην κυκλοφορία τουλάχιστον το τμήμα Λουτρακίου - Αμβρακίας κατά τα πρότυπα της παρακάμψης του Αγρινίου και να δοθεί στην κυκλοφορία σύντομα.
Εμείς που μένουμε στο τόπο μας θέλουμε να κατασκευαστεί το γρηγορότερο ο νέος αυτοκινητόδρομος Άκτιο - Αμβρακία για να έχουμε ασφαλή δρόμο και όχι αλλά εικονοστάσια στην άσφαλτο.
Να θυμίσω στους αρμόδιους ότι στην εθνική οδό – λαιμητόμο Αμφιλοχίας Βόνιτσας, στο δρόμο αυτό που έχουν χάσει δεκάδες άτομα τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα, μόλις προχθές λόγω ολισθηρότητας είχαμε τρία ατυχήματα σε μία μέρα.
Κλείνοντας να τονίσω ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου, αλήθεια τι εικόνα θα αποκομίσουν οι τουρίστες που κατεβαίνουν στο αεροδρόμιο του Ακτίου βλέποντας την τριτοκοσμική εικόνα του οδικού δικτύου μας.
ΥΓ: Ας περιμένουμε μέχρι 10-15 Ιουνίου όπως μας πληροφόρησε ο Βουλευτής Λευκάδας, Θανάσης Καββαδάς που ταξιδεύει κάθε εβδομάδα περνώντας μέσα από το υπό κατασκευή τμήμα Λουτράκι- Αμβρακιας και τον διαβεβαίωσαν οτι εντός Ιουνίου θα εγκριθούν οι συμπληρωματικές συμβάσεις και ότι στόχος του Υπουργείου είναι να δοθεί στην κυκλοφορία τόσο η Παράκαμψη Βόνιτσας όσο και η Παράκαμψη Αμφιλοχίας.
Ας δούμε και το δημοσίευμα από το ypodomes.com:
Άκτιο-Αμβρακία: Νέα παράταση στα έργα, 37χλμ στην κυκλοφορία το 2017
Νέα παράταση 5 μηνών αυτή τη φορά έχουμε στα "αιώνια έργα" για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία. Τα έργα που ξεκίνησαν από το 2010 με προοπτική να ολοκληρωθούν το 2013, εν έτει 2016 προχωρούν με επιμέρους προβλήματα και η ολοκληρωμένη παράδοση του άξονα παραμένει ασαφής.
Σύμφωνα με πολύ ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com οι 4 εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου πήραν παράταση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Ο λόγος της νέας παράτασης είναι η καθυστέρηση στην έγκριση των συμπληρωματικών συμβάσεων οι οποίες θα δοθούν σε 3 από τις 4 εργολαβίες.
Συγκεκριμένα οι εργολαβίες 1, 3 και 4 θα συνεχίσουν και μετά τις 30 Σεπτεμβρίου με επιπλέον ποσά της τάξεως των 4-5εκ.ευρώ (ανά εργολαβία) με στόχο να έχουμε παράδοση κάποιων τμημάτων στην κυκλοφορία.
ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ Η “ΣΚΟΥΠΑ"
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο μεγάλος στόχος που έχει θέσει το Υπουργείο είναι με την συνέχιση των 3 εργολαβιών, μέσα στο 2017 (πιθανότατα το β`εξάμηνο), να παραδοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 15χλμ με εκκίνηση το Άκτιο και 22χλμ στο ανατολικό τμήμα που θα περιλαμβάνει και την περίφημη "παράκαμψη Αμφιλοχίας".
