×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 708

Σε μια ακόμη δράση προώθησης τοπικών προϊόντων αριστείας έλαβε μέρος το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας στο Μπρίντιζι της Ιταλίας στις 5 και 6 Ιουνίου 2017,  στα πλαίσια της  32ης Regata Μπρίντιζι – Κέρκυρα, ως μέλος της Assonautica Mediterannea.

Η  Regata Μπρίντιζι – Κέρκυρα αποτελεί το μεγαλύτερο αθλητικό και  τουριστικό γεγονός που λαμβάνει χώρα την καλοκαιρινή περίοδο σε ολόκληρη την Αδριατική και το Ιόνιο. Αποτελεί πόλο έλξης για εκατοντάδες ιστιοπλοϊκά πληρώματα που λαμβάνουν μέρος στον αγώνα από όλα τα κράτη της Αδριατικής και του Ιονίου καθώς και για χιλιάδες τουρίστες από όλη την Ιταλία. 

Στα πλαίσια της δράσης “Gift act Cambusa”, δόθηκε η δυνατότητα στο Επιμελητήριο μας να εκθέσει και να προωθήσει τα προϊόντα αριστείας του Νομού μας, αναδεικνύοντας την πλούσια ποικιλία,  τη διατροφική αξία και την υψηλή ποιότητα των  προϊόντων, με σκοπό να δοθεί η υπεραξία που πρέπει στα προϊόντα που παράγονται και τυποποιούνται στο νομό Αιτωλοακαρνανίας

Στην εν λόγω πολύ σημαντική δράση, συμμετείχαν από την Αιτωλοακαρνανία οι παρακάτω επιχειρήσεις:

 

ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ

ΚΡΑΣΙΑ – ΠΟΤΑ – ΝΕΡΑ – ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ

  • Ποτοποιία Δυτικής Ελλάδος Μ.Ε.Π.Ε.
  • ΠΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒ
  • Ν & Ν Γρίβας Ο.Ε.
  • Παπαθανασόπουλος Κώστας Σπυρίδωνα – «ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΧΩΡΙΟ»

 

ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

  • ΓΑΙΑ Τρόφιμα Α.Β.Ε.Ε. - GAEA PRODUCTS S.A.
  • Ήλιδα Α.Β.Ε.Ε.

 

ΜΕΛΙ – ΑΛΑΤΙ – ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΙΤΟΥ & ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ 

 ΟΣΠΡΙΑ & ΑΓΡΟΤΙΚΑ – ΑΥΓΟΤΑΡΑΧΟ – Αρωματικά φυτά

  • ΚΟΥΤΕΡΗΣ ΑΕΒΕ - «ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΟ ΑΕΒΕ»
  • ΑΝΘΗΡ ΑΒΕΕ

Παραγωγή Επεξεργασία, τυποποίηση και εμπορία αρωματικών φυτών & ελαιών

  • Αφοί Στέφου & ΣΙΑ Ε.Ε.
  • ΕΥΓΕ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ Α.Ε. – AGRINO
  • ΤΣΑΚΑΝΙΚΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ, Μέλι
  • ΣΑΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, Μελισσοκομία
  • XIROS ΑΛΑΤΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
  • ΑΙΚΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ – «Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ».

 

 ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

 

 

Αναρτήθηκαν σήμερα 08.06.2017, τα οριστικά Μητρώα Δικαιούχων και Παρόχων καθώς και οι οριστικοί Πίνακες Αποκλειομένων στο πλαίσιο του Προγράμματος Διαμονής Παιδιών σε Παιδικές Κατασκηνώσεις έτους 2017.

Οι δικαιούχοι με αποδεκτές ενστάσεις από το Δ.Σ. του Οργανισμού μας έχουν συμπεριληφθεί στα οριστικά Μητρώα, αλλά επιπλέον έχουν ενταχθεί και σε ξεχωριστό πίνακα, τον «Πίνακα Αποδεκτών Ενστάσεων», προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων. Οι επιταγές των ωφελουμένων παιδιών των δικαιούχων που δεν αποτυπώνονται στα Μητρώα θα εκδοθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες (ΚΠΑ2 του τόπου διαμονής των δικαιούχων), αφού επικοινωνήσουν οι δικαιούχοι με αυτές και ελεγχθούν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Οι δικαιούχοι των Μητρώων μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με την κατασκήνωση που επιθυμούν από το Μητρώο Παρόχων για κρατήσεις θέσεων. Με την άφιξή τους στην κατασκήνωση οι δικαιούχοι πρέπει να έχουν μαζί τους:

τα ατομικά βιβλιάρια υγείας των παιδιών τους,

πρωτότυπα και φωτοαντίγραφα της ταυτότητας ή του διαβατηρίου τους,

πρωτότυπα και φωτοαντίγραφα από έγγραφα ταυτοπροσωπίας των παιδιών τους.

