«Άνοιξε» τις πύλες της η πρώτη περιφερειακή έκθεση Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας
Παρουσία πλήθους επισκεπτών άνοιξε σήμερα, Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018, τις πύλες της η πρώτη περιφερειακή έκθεση Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας (Κ.ΑΛ.Ο) Δυτικής Ελλάδας, που διοργανώνεται στην Πάτρα (Αγορά Αργύρη) από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, την Ειδική Γραμματεία Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
«Ο στόχος της έκθεσης είναι διττός. Να γίνουμε όλοι κοινωνοί της Αλληλέγγυας Οικονομίας, αλλά και να μεγαλώσει το δίχτυ κοινωνικής προστασίας για τους οικονομικά αδύνατους», σημείωσε στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας ανοίγοντας το διήμερο των πολλών παράλληλων εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν.
Την έκθεση -στην οποία μετέχουν 35 εκθέτες κυρίως από τη Δυτική Ελλάδα- εγκαινίασε η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου , η οποία στην ομιλία της εστίασε στις προσπάθειες που γίνονται για την ανάδειξη του ρόλου της Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας, τονίζοντας πως περισσότερες από 1.100 έχουν ήδη εγγραφεί στο σχετικό μητρώο. Ενώ ανάφερε πως άμεσα «ανοίγουν» δύο προσκλήσεις για προγράμματα ενίσχυσης Κ.ΑΛ.Ο από 30.000 έως 150.000 ευρώ, για προμήθεια εξοπλισμού και δημιουργία θέσεων εργασίας. Επίσης ανήγγειλε τη δημιουργία 90 Κέντρων Στήριξης σε ολόκληρη την χώρα, καθώς ενημέρωσε πως το συνολικό πρόγραμμα που αφορά την Αλληλέγγυα Οικονομία είναι ύψους 11 εκατ. ευρώ.
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας , από την πλευρά του, στάθηκε ιδιαίτερα στην προετοιμασία που έχει γίνει τα προηγούμενα χρόνια από την πλευρά της Περιφέρειας: «Οι πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει δεν ξεκίνησαν τώρα. Από το 2014 σχεδιάσαμε και προγραμματίσαμε με διαβούλευση, με φορείς και πολίτες για την ανάπτυξη και δικτύωση επιχειρήσεων κοινωνικής οικονομίας. Για την ανάπτυξη θερμοκοιτίδων για την κοινωνική οικονομία, αλλά και στήριξη της καινοτομίας. Προωθήσαμε την κοινωνική ένταξη και την καταπολέμηση της φτώχειας και κάθε διάκρισης. Αλλά και της ενδυνάμωσης κοινωνικών συνεταιρισμών για άτομα με ψυχικές διαταραχές.
Με στόχο πάντα την αξιοποίηση του τρίτου τομέα της οικονομίας, για την κοινωνική ένταξη και την προώθηση στην απασχόληση των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού. Διεκδικήσαμε και πετύχαμε χρηματοδότηση και έγκριση των προγραμμάτων μας από το ΕΣΠΑ.
Παράλληλα μέσω της Διαμεσογειακής Επιτροπής της CPMR , στην οποία έχω την τιμή να προεδρεύω, μέσω της Ομάδας Εργασίας για την Οικονομική και Κοινωνική Συνοχή της Επιτροπή μας, επικεντρωθήκαμε, μεταξύ άλλων προτεραιοτήτων, στη σημασία της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας, σε επίπεδο ΕΕ και Μεσογείου, ως ένα σύστημα ικανό να αξιοποιήσει τη νεολαία, την επιχειρηματικότητα και την μεσογειακή ταυτότητα», υπογράμμισε ο κ. Κατσιφάρας.
Παράλληλα ο Περιφερειάρχης υπενθύμισε πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος πρόκειται να διαθέσει κονδύλι ύψους 7.000.000 ευρώ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος 2014-2020,σε φορείς Κ.ΑΛ.Ο, έπειτα από σχετική πρόσκληση που θα προκηρυχτεί σύντομα.
Χαιρετισμό απηύθυνε και η Αναπληρώτρια Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου.
Την εναρκτήρια εκδήλωση συντόνισε η Βοηθός Περιφερειάρχη για θέματα Άρσης Κοινωνικών Ανισοτήτων Αναστασία Τογιοπούλου, μαζί με τον Ειδικό Γραμματέα της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας του Υπουργείου Εργασίας Αντώνη Βορλόου και την Προϊσταμένη Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Περιφερειακού Προγράμματος 2014-2020 Άλκηστη Σταθοπούλου.
Μετά το τέλος των εγκαινίων η Υπουργός Εργασίας συνοδευόμενη από τον Περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα περιηγήθηκε τους χώρους της έκθεσης και συνομίλησε με τους εκθέτες- μέλη Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων.
Το Πρόγραμμα
Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας περιελάμβανε παρουσίαση καλών πρακτικών από φορείς Κ.ΑΛ.Ο. Παρουσίαση μεταπτυχιακού, προγράμματος Κ.ΑΛ.Ο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, αλλά και προτάσεις και δράσεις για την στήριξη του Οικοσυστήματος Κ.ΑΛ.Ο. από το Βρετανικό Συμβούλιο.
Επίσης παρουσίαση Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανάπτυξη του Οικοσυστήματος Κ.ΑΛ.Ο στη χώρα μας, με εισηγητή τον Ειδικό Γραμματέα Κ.ΑΛ.Ο, Αντώνη Βορλόου.
Το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας έχει ως εξής:
Σάββατο 7 Ιουλίου
Ωράριο έκθεσης 10.00 – 14.00
10.30 Εργαστήριο παρουσίασης της ψηφιακής λειτουργίας του Μητρώου φορέων Κ.ΑΛ.Ο
11.00 – 13.00 Συνομιλώντας με ειδικούς. Ενδυναμώνοντας τους φορείς Κ.ΑΛ.Ο. και τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε αυτά
Έξι διαφορετικοί σταθμοί όπου καθ’ όλη την διάρκεια της μέρας, μέλη των υφιστάμενων επιχειρήσεων ή νέοι επιχειρηματίες στη Κ.ΑΛ.Ο θα έχουν την δυνατότητα να κλείσουν 30λεπτες συναντήσεις με τους ειδικούς για να λύσουν πιθανές απορίες τους. Τα ραντεβού κλείνονται από την προηγούμενη ημέρα.
Η τοποθέτηση του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα:
https://www.youtube.com/watch?v=duVXNOV4_94
Η τοποθέτηση της υπουργού Εργασίας Εφης Αχτσιόγλου:
https://www.youtube.com/watch?v=6nWN5O7JAqs
Μηνιαία Δραστηριότητα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτ. Ελλάδος
Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία συλλήψεων, εξιχνιάσεων, εξαρθρώσεων και κατασχέσεων για το μήνα Ιούνιο του έτους 2018 και για όλη την εδαφική της περιφέρεια.
Κατά τη διάρκεια του μηνός Ιουνίου του έτους 2018, από τις Υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας, (Διευθύνσεις Αστυνομίας Αχαΐας, Ηλείας, Ακαρνανίας και Αιτωλίας) συνελήφθησαν συνολικά – 598 - άτομα.
