×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 708

Έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ που φθάνει μέχρι και 100% μπορούν να εξασφαλίσουν οι φορολογούμενοι που έχουν στην κατοχή τους ημιτελή κτίσματα, βοηθητικούς χώρους, κτίρια προ του 1930 ή αγροτικής χρήσης. Απαραίτητη προϋπόθεση για να φορολογηθούν τα κτίσματα με έκπτωση είναι να έχουν δηλωθεί σωστά στο έντυπο Ε9, με βάση τα στοιχεία του οποίου υπολογίζεται για κάθε ιδιοκτήτη ακινήτου ο φόρος ακινήτων.

Ο ΕΝΦΙΑ επιβάλλεται και στις θέσεις στάθμευσης που βρίσκονται σε πιλοτή αλλά και στις πισίνες είτε βρίσκονται σε μονοκατοικία και ανήκουν σε έναν ιδιοκτήτη είτε βρίσκονται σε πολυκατοικία και είναι κοινόκτητες.

Λίγο πριν φθάσουν τα νέα ραβασάκια του ΕΝΦΙΑ οι φορολογούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν μεταξύ άλλων τα εξής:

Πάρκινγκ στην πιλοτή. Όταν κάποιος έχει δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης θέσης στάθμευσης υποχρεώνεται να πληρώσει φόρο και για αυτό το δικαίωμα. Ετσι θα πληρώσει φόρο για το πάρκινγκ στην πιλοτή αλλά και για το στεγασμένο πάρκινγκ (συνήθως είναι πάρκινγκ στο υπόγειο), είτε έχει χιλιοστά στο οικόπεδο είτε όχι.

Αποθήκες – πισίνες: Οι βοηθητικοί χώροι, όπως είναι οι αποθήκες, τα υπόγεια πάρκινγκ κλπ φορολογούνται με έκπτωση 90%. Το ίδιο ισχύει και για τις πισίνες είτε βρίσκονται σε μονοκατοικία και ανήκουν σε έναν ιδιοκτήτη είτε βρίσκονται σε πολυκατοικία και είναι κοινόκτητες φορολογούνται κανονικά. Για τους βοηθητικούς χώρους εφαρμόζεται συντελεστής 0,1 .

Ημιτελή κτίσματα: Φορολογούνται με έκπτωση 60%. Ως ημιτελή χαρακτηρίζονται τα κτίσματα ανεξάρτητα από το στάδιο κατασκευής τους τα οποία δεν είχαν ποτέ ηλεκτροδοτηθεί και είναι κενά, δηλαδή δεν χρησιμοποιούνται ως κτίσματα. Επίσης ως ημιτελή χαρακτηρίζονται και τα κτίσματα, ανεξάρτητα από το στάδιο κατασκευής τους, τα οποία ηλεκτροδοτούνται με εργοταξιακό ηλεκτρικό ρεύμα, δεν είχαν ποτέ άλλη παροχή ρεύματος και είναι κενά. Στα ημιτελή εφαρμόζεται συντελεστής 0,4.

Κτίρια προ του 1930: Για τα κτίρια που ανεγέρθηκαν προ του 1930 εφαρμόζεται συντελεστής παλαιότητας 0,8, ενώ για τα κτίρια με παλαιότητα άνω των 100 ετών εφαρμόζεται συντελεστής παλαιότητας 0,60.

Ειδικά κτίρια: Φορολογούνται με έκπτωση 50% (με την προϋπόθεση ότι έχουν κτιστεί με οικοδομική άδεια και έχουν άδεια λειτουργίας). Για τα κτίρια αυτά ο φόρος μειώνεται, αφού εφαρμόζεται συντελεστής που ορίζεται σε 0,5. Όταν πρόκειται για βοηθητικούς χώρους και εφαρμόζεται ο συντελεστής βοηθητικών χώρων, δεν εφαρμόζεται και ο συντελεστής ειδικών κτιρίων. Για τους κύριους χώρους των ειδικών κτιρίων που είναι πάνω από 500 τετραγωνικά μέτρα, εφαρμόζεται και ο συντελεστής ανομοίωσης επιφάνειας.