Αντίστροφα η 2η εργολαβία δεν θα συνεχίσει μετά τις 30 Σεπτεμβρίου και μαζί με το ένα τμήμα από την 1η εργολαβία (από το 15οχλμ μέχρι το 22ο) και 400 "ορφανα" μέτρα που θα συνδέθουν το δρόμο με την Ιόνια Οδό, θα δημοπρατηθούν σε μία εργολαβία-σκούπα. Αυτή την εποχή ετοιμάζονται οι μελέτες για να δημοπρατηθεί το έργο πιθανότατα εντός του 2017. Το κόστος σε μία αρχική, προσωρινή εκτίμηση είναι περίπου 60εκ.ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το παραδοθέν τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας, θα καταλήγει προσωρινά στην σημερινή εθνική οδό (στην "παλιά εθνική") μέχρι να δημιουργηθεί το τμήμα που θα την ενώσει με την Ιόνια. Αυτο συνέβη καθώς αρχικά δεν είχε προβλεφθεί ανισόπεδος κόμβος σύνδεσης των 2 αυτοκινητόδρομων, σημείο που ξενίζει, καθώς δεν είχε ληφθεί υπόψη ότι οι 2 άξονες τέμνονται στη λίμνη Αμβρακία (!!).
Ο ανισόπεδος κόμβος της σύνδεσης κατασκευάζεται από την Ιόνια Οδό, όχι όμως και τα 400 "ορφανά" μέτρα που τελικά θα συμπεριληφθούν στην εργολαβία-σκούπα του Άκτιο-Αμβρακία.
Συνολικά και σύμφωνα με τις πηγές του ypodomes.com τo 2017 στην κυκλοφορία θα δοθούν τα 37 από τα 48χλμ το 2017 και πιθανότατα 2 χρόνια αργότερα τα υπόλοιπα 11χλμ.
Το έργο του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία θα εξυπηρετεί την απευθείας σύνδεση του Άκτιου, της Πρέβεζας, της Βόνιτσας και της Αμφιλοχίας με την Ιόνια Οδό ενώ θα φέρει πολύ πιο κοντά στην Ιόνια όλη τη δυτική ακτή, και τα νησιά του Ιονίου, με μεγάλη κερδισμένη τη Λευκάδα που θα δει την χρονοαπόσταση από τα μεγάλα αστικά κέντρα να μειώνεται δραματικά.
Νίκος Καραγιάννης
ypodomes.com
Γράμμα στους κ.κ. "βολευτές"
Προφανώς οι κ.κ.''Βολευτές'' είτε είναι ΣΥΡΙΖΟΑΝΕΛ ή οποιασδήποτε άλλης πολιτικής αποχρώσεως, εκτός του να τσεπώνουν κάθε μήνα τις 8.500 ευρώ, εκτελούσαν ή εκτελούν και κάποιο άλλο επάγγελμα. Είτε είναι δικηγόροι, μηχανικοί, γιατροί πλην μερικών ελαχίστων περιπτώσεων που δεν έχουν κολλήσει στη ζωή τους ούτε ένα ένσημο, ακολουθώντας οι πιο πολλοί απ΄αυτούς τα χνάρια του "Βολευτή" μπαμπάκα τους ή στηριζόμενοι στην μεγάλη περιουσία την οποία κατέχουν καθ΄οιονδήποτε τρόπο.
Και φθάνουμε λοιπόν στην αυριανή μέρα που καλούνται να ψηφίσουν μια φοροκαταιγίδα αποτελουμένη από 7.500 σελίδες. Απορώ αν κάποιος απ' όλους αυτούς διάβασε και τις 7.500 σελίδες, κρίνοντας απ' τις διάφορες αερολογίες που μέχρι σήμερα λένε στα διάφορα πάνελ. Οι μεν ΣΥΡΙΖΟΑΝΕΛ για να μην χάσουν το θρόνο τους, οι δε της ΝΔ ζητώντας εκλογές για να σώσουν αυτοί τη χώρα. Κι αν προσέξατε όλοι τους τώρα χρησιμοποιούν τον όρο η ΠΑΤΡΙΔΑ. Τώρα θυμήθηκαν την ΠΑΤΡΙΔΑ που γελάει μαζί μας κι ο κάθε πικραμένος, που ντρεπόμαστε να πούμε στο εξωτερικό ότι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ, που πηγαίνοντας το κάθε ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ μετανάστης στο εξωτερικό, το εκμεταλεύεται ο κάθε επιτήδειος άμα πει ότι ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ.