Ειδικότερα :
• 2 για ανθρωποκτονίες
• 2 για ληστείες
• 51 για κλοπές/διαρρήξεις
• 69 για ναρκωτικά
• 55 για καταδιωκτικά έγγραφα
• 225 για παράνομη είσοδος & παραμονή
• 5 για διακίνηση λαθρομεταναστών
• 189 για λοιπά αδικήματα
Εξιχνιάστηκαν συνολικά -355- υποθέσεις. Ειδικότερα:
• 2 για ανθρωποκτονίες
• 2 για ληστείες
• 107 για κλοπές/διαρρήξεις
• 52 για ναρκωτικά
• 192 για λοιπά αδικήματα
Εξάρθρωση εγκληματικών ομάδων – εξάρθρωση σπειρών
12-06-2018: Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διακινούσε ναρκωτικά στην Ηλεία
17-06-2018: Εξιχνιάσθηκαν κλοπές κινητών τηλεφώνων στον Πύργο και στην Ναύπακτο
27-06-2018: Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση τα μέλη της οποίας διέπρατταν συστηματικά κλοπές αγροτικών φορτηγών
29-06-2018: Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση τα μέλη της οποίας διέπρατταν συστηματικά ρευματοκλοπές
30-06-2018: Εξαρθρώθηκε σπείρα που πραγματοποιούσε συναλλαγές με πλαστά χαρτονομίσματα
Κατασχέθηκαν ενδεικτικά:
• 42 γραμμάρια ηρωίνης
• 12 γραμμάρια κοκαΐνης
• 1000 γραμμάρια κάνναβης περίπου
• 38 δενδρύλλια κάνναβης
• 207 ναρκωτικά δισκία
• 3,2 γραμμάρια βουπρενορφίνη
• 9.493,5 ευρώ
• 7 μαχαίρια, στιλέτα, γκλοπ,
• 2 γεμιστήρες πιστολιού
• 1 μηχανισμός εκκένωσης ηλεκτρικής ενέργειας (taser)
• 10 κυνηγετικά όπλα
• 4 πιστόλια, αεροβόλο
• 71 φυσίγγια
• 200 βολίδες αεροβόλου όπλου
• 1.836 πακέτα τσιγάρων
• 34 κιλά λαθραίου καπνού
Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτικής Ελλαδας
«Σπάει» στα τρία η Β’ Αθήνας - Στα δύο το υπόλοιπο Αττικής
Τροπολογία για την κατάτμηση των εκλογικών περιφερειών της Β’ Αθήνας και Αττικής κατέθεσε στην Βουλή το υπουργείο Εσωτερικών.
Σύμφωνα με την ρύθμιση η Β’ Αθήνας «σπάει» σε τρεις μικρότερες περιφέρειες και το υπόλοιπο Αττικής σε δύο.
Παράλληλα επανακαθορίζονται οι δήμοι που αποτελούν την Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης ενώ δίνεται η δυνατότητα σε αρχηγούς κομμάτων να κατεβαίνουν υποψήφιοι σε τρεις εκλογικές περιφέρειες αντί δύο που ισχύει.
Να σημειωθεί ότι για την άμεση εφαρμογή της ρύθμισης, δηλαδή από τις ερχόμενες εθνικές εκλογές απαιτείται η ψήφιση της τροπολογίας από τουλάχιστον 200 βουλευτές.
Η επίτευξη της αυξημένης πλειοψηφίας δεν είναι απαγορευτική καθώς η Νέα Δημοκρατία έχει δηλώσει πως επι της αρχής θεωρεί θετική την κατάτμηση των περιφερειών, ωστόσο, για να ψηφίσει αναλόγως απαιτεί παράλληλη τροπολογία για το δικαίωμα ψήφου στους κατοίκους εξωτερικού.
Από την άλλη πλευρά το υπουργείο Εσωτερικών αντί να φέρει συγκεκριμένη ρύθμιση για ώστε να επιτραπεί η ψήφος των κατοίκων εξωτερικού παραπέμπει το ζήτημα – μέσω τροπολογίας – σε επιτροπή που θα ερευνήσει το θέμα.
Πηγή: protothema.gr
Μήνυση δήμου Ακτίου - Βόνιτσας για τους βανδαλισμούς στη Πεζογέφυρα Περατιάς
Στην υποβολή Μηνυτήριας Αναφοράς προχωρά ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας, για τους βανδαλισμούς που υπέστη η Πεζογέφυρα στη Περατιά, λίγες μόλις ημέρες μετά την ανακατασκευή της.
Όπως τονίζεται στην απόφαση της οικονομικής επιτροπής 3.6.2018, ο Δήμος θα υποβάλει μήνυση κατ' αγνώστων, με παράλληλη δήλωση παράστασης πολιτικής αγωγής που θα κατατεθεί στο Α.Τ. Βόνιτσας, απο τον Αντιδήμαρχο κ. Κωνσταντίνο Φραδέλο για την υπόθεση του Βανδαλισμού, δολιοφθοράς και καταστροφής της Ξύλινης πεζογέφυρας στη θέση "Πλάκα" ή "Βαγιά" στη ΠΕΡΑΤΙΑ, που έλαβε χώρα την 30η Ιουνίου 2018.
Ανέθεσε την σύνταξη της μήνυσης στον δικηγόρο του δήμου Βασίλειο Κοντομίχη, ώστε να προστατευθεί η δημοτική περιουσία..........
Πηγή: xiromeronews.blogspot.com
Εορτή του τοπικού Αγίου Βλασίου στα Σκλάβαινα Παλαίρου
Αύριο Σάββατο 7 Ιουλίου είναι η μνήμη του τοπικού μας Αγίου Βλασίου του Ακαρνάνος και των συμμαρτυρησάντων αυτού Αγίων.
Η μνήμη των Αγίων θα εορτασθεί πανηγυρικά για δεύτερη χρονιά μετά την επίσημη αγιοκατάταξή τους, στον Ιερό Ναό του Αγίου Βλασίου του Ακαρνάνος που βρίσκεται στον τόπο που ασκήτεψαν και μαρτύρησαν οι Άγιoι – εκεί βρίσκεται και ο τάφος του Αγίου Βλασίου- στο χωριό Σκλάβαινα κοντά στην Πάλαιρο.
Σήμερα Παρασκευή 6 Ιουλίου παραμονή της εορτής, στις 7.00 το απόγευμα, θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ΄αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος. Αύριο το πρωί, θα τελεσθεί Όρθρος και Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.ΚΟΣΜΑ.
Αύριο Σάββατο το απόγευμα στις 7.30 στον ενοριακό Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Παλαίρου θα τελεσθεί Μεθέορτος Εσπερινός και θα επακολουθήσει η Λιτάνευσις της Ιεράς Εικόνος και των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Βλασίου του Ακαρνανος και των συμμαρτυρησάντων αυτού, στην κωμόπολη της Παλαίρου.
Μηνιαίος απολογισμός στα θέματα οδικής ασφάλειας της Αστυνομικής Διεύθυνσης
Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του μήνα Ιουνίου του έτους 2018, στην εδαφική αρμοδιότητα των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αχαΐας, Ηλείας, Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά – αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα.
Α. Τροχαία ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας σημειώθηκαν 53 τροχαία ατυχήματα έναντι 45 που είχαν συμβεί τον Ιούνιο του έτους 2017. Ειδικότερα σημειώθηκαν :
• 5 θανατηφόρα ατυχήματα, έναντι 3 τον Ιούνιο του έτους 2017.
• 2 τροχαία ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό ατόμων, έναντι 8 τον Ιούνιο του έτους 2017.
• 46 τροχαία ατυχήματα με ελαφρύ τραυματισμό ατόμων, έναντι 34 τον Ιούνιο του έτους 2017.
Από τα τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των Περιφερειακών Ενοτήτων καταγράφηκαν συνολικά 72 παθόντες έναντι 63 τον Ιούνιο του έτους 2017:
Ειδικότερα καταγράφηκαν :
• 5 νεκροί έναντι 3 τον Ιούνιο του έτους 2017.
• 3 σοβαρά τραυματίες έναντι 8 τον Ιούνιο του έτους 2017.
• 64 ελαφρά τραυματίες έναντι 52 τον Ιούνιο του έτους 2017.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων - δυστυχημάτων όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν :
• Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
• Υπερβολική ταχύτητα
• Παραβίαση προτεραιότητας
• Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης
• Αίτια αναφερόμενα σε πεζούς
• Μη τήρηση απόστασης ασφαλείας
Β. Δράσεις τροχονομικής αστυνόμευσης
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή των ατυχημάτων σε όλο το οδικό της δίκτυο.