Οι πάροχοι μπορούν να προβαίνουν σε ενεργοποιήσεις επιταγών ωφελουμένων του προγράμματος από τις 15.06.2017, μόνο εφόσον έχει εκδοθεί η άδεια λειτουργίας έτους 2017.

Μια μεγάλη προσπάθεια για την δημιουργία Μητρώου Διαδικασίων στο Δημόσιο έχει ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Στόχος είναι η καταγραφή όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για κάθε συναλλαγή των πολιτών (πχ έκδοση ταυτότητας, διαβατηρίου, πιστοποιητικών κλπ) ώστε:

-Πρώτον: Να αναρτηθούν σε συγκεκριμένη πλατφόρμα η οποία θα είναι προσβάσιμη στους πολίτες. Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη ομιλία της την έδρα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) στο Παρίσι, η υπουργός Όλγα Γεροβασίλη είχε μιλήσει για τη δημιουργία της πλατφόρμας ΝΕΟΣ ΕΡΜΗΣ, η οποία θα αντικαταστήσει τον σημερινό ΕΡΜΗ, που, στην ουσία, αποτελεί το ηλεκτρονικό ΚΕΠ (e-ΚΕΠ). Το ίδιο πάνω-σχέδιο είχε επαναλάβει και σε ομιλία της στο 5ο Στρατηγικό Συνέδριο «Επενδύσεις στην Ελλάδα & Αναπτυξιακή Προοπτική 2017», που διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών με τη συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης.

-Δεύτερον: Να απλοποιηθούν οι διαδικασίες. Για παράδειγμα αν για την έκδοση ενός πιστοποιητικού απαιτούνται δέκα έγγραφα, να μειωθεί ο αριθμός τους όσο το δυνατόν περισσότερο, στα απολύτως απαραίτητα.

-Τρίτον: Όλα οι διαδικασίες να γίνονται και ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας ΝΕΟ ΕΡΜΗΣ, δηλοαδή, του νέου e-KEΠ.

Πάντως, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης που μίλησαν στην aftodioikisi.gr, καθώς η όλη διαδικασία απαιτεί τη συνεργασία όλων των υπουργείων, αυτή την στιγμή δεν μπορεί να προσδιοριστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή της. Στόχος, όμως, είναι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές εντός του 2017 να ανακοινωθεί ένα πρώτο αποτέλεσμα για διαδικασίες που χρησιμοποιούν συχνά οι πολίτες.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Στον καθορισμό της διοικητικά οριζόμενης τιμής του ποσοστού προσαύξησης και των χρεώσεων για την αποζημίωση του διαχειριστή έναντι του κόστους εντοπισμού και διαχείρισης ρευματοκλοπής,τα ων κλειδών επιμερισμού του εσόδου από διαπιστωμένες ρευματοκλοπές καθώς και την κατανομή των ποσών που εισπράττονται λόγω ρευματοκλοπών προβλέπει απόφαση της ΡΑΕ.

Ειδικότερα ρυθμίζονται θέματα όπως ιδίως η είσπραξη και η διάθεση των καταλογιζόμενων ποσών λόγω ρευματοκλοπής, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Διαχειριστή και των καταναλωτών, ο καθορισμός βασικών αρχών και κανόνων που πρέπει να διέπουν τις διαδικασίες διερεύνησης και διαπίστωσης ρευματοκλοπών προς διασφάλιση της αντικειμενικότητας και της ίσης μεταχείρισης. Περαιτέρω, οι λεπτομέρειες εφαρμογής και κάθε άλλο αναγκαίο θέμα για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 95 καθορίζονται με το Εγχειρίδιο Ρευματοκλοπών

Επειδή αφενός η μη καταγραφείσα ενέργεια λόγω ρευματοκλοπής υπολογίζεται ενιαία για όλη τη θεωρούμενη περίοδο ρευματοκλοπής και δεν κατανέμεται ανά έτος αυτής σε αναλογία προς τυχόν καταγραφείσες ποσότητες ενέργειας, αφετέρου για τον υπολογισμό των αντίστοιχων καταλογιζόμενων ποσών η διοικητικά οριζόμενη τιμή προσαυξάνεται προκειμένου η ρύθμιση να λειτουργεί αποτρεπτικά.