Ειδικά κτίρια για τα οποία εφαρμόζεται ο συντελεστής ειδικών κτιρίων 0,5 είναι:

οι σταθμοί αυτοκινήτων βιομηχανικών και βιοτεχνικών κτιρίων,

ξενοδοχείων και γενικά τουριστικών εγκαταστάσεων νοσηλευτηρίων και ευαγών ιδρυμάτων,

εκπαιδευτηρίων,

αθλητικών εγκαταστάσεων, και

κτιρίων που δεν μπορούν να υπαχθούν στις προηγούμενες κατηγορίες.

Σημειώνεται ότι ο συντελεστής ειδικών κτιρίων δεν εφαρμόζεται για:

α) κτίρια κατοικίας,

β) κτίρια μονοκατοικίας,

γ) κτίρια γραφείων – καταστημάτων.

Κτίρια αγροτικής χρήσης: Τα γεωργικά και κτηνοτροφικά κτίρια (στάνες, μαντριά, γεωργικές αποθήκες κ.λπ.) είναι αφορολόγητα. Εφαρμόζεται μηδενικός συντελεστής ειδικών κτιρίων και μηδενικός συντελεστής βοηθητικών χώρων για τα κτίρια αυτά.

Συνιδιοκτησία: Σε περίπτωση συνιδιοκτησίας στο ακίνητο ο φόρος υπολογίζεται ανάλογα με το ποσοστό που κατέχει ο καθένας και το εμπράγματο δικαίωμα (πλήρη κυριότητα, ψιλή κυριότητα, επικαρπία).

Κατοικία σε οικόπεδο: Όταν στο οικόπεδο υπάρχει κατοικία τότε επιβάλλεται φόρος για την κατοικία και επιπλέον φόρος για το αδόμητο τμήμα του οικοπέδου. Στην περίπτωση που το κτίσμα έχει ηλικία 100 ετών ή μεγαλύτερη, καθώς και την περίπτωση που επί του οικοπέδου υπάρχει κτίριο, το οποίο έχει κηρυχθεί ιστορικό διατηρητέο μνημείο ή έργο τέχνης θεωρείται ότι ο συντελεστής αξιοποίησης οικοπέδου έχει εξαντληθεί.

Πηγή: aftodioikisi.gr

 

Από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Μυτιλήνης, στο πλαίσιο πολύμηνης εμπεριστατωμένης έρευνας, διακριβώθηκε πλήρως η δράση οργανωμένου εγκληματικού δικτύου, το οποίο δραστηριοποιείτο συστηματικά στην κατ’ επάγγελμα διευκόλυνση της παράνομης εισόδου αλλοδαπών στην ελληνική επικράτεια.

Η έρευνα διενεργήθηκε με τη συνδρομή της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος και Εμπορίας Ανθρώπων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, του Τμήματος Συλλογής και Διαχείρισης Πληροφοριών της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Βορείου Αιγαίου και τη συνεργασία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Μυτιλήνης.

Ως προς το χρονικό της υπόθεσης, τον περασμένο Φεβρουάριο, από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας σε βάρος δύο αλλοδαπών, μελών Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης (Μ.Κ.Ο.), για πλαστογραφία, παραβίαση μυστικών της Πολιτείας, κατασκοπεία και παράνομη κατοχή φορητών ασυρμάτων ναυτικού τύπου.

Σημειώνεται ότι οι δυο αλλοδαποί είχαν εντοπιστεί στη Μυτιλήνη, να επιβαίνουν σε όχημα, τύπου τζιπ, το οποίο κάτω από τις νόμιμες πινακίδες κυκλοφορίας έφερε επικολλημένες πλαστές πινακίδες, στρατιωτικού τύπου, με εθνόσημο.