Ενδεικτικά, το μήνα Ιούνιο του έτους 2018 συγκροτήθηκαν από τις Υπηρεσίες Τροχαίας 197 συνεργεία αλκοολομέτρησης, ενεργήθηκαν 3.472 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 178 παραβάσεις.
Επιπλέον, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν εκτός των άλλων και 3.582 επικίνδυνες παραβάσεις.
Ειδικότερα βεβαιώθηκαν :
• 1.996 για υπερβολική ταχύτητα
• 333 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση
• 381 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση
• 62 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
• 47 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
• 54 για την παραβίαση προτεραιότητας
• 122 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
• 159 για αντικανονικό προσπέρασμα
• 14 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων
• 209 για Κ.Τ.Ε.Ο.
• 125 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά
• 80 για επικίνδυνους ελιγμούς κατά την οδήγηση
Γ. Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας
Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας, με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και την κατάσταση του οδοστρώματος ακολουθώντας πάντα τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :
• Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
• Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και στον έλεγχο του οχήματος.
• Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά.
• Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας.
• Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας.
• Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας.
• Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος.
• Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα.
• Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη.
• Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα.
• Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ.
• Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς.
• Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Σχηματισμός δικογραφίας για φθορά σε γέφυρα της Βόνιτσας
Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ακτίου Βόνιτσας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος άγνωστου δράστη, ο οποίος πριν από μια εβδομάδα αφαίρεσε τμήμα ξύλινης πεζογέφυρας στην Περατιά, προκαλώντας φθορές.
Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτικής Ελλάδας
Σε ισχύ τα τέλη κυκλοφορίας 2018 με το μήνα
Διοικητής της ΑΑΔΕ εξέδωσε σήμερα την εγκύκλιο για τα αναλογικά τέλη κυκλοφορίας 2018 που μπορούν να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε άρσης ακινησίας ΙΧ οχήματος, αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας, για έναν ή τρεις μήνες ή για το υπόλοιπο του έτους 2018 καθώς και στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας. Η εφαρμογή μπαίνει σε ισχύει αναδρομικά από 15/5/2018
Σύμφωνα με την εγκύκλιο δίνεται η δυνατότητα, εξαιρετικά για το έτος 2018, καταβολής αναλογικών τελών κυκλοφορίας για τους μήνες που υπολείπονται μέχρι το τέλος του έτους, από ενδιαφερόμενους κατόχους ΙΧ οχημάτων, αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών, τα οποία είτε έχουν τεθεί από αυτούς σε εκούσια ακινησία, είτε βρίσκονται για άλλους λόγους σε κατάσταση αναγκαστικής ακινησίας.
Στην περίπτωση ακινησίας, οι κάτοχοι δύνανται να άρουν την ακινησία αυτή καταβάλλοντας τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με την διάρκεια κυκλοφορίας, και σύμφωνα με τις επιλογές που δίδονται στην εγκύκλιο.
Ειδικότερα:
α) για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός, καταβάλλονται τα 2/12 των, αναλογούντων στο όχημα, ετήσιων τελών κυκλοφορίας
β) για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών, καταβάλλονται τα 4/12 του ποσού των, αναλογούντων στο όχημα, ετήσιων τελών κυκλοφορίας
γ) για άρση ακινησίας για το υπόλοιπο διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος αυτού (31.12.2018), καταβάλλονται τα δωδέκατα του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας που απομένουν από την ημερομηνία της άρσης μέχρι και το τέλος του έτους συν 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών.
Στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας, οι κάτοχοι μπορούν να καταβάλλουν αναλογικά τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που υπολείπονται μέχρι το τέλος του έτους 2018. Η καταβολή αυτή για να είναι εμπρόθεσμη πρέπει να γίνει εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε χώρα το γεγονός που ήρε την ακινησία, πχ:
από την ημερομηνία απόδοσης του οχήματος στον ιδιοκτήτη ή κάτοχο στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας λόγω κλοπής ή υπεξαίρεσης, από την ημερομηνία εισόδου του οχήματος στην Ελλάδα στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας λόγω κυκλοφορίας του στο εξωτερικό κλπ.
Η υποχρέωση καταβολής των αναλογικών τελών κυκλοφορίας, στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας υφίσταται, ανεξαρτήτως εάν ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος, στη συνέχεια επιλέξει να θέσει το όχημα σε εκούσια ακινησία.
Η εμπρόθεσμη επιστροφή των στοιχείων κυκλοφορίας στην περίπτωση άρσης της ακινησίας για έναν ή τρεις μήνες ή για το υπόλοιπο του έτους, γίνεται έως την τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας του οχήματος για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας και εάν αυτή είναι μη εργάσιμη ή συμπίπτει με επίσημη αργία, τα στοιχεία κυκλοφορίας επιστρέφονται την επόμενη εργάσιμη, για την Φορολογική Διοίκηση, ημέρα. Η εμπρόθεσμη καταβολή των αναλογικών τελών κυκλοφορίας στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας, γίνεται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε χώρα το γεγονός που ήρε την αναγκαστική ακινησία, ενώ και στη περίπτωση αυτή εφόσον η 15η ημέρα είναι μη εργάσιμη ή συμπίπτει με επίσημη αργία, η εν λόγω προθεσμία μετατίθεται έως την πρώτη εργάσιμη για την Φορολογική Διοίκηση, ημέρα. Αυτονόητο είναι ότι παρέχεται η δυνατότητα καταβολής των τελών κυκλοφορίας και κατά την ημέρα που έλαβε χώρα το γεγονός που ήρε την αναγκαστική ακινησία.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΗ Δ.Ο.Υ.
Η άρση της ακινησίας γίνεται κατόπιν εγγράφου αιτήματος του κατόχου του οχήματος, το οποίο τηρείται στο αρχείο της Δ.Ο.Υ.
Προκειμένου για τον υπολογισμό του ποσού των τελών κυκλοφορίας, ο μήνας που γίνεται η άρση της ακινησίας λογίζεται ως ολόκληρος μήνας, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της άρσης εάν δηλαδή αυτή γίνεται στην αρχή ή στο τέλος του μήνα.
Παραδείγματα άρσης ακινησίας:
Παράδειγμα 1 : Για επιβατικό ΙΧ 1000 κ.εκ., τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι 120€. Έστω ότι φορολογούμενος αιτείται εγγράφως άρσης ακινησίας στις 20 Ιουνίου 2018:
- εάν επιλέξει την άρση για 1 μήνα τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται ως εξής: 120€ x (2/12) = 20€. Τα στοιχεία κυκλοφορίας στην περίπτωση αυτή επιστρέφονται, εμπρόθεσμα, στη Δ.Ο.Υ. την πρώτη εργάσιμη για τη Φορολογική Διοίκηση ημέρα ήτοι έως και την 2α Ιουλίου, δεδομένου ότι η καταληκτική ημερομηνία επιστροφής των στοιχείων κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη, ήτοι η 30η Ιουνίου, συμπίπτει με μη εργάσιμη ημέρα. Στην περίπτωση αυτή, ο μήνας Ιούνιος λογίζεται ολόκληρος για τις ανάγκες υπολογισμού των τελών.
- εάν επιλέξει την άρση για 3μήνες τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας θα είναι 120€ x (4/12) = 40€. Τα στοιχεία κυκλοφορίας στην περίπτωση αυτή επιστρέφονται, εμπρόθεσμα, στη Δ.Ο.Υ. έως την 31η Αυγούστου (τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη, η οποία είναι εργάσιμη ημέρα).