Για τους λόγους αυτούς, κρίνεται ότι η διοικητικά οριζόμενη τιμή μπορεί να βασίζεται σε τρέχουσες χρεώσεις και κόστος ενέργειας. Βάσει των ανωτέρω και των χρεώσεων που καθορίζονται και υπολογίζονται, το μέσο κόστος ενέργειας (ενεργειακό σκέλος ανταγωνιστικών και ρυθμιζόμενων χρεώσεων) για έναν μέσο τυπικό οικιακό καταναλωτή χαμηλής τάσης (τετραμηνιαία κατανάλωση 1.300 kWh) για το 2016 υπολογίζεται σε 148,59 €/MWh.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, χάριν απλούστευσης, η διοικητικά οριζόμενη τιμή του άρθρου 95 παράγραφος 11 του Κώδικα Διαχείρισης του ΕΔΔΗΕ κρίνεται εύλογο να καθοριστεί στην τιμή των 150€/MWh.

Το μέσο κόστος ενέργειας για έναν οικιακό καταναλωτή δικαιούχο Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου σύμφωνα με απόφαση της ΡΑΕ, ανέρχεται περίπου στο ήμισυ του ανωτέρω κόστους, θεωρείται εύλογη η διαφοροποίηση της διοικητικά οριζόμενης τιμής για δικαιούχους ΚΟΤ και όσους εντάσσονται στο Πρόγραμμα «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» του άρθρου 235 του ν. 4389/2016 και συγκεκριμένα ο καθορισμός της στην τιμή των 80 €/MWh.

Για τον καθορισμό του ποσοστού προσαύξησης της διοικητικά οριζόμενης τιμής κρίνεται εύλογο να ληφθούν υπόψη καινά σταθμισθούν τα ακόλουθα: α) Η ανάγκη λήψης αυστηρών μέτρων για την αντιμετώπιση της αύξησης των ρευματοκλοπών στο δίκτυο διανομής (εκτιμάται αύξηση του ποσοστού των συνολικών απωλειών ενέργειας στο διασυνδεδεμένο δίκτυο διανομής κατά περίπου 1 εκατοστιαία μονάδα την τετραετία 2011-2014, σε σχέση με το μέσο όρο της περιόδου 2003-2010, η οποία αντιστοιχεί σε απόλυτη αύξηση του ποσοστού απωλειών ενέργειας κατά 15%), λόγω της οποίας είναι αναγκαίο η διοικητικά οριζόμενη τιμή να καθορισθεί σε επίπεδο αισθητά υψηλότερο έναντι της χρέωσης ενέργειας που προκύπτει με βάση τα τρέχοντα τιμολόγια των προμηθευτών και τις τρέχουσες μοναδιαίες τιμές των ρυθμιζόμενων χρεώσεων, προκειμένου η ρύθμιση να λειτουργεί αποτρεπτικά, αποθαρρύνοντας τη διάπραξη ρευματοκλοπής ή την υποτροπή, 

Το εύρος των χρεώσεων ενέργειας (ανταγωνιστικών και ρυθμιζόμενων) των τιμολογίων του δεσπόζοντος προμηθευτή για διάφορες χρήσεις και κατηγορίες καταναλωτών, οι οποίες, με εξαίρεση τα τιμολόγια γεωργικής χρήσης, κυμαίνονται μεταξύ 150 και 200 €/MWh με μέσο όρο τα 170 €/MWh.

Η ανάγκη αντιστάθμισης, στο μέτρο του δυνατού, της προκαλούμενης οικονομικής ζημίας των συνεπών καταναλωτών από τις ρευματοκλοπές, λαμβανομένου υπόψη και του γεγονότος ότι στην πράξη δεν είναι εφικτός ο εντοπισμός του συνόλου των κρουσμάτων ρευματοκλοπής.