Με αφορμή την υπόθεση αυτή διενεργήθηκε, κατόπιν παραγγελίας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Μυτιλήνης, προκαταρτική εξέταση, σ το πλαίσιο της οποίας διακριβώθηκε η δράση της παραπάνω εγκληματικής οργάνωσης και η εμπλοκή (30) ατόμων, (6) ημεδαπών και (24) αλλοδαπών, μελών της ίδιας Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης (Μ.Κ.Ο.).

Όπως προέκυψε, η συγκεκριμένη εγκληματική οργάνωση, η δράση της οποίας προσδιορίζεται τουλάχιστον από τα τέλη του 2015, δραστηριοποιούνταν στη συστηματική διευκόλυνση της παράνομης εισόδου αλλοδαπών στην ελληνική επικράτεια, μέσω των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, παρέχοντας άμεση συνδρομή στα οργανωμένα κυκλώματα παράνομης διακίνησης μεταναστών.

Απώτερος σκοπός ήταν η αποκόμιση κέρδους από την λειτουργία της ως Μ.Κ.Ο., παρά τον μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα της, είτε με την αποδοχή δωρεών υλικών αντικειμένων, είτε με επιχορηγήσεις, είτε με την κατάθεση χρηματικών ποσών από ιδιώτες ή συλλογικούς φορείς σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό και σε ιστότοπο δωρεών (donations).

Ως προς τη μεθοδολογία δράσης τους, οι εμπλεκόμενοι συμμετέχοντας σε κλειστές - κρυπτογραφημένες ομάδες εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας, λάμβαναν - σε χρόνους καθοριστικούς - πληροφορίες και στοιχεία, εμπιστευτικού χαρακτήρα, για τις προερχόμενες από την Τουρκία προσφυγικές ροές.

Ανάλογες πληροφορίες συνέλλεγαν μέσω παράνομης παρακολούθησης των ασυρματικών επικοινωνιών ελληνικών και ξένων Αρχών (Λιμενικό Σώμα – FRONTEX κ.λπ.) καθώς και μέσω κατόπτευσης του θαλάσσιου χώρου με τη χρήση σύγχρονων μέσων (μονοκυάλια-διόπτρες κ.λπ.).

Οι πληροφορίες αφορούσαν, κυρίως,

  • τους χώρους συγκέντρωσης στα τουρκικά παράλια και τον χρόνο εκκίνησης συγκεκριμένων προσφυγικών ροών προς τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Λέσβος και Σάμος),
  • τις συντεταγμένες (γεωγραφικό μήκος και γεωγραφικό πλάτος) συγκεκριμένων προσφυγικών ροών και της κατεύθυνσης αυτών σε συγκεκριμένο χρόνο και τόπο,
  • τον αριθμό των επιβαινόντων αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών σε λέμβους, καθώς και την επικρατούσα κατάσταση κατά την διάρκεια της πλεύσης των λέμβων και
  • τον τελικό προορισμό τους (χώρος προσαιγιάλωσης).

Για τις πληροφορίες αυτές δεν ενημέρωναν τις αρμόδιες για την έρευνα και διάσωση Αρχές, ως όφειλαν, λόγω της ένταξης και συμμετοχής τους στον αντίστοιχο εθνικό και τοπικό σχεδιασμό έρευνας και διάσωσης.

Επιπλέον, σε συνεργασία με άλλες ομοειδείς οργανώσεις, συμμετείχαν σε άτυπο σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων σχετικά με τις πολυάριθμες αφίξεις παράτυπων μεταναστών από τα τουρκικά παράλια, χωρίς το σχέδιο αυτό να έχει γνωστοποιηθεί και εγκριθεί αυτό από τις αρμόδιες Αρχές.

Στο πλαίσιο αυτό, κατά το χρονικό διάστημα από 09-12-2017 έως 09-02-2018, τα μέλη της οργάνωσης, σε δεκάδες περιπτώσεις, ανέμεναν συστηματικά και οργανωμένα την άφιξη λέμβων με παράτυπους αλλοδαπούς, χρησιμοποιώντας το προαναφερόμενο όχημα, με τις πλαστογραφημένες πινακίδες κυκλοφορίας.