- εάν επιλέξει την άρση για το υπόλοιπο του έτους δηλαδή μέχρι 31-12-2018 (τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη, η οποία είναι εργάσιμη ημέρα), θα καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας για 7 μήνες συν 2/12 ως εξής: 120€ x (7/12) + 120€ x (2/12) = 70€ + 20€ = 90€.
Παράδειγμα 2: Για επιβατικό ΙΧ με εκπομπές 100γρ CO2/χλμ, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι : 100 x 0,90 = 90€. Έστω ότι φορολογούμενος αιτείται (εγγράφως) άρσης ακινησίας στις 20 Ιουνίου 2018:
- εάν επιλέξει την άρση για 1 μήνα τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται ως εξής: 90€ x (2/12 ) = 15€. Τα στοιχεία κυκλοφορίας στην περίπτωση αυτή επιστρέφονται, εμπρόθεσμα, στη Δ.Ο.Υ. την πρώτη εργάσιμη για τη Φορολογική Διοίκηση ημέρα ήτοι έως και την 2α Ιουλίου, δεδομένου ότι η καταληκτική ημερομηνία επιστροφής των στοιχείων κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη, ήτοι η 30η Ιουνίου, συμπίπτει με μη εργάσιμη ημέρα. Στην περίπτωση αυτή, ο μήνας Ιούνιος λογίζεται ολόκληρος για τις ανάγκες υπολογισμού των τελών.- εάν επιλέξει την άρση για 3μήνες τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας θα είναι 90€ x (4/12) = 30€. Τα στοιχεία κυκλοφορίας στην περίπτωση αυτή επιστρέφονται, εμπρόθεσμα, στη Δ.Ο.Υ. έως την 31η Αυγούστου (τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη, η οποία είναι εργάσιμη ημέρα).
- εάν επιλέξει την άρση για το υπόλοιπο του έτους μέχρι 31-12-2018 (τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη, η οποία είναι εργάσιμη ημέρα), θα καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας για 7 μήνες συν 2/12, δηλαδή 90€ x [(7/12) + (2/12)] = 90€ x (9/12) = 67,5€.
Αυτονόητο είναι ότι δεν απαιτείται η επιστροφή των στοιχείων κυκλοφορίας στη Δ.Ο.Υ. όταν η άρση γίνεται για το υπόλοιπο του έτους που περιλαμβάνει και τον τελευταίο μήνα του έτους 2018 (Δεκέμβριο), εφόσον καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας του 2019.
Παράδειγμα άρσης αναγκαστικής ακινησίας: Έστω ΕΙΧ όχημα 1000.κ.εκ. που είχε τεθεί σε αναγκαστική ακινησία λόγω κυκλοφορίας του στο εξωτερικό και το οποίο εισήλθε στην Ελλάδα στις 23 Αυγούστου. Με τη νέα διάταξη ο ιδιοκτήτης καταβάλλει τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που υπολείπονται μέχρι τέλος του έτους, ήτοι για 5 μήνες (συμπεριλαμβανομένου του Αυγούστου). Η καταβολή για να είναι εμπρόθεσμη πρέπει να γίνει έως και 7 Σεπτεμβρίου, δηλ. 120€*(5/12)=50€.
ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ
Αυτοτελές πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των αναλογούντων ετησίων τελών κυκλοφορίας επιβάλλεται στις περιπτώσεις: α) εκπρόθεσμης επιστροφής των στοιχείων κυκλοφορίας στην περίπτωση άρσης εκούσιας ακινησίας. Παράδειγμα: ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος του παραδείγματος 1 έχει καταβάλλει τέλη κυκλοφορίας για διάρκεια άρσης τριών μηνών (40€) και δεν επιστρέφει τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος (άδεια και πινακίδες) εμπρόθεσμα. Επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 120€ x 2=240€. β) εκπρόθεσμης καταβολής των τελών κυκλοφορίας στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας. Παράδειγμα: Ιδιοκτήτης ΙΧ οχήματος 1000 κ.εκ. με ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 120€, το οποίο είχε τεθεί σε αναγκαστική ακινησία λόγω κλοπής ανευρίσκεται από την Αστυνομία και παραδίδεται σε αυτόν την 5η Ιουλίου του 2018. Εφόσον δεν καταβληθούν τα αναλογικά τέλη κυκλοφορίας έξι μηνών (Ιούλιο έως Δεκέμβριο 2018) έως και την 20η Ιουλίου 2018 επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 120€ x 2=240€.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ
Εφόσον επιβλήθηκε και καταβλήθηκε το πρόστιμο λόγω εκπρόθεσμης επιστροφής ή μη επιστροφής των στοιχείων κυκλοφορίας , ο φορολογούμενος δεν καταβάλλει τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2018 και δεν έχει υποχρέωση επιστροφής των στοιχείων κυκλοφορίας
ΑΠΑΞ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΡΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2018
Η ανωτέρω επιλογή χρονικού διαστήματος ενός ή τριών μηνών άρσης, εφόσον γίνει, είναι δεσμευτική και δεν παρέχεται η δυνατότητα εκ νέου, εντός του έτους 2018, άρσης της ακινησίας και κυκλοφορίας του οχήματος, με τον ίδιο τρόπο.
Εντούτοις, σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει άπαξ χρήση του δικαιώματος άρσης, και ο κάτοχος επιθυμεί παρόλα αυτά να άρει την ακινησία και πάλι, θα πρέπει, να καταβάλει τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, αφαιρουμένου του ποσού των τελών κυκλοφορίας που έχουν ήδη καταβληθεί για τον ένα ή τους τρεις μήνες.
Επίσης στην περίπτωση της άρσης εκούσιας ακινησίας για την οποία έχει γίνει επιλογή χρονικού διαστήματος για το υπόλοιπο του έτους και ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος, τελικά επιστρέψει τα στοιχεία στη Δ.Ο.Υ. πριν την λήξη του έτους, ή στην περίπτωση που έχει γίνει άρση αναγκαστικής ακινησίας και ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος επιλέξει να καταθέσει τα στοιχεία κυκλοφορίας στη Δ.Ο.Υ. πριν τη λήξη του έτους για το οποίο έχει καταβάλει αναλογικά τέλη, δεν παρέχεται δυνατότητα εκ νέου χρήσης του μέτρου της μερικής άρσης εντός του έτους 2018, παρά μονο αν καταβληθούν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, αφαιρουμένου του ποσού των τελών κυκλοφορίας που έχει καταβληθεί για το υπόλοιπο του έτους, κατά περίπτωση.
Συμπερασματικά τονίζεται ότι, σε κάθε περίπτωση πρόωρης επιστροφής των στοιχείων κυκλοφορίας, δηλαδή πριν την συμπλήρωση του χρονικού διαστήματος για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας (ένας ή τρεις μήνες ή υπόλοιπο έτους), δεν παρέχεται δυνατότητα εκ νέου χρήσης του μέτρου της μερικής άρσης. Η μόνη περίπτωση εκ νέου άρσης της ακινησίας γίνεται εφόσον καταβληθούν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας αφαιρουμένου του ποσού που έχει ήδη καταβληθεί.
Τονίζεται ότι, οποιοδήποτε νέο αίτημα μετατροπής του αρχικού αιτήματος άρσης της ακινησίας (πχ από έναν σε τρείς μήνες), δεν γίνεται δεκτό, καθώς η απαλλαγή χορηγείται άπαξ και για το συγκεκριμένο αρχικό χρονικό διάστημα.
Τέλος, επισημαίνεται, ότι στην περίπτωση άρσης εκούσιας ακινησίας, εφόσον το υπόλοιπο του έτους συμπίπτει με το μήνα ή τους τρείς μήνες τότε καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ίσα με τα 2/12 και 4/12 των αναλογούντων στο όχημα ετησίων τελών, αντίστοιχα.