Η αρχή της αναλογικότητας, ώστε το ύψος της μοναδιαίας χρέωσης να μην οδηγεί στην καταβολή υπέρογκων ποσών, χωρίς εκ των πραγμάτων δυνατότητα είσπραξης τους, ιδιαιτέρως στην παρούσα δυσμενή οικονομική συγκυρία αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τις συνέπειες μη καταβολής του (διακοπή ηλεκτροδότησης), ιδιαίτερα δε για ευαίσθητες κοινωνικά και οικονομικά ομάδες. Βάσει των ανωτέρω, κρίνεται εύλογο το ποσοστό προσαύξησης της διοικητικά οριζόμενης τιμής να καθορισθεί σε 50% για δικαιούχους ΚΟΤ και όσους εντάσσονται στο Πρόγραμμα «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» του άρθρου 235 του ν. 4389/2016 (τελική μοναδιαία χρέωση ενέργειας για τον υπολογισμό των καταλογιζόμενων ποσών λόγω ρευματοκλοπής 120 €/MWh) και σε 70% για λοιπούς καταναλωτές (τελική μοναδιαία χρέωση ενέργειας για τον υπολογισμό των καταλογιζόμενων ποσών λόγω ρευματοκλοπής 255 €/MWh).

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΚΛΟΠΗΣ

Με το σχετικό 19 ο Διαχειριστής του Δικτύου υπέβαλλε εισήγηση για τον καθορισμό μοναδιαίων χρεώσεων για την αποζημίωση του Διαχειριστή του Δικτύου αναφορικά με το κόστος που υφίσταται για τον εντοπισμό και τη διαπίστωση της ρευματοκλοπής και τη διαχείριση της υπόθεσης σύμφωνα με το άρθρο 95 παράγραφος 11 του Κώδικα Δικτύου, ως ακολούθως:

Αναφορικά με τα δεδομένα και τις παραδοχές υπολογισμού των παραπάνω χρεώσεων, τα οποία παραθέτει στη εισήγηση του ο Διαχειριστής, πρέπει να σημειωθούν κατ’ αρχήν τα ακόλουθα: α) Αναφορικά με τις ποσότητες αναλισκόμενων πόρων (χρόνος απασχόλησης προσωπικού, οχημάτων και εγκαταστάσεων), οι παραδοχές του Διαχειριστή Δικτύου κρίνονται εύλογες, με εξαίρεση το θεωρούμενο χρόνο απασχόλησης (2 ώρες) διοικητικού προσωπικού με οικονομικές γνώσεις (κατηγορία ΔΟ1) για τη λογιστική παρακολούθηση της υπόθεσης.

Στο χρόνο αυτό, ο ο Διαχειριστής θεωρεί επίσης την απασχόληση του προσωπικού του για την τιμολόγηση και απόδοση των ποσών στους επιμέρους δικαιούχους, σύμφωνα με το άρθρο 95 παράγραφος 19 του Κώδικα Διαχείρισης του Δικτύου. Ωστόσο, η εν λόγω εργασία δεν είναι αναγκαίο ούτε πρακτικό να πραγματοποιείται διακριτά για κάθε περίπτωση ρευματοκλοπής. β) Αναφορικά με το κόστος απασχόλησης προσωπικού και πόρων του Διαχειριστή για την παροχή υπηρεσιών προς τρίτους, δεν είναι σαφές αν οι προτεινόμενες μοναδιαίες χρεώσεις περιλαμβάνουν επιμεριζόμενο έμμεσο κόστος και περιθώριο κέρδους.

Επιπλέον, γενικότερα, ο έλεγχος και η έγκριση των χρεώσεων αυτών απαιτεί τον προηγούμενο καθορισμό σχετικών αρχών και κανόνων για τον υπολογισμό τους και την υποβολή του σχετικού μοντέλου κοστολόγησης. Λαμβάνοντας ωστόσο υπόψη την επείγουσα ανάγκη ολοκλήρωσης του πλαισίου του Κώδικα Δικτύου σχετικά με τις ρευματοκλοπές, το γεγονός ότι, όπως αναφέρει ο Διαχειριστής, οι αντιστοίχως θεωρούμενες ποσότητες απασχολούμενων πόρων αφορούν μόνο σε εργασίες που λαμβάνουν χώρα σε πρώτο χρόνο - δηλαδή δεν ενσωματώνουν τυχόν μη προβλέψιμες ώρες συναφούς απασχόλησης σε δεύτερο χρόνο (ενστάσεις, επανεκτιμήσεις, παραστάσεις σε δικαστήρια κ.λπ.) - τον αντικοινωνικό χαρακτήρα της πράξης της ρευματοκλοπής η οποία προκαλεί το σχετικό κόστος και το γεγονός ότι τα εν λόγω έσοδα αφαιρούνται εξ ολοκλήρου από το απαιτούμενο έσοδο έτσι ώστε ο Διαχειριστής να μην ανακτά το σχετικό κόστος εις διπλούν, θεωρείται ότι οι χρεώσεις της από 8.3.2017 εισήγησης του Διαχειριστή μπορούν να εφαρμοστούν.