Από τον συνολικό τρόπο λειτουργίας τους προσδιορίζεται ότι παρείχαν άμεση συνδρομή σε οργανωμένα κυκλώματα παράνομης διακίνησης μεταναστών καθώς ενεργώντας με πρόθεση διευκόλυναν την κατ’ επάγγελμα και συνήθεια διακίνηση μεγάλου αριθμού υπηκόων τρίτων χωρών, προς τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Λέσβος και Σάμος) σε (11) τουλάχιστον περιπτώσεις, από τον Αύγουστο του 2016 μέχρι τον Ιανουάριο του 2018.

Από την παράνομη δράση της η εγκληματική οργάνωση αποκόμισε (μέσω των μεθόδων που προαναφέρθηκαν) σημαντικά χρηματικά πόσα, το ύψος των οποίων αποτελεί αντικείμενο προσδιορισμού από αρμόδιες Αρχές.

Η κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία, που σχηματίστηκε σε βάρος των εμπλεκομένων, αφορά -κατά περίπτωση- στα αδικήματα της συγκρότησης και ένταξης σε εγκληματική οργάνωση, της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, της κατασκοπείας, της παραβίασης μυστικών της Πολιτείας, της πλαστογραφίας, καθώς και των παραβάσεων του Κώδικα Μετανάστευσης και της νομοθεσίας για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

Η δικογραφία υποβλήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Μυτιλήνης και η υπόθεση παραπέμφθηκε σε κυρία ανάκριση, ενώ με σχετικά εντάλματα συνελήφθησαν στη Μυτιλήνη δυο από τους εμπλεκομένους αλλοδαπούς την 21 Αυγούστου 2018 και ένας ημεδαπός σήμερα (28 Αυγούστου 2018) το πρωί.

Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη προκειμένου να προσδιοριστεί όλο το εύρος της παράνομης δραστηριότητας της εγκληματικής οργάνωσης και οι διασυνδέσεις της.

Στα πλαίσια της ρύθμισης της διαδικασίας επιστροφής του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων, που προκύπτει κατά την εκκαθάριση της ΑΑΔΕ, το υπ. Οικονομικών με ΦΕΚ, καθορίζει την διαδικασία αρχικής δήλωσης εκάστου έτους καθώς και τον τρόπο πίστωσης των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων.

Στην διαδικασία επιστροφής φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων συμμετέχουν:

Εθνική Τράπεζα
Alpha Bank
Tράπεζα Αττικής
Τράπεζα Πειραιώς

 

Πηγή: aftodioikisi.gr

Θρήνος για την Πολεμική Αεροπορία. Άλλο ένα στέλεχός της έπεσε στο καθήκον. Νεκρός εντοπίσθηκε πριν από λίγη ώρα ο κυβερνήτης του διθέσιου εκπαιδευτικού αεροπλάνου της Πολεμικής Αεροπορίας Τ2 Buckeye που συνετρίβη λίγο πριν τις 9 το πρωί (08.50), 7 ναυτικά μίλια βόρεια της Σπάρτης ενώ εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση. Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από την εκπαιδευτική βάση της Καλαμάτας. Ο συγκυβερνήτης εντοπίσθηκε ζωντανός και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Καλαμάτας.

Το αεροσκάφος συνετρίβη κοντά στο χωρίο Κολλίνες Αρκαδίας.

Και οι δυο χειριστές το εγκατέλειψαν προφανώς όταν διαπίστωσαν πρόβλημα.

