Με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα οδηγούνται στη φυλακή οι δύο πρώτοι κατηγορούμενοι οι οποίοι διώκονται για εμπρησμό σε βαθμό κακουργήματος, ενώ εντός της ημέρας αναμένεται η απόφαση και για τον τρίτο κατηγορούμενο.

Κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν το βλέπει να έρχεται. Ζούμε όλοι με την ελπίδα ότι από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη θα επιστρέψουμε (ή κάποιοι θα μπουν για πρώτη φορά) στα αμφιθέατρα, αλλά βαθιά μέσα μας ξέρουμε ότι δε θα σταθούμε τόσο τυχεροί. Είναι να απορείς μάλιστα με την υπερβολική αισιοδοξία ορισμένων, από τη στιγμή που τα πράγματα τον τελευταίο καιρό όχι μόνο δε δείχνουν βελτίωση, αλλά όλο και χειροτερεύουν.

Ο Νεκτάριος με τα ανύπαρκτα ΙΧ του ΟΔΔΥ, πουλάει ελπίδα στους πυρόπληκτους. “SOS” από τον Μανώλη Σφακιανάκη για τους επιτήδειους που υπόσχονται δωρεάν βοήθεια στους πληγέντες…

Το πακέτο των μέτρων για την ανακούφιση των πληγέντων εισηγείται αυτή την ώρα στο υπουργικό συμβούλιο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο πλευρό όλων εκείνων, που βρίσκονται σε ανάγκη, μετά το πέρασμα της πύρινης λαίλαπας από την Ηλεία, στέκεται η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

 

Η ΔΕΗ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία στέκεται δίπλα στους συμπολίτες μας που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές. Ανταποκρινόμενη πλήρως στη διαχρονική της σχέση με τους πελάτες της προχωρά σε διαγραφή οφειλών για τους οικιακούς πελάτες της, των οποίων τα σπίτια έχουν καταστραφεί από τις πρόσφατες πυρκαγιές. Συγκεκριμένα, θα διαγραφεί το σύνολο των οφειλών, που αφορούν σε χρεώσεις ενέργειας, προς τη ΔΕΗ είτε αυτές είναι ληξιπρόθεσμες είτε τρέχουσες οφειλές.

Στην τελική ευθεία μπαίνει πλέον το έργο αποκατάστασης του δρόμου Παλαίρου – Πογωνιάς και αντιμετώπισης της κατολίσθησης στην περιοχή Όχθια, καθώς ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, υπέγραψε σήμερα, Τρίτη 10 Αυγούστου 2021 τη σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου.

Της Νεφέλης Λυγερού

Μέχρι πρότινος, η Κλιματική Αλλαγή αποτελούσε έναν εύπεπτο όρο στη δημόσια σφαίρα, στον οποίο “σκόνταφτε” ο πολίτης. Παρόλα αυτά, κατά κανόνα την αντιμετώπιζε ούτε λίγο ούτε πολύ σαν μία στείρα ακαδημαϊκή θεώρηση. Κάτι σαν κορεσμένο μπαμπούλα, τον οποίο οι απανταχού ειδικοί είχαν επικαλεστεί τόσες φορές, με αποτέλεσμα να μοιάζει πλέον με κούφια απειλή, άνευ ουσίας.

Με την υπ΄αριθμ. ΓΔΣΥ/209052 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’/3620 της 06ης.Αυγούστου.2021, χαρακτηρίστηκε το έργο «Οδικό Τμήμα Μπράλος – Άμφισσα» του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο ως έργο εθνικού επιπέδου, εγκρίθηκε η ένταξή του στον προγραμματικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εγκρίθηκε η διαδικασία σύναψης σύμβασης και ορίζονται τα αποφαινόμενα όργανα.

Μιλώντας για την ανάγκη ανάπτυξης υποδομών στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες ακολουθήσαμε το παράδειγμα των προηγμένων κρατών και ξεκίνησε μία μεγάλη προσπάθεια εκσυγχρονισμού της χώρας. Με αυτό τον τρόπο αποκτήσαμε σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, δίκτυο Μετρό, λιμάνια και αεροδρόμια ενώ η προσπάθεια συνεχίζεται στον σιδηρόδρομο.