Πηγή: dikaiologitika.gr

 

Τεράστιο πλήγμα για εκατοντάδες χιλιάδες ανέργους θα επιφέρει η απόφαση της 26ης Μαίου - Χάνουν ουσιαστικά και το δικαίωμα της σποραδικής απασχόλησης.

Τεράστιο πλήγμα για εκατοντάδες χιλιάδες ανέργους θα επιφέρει η απόφαση της 26ης Μαΐου με την οποία αυστηροποιούνται ακόμα περισσότερο τα κριτήρια λήψης του επιδόματος ανεργίας.

Πλέον ακόμα και ένα ένσημο το μήνα δεν θα δίνεται το επίδομα ανεργίας με αποτέλεσμα πολλοί συμπολίτες μας που έχουν βρεθεί εκτός της αγοράς εργασίας να χάνουν ουσιαστικά και το δικαίωμα της σποραδικής απασχόλησης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που μετέδωσε η τηλεόραση του ΣΚΑΙ πλέον οι δικαιούχοι του επιδόματος ανεργίας που έχει συρρικνωθεί στα 360 ευρώ το μήνα αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τις προσπάθειες της περιστασιακής απασχόλησης ενώ εκτιμάται ότι η εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου θα ενισχύσει περαιτέρω τη μαύρη εργασία.

Πηγή: protothema.gr

Συνεχίστηκε και το 2016 η τάση της πώλησης κατοικιών σε τιμές κάτω από την αντικειμενική τους αξία, αν και όπως προκύπτει από τα σχετικά στοιχεία από τα υποθηκοφυλακεία, το ποσοστό έχει περιοριστεί έναντι προηγούμενων ετών μετά την πρόσφατη διόρθωση των τιμών ζώνης.

Ειδικότερα, σε έρευνα που πραγματοποίησε το μεσιτικό γραφείο RE/MAX Αθμονον σε επιλεγμένες περιοχές των βορείων προαστίων, προκύπτει ότι στο Μαρούσι το 60% των συναλλαγών αφορούσε ακίνητα σε τιμή κάτω από την αντικειμενική τους αξία. Τα αντίστοιχα ποσοστά σε Βριλήσσια και Μελίσσια δεν ξεπέρασαν το 38% του συνόλου των αγοραπωλησιών.

Όπως αναφέρει ο κ. Γιώργος Καπότσι, επικεφαλής της RE/MAX Αθμονον, η πλειονότητα των ενδιαφερομένων εξακολουθεί να προτιμά τα παλιά ακίνητα, τα οποία είναι και τα πιο προσιτά οικονομικά. Ειδικότερα, στο Μαρούσι το 66% των αγοραπωλησιών αφορούσε ακίνητα άνω των 20 ετών. Στα Βριλήσσια το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 47% και στα Μελίσσια 53%.

Αντίστοιχα, σε χαμηλό επίπεδο διαμορφώνεται και το κόστος των συναλλαγών. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότεροι αγοραστές δεν διαθέτουν ποσά μεγαλύτερα από 150.000 ευρώ και σχεδόν οι μισοί επιλέγουν ακίνητα κόστους έως 100.000 ευρώ. Ειδικότερα, στο Μαρούσι, το 74% των πωληθέντων κατοικιών ήταν κόστους έως 150.000 ευρώ (το 26% έως 50.000 ευρώ), στα Βριλήσσια το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε σε 53% και στα Μελίσσια σε 75% (το 20% ήταν έως 50.000 ευρώ). Επιπλέον, από πλευράς επιφάνειας, στο Μαρούσι το 51% των πωληθέντων διαμερισμάτων αφορούσε ακίνητα από 70 έως 120 τ.μ., με τα αντίστοιχα ποσοστά σε Βριλήσσια και Μελίσσια να διαμορφώνονται σε 63% και 49%.

Σύμφωνα με τον κ. Καπότσι, οι τιμές των μεταχειρισμένων κατοικιών των παραπάνω περιοχών υποχώρησαν κατά 10-15% κατά τη διάρκεια του 2015, ανάλογα με την παλαιότητα του εκάστοτε ακινήτου, ενώ το 2016 αποτέλεσε έτος σταθεροποίησης των αξιών, τάση η οποία συνεχίζεται και κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Αυτό που έχει διαφοροποιηθεί όμως έναντι των προηγούμενων ετών είναι η εξέλιξη της ζήτησης, η οποία φέτος κινείται ελαφρώς ανοδικά, χωρίς βέβαια κάτι τέτοιο να αποτυπώνεται στις τιμές.