Παραδείγμα άρσης εκούσιας ακινησίας
Έστω ότι ο κάτοχος του οχήματος του παραδείγματος 2 (ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 90€), αιτηθεί για τρείς μήνες άρση της ακινησίας και καταβάλει τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας ύψους 30€. Στη συνέχεια, μετά την παρέλευση των τριών μηνών ζητάει εκ νέου άρση της ακινησίας για το όχημά του, τότε ο εν λόγω κάτοχος πρέπει να καταβάλλει τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας έτους 2018 αφαιρουμένου το ποσού των 30€ που έχει ήδη καταβάλλει, ήτοι καταβάλλει 60€.
Εάν, ο ως άνω κάτοχος του οχήματος του παραδείγματος 2 (ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 90€), αιτηθεί για τρείς μήνες άρση της ακινησίας και καταβάλει τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας ύψους 30€ και ενδιάμεσα αποφασίζει να το μεταβιβάσει/διαγράψει λόγω εξαγωγής, τότε επίσης πρέπει να καταβάλλει τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας έτους 2018 αφαιρουμένου του ποσού των 30€ που έχει ήδη καταβάλλει, ήτοι καταβάλλει 60€.
Παράδειγμα άρσης αναγκαστικής ακινησίας:
Έστω όχημα το οποίο τέθηκε σε αναγκαστική ακινησία λόγω κλοπής, ανευρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του στις 23 Αυγούστου. Ο ιδιοκτήτης καταβάλλει εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας για το υπόλοιπο του έτους έως και 7 Σεπτεμβρίου. Αν ο ιδιοκτήτης τελικά αποφασίσει να καταθέσει τα στοιχεία κυκλοφορίας στη Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος πριν την λήξη του 2018, πχ στις 5 Σεπτεμβρίου, και στη συνέχεια, στις 2 Νοεμβρίου, αιτηθεί εκ νέου την άρση της ακινησίας του οχήματος, τότε μόνο εφόσον καταβάλει τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας αφαιρουμένου του ποσού που έχει ήδη καταβάλει για τους 5 μήνες, δύναται να κάνει εκ νέου άρση ακινησίας.
ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ Ή ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΩ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΡΣΗΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ
Εάν εντός της χρονικής περιόδου άρσης της ακινησίας οχήματος κατά τα ανωτέρω, το όχημα μεταβιβαστεί, έχουν εφαρμογή οι διατάξεις της υποπαρ. Ε7 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (222 Α΄), σύμφωνα με τις οποίες, δεν επέρχεται μεταβίβαση της κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος, εάν δεν καταβληθούν προηγουμένως τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου λαμβάνει χώρα η μεταβίβαση. Στην περίπτωση αυτή κατά τον υπολογισμό των οφειλόμενων τελών έτους 2018, θα πρέπει να αφαιρείται το ποσό των τελών κυκλοφορίας που έχουν ήδη καταβληθεί για τις ανάγκες της μερικής (προσωρινής) άρσης. (Υπενθυμίζεται ότι για την μεταβίβαση απαιτείται να καταβληθούν και τα τέλη κυκλοφορίας προηγουμένων ετών, τα οποία τυχόν οφείλονται, για το χρόνο που το όχημα βρισκόταν στην κατοχή του μεταβιβάζοντος, μετά των προβλεπομένων προστίμων.)
Τα παραπάνω ισχύουν τόσο στην περίπτωση άρσης εκούσιας όσο και στην περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας, με χρήση των ευνοϊκών διατάξεων και καταβολή αναλογικών τελών κυκλοφορίας έτους 2018.
Τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση που ενώ έχει γίνει άρση της ακινησίας με την καταβολή αναλογικών τελών κυκλοφορίας, και εντός του χρονικού διαστήματος για το οποίο έχουν αυτά καταβληθεί, ζητείται η διαγραφή του οχήματος λόγω εξαγωγής του και στη περίπτωση αυτή δηλαδή απαιτείται ο έλεγχος καταβολής των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, τρέχοντος και παρελθόντων ετών.
Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί μεταβίβαση οχήματος ή διαγραφή του λόγω εξαγωγής, ενόσω έγινε χρήση της ευνοϊκής διάταξης του αρ. 144 του εν λόγω νομοθετήματος, χωρίς να έχουν καταβληθεί τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, τότε επιβάλλεται το προβλεπόμενο αυτοτελές πρόστιμο (διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας), το οποίο καταχωρείται πάντοτε εις ολόκληρο στον ΚΑΕ 1717 και εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2018.
Πηγή: dikaiologitika.gr
Σχολή ανανέωσης ταυτοτήτων UEFA A’ & B’ στο νομό
Η Ε.Π.Ο προγραμμάτισε να διεξαχθεί στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αιτωλοακαρνανίας (ΕΠΣΑ), το διήμερο 27-28 Ιουλίου 2018, σχολή ανανέωσης ταυτοτήτων επιπέδου UEFA A’ και UEFA B’.
Για τον ακριβή τόπο των εργασιών της σχολής ανανέωσης, θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως.
Στη σχολή θα φοιτήσουν μέχρι 50 προπονητές.
Το πρόγραμμα της σχολής έχει ορισθεί:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018: 09:00 – 14:00 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ 17:00 – 20:00 ΠΡΑΞΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018: 09:00 – 14:00 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ 17:00 – 20:00 ΠΡΑΞΗ.
Το ύψος των παραβόλων είναι ως εξής:
Α. Προπονητές που ολοκλήρωσαν την φοίτησή τους σε σχολές μέχρι 31-12-2016: 80 ευρώ για προπονητές UEFA B’ (60 ευρώ υπέρ Ένωσης και 20 ευρώ υπέρ Συνδέσμου).
120 ευρώ για προπονητές UEFA A’ (90 ευρώ υπέρ Ένωσης και 30 ευρώ υπέρ Συνδέσμου).
Β. Προπονητές που ολοκλήρωσαν την φοίτησή τους το 2017: 30 ευρώ για προπονητές UEFA Β’ (20 ευρώ υπέρ Ένωσης 10 ευρώ υπέρ Συνδέσμου)
40 ευρώ για προπονητές UEFA Α’, 30 ευρώ υπέρ Ένωσης και 10 ευρώ υπέρ Συνδέσμου).
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι:
Α. Αίτηση συμμετοχής.
Β. Αποδεικτικό είσπραξης του παραβόλου που αντιστοιχεί στο Σύνδεσμο Προπονητών.
Γ. Αντίγραφο διπλώματος ή πιστοποιητικού παρακολούθησης.
Δ. Κατάθεση του παραβόλου που αντιστοιχεί στην ‘Ενωση.
Οι αιτήσεις γίνονται δεκτές από ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018 έως και ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018 έως ώρα 13:00, στα γραφεία της Ενώσεως (Χαριλάου Τρικούπη 43) πρωϊνές ώρες από 09:00 έως 13:00.
Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, με βάση το πρωτόκολλο της Ε.Π.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ.
Προτεραιότητα έχουν οι προπονητές του τοπικού Συνδέσμου Προπονητών Αιτωλοακαρνανίας.
Εάν δεν συμπληρωθεί ο αριθμός των 50 υποψηφίων από προπονητές του Συνδέσμου μας, τότε θα γίνουν δεκτοί προπονητές από άλλο Σύνδεσμο, πάντα με σειρά προτεραιότητας.
Τα έξοδα της Σχολής θα καλυφθούν από την Ένωση.
Να σημειωθεί ότι από 1/1/2019 δεν θα ισχύουν οι κάρτες προπονητών UEFA A’ & UEFA B’ που έχουν λήξει το 2018.
