Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2020 15:26

Ζημιά 4-5 δισ. τον μήνα από την πανδημία!

Υπό κανονικές συνθήκες, δηλαδή σε συνθήκες ισοσκελισμένου προϋπολογισμού, κάθε μήνα το ΓΛΚ περιμένει γύρω στα 6,5 δισ. έσοδα απ’ όλη τη Γενική κυβέρνηση, ενώ οι δαπάνες του υπολογίζονται σε ανάλογα επίπεδα. Πλέον, η ισορροπία αυτή έχει ανατραπεί.

Την πρωτοβουλία «ΑγοράΖΟΥΜΕ εδώ», που αποσκοπεί στη δημιουργία μίας ισχυρής συμμαχίας για τη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας και τη διαμόρφωση τοπικής καταναλωτικής συνείδησης, παρουσίασαν σήμερα, 10 Δεκεμβρίου, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης και οι Πρόεδροι των Επιμελητηρίων Αιτωλοακαρνανίας, Παναγιώτης Τσιχριτζής, Αχαΐας, Πλάτωνας Μαρλαφέκας και Ηλείας, Κωνσταντίνος Νικολούτσος.

Με απόφαση των αρμοδίων Υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση, ξεκινά από σήμερα, Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου, η νέα υπηρεσία «ψηφιακών ραντεβού» μέσω της πλατφόρμας προγραμματισμού και υλοποίησης ραντεβού myOAEDlive που ανέπτυξε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών. Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του Διοικητή του ΟΑΕΔ Σπύρου Πρωτοψάλτη και του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου.

Για πρώτη φορά, σε πιλοτική βάση, άνεργοι και επιχειρήσεις θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες συμβουλευτικής από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών αντίστοιχα μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση σε ένα από τα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr

Συγκεκριμένα η διαδρομή είναι: gov.gr → Πολίτης και καθημερινότητα → Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών → Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική και γίνεται με χρήση κωδικών του TAXISnet. Κατά τη διαδικασία κράτησης, ο αιτών προσθέτει τα στοιχεία του πολίτη που θα συμμετέχει στο ραντεβού, τα οποία θα ταυτοποιούνται κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.

Στην περίοδο πρώτης εφαρμογής, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω της νέας πλατφόρμας θα αφορούν αποκλειστικά σε ατομικές συμβουλευτικές συνεδρίες, ενώ υπάρχει σχέδιο σταδιακής ένταξης των κυριότερων υπηρεσιών του Οργανισμού. Στο άμεσο μέλλον θα παρέχεται επίσης η δυνατότητα συνδρομής διερμηνέα στην τηλεδιάσκεψη σε γλώσσες μεγάλης ζήτησης.

Υπενθυμίζεται ότι οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά είτε μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης www.gov.gr με τη χρήση κωδικών TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

 

Το Σάββατο ή την Κυριακή αναμένεται να ανοίξουν ξανά τα κομμωτήρια, όπως υποστηρίζει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Δυσκολία στην ανταλλαγή μηνυμάτων αντιμετωπίζουν το μεσημέρι της Πέμπτης οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook, messenger. Σύμφωνα με το downdetector η πλατφόρμα έχει πέσει, αντιμετωπίζοντας άγνωστα προς το παρόν προβλήματα.

Έκτακτο επίδομα:  Την απόδοση ενός έκτακτου επιδόματος ύψους 700 ευρώ για τους μαθητευόμενους του ΕΠΑΛ και ΙΕΚ ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Τους τρόπους με τους οποίους θα βαθμολογηθούν-αξιολογηθούν οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που διδάσκονται μέσω τηλεκπαίδευσης λόγω lockdown, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η υφυπουργός Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

    Δείτε ΕΔΩ τη σχετική εγκύκλιο σε μορφή pdf

    Δείτε ΕΔΩ το παράρτημα οδηγιών σε μορφή pdf

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

    Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

    Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

    Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.

    Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.

    Την εφαρμογή «e-me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.

    Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.

Πηγή: iefimerida.gr

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκάδας της 4ης Νοεμβρίου 2020, η Παράταξή μας παρουσίασε την ολοκληρωμένη πρόταση που είχε έγκαιρα καταθέσει για την ουσιαστική οικονομική ελάφρυνση και ανακούφιση από τα προβλήματα της υγειονομικής κρίσης, των δημοτών της Λευκάδας, του Καλάμου, του Καστού και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον Δήμο μας.

Τροχαίο ατύχημα με εγκλωβισμό γυναίκας οδηγού σημειώθηκε στο 32ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αμφιλοχίας – Βόνιτσας.

Αυτοκίνητο ΙΧΕ DAEWOO MATIZ εξετράπη της πορείας του με αποτέλεσμα η γυναίκα οδηγός να εγκλωβιστεί. Στο σημείο επιχειρούν άνδρες της Π.Υ. Λευκάδας.

«1821: Τιμή και Μνήμη» είναι ο τίτλος που θέτει το πλαίσιο των δράσεων που διοργανώνει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για το 2021 - έτος εορτασμού των διακοσίων ετών από την Επανάσταση του 1821 - σε συνεργασία με την εθνική επιτροπή «Ελλάδα 2021» και την «Πρωτοβουλία 1821-2021». Το πρόγραμμα των επετειακών εκδηλώσεων παρουσίασαν σήμερα σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο πρύτανης του ΑΠΘ, καθ. Νίκος Παπαϊωάννου και η Επιτροπή του ΑΠΘ για το 1821. Πρόκειται για 17 μεγάλες εκδηλώσεις και μία ακόμη σε συνεργασία με το Γαλλικό προξενείο, η ημερομηνία της οποίας δεν έχει οριστικοποιηθεί.