Πάντως, πρόκειται αναμφίβολα για σημαντική εξέλιξη, ιδίως αν συνεκτιμηθεί ότι οι περιοχές των βορείων προαστίων δεν έχουν επωφεληθεί από την άνοδο της ζήτησης για κατοικίες που μισθώνονται σε τουρίστες, μέσω ηλεκτρονικών πλατφορμών, όπως η Airbnb. Από την άλλη πλευρά, λόγω και της ύπαρξης αρκετών κατοικιών μεγάλης επιφάνειας, είναι ευκολότερο να βρεθούν ακίνητα κατάλληλα για την απόκτηση άδειας παραμονής από πολίτες εκτός Ε.Ε., στο πλαίσιο του προγράμματος «Χρυσή Βίζα». Σύμφωνα με τα στοιχεία της RE/MAX Αθμονον, το 4% των συναλλαγών στο Μαρούσι και το 5% στα Βριλήσσια αφορούσε σε πολίτες εκτός Ε.Ε.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται και οι τράπεζες. Ειδικότερα, σε Βριλήσσια και Μελίσσια, σχεδόν το 30% των συναλλαγών έγινε με συμμετοχή τραπεζικού δανεισμού, έναντι 18,4% στο Μαρούσι. Σύμφωνα, πάντως, με τον κ. Καπότσι, δάνεια εγκρίνονται μόνο για αγοραστές με ισχυρό πιστοληπτικό προφίλ, ενώ επί του παρόντος καθίσταται δύσκολο να καταστεί σαφές το ακριβές ποσοστό της χρηματοδότησης, καθώς στην πλειονότητα των περιπτώσεων, οι αναγραφόμενες τιμές στα συμβόλαια είναι χαμηλότερες από τις πραγματικές.

 Πηγή: aftodioikisi.gr

Τετάρτη, 07 Ιουνίου 2017 13:50

Πρέβεζα: Η θάλασσα ξέβρασε… χασίς

Μυστήριο μέχρι στιγμής καλύπτει την ύπαρξη ενός δέματος, σε θαλάσσια περιοχή της Πρέβεζας, που περιείχε κατά πάσα πιθανότητα κάνναβη.

Το δέμα που εντοπίστηκε στην ακτή στην περιοχή του Βράχου, περισυνέλεξαν αστυνομικοί που ειδοποιήθηκαν και έφτασαν στο σημείο.

Η ύπαρξη του πακέτου σίγουρα προβληματίζει μιας και έως τώρα δεν έχουν υπάρξει περιστατικά με ανεύρεση «ορφανών» δεμάτων κάνναβης στην θαλάσσια περιοχή.

Ωστόσο το γεγονός σίγουρα θα κάνει αστυνομικές και λιμενικές αρχές να εξετάσουν με μεγαλύτερη προσοχή την περιοχή τόσο από στεριά όσο και από θάλασσα.

Πάντως σύμφωνα με το Λιμενικό το τελευταίο διάστημα «ορφανά» δέματα με πακέτα κάνναβης εντοπίστηκαν σε θαλάσσιες περιοχές της Κέρκυρας (Ακολουθούν Φωτό  από Λιμενικό), στις 27 και στις 30 Μαΐου σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις όπου βρέθηκαν συνολικά πάνω από 50 κιλά.

Το συγκεκριμένο δέμα με χασίς που εντοπίστηκε στην ακτή στον Βράχο δεν αποκλείεται να αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης ποσότητας η οποία πετάχτηκε στην θάλασσα ή αφέθηκε σε κάποιο σημείο για παραλαβή και τα κύματα το οδήγησαν στην συγκεκριμένη ακτή.

Πηγή: pamepreveza.gr

Παράταση έως 30 Ιουνίου για την υποβολή της φορoλογικής δήλωσης όσων γονέων ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη δράση «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής» έτους 2017 – 2018 αλλά αντιμετωπίζουν αντικειμενικό πρόβλημα αναμένεται να δώσει εντός της ημέρας η ΕΕΤΑΑ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της aftodioikisi.gr, μετά τη «βροχή» παραπόνων που έχει δημοσιεύσει η ιστοσελίδα, οι οποίες έχουν φτάσει και στην ΕΕΤΑΑ, η διοίκηση της εταιρείας προτίθεται να διευκολύνει «όσους, πράγματι, αντιμετωπίζουν αντικειμενικό πρόβλημα με την κατάθεση της φορολογικής τους δήλωσης και όχι όσους απλώς κωλυσιεργούν».