Η επόμενη σχολή ανανέωσης θα λειτουργήσει στην Ένωσή μας, μετά το πέρας της τριετίας των ταυτοτήτων (έτος 2021).-
Πηγή: epsaitol.gr
Έως 10 Αυγούστου οι αιτήσεις ενίσχυσης για την «συσπείρωση παραγωγών»
Με τροποποιητική απόφαση που υπέγραψε ο γενικός γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής & Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κ. Χαρ. Κασίμης η Πρόσκληση για την υποβολή αιτήσεων στήριξης υποψηφιότητας προς ένταξη στο Μέτρο 9 «Σύσταση Ομάδων και Οργανώσεων Παραγωγών» παρατείνεται μέχρι τις 10 Αυγούστου.
Στόχος του Μέτρου είναι η συσπείρωση των παραγωγών σε ομάδες ή οργανώσεις στο τομέα της γεωργίας που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν από κοινού τις προκλήσεις της αγοράς, να ενισχύσουν τη διαπραγματευτική τους δύναμη, να διευρύνουν τον αριθμό των πιθανών αγοραστών και να μειώσουν το ανά παραγωγό κόστος παραγωγής.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης στήριξης έχουν νέες ομάδες παραγωγών και οργανώσεις παραγωγών, οι οποίες έχουν αναγνωριστεί επίσημα μετά τη δημοσίευση του ν. 4384/2016 και ανήκουν στην κατηγορία των Πολύ Μικρών, Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) όπως αυτές ορίζονται στη σύσταση της Επιτροπής (2003/361/ΕΚ) με σκοπό σύμφωνο με την παρ. 1 του άρθρου 27 του Καν. 1305/2013.
Ο ελάχιστος αριθμός μελών για τις ομάδες φυτικής παραγωγής είναι 10, για τις ομάδες ζωικής παραγωγής 5 και για τις οργανώσεις παραγωγών φυτικής και ζωικής παραγωγής όπως προβλέπεται από την υπ' αριθμ. 397/18235/2017 ΥΑ (Β΄601), όπως ισχύει κάθε φορά.
Βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής των δικαιούχων είναι οι ακόλουθες: να έχει έδρα στην ελληνική επικράτεια. Στην περίπτωση που η Ομάδα / Οργάνωση αποτελεί σαφώς οριζόμενο μέρος νομικού προσώπου του συνεταιριστικού ή εμπορικού δικαίου
να λειτουργεί με ξεχωριστή λογιστική ή/και διοικητική διαχείριση, σύμφωνα με την απόφαση του δευτέρου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 37 του ν.4384/2016.
Ποσά και ποσοστά στήριξης
Η οικονομική στήριξη για τη σύσταση των νέων ομάδων παραγωγών και οργανώσεων παραγωγών χορηγείται σε ετήσια βάση με τη μορφή ποσού στήριξης (κατ΄ αποκοπή ενίσχυση) που αποτελεί ποσοστό επί της ετήσιας εμπορεύσιμης αξίας των προϊόντων της ομάδας παραγωγών ή οργάνωσης παραγωγών μετά την έκδοση της απόφασης έγκρισης του αιτήματος στήριξης.
Η α' δόση καταβάλλεται μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης με την υποβολή σχετικής αίτησης από το δικαιούχο.
Οι υπόλοιπες τέσσερεις (4) δόσεις καταβάλλονται μία κάθε έτος για τα επόμενα τέσσερα (4) έτη και με τη συμπλήρωση του ημερολογιακού έτους από την αναγνώριση της ομάδας / οργάνωσης από τον αρμόδιο φορέα με την υποβολή σχετικής αίτησης από το δικαιούχο.
Στην περίπτωση που η ομάδα παραγωγών / οργάνωση παραγωγών έχει αναγνωριστεί σε έτος προηγούμενο της αίτησης υποβολής στήριξης τότε μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης μπορεί να υποβάλει αίτηση πληρωμής για όσα έτη λειτουργίας έχουν συμπληρωθεί κατά την ημερομηνία υποβολής αυτής.
Ο υπολογισμός της αξίας παραγωγής για την α΄ δόση πληρωμής εφόσον η ομάδα παραγωγών ή η οργάνωση παραγωγών δεν έχει συμπληρώσει ένα (1) ημερολογιακό έτος λειτουργίας από την αναγνώρισή της, πραγματοποιείται βάσει της μέσης ετήσιας αξίας της διατεθείσας στο εμπόριο παραγωγής των μελών κατά τη διάρκεια τριών (3) ετών πριν από την αναγνώριση της ομάδας ή της οργάνωσης.
Στην περίπτωση που η ομάδα παραγωγών ή η οργάνωση παραγωγών έχει συμπληρώσει ένα (1) ημερολογιακό έτος λειτουργίας από την αναγνώρισή της, ο υπολογισμός της αξίας παραγωγής προκύπτει από τη μέση ετήσια αξία της διατεθείσας στο εμπόριο παραγωγής της ομάδας ή οργάνωσης παραγωγών. Η μέση ετήσια αξία προκύπτει από τα αντίστοιχα φορολογικά στοιχεία (τιμολόγια).
Για τα επόμενα έτη η αξία παραγωγής περιλαμβάνεται ως εκτίμηση στο επιχειρηματικό σχέδιο και επαληθεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά (τιμολόγια).
Η βεβαίωση της αξίας εμπορευθείσας παραγωγής προκύπτει σε όλες τις άνω περιπτώσεις από ορκωτό λογιστή εγγεγραμμένο στο Μητρώο Ελεγκτών της ΕΛΤΕ, για το προϊόν ή τα προϊόντα που έχει αναγνωριστεί η ομάδα / οργάνωση, για κάθε ημερολογιακό έτος από την αναγνώρισή τους.
Το ποσό στήριξης καταβάλλεται ανά έτος ως ακολούθως:
10% της αξίας παραγωγής που έχει διατεθεί στο εμπόριο κατά το 1ο έτος μετά την αναγνώριση (σύμφωνα με το δεύτερο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 27 του Καν. 1305/2013) 8% της αξίας παραγωγής που έχει διατεθεί στο εμπόριο κατά το 2ο έτος μετά την αναγνώριση
6% της αξίας παραγωγής που έχει διατεθεί στο εμπόριο κατά το 3ο έτος μετά την αναγνώριση
4% της αξίας παραγωγής που έχει διατεθεί στο εμπόριο κατά το 4ο έτος μετά την αναγνώριση
2% της αξίας παραγωγής που έχει διατεθεί στο εμπόριο κατά το 5ο έτος μετά την αναγνώριση.
Το ποσό στήριξης δεν συνδέεται με επιλέξιμες δαπάνες ή κόστη. Ωστόσο, στην αναλυτική λογιστική καταχώρηση των δαπανών κατά κατηγορία θα πρέπει να εμφανίζονται δαπάνες που είναι συναφείς με την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου και τις λειτουργικές δαπάνες.
Ο προϋπολογισμός ένταξης υπολογίζεται ως το άθροισμα των ετήσιων εκτιμώμενων ποσών πληρωμής, όπως προκύπτει από τον σχετικό πίνακα του επιχειρηματικού σχεδίου και δε δύναται να αυξηθεί.
Η ετήσια στήριξη κάθε δικαιούχου δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 100.000 ευρώ.
Πηγή: dikaiologitika.gr
Περισσότερα...
Ξεκινά η πληρωμή των προνοιακών επιδομάτων
Την κατανομή ποσού ύψους 115.480.435,80 € σε Δήμους της Χώρας από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους έτους 2018, για να πληρωθούν τα προνοιακά επιδόματα στους κατά νόμο δικαιούχους, για τους μήνες Μάιο –Ιούνιο 2018 προβλέπει απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης.
Τα ανωτέρω ποσά για τα προνοιακά επιδόματα θα αποδοθούν στους δήμους με χρηματική εντολή του υπουργείου προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και αμέσως μετά τη μεταφορά των αντίστοιχων πιστώσεων από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, θα ξεκινήσει η πίστωση στους δικαιούχους.