 

Η πρώτη ανακοίνωση του ΓΕΑ

«THN 28/8/2018 KAI ΠEPI ΩPA 08:50, ΣTO ΠΛAIΣIO EKΠAIΔEYTIKHΣ ΠTHΣHΣ, ΠPAΓMATOΠOIHΘHKE EΓKATAΛEIΨH AEPOΣKAΦOYΣ T-2, 7 NM BOPEIA ΣΠAPTHΣ. META THN EΓKATAΛEIΨH EXEI ΠEPIΣYΛΛEΓEI O ΣYΓKYBEPNHTHΣ TOY AEPOΣKAΦOYΣ, ENΩ ΓINONTAI EPEYNEΣ ΓIA TON ENTOΠIΣMO KAI TOY KYBEPNHTH».

 

Τι είναι το Τ2 Buckeye

Το Τ-2 Buckeye είναι Αμερικάνικης κατασκευής, δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος. Είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.

Η προμήθεια 40 εκπαιδευτικών αυτού του τύπου το 1976 αναμόρφωσε ριζικά το σύστημα αεροπορικής εκπαίδευσης. Οι δυνατότητες του νέου εκπαιδευτικού στην προκεχωρημένη εκπαίδευση και στην εκπαίδευση όπλων δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτές των Τ-33 που αντικατέστησαν.

Το Τ-2Ε μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 3500 lb οπλισμού σε 6 πτερυγικούς φορείς συμπεριλαμβανομένων και ατρακτιδίων πολυβόλων και ρουκετών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση με οπλικό φορτίο, αλλά και να αναλάβει πολεμικό ρόλο αν απαιτηθεί.

Φέρει τρίχρωμη παραλλαγή πράσινου, καφέ και άσπρου.

Πηγή: newsit.gr

Ένα αεροσκάφους τύπου Τ2 της 120 ΠΕΑ έπεσε πριν λίγο στην ευρύτερη περιοχή της Σπάρτης.

Σύμφωνα με το argonafplia ήδη έχει εντοπιστεί ο ένας από τους πιλότους ζωντανός, αλλά ακόμη δεν είναι δυνατόν να προσεγγιστεί και αναζητείται ο δεύτερος.

Στην περιοχή έχουν σπεύσει και Πυροσβεστικά αεροπλάνα προκειμένου να βοηθήσουν στην έρευνα.

Μεγάλες επίγειες επίσης δυνάμεις Πυροσβεστών και από την Αεροπορική δύναμη Τρίπολης βρίσκονται στην περιοχή.

Πηγή: contraseolous.gr

Σύμφωνα με το Cretalive.gr, στην περιοχή των Μεσαμπελιών στο Ηράκλειο, λίγο μετά τις 03:30 τα ξημερώματα το δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν δύο νέα παιδιά προσέκρουσε σε κολόνα, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Η 18χρονη συνεπιβάτης άφησε την τελευταία της πνοή, ενώ ο οδηγός μεταφέρθηκε από το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο σοβαρά τραυματισμένος.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η νεαρή κοπέλα είχε βγει μετά την ανακοίνωση των βάσεων, για να γιορτάσει για την εισαγωγή της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Μεγάλα έργα υποδομών στην χώρα όπως η νέα γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα, η Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας - Ν. Αιτωλοακαρνανίας αλλά και πολλά οδικά έργα όπως ο Αυτοκινητόδρομος Σχηματάρι - Χαλκίδας μπαίνουν σε ρυθμούς επιτάχυνσης για την υλοποίηση τους με την ένταξη στην διαδικασία υποχρεωτικών απαλλοτριώσεων

Σύμφωνα με την Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου που υπογράφει ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας εξουσιοδοτείται ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ή το αρμόδιο για την κήρυξη των απαλλοτριώσεων όργανο να προβεί στην κήρυξη απαλλοτριώσεων που αφορούν την εκτέλεση των κατωτέρω περιγραφόμενων έργων, καθώς επίσης και στην κήρυξη των τυχόν συμπληρωματικών απαλλοτριώσεων που θα απαιτηθούν για αυτά, υπάγοντας αυτές στη διαδικασία του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων.