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ναι μεν η προθεσμία θα λήξει κανονικά μεθαύριο Παρασκευή 9 Ιουνίου, ωστόσο, εφόσον έχουν κατατεθεί όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά (αίτηση, υπεύθυνη δήλωση, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, αποδεικτικό στοιχείο ταυτότητας κλπ), θα μπορεί να προσκομιστεί και η φορολογική δήλωση για την οποία υπάρχει αδυναμία υποβολής, έως το τέλος Ιουνίου.

Πάντως, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στα υπουργεία Οικονομικών και Εσωτερικών, θεωρούν ότι οι περιπτώσεις που, πράγματι, υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα με την υποβολή φορολογικής δήλωσης αφορά πολύ λίγες κατηγορίες ενδιαφερομένων.

Οι τρεις κατηγορίες γονέων που αντιμετωπίζουν πρόβλημα

Ωστόσο, με καταγγελίες τους στην aftodioikisi.gr εκατοντάδες γονείς τονίζουν ότι αντικειμενικό πρόβλημα έχουν τουλάχιστον τρεις κατηγορίες: οικογένειες με μέλη ΑμεΑ, φυσικά πρόσωπα που ανήκουν σε εταιρείες (ΟΕ, ΕΕ, ΙΚΕ, ΕΠΕ, ΑΕ κτλ) και τμήμα των κατά επάγγελμα αγροτών. Συγκεκριμένα, όπως τονίζουν:

- Υπάρχουν φορολογικές δηλώσεις οι οποίες έχουν υποβληθεί μεν, όμως χρειάζεται να περάσουν από έλεγχο δικαιολογητικών από το αρμόδιο τμήμα της εφορίας, ως εκ τούτου η εκκαθάριση τους θα καθυστερήσει. Οι οικείες ΔΟΥ έχουν ενημερώσει τους γονείς ότι οι εκκαθαρίσεις θα ξεκινήσουν Αύγουστο, δηλαδή μετά το πέρας της έκδοσης οριστικών αποτελεσμάτων από την ΕΕΤΑΑ. .Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελούν οι οικογένειες με μέλη ΑμεΑ από τους οποίους, έχει ζητηθεί έλεγχος δικαιολογητικών από τις οικείες ΔΟΥ, με αποτέλεσμα πολλά παιδιά-μεΑ να κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός παιδικών σταθμών ή ΚΔΑΠ.

- Δεν μπορούν να γίνουν οι φορολογικές δηλώσεις φυσικών προσώπων που ανήκουν σε εταιρείες (ΟΕ, ΕΕ, ΙΚΕ, ΕΠΕ, ΑΕ κτλ) καθώς το taxisnet δεν τις δέχεται ακόμη. Αυτό συμβαίνει, διότι δεν είναι εφικτό να βγει το μέρισμα και να μπορέσουν τα φυσικά πρόσωπα να υποβάλλουν τις ατομικές τους δηλώσεις.

- Επίσης, πρόβλημα αντιμετωπίζουν μέρος των κατά επάγγελμα αγροτών καθώς λόγω προβλημάτων, λαθών του ΟΠΕΚΕΠΕ δεν έχουν προ-συμπληρωθεί οι κωδικοί 037 – 038 εντύπου Ε1 στη μερίδα των αγροτών. Με αποτέλεσμα να μην μπορούν να υποβάλουν ούτε αυτοί φορολογική δήλωση.

Πηγή: aftodioikisi.gr

 

Την έναρξη των προγραμμάτων Νοσηλευτικών Ειδικοτήτων εκπαιδευτικής περιόδου 2017-2018 κοινοποιεί με εγκύκλιο του το υπουργείο Υγείας.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο οι Νοσηλευτές - τριες δύνανται να αποκτήσουν νοσηλευτικές ειδικότητες (Παθολογική, Χειρουργική, Παιδιατρική και Ψυχικής Υγείας) και οι Επισκέπτες - τριες Υγείας μπορούν να αποκτήσουν την ειδικότητας της Ψυχικής Υγείας.