Οι αποδιδόμενες πιστώσεις, αφορούν στην καταβολή των προνοιακών επιδομάτων στους κατά νόμο δικαιούχους για τους μήνες Μάιο – Ιούνιο 2018 ή για όσο διάστημα των μηνών αυτών καθίστανται δικαιούχοι λήψης τους καθώς και ποσά που μας ζητήθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες πρόνοιας και αφορούν στην παράταση χορήγησης προνοιακών επιδομάτων
Eιδικά για τους Δήμους Βύρωνα, Γαλατσίου, Δάφνης – Υμηττού, Ζωγράφου, Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, Φυλής, Αγίου Δημητρίου, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Μοσχάτου-Ταύρου, Νέας Σμύρνης, Αλίμου, Παλαιού Φαλήρου, Aσπροπύργου, Μεγαρέων, Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Κηφισιάς, Xαλανδρίου, Παπάγου-Χολαργού, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Πεντέλης, Κορυδαλλού, και Ηρακλείου Ν.Αττικής, Δ. Ερέτριας, Μαντουδίου–Λίμνης-Αγίας Άννας και Σκύρου Ν.Εύβοιας, Δ. Αρχανών Αστερουσίων, Γόρτυνας, Βιάννου, Μινώα Πεδιάδας, Μαλεβιζίου, Φαιστού, και Χερσονήσου Ν.Ηρακλείου, Δ. Μυλοποτάμου Ν.Ρεθύμνης, Δ. Καλαμαριάς Ν.Θεσσαλονίκης, Δ.Θηβαίων, Τανάγρας Ν.Βοιωτίας, Αιγιαλείας και Δυτικής Αχαϊας Ν.Αχαϊας, Δ.Σητείας, Δ.Ιεράπετρας Ν.Λασιθίου, Δ.Αλμωπίας, Δ.Πέλλας Ν.Πέλλας, Δ.Θέρμου Ν.Αιτωλοακαρνανίας, Δ.Νάουσας Ν.Ημαθίας και Δ.Σερρών Ν.Σερρών, Δ.Νέας Προποντίδας Ν.Χαλκιδικής ,Δ.Κιμώλου Ν.Κυκλάδων και Δ.Καλαμπάκας Ν.Τρικάλων οι αποδιδόμενες με την παρούσα απόφαση πιστώσεις, αφορούν στην καταβολή των προνοιακών επιδομάτων στους κατά νόμο δικαιούχους για το χρονικό διάστημα έως και τον Ιούνιο του 2018.
Τέλος οι δικαιούχοι Δήμοι θα πρέπει να γνωρίσουν έως την Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018 τα ποσά που απαιτούνται προκειμένου να καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα του διμήνου Ιουλίου – Αυγούστου 2018.
Πηγή: aftodioikisi.gr
Σεισμική δόνηση 4,4 Ρίχτερ στη Δυτική Ελλάδα
Σεισμός μεγέθους 4,4 της κλίμακας Ρίχτερ ταρακούνησε στις 12.39 το πρωί της Παρασκευής την Δυτική Ελλάδα και έγινε αισθητός σε περιοχές της Ηλείας, της Αχαΐας και της Αιτωλοακαρνανίας.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών το εστιακό του βάθος ήταν 10 χιλιόμετρα και το επίκεντρό του ήταν στο θαλάσσιο χώρο ανάμεσα στην Νέα Μανωλάδα και την Κυλλήνη, στην Ηλεία.
Αναλυτικά:
Χρόνος γένεσης: 05/07/2018 21:39:05 (GMT)
Τοπικό Μέγεθος (ML): 4.4
Γεωγραφικό Πλάτος: 38.0012°
Γεωγραφικό Μήκος: 21.2623°
Εστιακό Βάθος: 10 χμ
Πηγή: aftodioikisi.gr
Το νσ "Κλεισθένης 1" και τα θεσμικά "παράδοξα" της κατάργησης του Συμπαραστάτη του Δημότη /Πολίτη
Το νομοσχέδιο ‘Κλεισθένης 1’ όπως τελικά κατατέθηκε στη Βουλή ,καταργεί το θεσμό του τοπικού διαμεσολαβητή δηλαδή του Συμπαραστάτη του Δημότη / Πολίτη και της Επιχείρησης όπως αυτός καθιερώθηκε με το νόμο 3852/2010 ''Καλλικράτης''
Στη θέση του προτείνει τη δημιουργία ενός (ακόμα ) κεντρικού μηχανισμού ελέγχου των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης . α΄και β' βαθμού , με την ονομασία 'κατ' επίφαση' Δημοτικού διαμεσολαβητή ,ενός για όλους τους δήμους που ανήκουν στον ίδιο Νομό, ενός για όλους τους Δήμους ανά περιφερειακή ενότητα στην Αττική και Περιφεριακού Διαμεσολαβητή για τις Περιφέρειες.
Η κατάργηση δε αυτή βαφτίστηκε (αυθαίρετα) από τους εισηγητές του νομοσχεδίου ως αναβάθμιση.... και έτσι άνοιξε ο χορός μιας σειράς από παραδοξότητες για να δικαιολογηθεί:
1ο Παράδοξο: O Συμπαραστάτης εκλέγεται με τα 2/3 του δημοτικού συμβουλίου κάθε δήμου που θέλει να έχει τοπικό διαμεσολαβητή και ο πληθυσμός του υπερβαίνει τις 20.000 κατοίκους.(162 δήμοι μπορούν σήμερα να εκλέξουν Συμπαραστάτη )
Χρειάζεται δηλαδή για την εκλογή του η συνεργασία μεταξύ των δημοτικών παρατάξεων μιας και δεν αρκεί η στήριξη της Δημοτικής πλειοψηφίας .
Το φυσιολογικό λοιπόν θα ήταν ένα νομοσχέδιο που προτείνει Δημοτικά Συμβούλια που έχουν εκλεγεί με απλή αναλογική δηλ . Δημοτικά Συμβούλια συνεργασίας να στηρίζει έναν τέτοιο θεσμό...
ΚΙ ΟΜΩΣ τον ΚΑΤΑΡΓΕΙ!
2ο Παράδοξο: Ενώ τον ονομάζει δημοτικό διαμεσολαβητή ,δεν εκλέγεται από δημοτικό συμβούλιο και δεν αφορά έναν δήμο.(50 στους ''Νομούς'' κ 8 στην Αττική)
Θα εκλέγεται από εκλεκτορικό σώμα που θα αποτελούν οι εκπρόσωποι των δήμων στις ΠΕΔ και τα προεδρεία των δημοτικών συμβουλίων όλων των δήμων του νομού ή της Περιφερειακής ενότητας για την Αττική,,ΕΝΑΣ για όλους τους δήμους και με απλή πλειοψηφία μάλιστα....
3ο Παράδοξο: Θεωρεί την μέχρι τώρα πορεία του θεσμού ως μη γενόμενη και άνευ σημασίας διαγράφοντας ακόμα και την ονομασία Συμπαραστάτης κι ας έχει αναγνωριστεί πανευρωπαϊκά από το 2012 και όπου υπάρχει ανάλογος θεσμός 'Ombudsman' ως ισότιμος!
Αγνοεί επιδεικτικά έως προσβλητικά την καταξίωση του θεσμού στις τοπικές κοινωνίες που έκανε γνωστή τη διαδικασία διαμεσολάβησης για την επίλυση προβλημάτων με τις υπηρεσίες των Δήμων και των Περιφερειών, προσδίδοντας την απαραίτητη θεσμική θωράκιση .
Άλλη μια παραδοχή ότι αυτό που προτείνεται ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ombudsman: διαμεσολαβητής .