Σύμφωνα με την Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου τα υπαγόμενα στην απόφαση έργα, τα οποία συγχρηματοδοτούνται ή σχεδιάζεται να συγχρηματοδοτηθούν από προγράμματα της Ε.Ε. ορισμένης διάρκειας και από διεθνείς ή άλλους μηχανισμούς χρηματοδότησης, είναι γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας και συγκεκριμένα για τη βελτίωση των υποδομών της και είναι υπό εξέλιξη ή βρίσκονται σε στάδιο δημοπράτησης.

Η απόφαση επικαλείται ότι είναι επιτακτικά αναγκαίο, οι χώροι εκτέλεσης των έργων να παραδοθούν άμεσα, για την ανεμπόδιστη εκκίνηση και πρόοδο των εργασιών εντός των οικείων χρονοδιαγραμμάτων, καθώς ενδεχόμενες καθυστερήσεις θα επιφέρουν σοβαρές επιπτώσεις στην έγκαιρη υλοποίησή τους και στην απορρόφηση πόρων από συγχρηματοδοτούμενα ή άλλα προγράμματα, με σοβαρές περαιτέρω συνέπειες από την αθέτηση ανειλημμένων υποχρεώσεων της χώρας και την καθυστέρηση στην οικονομική της ανάπτυξη. Λαμβάνεται δε υπόψη ότι η καθυστέρηση, για απροσδιόριστο χρόνο, στην υλοποίηση και λειτουργία των έργων που υπάγονται στην παρούσα έχει σημαντικό αντίκτυπο τόσο για τη δημόσια διοίκηση όσο και για το κοινωνικό σύνολο, αναφορικά με τις αναμενόμενες οικονομικές επιπτώσεις, οι οποίες αξιολογούνται ως προς την σπουδαιότητα της οικονομικής ζημίας και/ή υποβάθμισης προϊόντων ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των δυνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, κοινωνικές επιπτώσεις, οι οποίες αξιολογούνται ως προς τους κινδύνους για τη ζωή, υγεία και σωματική ακεραιότητα προσώπων, καθώς και αναφορικά με  την εξυπηρέτηση εθνικού σκοπού διά των έργων αυτών.

Τα παραπάνω επιτείνονται από τη διαρκώς εντεινόμενη κλιματική αλλαγή.

Τα έργα είναι τα κάθωτι:

Έργα ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

 Ευαγγελισμός - Α. Ηλιούπολη (Γραμμή 4).  Γουδή - Μαρούσι - Εθνική Οδός (Γραμμή 4).  Άλσος Βεΐκου - Περισσός - Πετρούπολη.

Οδικά έργα

 - Οδική σύνδεση της περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά - Νότου (χ.θ. 0+000 έως χ.θ. 48+500).

- Αυτοκινητόδρομος Σχηματάρι - Χαλκίδας (Παράκαμψη Χαλκίδας).

- Άξονας Β-Ν Νήσου Εύβοιας (Παράκαμψη Βασιλικού).

- Οδικός άξονας Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο (Τέλος Παράκαμψης Γραβιάς -Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη).

- Κατασκευή νέας γέφυρας στη θέση Χειμάρρου «Ειρήνη» και των εκατέρωθεν αυτής τμημάτων εθνικής οδού No 53.

- Κατασκευή γέφυρας Λισσού και προσβάσεων επί της οδού Πανεπιστημιούπολη - Γρατίνη - Αρριάνα. 1.7. Βελτίωση - Διαμόρφωση οδού Μαρώνειας - Παραλίας Πετρωτών - Ορίων Ν. Έβρου.

- Παράκαμψη Οικισμού Θανούς.

- Λεωφόρος Καραμανλή: Κατασκευή οδικού τμήματος από χ.θ. 3+330 έως χ.θ. 5+690. 1.10. Επ.Ο. Λάρισας - Καρδίτσας: «Κατασκευή τμήματος παράκαμψη Συκεώνας».

- Βελτίωση και συντήρηση Οδικού άξονα Ηράκλειο-Μαλάδες.

- Ολοκλήρωση των εργασιών σύνδεσης του 6ου προβλήτα Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό στους Δήμους Εχεδώρου και Ν. Μενεμένης Θεσ/κης Τμήμα 56.