Ενόψει της εκπαιδευτικής περιόδου 2017 - 2018, που αρχίζει τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, παραθέτουμε πίνακα (I) με τα προγράμματα των νοσηλευτικών ειδικοτήτων που θα εφαρμόσουν τα Νοσηλευτικά Ιδρύματα, με τις αντίστοιχα αναφερόμενες ημερομηνίες έναρξης αυτών.

Ως εκ τούτου θα πρέπει οι υπηρεσίες να μεριμνήσουν για την έγκαιρη ενημέρωση των νοσηλευτών και των επισκεπτών υγείας, που υπηρετούν στους φορείς που υπάγονται στην αρμοδιότητά τους, ώστε να υποβάλουν τις απαιτούμενες αιτήσεις και τα δικαιολογητικά που προβλέπονται.
 
Επίσης γνωστοποιείται ότι θα πρέπει να ορίσετε καταλυτική ημερομηνία μέσα στην οποία οι νοσηλευτές και οι επισκέπτες υγείας πρέπει να υποβάλουν στις υπηρεσίες σας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Επισημαίνετααι ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες Υ.ΠΕ. στις οποίες υπάγονται τα νοσηλευτικά ιδρύματα στα οποία θέλουν να εκπαιδευτούν οι ενδιαφερόμενοι νοσηλευτές και επισκέπτες υγείας της υπηρεσία για να διαβιβαστούν έγκαιρα οι φάκελοι και οι συνημμένες σ' αυτούς γνωμοδοτικές αποφάσεις των Δ.Σ. των υπηρεσιών προκειμένου να προβούν στην επιλογή των ενδιαφερομένων για την παρακολούθηση των ανωτέρω προγραμμάτων.

δείτε εδώ τις ειδικότητες

Ο υποψήφιος πρέπει να έχει διανύσει ευδόκιμη διετή προϋπηρεσία νοσηλευτή -τριας και χι Βοηθού Νοσηλευτή ή άλλου επαγγελματία υγείας ή διοικητικού υπαλλήλου για να πληροί της προϋποθέσεις συμμετοχής του για παρακολούθηση ειδικότητας νοσηλευτικής, Υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερόμενου ότι δέχεται να υπηρετήσει για δύο (2) τουλάχιστον χρόνια στο ΕΣΥ. Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις η κινητικότητα του υπαλλήλου πριν από την παρέλευση του ανωτέρω χρονικού διαστήματος για αποδεδειγμένα σοβαρό λόγο υγείας.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Στo δήμαρχο Λευκάδας η εκπρόσωπος μεγάλης εταιρείας της Κίνας, κ. Nancy Yang, με σκοπό την ενημέρωσή της σε θέματα τουρισμού και επενδύσεων.

Ιδιαίτερα ικανοποιημένη από την επίσκεψή της στη Λευκάδα δήλωσε η κυρία Nancy Yang, εκπρόσωπος κινέζικης εταιρείας, η οποία επισκέφτηκε την προηγούμενη εβδομάδα τον Δήμαρχο Λευκάδας, κ. Κωνσταντίνο Δρακονταειδή, για να ενημερωθεί για τις δυνατότητες επενδύσεων στη Λευκάδα, αλλά και για την οργάνωση ταξιδιών τουριστικού περιεχομένου.

Ο Δήμαρχος Λευκάδας ενημέρωσε την κυρία Nancy Yang για τις υποδομές του νησιού, για την στόχευση του Δήμου για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και για ποιοτικότερο τουρισμό.

Η κινέζα εκπρόσωπος εστίασε στις ευνοϊκές κλιματολογικές συνθήκες της Λευκάδας, στις φυσικές ομορφιές, στην ταχύτητα εκτέλεσης των έργων υποδομής και δήλωσε, πως θα κάνει ότι μπορεί για να προωθήσει τη Λευκάδα στην Κίνα οργανώνοντας μεταξύ άλλων ταξίδια Κινέζων στη Λευκάδα. Σημειωτέον ότι, στέλεχος της εταιρεία που εκπροσωπεί, η κυρία Yang, (Shanghai Private Exit And Entry Service ) και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της, είναι ο κ. Hu Zirong. Ο κ. Hu είχε συναντήσει τον Δήμαρχο Λευκάδας στα πλαίσια του Ελληνικονεζικού Φόρουμ στην Αθήνα, αλλά και κυβερνητικούς παράγοντες κατά την πρόσφατη επίσκεψή τους στην Κίνα.

Λευκάδα, 07/06/2017