4ο Παράδοξο: Συνιστάται στο Υπουργείο Εσωτερικών, Εθνικό Συμβούλιο Διαμεσολαβητών με τον Υπουργό Εσωτερικών ως...πρόεδρο!
5ο Παράδοξο: Υποτίθεται πως η νομοθετική αυτή παρέμβαση έχει εκτός των άλλων ,στόχο την διευκόλυνση στη πρόσβαση όλων των δημοτών στις υπηρεσίες διαμεσολάβησης ,όμως αρκεί μια απλή ματιά στο χάρτη για να καταλάβεις , πως αυτό που επιδιώκεται είναι ακριβώς το αντίθετο!Παραδείγματος χάρη η περιφερειακή ενότητα Αν. Αττικής ο ΕΝΑΣ Διαμεσολαβητής θα είναι υπεύθυνος για τα προβλήματα που συναντούν οι πολίτες και θα πρέπει να προστρέξει για διαβούλευση με τις υπηρεσίες των εξής δήμων :
ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΧΑΡΝΩΝ
Δημοτική Κοινότητα Αχαρνών
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
Δημοτική Κοινότητα Θρακομακεδόνων
ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΗΣ – ΒΟΥΛΑΣ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΒΑΡΗΣ
Δημοτική Κοινότητα Βάρης
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΒΟΥΛΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Βούλας
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
Δημοτική Κοινότητα Βουλιαγμένης
ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Αγίου Στεφάνου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΟΙΞΕΩΣ
Δημοτική Κοινότητα Ανοίξεως
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Διονύσου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΡΟΣΙΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Δροσιάς
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Κρυονερίου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΟΔΟΠΟΛΕΩΣ
Δημοτική Κοινότητα Ροδοπόλεως (Μπάλας)
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Σταμάτας
ΔΗΜΟΣ ΚΡΩΠΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Τοπική Κοινότητα Αγίου Κωνσταντίνου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Κερατέας
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
Δημοτική Κοινότητα Λαυρεωτικής
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΒΑΡΝΑΒΑ
Τοπική Κοινότητα Βαρνάβα
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ
Τοπική Κοινότητα Γραμματικού
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Δημοτική Κοινότητα Μαραθώνος
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
Δημοτική Κοινότητα Νέας Μάκρης
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
Δημοτική Κοινότητα Γλυκών Νερών
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΙΑΝΙΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Παιανίας
ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΘΟΥΣΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Ανθούσας
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΕΡΑΚΑ
Δημοτική Κοινότητα Γέρακα
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
Δημοτική Κοινότητα Παλλήνης
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ – ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Πικερμίου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΑΦΗΝΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Ραφήνας
ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Αναβύσσου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΘΟΡΙΚΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Καλυβίων Θορικού
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΥΒΑΡΑ
Τοπική Κοινότητα Κουβαρά
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΛΑΙΑΣ ΦΩΚΑΙΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Παλαιάς Φωκαίας
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΑΡΩΝΙΔΟΣ
Δημοτική Κοινότητα Σαρωνίδος
ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδας
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΠΑΤΩΝ−ΛΟΥΤΣΑΣ
Δημοτική Κοινότητα Σπάτων−Λούτσας
ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΥΛΩΝΟΣ
Δημοτική Κοινότητα Αυλώνος
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΦΙΔΝΩΝ
Δημοτική Κοινότητα Αφιδνών
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΛΑΜΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Καλάμου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Καπανδριτίου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΛΑΚΑΣΗΣ
Τοπική Κοινότητα Μαλακάσης
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΩΡΩΠΟΥ
Δημοτική Κοινότητα Μαρκοπούλου Ωρωπού
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ
Τοπική Κοινότητα Πολυδενδρίου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΚΑΜΙΝΟΥ
Τοπική Κοινότητα Συκαμίνου
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΩΡΩΠΙΩΝ
Δημοτική Κοινότητα Νέων Παλατίων
Δημοτική Κοινότητα Σκάλας Ωρωπού
Τοπική Κοινότητα Ωρωπού
όπως γίνεται αμέσως αντιληπτό ,όσο καλή πρόθεση να έχει κάποιος να υπηρετήσει την ιδέα της διαμεσολάβησης ,αυτό είναι πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ!
..παράδοξο,παράδοξο ,παράδοξο...!
Θα μπορούσε ο κατάλογος να καλύψει σελίδες ,και πάλι ...τι να πρώτο αναφέρουμε, τα προαπαιτούμενα για την υποψηφιότητα ,μόνο κάτοχοι πτυχίου ΑΕΙ τριών ειδικοτήτων και με 5η προϋπηρεσία ,το επαγγελματικό ασυμβίβαστο για τη 5η διάρκεια της θητείας, συνέπεια της υπέρογκης αντιμισθίας.... ,είναι χαρακτηριστικό ότι η Ευρωπαία Διαμεσολαβητής δεν θα μπορούσε να υποβάλει καν υποψηφιότητα !
Τόσα και τόσα άλλα που απομακρύνουν τον προτεινόμενο ως ‘’διαμεσολαβητή’’ από τον πολίτη που πρέπει να εκπροσωπεί στη διαβούλευση και προετοιμάζουν έναν ακόμα δημοσιοϋπαλληλικό δύσκαμπτο γραφειοκρατικό ελεγκτικό μηχανισμό ....
Το Δίκτυο Δημοτικών κ Περιφερειακών Συμπαραστατών , είχε έγκαιρα επισημάνει όλα αυτά τα 'παράδοξα' με σειρά υπομνημάτων στο ΥΠΕΣ ,δυστυχώς αγνοηθήκαμε Έστω και τώρα μπορούν να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές, να αποτραπεί η κατάργηση του τοπικού διαμεσολαβητή - Συμπαραστάτη του Δημότη /Πολίτη και της Επιχείρησης ,ως Δίκτυο είμαστε έτοιμοι να συμβάλουμε, έχοντας την εμπειρία των οχτώ χρόνων λειτουργίας του θεσμού.
Ευάγγελος Μιχάλης
Πρόεδρος του Δικτύου
Δημοτικών κ Περιφερειακών
Συμπαραστατών
Σ.τ.Δ.Ε. Δήμου Σαρωνικού
Κόβονται από το ΚΤΕΟ αυτοκίνητα με «γυρισμένα» χιλιόμετρα
Με βάση τα προηγούμενα δεδομένα που έχουν τα ΚΤΕΟ στα αρχεία τους για τα χιλιόμετρα εκδίδονται πλέον οι βεβαιώσεις τεχνικού ελέγχου στα αυτοκίνητα...
Προσοχή λοιπόν αν αγοράζεται μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, από έμπορό ή και από ιδιώτη, τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ του αυτοκινήτου να αντιστοιχούν σε αυτά που αναγράφονται στους προηγούμενους τεχνικούς ελέγχους και να μην είναι μειωμένα.
Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να διορθώσουν την μειωμένη ένδειξη με τουλάχιστον ένα επιπλέον χιλιόμετρο από την προηγούμενη καταγραφή στο ΚΤΕΟ. Όσα ΙΧ παρουσιάζουν ανακολουθία στον μετρητή χιλιομέτρων, θα «ακινητοποιούνται» και δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν.
Παράλληλα σε εξέλιξη βρίσκεται και το σχέδιο διεθνούς συνεργασίας με τα ΚΤΕΟ ξένων χωρών για όσα οχήματα έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό και διατέθηκαν στην Ελλάδα προς πώληση.Πλέον, η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από έμπορο ή ιδιώτη θα πρέπει να είναι λεπτομερής και εξονυχιστική καθώς τα χιλιόμετρα στο κοντέρ του αυτοκινήτου θα πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά που αναγράφονται στους προηγούμενους τεχνικούς ελέγχους και να μην είναι μειωμένα.
πηγή: dikaiologitika.gr