- Κάθετος Άξονας 70 «Ξάνθη - Εχίνος - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» (μήκος 49 χλμ., διατομή 7,5 μ.) - Για ένα τμήμα έχει κηρυχθεί απαλλοτρίωση (8 χλμ.), υπολείπονται για 40 Χλμ. 1.14. Ξινό Νερό - Αμμοχώρι (Πτολεμαΐδα - Φλώρινα).

- Βελτίωση Χάραξης και Διαπλάτυνσης Οδών Μεγαρίδος και Χίου στο Δήμο Ασπροπύργου.

- Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας - Ν. Αιτωλοακαρνανίας.

Υδραυλικά έργα

- Αρδευτικά Δίκτυα Τριανταφυλλιάς. -

- Αρδευτικά Δίκτυα Φράγματος Ταυρωπού.

- Αρδευτικό Δίκτυο Λιμνοδεξαμενής Αγ. Γεωργίου Οροπεδίου Λασιθίου.

- Συμπληρωματικά Έργα μεταφοράς νερού και αρδευτικά δίκτυα ζώνης 8 Περιοχής Πέτα-Κομπότι Ν. Άρτας.

- Αντιπλημμυρική Προστασία του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων.

- Έργα Αντιπλημμυρικής Προστασίας Τμήματος του Ρ. Ξερέα Δήμου Κρωπίας Αττικής.

- Αντιπλημμυρικά Έργα Ευρύτερης Περιοχής Λαχαναγοράς Ν. Θεσσαλονίκης.

- Συμπληρωματικά Εγγειοβελτιωτικά Έργα Πεδιάδας Άρτας ολοκλήρωση Β' Φάσης.

- Κατασκευή Εγγειοβελτιωτικών Έργων Περιοχής Βάλτου Α' Φάση.

-  Κατασκευή Εγγειοβελτιωτικών Έργων Παραλίμνιων Περιοχών Αμβρακίας-Αμφιλοχίας.

- Διευθέτηση Οριοθέτηση Ρεμάτων περιοχής Ωραιοκάστρου και Κατασκευή Απαραίτητων Δικτύων Ομβρίων.

- Διευθέτηση Ρέματος Κόρμπι από Λ. Βάρης έως Εκβολή.

- Διευθέτηση κατάντη ρεμάτων Κουβαρά και Καλυβιών στους Δήμους Μαρκοπούλου Μεσογαίας και Σαρωνικού.

- Φράγμα Χαβρία Χαλκιδικής.

- Φράγμα Πετρένια στην περιοχή Γοματίου και Έργων Καθαρισμού Μεταφοράς και Αποθήκευσης νερού.

- Νέος Αγωγός μεταφοράς νερού από υδροληψία Μύρτου για την ενίσχυση του ταμιευτήρα Μπραμιανού.

- Υδροδότηση Οικισμού Κινέττας Μεγάρων, Α' Φάσης: Εξωτερικός Αγωγός Ύδρευσης, Κεντρική Δεξαμενή. 2.18. Κατασκευή Δικτύων Απορροής Ομβρίων Υδάτων Δήμου Παιανίας.

- Αποχέτευση Ομβρίων Περιοχής Εντός Σχεδίου Δ.Ε. Αναβύσσου.

- Συλλογή μεταφορά, επεξεργασία και διάθεση ακαθάρτων περιοχών Κορωπίου - Παιανίας.

- Απαλλοτρίωση στη θέση «Βαραμπάς- Πηγάδι Ζήκου» Δήμου Παιανίας.

- Συλλογή, Επεξεργασία Αστικών Λυμάτων Δήμου Μαραθώνα και διάθεση -επαναχρησιμοποίηση επεξεργασμένων εκροών.

- Κατασκευή Δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων υδάτων του Δήμου Παλλήνης.

- Επέκταση Κεντρικής Διώρυγας Πηνειού στην περιοχή Δυτικής Αχαΐας. 