Τολμήστε λοιπόν κύριοι αύριο βράδυ να ξεστομίσετε αυτές τις τρεις μικρές λεξούλες "ναι σε όλα" και να σας δω στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση στην οποία πάνω από τους μισούς βλέπω να χάνετε τη καρέκλα σας μιας και ο κόσμος σας ΣΙΧΑΘΗΚΕ και θα σας πάρει με τις πέτρες,και μιας και συνηθίσατε στο παχυλό μισθό των 8.500 ευρώ και ουδόλως ενδιαφέρεστε για τον υπόλοιπο κόσμο,πως και σεις τότε κύριοι θα καταφέρετε να ζήσετε με 500-600 ευρώ...
Παντελής Σκρέττας
Σολομώντειος λύση για τον ΟΤΕ από την κυβέρνηση
Ο κύβος ερρίφθη για τον ΟΤΕ και την περαιτέρω ιδιωτικοποίησή του. Η κυβέρνηση θα μεταβιβάσει στο ΤΑΙΠΕΔ το 5% των μετοχών, διατηρώντας το ίδιο το 1% και το ΙΚΑ το υπόλοιπο 4%. Στη λύση αυτή κατέληξαν στο υπουργείο Οικονομικών, καθώς κρίθηκε ότι με τον τρόπο αυτό ικανοποιείται μια απαίτηση των πιστωτών, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζονται τα δικαιώματα του Δημοσίου. Οι πιστωτές εικάζεται ότι προσώρας έχουν συναινέσει σιωπηλά στο σχέδιο αυτό της ελληνικής κυβέρνησης.
Σημειώνεται ότι το ελληνικό Δημόσιο διατηρεί το σύνολο των δικαιωμάτων ψήφου για τις μετοχές που κατέχει το ΙΚΑ. Επίσης, όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές, η λύση του 5% προκρίθηκε από τους νομικούς του υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι απεφάνθησαν ότι μέχρι το συγκεκριμένο ποσοστό, η ελληνική πλευρά μπορεί να διατηρήσει τα διευρυμένα δικαιώματα που προβλέπονται από τη συμφωνία μετόχων μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και Deutsche Telekom. Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία του 2008 παρέχει στο ελληνικό Δημόσιο ειδικά δικαιώματα, όπως η αυξημένη συμμετοχή στη διοίκηση της επιχείρησης, παρά τη δυσανάλογα χαμηλή συμμετοχή στο μετοχικό της κεφάλαιο. Επιπλέον η ίδια συμφωνία παρέχει δικαιώματα βέτο στην ελληνική πλευρά.
Παρά όμως τη σχετική απόφαση αλλά και τις δεσμεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης το περασμένο καλοκαίρι, οι μετοχές του ΟΤΕ ακόμη δεν έχουν μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι μεταβίβαση των μετοχών δεν είναι επιθυμητή από κανένα στην παρούσα συγκυρία. Η ελληνική πλευρά επειδή αναμένει καλύτερες ημέρες για τέτοιου είδους διαθέσεις μετοχών, αλλά και η Deutsche Telekom, η οποία διαθέτει το δικαίωμα της πρώτης άρνησης στη συγκεκριμένη διάθεση μετοχών. Η πλευρά της Deutsche Telekom δεν βιάζεται να αποκτήσει τις μετοχές, καθώς στη συγκεκριμένη συγκυρία «αισθάνεται πολύ καλύτερα», έχοντας ως συνεταίρο της στον ΟΤΕ το ελληνικό Δημόσιο. Οι σχέσεις δε των δύο πλευρών θεωρείται ότι βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο.
Πάντως, αν η ελληνική πλευρά αποφασίσει την πώληση του 5% των μετοχών ΟΤΕ, θεωρείται πιθανή η απόκτησή του από τη γερμανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Προς την κατεύθυνση αυτή συνηγορεί η τιμή της μετοχής που παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ενώ επιπλέον δεν δημιουργεί προϋποθέσεις υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης προς τους μετόχους μειοψηφίας. Η «μπάλα» ωστόσο βρίσκεται στην ελληνική πλευρά και, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, παρόλο που μια διάθεση μετοχών εισηγμένης εταιρείας στο Χ.Α. θεωρείται σχετικά εύκολη υπόθεση, η πώληση του 5% των μετοχών ΟΤΕ θα καθυστερήσει.
Πηγή: kathimerini.gr