Έργα Βελτίωσης Αεροδρομίων. 

Άρση εμποδίων (αποκοπή λόφου Νεράιδα) στην προσέγγιση του άκρου 36 του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών Κρατικού Αερολιμένα Σύρου «Δ. Βικέλας

 Πηγή: dikaiologitika.gr

Μετανάστες από το Κέντρο Φιλοξενίας της Μαλακάσας διαμαρτυρήθηκαν για τις συνθήκες κράτησής τους, μπαίνοντας στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας και διακόπτοντας την κυκλοφορία, κάνοντας κατάληψη στο οδόστρωμα. 

Η κυκλοφορία διακόπηκε τόσο στην εθνική οδό όσο και στον παράδρομο, καθώς περίπου 100 άτομα έκαναν κατάληψη στο οδόστρωμα, προκαλώντας κομφούζιο. 

Όπως μάλιστα καταγγέλλουν οδηγοί που πέρασαν από το σημείο και βρέθηκαν εγκλωβισμένοι εκεί, κάποιοι από τους μετανάστες κρατούσαν ξύλα και έκαναν επίθεση στα αυτοκίνητα,  προκαλώντας τρόμο και δρώντας ουσιαστικά ανεξέλεγκτοι, καθώς από την Αστυνομία έλεγαν ότι δεν είχαν οδηγίες για το τι να κάνουν!

Τα αυτοκίνητα είχαν ακινητοποιηθεί και η ουρά είχε ξεπεράσει τα διόδια των Αφιδνών.

πηγή: Πρώτο Θέμα

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι σήμερα Δευτέρα 27-8-2018, μετά τις 17:30 ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Από εκείνη την ώρα οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).

Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους για να εκτυπωθούν καταστάσεις των επιτυχόντων που θα αναρτηθούν στα Λύκεια την Τρίτη 28-8-2018. Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

Επίσης σήμερα την ίδια ώρα (17:30) θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών (οποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε.) και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. Τα ανωτέρω αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ίδια ιστοσελίδα του Υπουργείου.

Τον τρόπο ηλεκτροδότησης των δικαιούχων του ΚΕΑ και του ΚΟΤ, μέσω της υποβολής σχετικής αίτησης, περιγράφει σε ανακοίνωσή της η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου. Με αφορμή δημοσιεύματα για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση δικαιούχων του ΚΕΑ, κρίθηκε σκόπιμο να διευκρινιστούν τα εξής:

«Είναι βούληση της Κυβέρνησης να προστατέψει τους πολίτες που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες και να τους προσφέρει ενεργειακή προστασία ώστε κανένα νοικοκυριό να μην μείνει χωρίς ρεύμα. Όμως, για να ισχύσει αυτό, οι δικαιούχοι του ΚΕΑ και του ΚΟΤ πρέπει κάθε χρόνο να κάνουν αίτηση επικαιροποιώντας τα οικονομικά τους στοιχεία. Φαίνεται ότι πολλοί δικαιούχοι του ΚΟΤ, αμέλησαν να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες με αποτέλεσμα να απεντάσσονται από την προστασία του ΚΟΤ.

Επιπλέον, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας από τον περασμένο Φεβρουάριο δημιούργησε ταμείο έτσι ώστε όσοι είναι δικαιούχοι ΚΕΑ ή ΚΟΤ και δεν έχουν ρεύμα στην πρώτη κατοικία τους να υποβάλλουν αίτηση στον οικείο δήμο και να υπάγονται στις ευνοϊκές διατάξεις του νόμου, με συνέπεια η οφειλή τους είτε να εκμηδενίζεται είτε να μειώνεται σε ποσοστά από 30% έως 75% .

Καλούμε όλους τους δικαιούχους του ΚΕΑ να κάνουν την αίτηση επικαιροποίησης άμεσα για να αντιμετωπιστούν τα όποια προβλήματα υπάρχουν».

Πηγή: dikaiologitika.gr